Veul plezierquote:
ik word over een minuut of twintig pas wakkerquote:
Duidelijk niet jouw zaak...quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Zaak is voor verzakers
Dan heb je je zaakjes niet goed geregeldquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:52 schreef OA het volgende:
Zo en weer op de zaak voor wederom een drukke dag...
Twitter is sowieso één en al gekut de laatste tijdquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:05 schreef Slarioux het volgende:
En twitter is ook 90% van de tijd dood.
Wie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:05 schreef Slarioux het volgende:
En twitter is ook 90% van de tijd dood.
Uhuh, het lijkt wel fok maar het is niet verslavend genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Twitter is sowieso één en al gekut de laatste tijd
www.twitter.comquote:
En wie is daar schuldig aan?quote:
Omdat OA verzaaktquote:Top 100 van woensdag 25 juni 2008
01. 184 JortK
14. 102 Fha
37. 069 Papierversnipperaar
91. 047 Pheno
91. 047 Memento-Mori
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Dan komen ze misschien aan hun werk toequote:
Ja ik weet niet, zijn ze niet al gekocht door Google of Microsoft ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Het concept is leuk Slarioux, maar het bezwijkt onder zijn eigen succes
Ik kan niets vinden op hun Company Blog dus ik denk het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, zijn ze niet al gekocht door Google of Microsoft ofzo?
Vandaar het FOK!-like gepruts.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden op hun Company Blog dus ik denk het niet
Ach de laatste tijd gaat het hier aardig vind ikquote:
Staatsgeheim.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach de laatste tijd gaat het hier aardig vind ik
Komt er trouwens nog een nieuwe versie van RDE aan, of mag je daar niets over zeggen?
Ik ben zeer benieuwd, ik hoef niet te weten wanneerquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Staatsgeheim.
Uiteraard komen er nieuwe versies; breuls is druk aan het devven. Ik zit met stage en finland enzo, dat slokt al mijn tijd op atm. Heb al lang niet meer naar de code gekeken.
Check je PMquote:
Er staan wat grote dingen op stapel, maar voorlopig vooral bugfixes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd, ik hoef niet te weten wanneer
Veel nieuwe features of vooral bug fixes?
Hoi MPG, vraag even aan Muck of ze het aanpast. Ik dacht nl dat zij gewoon rechten heeft op de FP...quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef Muck het volgende:
Eulings: verbod doorbreken rouwstoet:-verbod-doorbreken-rouwstoet.html
OA, de beste man heet Camiel Eurlings met een RRRRRRR!
GRoeten, MPG
Omdat het Limburger is?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef Aarti het volgende:
enge man vind ik dat
neen, dat kan ik hem nog vergevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat het Limburger is?
Natuurlijk heb ik rechten op de FP, maar ik ga niet zomaar jouw bericht aanpassenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi MPG, vraag even aan Muck of ze het aanpast. Ik dacht nl dat zij gewoon rechten heeft op de FP...
Dat begrijp ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik rechten op de FP, maar ik ga niet zomaar jouw bericht aanpassen
Ik heb wel rechten, maar ik vind het niet netjes om zomaar een foutje uit een bericht te gaan halenquote:
Jij kan toch beter gelijk die fout weghalen, melden in het feedback topic dan dat er bij wijze van spreke 1000 mensen die fout lezen en denken Wat een geprutsquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb wel rechten, maar ik vind het niet netjes om zomaar een foutje uit een bericht te gaan halen
Dat ben ik met je eens, maar ik ben vooral forum-PR-medewerker. Dingen op de frontpage gaan mij niet zoveel aan (en dat is niet omdat het me niet interesseert, maar omdat ik al tijd genoeg kwijt ben met het forum) dus ik wil daar niet teveel gaan klooien.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij kan toch beter gelijk die fout weghalen, melden in het feedback topic dan dat er bij wijze van spreke 1000 mensen die fout lezen en denken Wat een gepruts
Je kan je altijd zelf aanmelden als FP MODquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
Sorry hoor Muck, maar het is echt geen instelling
Welnee, daar gaan ze niet vanuit. Van mij mag je iig rustig schrijffoutjes uit mijn berichten halen hoor, zeker als ze in de titel staan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik ben vooral forum-PR-medewerker. Dingen op de frontpage gaan mij niet zoveel aan (en dat is niet omdat het me niet interesseert, maar omdat ik al tijd genoeg kwijt ben met het forum) dus ik wil daar niet teveel gaan klooien.
Voor je het weet gaan ze er vanuit dat ik het blijf doen
Geen tijd/zin inquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan je altijd zelf aanmelden als FP MOD
Ik kan het wel begrijpen. PR mensen zijn er niet om constant fouten te verbeteren. We hebben niet voor niet een aantal topics, zowel in FB als achter de schermen, waar fouten gemeld kunnen worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
Dan is het je taak om te modden en niet om fouten op te sporen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan je altijd zelf aanmelden als FP MOD
Een nieuwe functie! Fouten opspoor-taal-fascist!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. PR mensen zijn er niet om constant fouten te verbeteren. We hebben niet voor niet een aantal topics, zowel in FB als achter de schermen, waar fouten gemeld kunnen worden.![]()
[..]
Dan is het je taak om te modden en niet om fouten op te sporen.
Meld jezelf aan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een nieuwe functie! Fouten opspoor-taal-fascist!
dan moet je het zelf maar doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
als ik er een tegenkom, wijzig ik ze voortaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, daar gaan ze niet vanuit. Van mij mag je iig rustig schrijffoutjes uit mijn berichten halen hoor, zeker als ze in de titel staan.Gebeurt zelden, dus dat zal je weinig tijd kosten. Daarbij hoeft ook niet elke wijziging gemeld te worden m.i. Zeker niet als het maar één letter betreft.
Het is iets anders als iemand een titel compleet zou wijzigen...
juistquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen. PR mensen zijn er niet om constant fouten te verbeteren. We hebben niet voor niet een aantal topics, zowel in FB als achter de schermen, waar fouten gemeld kunnen worden.![]()
dusss, als je je geroepen voeltquote:[..]
Dan is het je taak om te modden en niet om fouten op te sporen.
welnee, ik kijk straks gewoon een keer lelijk of toon wat decolleté en het is weer okeequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef Slarioux het volgende:
Oeh catfight.
Netjes!quote:Op donderdag 26 juni 2008 @ 12:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Voor een 20-jarige student is 17 euro niet zo heel slecht hoor![]()
En dat is wat ik overhoud, hoef ik niks meer van af te dragen.. dus dat is een eurootje of 3000 per maand.. Denk dat jij minder verdiende toen je 20 was..
wow, dat is zeker netjesquote:
ikweetokquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:08 schreef JortK het volgende:
Muck weet ook wel dat het niet slecht bedoeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |