dat is dom, in stukken gehakt worden en doodbloeden, je moet het vd klape hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
tja maar als je onder de wielen ligt blijft er alsnog niks over
Mooiquote:
ja tuurlijk als in vlees natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef LastRequest het volgende:
en is meat trouwens expres zo geschreven?
m'n moeder wat doe jequote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja tuurlijk als in vlees natuurlijkvegetarisch is voor homos en voor dupjes
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik combineer yashas post gewoon swarma is ontzettend geill
Eeenschquote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja tuurlijk als in vlees natuurlijkvegetarisch is voor homos en voor dupjes
geen probleem, gemiddeld posten Yasha en ik wel op iedere paginaquote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind het geen probleem om een lekker wijf te hebben op elke pagina
Eenschquote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ik combineer yashas post gewoon swarma is ontzettend geill
Ohquote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat sloeg meer op dat LR mij ging kwekken.. Dat jij er dan weer lekkere wijven doorheen post
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
geen probleem, gemiddeld posten Yasha en ik wel op iedere pagina
Nou, ik denk dat wij moeilijk kwakjes kunnen leverenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh!
Succes met dat gekwak enzulks ik ga me nest in.
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
geen probleem, gemiddeld posten Yasha en ik wel op iedere pagina
Mijn doel van vandaag is bereiktquote:
Nou de feestweek is voorbij dus ik ben weer 3 weken beschikbaarquote:Op maandag 23 juni 2008 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer mogen we kwakjes inleveren bij yasha ? ik snap t niet
Hoo stop, theorie ben je geslaagd maar je moet nog een praktijkexamen doorstaanquote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn doel van vandaag is bereikt
Maar swarma had je dat niet zaterdag ff kunnen doen? Moeten we daar weer een meet voor plannen..
Moest je niet nog een rondje doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou de feestweek is voorbij dus ik ben weer 3 weken beschikbaar
Fuck it, ik ben echt te melig![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:49 schreef LastRequest het volgende:
Gaat vandaag niet meer lukken CP, 11 minuten is echt te kort.
ik stiekem ook ookal had ik m verwacht, alleen dan van yashaquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
Nu moet je zelf even aan de slag? Misschien mag je Yasha's haarknijper lenen
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef LastRequest het volgende:
Nu moet je zelf even aan de slag? Misschien mag je Yasha's haarknijper lenen
goed voorbereidquote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR is gewoon mijn kloon, heb je dat nu nog niet door..
ik las toeter en wilde zeggen t ek is afgelopen...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik even m'n toetje pakken zeiksnor?
Benny Rodriguesquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag voor jullie... donderdag is er een mooi feestje in the Matrixx
Op de site staat dan BUSSES : Free Busses from CS Nijmegen, starts 22.30
Zouden die dan ook terug rijden? Aangezien dat er niet bij staat.. en das wel zo handig om te weten
Nou dat zeg ik!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Benny Rodrigues
Funkerman
Sidney Samson
Skitzofrenix
Godverdomme nou.
Trutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Summer Love-Remember
Ik vind dat lied toch nog steeds het ultieme zomerlied
lijken me pendelbussen en anders mag je bij mij slapenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag voor jullie... donderdag is er een mooi feestje in the Matrixx
Op de site staat dan BUSSES : Free Busses from CS Nijmegen, starts 22.30
Zouden die dan ook terug rijden? Aangezien dat er niet bij staat.. en das wel zo handig om te weten
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef swarmahoer het volgende:
coctail kom snel mn zusje heeft 2 leuke vriendinnen thuis zitten
Ik heb de jongens al gemaildquote:
deed ik zaterdag ook, kreeg alleen klachten over Mikkiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef LastRequest het volgende:
Ja die ziet me al aankomen
Hee trouwens ik neem je ff mee naar een avondvullende meet met mensen van een ander forum goed?
Dan gaat ze alsnog met keelpijn weg
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
deed ik zaterdag ook, kreeg alleen klachten over Mikkie
Ja man, ineens pakte ze me vol op de bekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
mijn stagebegeleider was toch zat dus ja
als je er nou 3 minder had kon je de getallen omdraaien zegmaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
126 posts - swarmahoer - Nijmegen #116 - Waar we fan zijn van Gossip Girl
119 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #126 - waar de nooduitgang prima functioneert
Bijna
en toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja man, ineens pakte ze me vol op de bek
quote:
Het zal wel aan mij liggen.. Maar ik snap hem nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je er nou 3 minder had kon je de getallen omdraaien zegmaar
Das handig, als je niet zo goed bent in scherenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap em ook niet Yasha
Body Sugaring
HAHAHA omg.. ik volg dit topic al de hele tijd in de hoop dat het werkt.. dan ineens deze foto
Moet je eens zeggen als je bij Pizzeria Zuid staat, volgens mij denk je er dan ook anders overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm jah maar je armen harsen is not done
ja het zusje van wie was t ook al weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehhe vriendinnetje van me volgde dat topic ook al een tijdje
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Moet je eens zeggen als je bij Pizzeria Zuid staat, volgens mij denk je er dan ook anders over
er is n regel voor wanneer je t buiten mag zetten iigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:43 schreef prinsrob het volgende:
Hmfuck ik heb de laatste(?) meet gemist, niet meer aan gedacht
. Wanneer is de volgende?
Pff valt niet mee om een glazenwasser te vinden in Nijmegen zeg!, uiteindelijk in zee gegaan met Willem de glazenwasser, aardige gast!
Morgen is afvalophaaldag toch?, kun je het gewoon 's avonds al aan de straat zetten?, als er nog iem. door de Molenstraat fietst: ff bellen/toeteren bij de stapel van 20tal groene (H) vuilniszakken.
Oh ik dacht hier dinsdag maar heb het nog nooit buiten gezet. Nouja we zien morgen wel, anders staat het een dagje langerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:46 schreef LastRequest het volgende:
Bij ons wordt het op woensdag opgehaald geloof ik, ik moet het altijd dinsdagavond buiten zetten!
In het centrum is het op dinsdag..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:53 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier dinsdag maar heb het nog nooit buiten gezet. Nouja we zien morgen wel, anders staat het een dagje langer.
ok prima dan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
In het centrum is het op dinsdag..En bijna alles staat dan maandagavond al buiten dus
250 euro valt nog mee. Ik was in mijn eerste jaar dat ik zelf intro liep volgens mij nog meer kwijt. Ook de jaren als mentor en gelijktijdig commissielid hakten er aardig in, ging volgens mij de 400 euro wel te boven, ondanks het eerste jaar gratis drinken bij El Sombrero. Afgelopen jaar was dat de Stretto, dat bandje heb ik niet eens opgehaaldquote:Op maandag 23 juni 2008 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja mijn mentormama's kregen toen wel gratis drank bij de el sombrero. Beter is dat nu weer
en ach ik heb nog steeds een rekening waar ik geld op heb staan voor een vakantie die nooit is doorgegaan en daar kan ik met gemak 3 intro's van betalen als ze zeggen dat de intro gemiddeld 250 euro kost
Het klinkt zoveel dat je honderden euro's uit geeft aan 10 dagen feestenMaar het is het waard
Alstublieftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef LastRequest het volgende:
Jongens ik wil Grieks leren!
Iemand die heel toevallig een hele goeie site weet?
Zit nu op een paupersite, gaat niks worden
Nee dat snap ik, dat vond ik eigenlijk ook wel zondequote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ben echt niet van plan 400 euro uit te geven aan alleen maar drank
GMTAquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahahaha mikkieik wilde hem ook doen.. maar ik dacht nee laat maar is te erg
quote:
Nog met je ouders op vakantie? Daar moet ik al jaren niet aan denken, en zij ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah ik ga gratisch op vakantieIk neem mn ouders op vakantie wel paar keer mee uit eten ofzo
Mede daarom heb ik mijn kamer toen helemaal leeggeruimd.. om a stofzooi te voorkomen en omdat ik die polen niet vertrouwdequote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Verhaal
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toch houd ik van de pilin vakantietijd is het ideaal
herinnert me er savonds weer aan welke dag het vandaag ook alweer was
Mja, het is hier alleen de kozijnen, de rest heb ik zelf twee jaar terug gedaan. Maar dan nog, mooi kut is het wel. Al die stofzooi in m'n apparatuur...kan ik er weer handdoeken overheen gaan leggen en m'n raam dichtplakken met vuilniszakken als hij aan het werk isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik mijn kamer toen helemaal leeggeruimd.. om a stofzooi te voorkomen en omdat ik die polen niet vertrouwde
Mjah ik wil gewoon ff lekker weg, en dit was helaasch de enige optie.. Vriendinnetjs van hier gaan of met vriendinnen van de middelbare school nog, of met hun vriendjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog met je ouders op vakantie? Daar moet ik al jaren niet aan denken, en zij ook niet. Ben al bijna vier jaar niet op vakantie geweest (reisjes waarin je van alles moet organiseren zijn geen vakantie
), maar ga als het goed is van de zomer een paar dagen met een vriendin naar het buitenland
.
Ik ben al vanaf mijn 14e aan de pilquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]Dat is wel de meest idiote reden die ik ooit heb gehoord.
Dat wordt trouwens nog lachen als je 'm een dag vergeet. Heb je niet alleen dat, maar ben je ook nog je ritme kwijt
Wat moet jij trouwens met de pil, je hebt niet eens een lover
Hehe naja er van houden.. Maar ik vind hem wel handigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:39 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben je goed vanaf gekomen met dat gesprek jaMaar er van houden, gaat dat niet een beetje ver?
Maar wat doe je dit jaar met je vakantie dan, aangezien die nu al begonnen is heb je er vast al over nagedacht?
Jawel we gaan eerst met mijn vrienden een week in een huis in Frankrijk, en dan met z'n 2en nog een weekje door ergens heen.. maar ik wil ook graag weer naar Cyprusquote:
Schilders die te vroeg beginnen met klussenquote:
M'n Zomerfeesten, wat doe je?!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
vakantieverhaal
kan je m iig je kamer binnenlaten en voordat jij weg bent de deur op slot gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schilders die te vroeg beginnen met klussen
[..]
M'n Zomerfeesten, wat doe je?!
Hij was er wel twee dagen mee bezig, zei ie. Zojuist even geregeld dat ie dat dan maar doet op het moment dat ik thuis ben, omdat ik geen open huis wilde houden. Dat snapte ie welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je m iig je kamer binnenlaten en voordat jij weg bent de deur op slot gooien
dank jequote:
Zo langquote:
Pussyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo lang. Ik ging om 11u slapen, 6:30 wekker enzo, en ja ik weet 't mietje enzulks maar zonder slaap functioneer ik niet zo vrolijk
.
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en datquote:
Nou jah.. MIJN zomerfeesten wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schilders die te vroeg beginnen met klussen
[..]
M'n Zomerfeesten, wat doe je?!
Mneeuhhh ik moet weer even een voor 10 uur wakker ritme creeerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en dat
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef swarmahoer het volgende:
uitstel, afstel, boze leraar.. toch maar ff afmaken
nee dis iets heel andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen je
Ik dacht dat je dinsdag nog zei dat je alles af had.. Heb je dit over het hoofd gezien dan?
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:53 schreef swarmahoer het volgende:
dat bedoelde ik ook niet met de dingen die ik al af had
Juh ik zat ook al van whutttt... als ik vraag of je al je opdrachten af hebt.. Dan valt dit daar ook onder lijkt me.. Maaar ik dacht tis nog geen 10 uur.. Ik ga eens een keer niet zeiken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattend
En dan op dinsdag zeggen dat je alles af hebt, maar dit er niet onder rekenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
vorige week maandag
Heb je die nou nog niet in je bladwijzers staan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
*aaioverdebolsmiley*
bladwijzers? enlighten me pleasequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet in je bladwijzers staan?.
Dat is voor FF-nerds. Bij jou heet dat 'favorieten'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bladwijzers? enlighten me please?
Firefoxquote:
quote:
voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, moblo en alle andere nerds, help me.
op je gebande sitesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gebruik firefox alleen voor BlackboardEn vroeger om te cheaten via een proxy server
Ik begin hier een nieuwe studie maar ben wel al wat ouder (27). Is het voor mij leuk om mee te doen aan de intro?, ik hou in 't algemeen wel van uitgaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
250 euro valt nog mee. Ik was in mijn eerste jaar dat ik zelf intro liep volgens mij nog meer kwijt. Ook de jaren als mentor en gelijktijdig commissielid hakten er aardig in, ging volgens mij de 400 euro wel te boven, ondanks het eerste jaar gratis drinken bij El Sombrero. Afgelopen jaar was dat de Stretto, dat bandje heb ik niet eens opgehaald.
Heb je al wel iets gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan je niet helpen Pietje I'm sorry, SQL is echt te lang geleden
Aibmi weet het misschien wel.
Ik werd gisteren voor ik ging slapen duizelig en ben het nog steeds, superraar
die is echt zo 4 maanden geledenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:Vato Gonzalez - Dirty House Mixtape 3 (Februari 2008).mp3
Hmm nu nog niet maar gisteravond wel meer dan genoegquote:
Doe me eens een nieuwe danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is echt zo 4 maanden geleden![]()
en ook al 3x voorbijgekomen hier
je hebt iets gemistquote:
beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Samson in de buurt? Al minimaal een jaar, vorig jaar nog ff geweest tijdens de vierdaagsefeesten. Erg jammer, gingen best vaak naar de Ierse pub maar het laatste jaar werd 't al steeds slechter.
was je zo emotioneelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er echt huilig van overtuigd
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, moblo en alle andere nerds, help me.
Hier dus ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragen
Ik weet gewoon mijn inlognaam niet eens meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat jij nou niet fatsoenlijk een wachtwoord kan intikken
. Hoef je niet te botvieren op DigiD
.
Het is inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Aibmi het volgende:
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.
Kom je zelf uit de SQL?
Hoezo je kunt standaard reacties verwachtenquote:bagage -> overgewicht
weet iemand hoeveel dat kost?
ik mag maar 20 kilo meenemen en heb nu 22 kilo (had eerst 27,6), maar ik kan echt niks meer lozen..
ik heb al op schilhop.nl gekeken, maar daar stond het niet.
op schilhop.nl zul je de gezochte informatie niet vinden neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
en die 2 kilo in je handbagage stoppen
en wat voor standaardreacties dan ...
je bent jaloers omdat je niks krijgtquote:
Gelukkig, iemand vind ons grappigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Het was meer een vraag, welke van de 2
Maar geeft niet hoor, jullie zijn iig grappig
Inderdaad, toch fijn zo'n kloon, kan je je eigen kansloosheid een beetje weg werken enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ja is een opluchting dat we t niet voor de postaantallen doen iig
Wat danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu zijn ze helemaal niet meer te houden.
- Pietje had hulp nodig in MySQL maar het is volgens mij opgelost.quote:
Whahahaha dat heeft zin...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
sorry dupje je krijg een extra biertje van me op de meet
Hehe, daarbij is het ook nog eens open barquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je opgelet had wist je trouwens dat Dupje geen alcohol dronk
En nice Dupje
Jup allemaal jouw schuld dus weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
maarja ik heb natuurlijk ook geen nieuwe mix gestuurd
Hehehe pwned.. En inderdaad ze hadden moeten luisteren naar de keukenprinsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
k was net trouwens ff bi jvb langsgelopen.. superdruk op t terras en in de keuken hadden ze stres met zn 4enk zei al dat ie de nieuwe kaart niet midden in t seizoen moest doen maarja ...
Academixx hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
- Pietje had hulp nodig in MySQL maar het is volgens mij opgelost.
- Yasha en swarma hebben een haat-liefdeverhouding
- CP heeft iets vreemds gedaan met de motor
- Donderdag een mooi feestje in the Matrixx
Verder weet ik het ook niet meer
Met PhD verdien je (vrij goed) geldquote:
Leukemiequote:
Pretty Heavy Dudequote:
Nou ja,... ik neem genoegen met een Kortingskaart van de NS...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
maar aan de andere kant krijg je geld genoeg om hem te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |