ja bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hier bedoel jewant op dr hyves heb i ze gezien
En LR kom nou ook mee.. Nu zijn we maar met een paar man das lang niet zo eng
bij camelot kun je aardig etenquote:
Ik zeg, je neemt je zusje ook meequote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
maar als je zusje niet doorgaat dan kom je mee dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:33 schreef LastRequest het volgende:
Ja jongens maybe! Ik wil echt wel hoor maar had al wel 2 afspraken staan.. de ene heb ik net afgekapt want ik heb toch geen zin om het met dr bij te pratenZusje weet nog niet wat ze doet en die is ten slotte jarig!
ja eet je ook meequote:
die had dus de verjaardagquote:
quote:
ja maar me boontjes danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:37 schreef swarmahoer het volgende:
met zn 2e kan toch ookguus kennen we al
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!quote:
kom jij ook vanavond danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dus? Jarig zijn en Houniet meeten op 1 dag!
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom jij ook vanavond danof heb je zoiets als al die dames ineens komen ben ik erbij
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond al? Gast er is een EK bezig hoor!
Ja, al komen de dames naakt vandaagquote:
Ik moest lachen biatch.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel een beetje pijnlijk dat swarma zo wanhopig is om iedereen er bij te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |