ik was druk bezig door het slotje heen te postenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, waarom heb ik verdomme altijd de laatste post
quote:
Omdatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:28 schreef Pheno het volgende:
Zo, waarom heb ik verdomme altijd de laatste post
Ja, modjes hebben nu eenmaal niet zo'n enorm IQquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was druk bezig door het slotje heen te posten
Okquote:
Je bent te vroegquote:
Daar schepte hij gister al over op!quote:
Sterktequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me even ziek zwak en misselijk voelen
Dat is mijn vrije dagquote:
ik heb papieren om het tegendeel te bewijzenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, modjes hebben nu eenmaal niet zo'n enorm IQ
Heb je mensen omgekocht?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb papieren om het tegendeel te bewijzen
Vergeef mequote:
dat zullen goeie gesprekken worden, of hoe is je koreaans ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef Slarioux het volgende:
Net een Koreaanse exchange-student opgehaald. Sprak geen Engels, raar figuur en nou ja... vind hem nu al apart.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:33 schreef Slarioux het volgende:
Net een Koreaanse exchange-student opgehaald. Sprak geen Engels, raar figuur en nou ja... vind hem nu al apart.
Nu heb ik meteen allemaal scene's uit uuh Team America in mn hoofdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit hem toevallig?
water drinken ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef Fha het volgende:
Bah ik heb al de hele dag dorst en niks helpt
Nadorstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef Fha het volgende:
Bah ik heb al de hele dag dorst en niks helpt
Mja dat doe ik al de hele dagquote:
quote:
wat eten we vanavond?quote:
Mijn koreaans is maar matig. Zelfs de letters zijn afschuwelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zullen goeie gesprekken worden, of hoe is je koreaans ?
Vanavond eten we rijst met gehakt, prei en rode paprika.quote:
quote:
Geen sausje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Vanavond eten we rijst met gehakt, prei en rode paprika.
Zeg je nu dat Klonk achterloopt op de mode?quote:
Eens!quote:@ JortK! HET IS PATAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, in dit geval is droge troep heerlijkquote:
ja, sorryquote:
ik dacht dat ik de enige was die dat nog deed, iedereen om ons heen koopt van die hippe voorgeschilde overprijsde aardappelsquote:
Rotwerk is dat altijdquote:
niet als je er een wedstrijdje van maakt, ik kan 800 gram aardappels schillen voordat het water kooktquote:
Eigen baas hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity is weer thuis
Vanavond weer lekker....... werken
Hahaha yeah!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet als je er een wedstrijdje van maakt, ik kan 800 gram aardappels schillen voordat het water kookt
Hier doet ze hetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Missen nog meer mensen mijn UI?
quote:
Je moet ook niet altijd alles versnipperen jij..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Missen nog meer mensen mijn UI?
Ik heb tinypic.com versnippertquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet ook niet altijd alles versnipperen jij..
in je cash zekerquote:
Aaahw sukkeltje!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb tinypic.com versnippert
Op de gezondheid maar weer.quote:
En na de lege cashing ookquote:
Wat doe je weer?!quote:
Mijn UI en MSN.quote:
Welnee... heb ook net nog geschild én gebakken!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die dat nog deed, iedereen om ons heen koopt van die hippe voorgeschilde overprijsde aardappels
Yesquote:
Daarom ga ik zelf sportenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:59 schreef Klonk het volgende:
aarghh, vanavond toch dat voetbalgedoe ?
Die dingen zijn minder lang houdbaar, en ik weet nooit van tevoren wanneer ik aardappels eet, dus da's niet handigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die dat nog deed, iedereen om ons heen koopt van die hippe voorgeschilde overprijsde aardappels
Ja, de teletoeters zijn alweer op straatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:01 schreef Klonk het volgende:
de hele buurt weer vol schreeuwende jostiboeren...
dat bedoel ik, jammer dat ze hoe dan ook doorgaan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de teletoeters zijn alweer op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |