We waren tegelijk, je had post 301quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
Hoezo kon ik een 2e post op pagina 7 van vorige topic maken?
nou nou nouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vieze vuile hoer
grappig die 2 posts tegelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja in de stad toch, maar weet nog niet waar, met wat klasgenootjes.
Wie weet gaan we ook wel naar Van Buren. Ik zal het iig voorstellen
Apartquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We waren tegelijk, je had post 301. Komt soms voor.
hoort bij t voorspel pietjequote:
Ik onvindbaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
grappig die 2 posts tegelijkmaar goed dat k nog ff checkte
maar leuk als je komt alleen gok ik dat je onvindbaar bent
Kan je eindelijk eens over mij roddelen, de rest is toch al geweestquote:
Weet ik echt nog niet! Ik weet nog niet of zusje hierheen komt, en anders zou ik eigenlijk op de Korenmarkt kijken en tegelijk ruzie uitpraten met iemand uit m'n projectteamquote:
die grap wilde ik nog makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik onvindbaar?
Ik trek wel iets anders aan dan oranje
jij was toch die ene jongen met die dikke beamer op zn kamer die in arnhem woonde?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eens over mij roddelen, de rest is toch al geweest.
ja idd ik wil niet de pizzarandjes afgelopen dagen voorgeschoteld krijgen dat heb ik wel door, k ben niet van gisterenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je geen boodschappen doen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja idd ik wil niet de pizzarandjes afgelopen dagen voorgeschoteld krijgen dat heb ik wel door, k ben niet van gisteren
de muggen hebben gewonnen ?quote:
je hebt een topic overgeslagen of niet ?quote:
Het blijft dus niet alleen bij dirty talkquote:
neequote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een topic overgeslagen of niet ?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het blijft dus niet alleen bij dirty talk.
Waar is H_M eigenlijk de laatste tijdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
martin heeft me uit zn hyves vrienden gegooit
Ik ging m laatst zoeken (ik verveelde mequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:02 schreef swarmahoer het volgende:
martin heeft me uit zn hyves vrienden gegooit
Hij voelde zich niet meer welkom omdat wij vonden dat hij zich altijd( of iig op sommige momenten) aanstelde....Zoiets iig....dus hij komt niet meerquote:
houniet mist alles hierquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar is H_M eigenlijk de laatste tijd.
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet meer welkom omdat wij vonden dat hij zich altijd( of iig op sommige momenten) aanstelde....Zoiets iig....dus hij komt niet meer
gebakken rijstquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!
Ik ben gebakken rijst aan het maken
Ernstig hequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik verbaas me er ook over ja, een kunst op zich om zoveel te posten hier en dat helemaal te missen.
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:10 schreef Dupje het volgende:
Ennnn daar was ik weer.
Ja dat was de nabeschouwingquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
Ernstig he. Ohja volgens mij kreeg ik dat wel mee. Was toen ook een discussie over dat pokeren toch?
Ah. Ben ook een week heel erg druk geweest, zal die week wel geweest zijnquote:
Jaaaaaaaaaaaaaa dat was heel mooiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!
voor wanneer dan.. want je kwam toch met ons meeeten vanvond ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het een beetje uitlegt!
Ik ben gebakken rijst aan het maken
ja iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ernstig he. Ohja volgens mij kreeg ik dat wel mee. Was toen ook een discussie over dat pokeren toch?
Voor nuquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor wanneer dan.. want je kwam toch met ons meeeten vanvond ?
dupje had ooit eens fotos ervan op hyves gepost toen was je er nog niet gok ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat net op je hyves te kijken.. Tof man mexico!!
vanavond happen in camelotquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voor nu![]()
En ik ga verder niet eens happen
ja bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier bedoel jewant op dr hyves heb i ze gezien
En LR kom nou ook mee.. Nu zijn we maar met een paar man das lang niet zo eng
bij camelot kun je aardig etenquote:
Ik zeg, je neemt je zusje ook meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
maar als je zusje niet doorgaat dan kom je mee dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
ja eet je ook meequote:
die had dus de verjaardagquote:
quote:
ja maar me boontjes danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
met zn 2e kan toch ookguus kennen we al
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!quote:
kom jij ook vanavond danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom jij ook vanavond danof heb je zoiets als al die dames ineens komen ben ik erbij
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!
Ja, al komen de dames naakt vandaagquote:
Ik moest lachen biatch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat swarma zo wanhopig is om iedereen er bij te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |