We waren tegelijk, je had post 301quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
Hoezo kon ik een 2e post op pagina 7 van vorige topic maken?
nou nou nouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vieze vuile hoer
grappig die 2 posts tegelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja in de stad toch, maar weet nog niet waar, met wat klasgenootjes.
Wie weet gaan we ook wel naar Van Buren. Ik zal het iig voorstellen
Apartquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We waren tegelijk, je had post 301. Komt soms voor.
hoort bij t voorspel pietjequote:
Ik onvindbaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig die 2 posts tegelijkmaar goed dat k nog ff checkte
maar leuk als je komt alleen gok ik dat je onvindbaar bent
Kan je eindelijk eens over mij roddelen, de rest is toch al geweestquote:
Weet ik echt nog niet! Ik weet nog niet of zusje hierheen komt, en anders zou ik eigenlijk op de Korenmarkt kijken en tegelijk ruzie uitpraten met iemand uit m'n projectteamquote:
die grap wilde ik nog makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik onvindbaar?
Ik trek wel iets anders aan dan oranje
jij was toch die ene jongen met die dikke beamer op zn kamer die in arnhem woonde?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens over mij roddelen, de rest is toch al geweest.
ja idd ik wil niet de pizzarandjes afgelopen dagen voorgeschoteld krijgen dat heb ik wel door, k ben niet van gisterenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je geen boodschappen doen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idd ik wil niet de pizzarandjes afgelopen dagen voorgeschoteld krijgen dat heb ik wel door, k ben niet van gisteren
de muggen hebben gewonnen ?quote:
je hebt een topic overgeslagen of niet ?quote:
Het blijft dus niet alleen bij dirty talkquote:
neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een topic overgeslagen of niet ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het blijft dus niet alleen bij dirty talk.
Waar is H_M eigenlijk de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
martin heeft me uit zn hyves vrienden gegooit
Ik ging m laatst zoeken (ik verveelde mequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
martin heeft me uit zn hyves vrienden gegooit
Hij voelde zich niet meer welkom omdat wij vonden dat hij zich altijd( of iig op sommige momenten) aanstelde....Zoiets iig....dus hij komt niet meerquote:
houniet mist alles hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar is H_M eigenlijk de laatste tijd.
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet meer welkom omdat wij vonden dat hij zich altijd( of iig op sommige momenten) aanstelde....Zoiets iig....dus hij komt niet meer
gebakken rijstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!
Ik ben gebakken rijst aan het maken
Ernstig hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik verbaas me er ook over ja, een kunst op zich om zoveel te posten hier en dat helemaal te missen.
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef Dupje het volgende:
Ennnn daar was ik weer.
Ja dat was de nabeschouwingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
Ernstig he. Ohja volgens mij kreeg ik dat wel mee. Was toen ook een discussie over dat pokeren toch?
Ah. Ben ook een week heel erg druk geweest, zal die week wel geweest zijnquote:
Jaaaaaaaaaaaaaa dat was heel mooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!
voor wanneer dan.. want je kwam toch met ons meeeten vanvond ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!
Ik ben gebakken rijst aan het maken
ja iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ernstig he. Ohja volgens mij kreeg ik dat wel mee. Was toen ook een discussie over dat pokeren toch?
Voor nuquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor wanneer dan.. want je kwam toch met ons meeeten vanvond ?
dupje had ooit eens fotos ervan op hyves gepost toen was je er nog niet gok ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!
vanavond happen in camelotquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voor nu![]()
En ik ga verder niet eens happen
ja bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier bedoel jewant op dr hyves heb i ze gezien
En LR kom nou ook mee.. Nu zijn we maar met een paar man das lang niet zo eng
bij camelot kun je aardig etenquote:
Ik zeg, je neemt je zusje ook meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
maar als je zusje niet doorgaat dan kom je mee dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
ja eet je ook meequote:
die had dus de verjaardagquote:
quote:
ja maar me boontjes danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
met zn 2e kan toch ookguus kennen we al
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!quote:
kom jij ook vanavond danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom jij ook vanavond danof heb je zoiets als al die dames ineens komen ben ik erbij
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!
Ja, al komen de dames naakt vandaagquote:
Ik moest lachen biatch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat swarma zo wanhopig is om iedereen er bij te vragen
Alleen als jij ook gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LastRequest het volgende:
Gaat Houniet ook dan?
sms AANDACHT AAN naar 6464!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het zo doorgaat zeg ik nog af dadelijken ga ik eenzaam in mijn bedje liggen huilen
Naakt!?!?! Waar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, al komen de dames naakt vandaag! Ik zit Italia - France te kijken.
En dan komt Mikkie in zijn geel/blauw rood strakke pak je redden! Hij vliegt je naar een tropisch eiland waar jullie liefdevol en gelukkig met elkaar samen kunnen zijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan pak ik mijn botte scheermesje en dan![]()
die was ook voor hounietquote:
haal je weer je benen openquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan pak ik mijn botte scheermesje en dan![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan komt Mikkie in zijn geel/blauw rood strakke pak je redden! Hij vliegt je naar een tropisch eiland waar jullie liefdevol en gelukkig met elkaar samen kunnen zijn!
Opgelost.
Dan moet ik boodschappen doen en ik ben luiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die was ook voor hounietkut he als mensen niet quoten
![]()
en ws komt t er toch op neer dat we met zn 2e zijn en je mag me altijd uitnodigen om te komen eten
Een of andere flapdrol met krulletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en wie is Mikkie eigenlijk?
kom maar eens naar de meets mikkie heeft geen krullenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere flapdrol met krulletjes.
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere flapdrol met krulletjes.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezien
hyves is handigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
btw aibmi zie nu pas dat jij het gewoon zelf bent in je ava
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezien
Zie PI.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
kom maar eens naar de meets mikkie heeft geen krullen
maar waar ga jij kijken vanavond hounietquote:
Bij een vriend van me, heeft HDTV en EK op HDquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
maar waar ga jij kijken vanavond houniet
Weltrustenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben moe! Ik ga zo even liggen denk ik. Fijne info voor jullie natuurlijk, I know.
Vet hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
btw aibmi zie nu pas dat jij het gewoon zelf bent in je ava
Ik heb al 4x op 't punt gestaan om die film te gaan kijken, tot ik ook alweer bedacht dat ie ruim 3 uur duurtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
American gangster duurt volgens mij nog te lang dan om die nu te gaan kijken
hoelang duurt die ? kan anders wel ff naar huis laptop dumpen en omkledenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe laat spreken we af swarma?
American gangster duurt volgens mij nog te lang dan om die nu te gaan kijken
Een leugentje om bestwilquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat we gingen eten omdat jij niet naar huis wilde fietsen![]()
ssstquote:
als ik mn rijbewijs hadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat zou ik graag in Bern zijn als ik ze daar los zie gaan
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah je zou je laptop ook hier kunnen leggen maar omkleden gaat dan niet
Jullie zijn toch even groot of klein?quote:
ik hou wijs mn mondquote:
Mijn blauwequote:
Jeeeeeeeeeeeej, en ik neem klasgenootje meequote:
Euhm, 's ochtends vroeg? Hoe vroeg? Ik was pas om half 12 ofzo in Nijmegen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb dupje denk ik gister gezien, op de dijk... 's ochtends vroeg toen ik richting AVB examen reed
Zijn we met zn 4en dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb om half 7 gereserveerd @ camelot
Oosterhoutsedijk bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:11 schreef Cocktailprikker het volgende:waar is mijn post heen?
Dupje dacht je gezien te hebben @ lentsedijk net voor de spoorbrug... rond een uur of 10. Maar was dus niet zo
Slechte smoesquote:
De hyves van iemand al weten voordat het een fokster isquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef LastRequest het volgende:
Wat voor record?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:39 schreef LaGrive het volgende:
Jullie wisten mijn hyves al? Of begrijp ik hem nu verkeerd?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dan zit er niks anders op dan mezelf te vermaken in bed met mijn klem
* spiekt door balkon weer naar binnen bij Yashi *quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dan zit er niks anders op dan mezelf te vermaken in bed met mijn klem
Ja maar ik ga toch morgen! En daar hadden jullie dat commentaar opquote:
Buiten vanavond omquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Buiten Mikkie om die standaard elke avond in de kroeg hangt
hihihihiquote:
15jarige huppelkutjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 01:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah want in van buren is het nooit leuk als swarma de lichten niet doet..
quote:Op woensdag 18 juni 2008 01:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
* spiekt door balkon weer naar binnen bij Yashi *
quote:
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 228 draculettetje
02. 191 Piles
03. 170 Cuegirllie
04. 154 Roel_Jewel
05. 144 PietjePuk007
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar kan God dus echt niks aan doen he.
Zeikwijfquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook van jou!
Dus ik had je toch wakker moeten swaffelen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee hoor..
Ik voel me niet helemaal top maar dat komt omdat ik te lang geslapen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |