Hoe weet jij nou in godsnaam wat mijn rijstijl is??!!quote:maar dat doen jullie ook en alle andere mensen ook inclusief ik
Nee, wij kiezen er gewoon voor om er hartelijk om te lachen. Dat doe ik ook als ik zoiets in het "wild" tegen kom. Even met mn maten hard lachen om wat voor een fantast daar weer rijdt.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:54 schreef haja_electric het volgende:
jong jonge jongens, waar gaat het heen iedereen aflopen kraken terwijl jullie zelf nog erger zijn,
toon eens een beetje respect voor de mensen die dat leuk vinden en die er een passie voor hebben.
ik rij dan wel een lease-bak en vind dat ze ook soms asso rijden, maar dat doen jullie ook en alle andere mensen ook inclusief ik![]()
toon respect en hou op met andere af te kraken, vinden jullie ook niet leuk als hun dat bij jullie doen.
als mensen dat leuk vinden om te doen, laat ze dan lekker gaan.
TOON RESPECT
groeten een Lease-rijder, haja_electric
Roverquote:Op zondag 15 juni 2008 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Tssk, beweren dat ik in een Visa rijdt. Heb er twee in de garage staan inderdaad, maar ik RIJDT in een Rover. Tot op de volgende meeting jongens, dan zet ik jullie auto's weer op de foto en ga ik er stoer over doen.
Kan me trouwens niet herinneren iets negatiefs over die Excel gezegd te hebben
Ohja, interpunctie enzoquote:jongends kan dit even op een nieuw topic in offtopic jullie staan mijn toppic te verzieken met die klote discussies als jullie van vok niks zinnigs te melden hebben donder dan een eind op als je niet van styling en tuning houd wat doe je dan op automaxx
dus graag discussie ergends anders voeren en niet op mijn topic dank je
groeten exceltuner
hoe spelt je dat?!?!?!quote:
Check die Honda deur gammel wiebelenquote:ik ben trots lid van mystic riders en das ook me enige club
de excel staat even op een laag pitje omdat ik deze week met een civic van een vriend van me bezig ben gisteren de hele dag bezig geweest hier resultaat van de eerste vordering van de verbouwing
ik spreek jullie weer groeten exceltuner en zie iedereen wel op automaxx summer
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
eigenaren belachelijk maken wil ik vanaf nu niet meer zien.....
foei enzo!!!
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef kabelhaspel het volgende:
De eigenaar van die Honda is nergens te zien
Dat is bovendien geen echte Honda deur, die kunnen niet gammel zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef kabelhaspel het volgende:
De eigenaar van die Honda is nergens te zien
Geen uitzondering voor mensen die Honda's verkrachten?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
In deel 16 hoef ik trouwens geen automaxx geneuzel meer te zien he?Leven en laten leven.
Dus niet en masse alles van daar af gaan zeiken.
Nope, sorryquote:Op zondag 15 juni 2008 12:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen uitzondering voor mensen die Honda's verkrachten?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef fotostarter het volgende:
http://www.car-illusions.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=288&sid=addf97ba8696abc5697f62fe9e477f2d dat remlicht
je wilt niet zeggen dat jij nooit eens het gas helemaal indrukt ???quote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou in godsnaam wat mijn rijstijl is??!!![]()
![]()
en hun lachen jullie waarschijnlijk uit voor jullie sjonnie bakken.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
[..]
Nee, wij kiezen er gewoon voor om er hartelijk om te lachen. Dat doe ik ook als ik zoiets in het "wild" tegen kom. Even met mn maten hard lachen om wat voor een fantast daar weer rijdt.
het is zeker een vrij land, maar laat mensen in hun waarden. als zij dat leuk vinden laat ze dan lekker.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
Het is een vrij land en ik wil kunnen lachen om de wansmaak en geldverkwisting van mijn zwakstroom medeburger.
en als hun dat niet bevallenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
Als die Automaxx lui dat niet bevalt, moeten ze hier maar niet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |