Nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer kom ik langs om ze te maken?
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
Ik kwam zonet een routebeschrijving naar jou tegen toen ik tussen wat oue papieren wat zochtGelukkig kan ik het nu uit mn hoofd vinden
Ach toen ik naar maok ging reed ik een fietspad op recht voor haar raamquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeker weten?
2e rechts. Ging ie een zand-inrit op. Whaaaaaaha.
Oh mijn auto zit bomvol. Een handtasje is er niks bij.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn hele auto, met uitzondering van het dashboardkastje waar het frontje van mijn radio in zit en de papieren, ligt helemaal niks.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
En vooral geen routebeschrijvingen naar iemand van FOK!.
hihiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:27 schreef ijsmeis het volgende:
Je had ook met het vliegtuig kunnen gaan.
Same here, alleen laat ik het frontje ook gewoon op de radio als ik'm in het dashboardkastje achter zou laten...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
In mijn hele auto, met uitzondering van het dashboardkastje waar het frontje van mijn radio in zit en de papieren, ligt helemaal niks.
Ze gaan je echt niet buiten schoppen omdat je helemaal aan het einde een keertje ziek bent hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, op ook echt zo'n kutmoment ook. Ik zit net in de periode dat ik wel of niet een jaarcontract ga krijgen.
Leuk dus. Grr.
Gelukkig hebben ze vrijdag wel gezien dat ik écht ziek ben. Ik stond te knikken op mijn knieën, had de tranen in mijn ogen staan en ze zeiden dat ik er echt belabberd uit zag.
Ik twijfel nu of ik morgen toch gewoon even een paar uurtjes ga werken. Ik kan het eigenlijk écht niet, want ik durf amper auto te rijden nu, aangezien ik echt een slap hoopje niks ben. Maar aan de andere kant, dan hoef ik me niet ziek te melden bij het uitzendbureau en UWV enzo. En ik laat zien dat ik moeite doe, zegmaar. Als is het maar voor 3 á 4 uurtjes.
Twijfeldetwijfel.
Dat zal ook wel niet. Maar mijn gevoel zegt van welquote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze gaan je echt niet buiten schoppen omdat je helemaal aan het einde een keertje ziek bent hoor.
En zo wel dan zou ik er niet eens willen werken
Als het morgen echt niet gaat gewoon bellen en zeggen dat je het heel vervelend vind enzoquote:Op zondag 29 juni 2008 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Vrijdag wilde ik ook per se een deel van mijn werk afmaken en ik had het ook bijna af op 2 dossier na. Maar toen werd het uit mijn handen geritst met de mededeling "en nu ga je naar huis, je bed in."![]()
.
Mja, het probleem is dat ik per se het uitzendbureau moet bellen voor 8 uur om me ziek te melden.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het morgen echt niet gaat gewoon bellen en zeggen dat je het heel vervelend vind enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |