Alleen als jij ook gaatquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef LastRequest het volgende:
Gaat Houniet ook dan?
sms AANDACHT AAN naar 6464!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het zo doorgaat zeg ik nog af dadelijken ga ik eenzaam in mijn bedje liggen huilen
Naakt!?!?! Waar?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, al komen de dames naakt vandaag! Ik zit Italia - France te kijken.
En dan komt Mikkie in zijn geel/blauw rood strakke pak je redden! Hij vliegt je naar een tropisch eiland waar jullie liefdevol en gelukkig met elkaar samen kunnen zijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan pak ik mijn botte scheermesje en dan![]()
die was ook voor hounietquote:
haal je weer je benen openquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan pak ik mijn botte scheermesje en dan![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan komt Mikkie in zijn geel/blauw rood strakke pak je redden! Hij vliegt je naar een tropisch eiland waar jullie liefdevol en gelukkig met elkaar samen kunnen zijn!
Opgelost.
Dan moet ik boodschappen doen en ik ben luiquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die was ook voor hounietkut he als mensen niet quoten
![]()
en ws komt t er toch op neer dat we met zn 2e zijn en je mag me altijd uitnodigen om te komen eten
Een of andere flapdrol met krulletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en wie is Mikkie eigenlijk?
kom maar eens naar de meets mikkie heeft geen krullenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere flapdrol met krulletjes.
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een of andere flapdrol met krulletjes.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezien
hyves is handigquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
btw aibmi zie nu pas dat jij het gewoon zelf bent in je ava
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krulletjes in zijn onderbroek zeker, op zijn hoofd heb ik ze namelijk niet gezien
Zie PI.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:13 schreef swarmahoer het volgende:
kom maar eens naar de meets mikkie heeft geen krullen
maar waar ga jij kijken vanavond hounietquote:
Bij een vriend van me, heeft HDTV en EK op HDquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
maar waar ga jij kijken vanavond houniet
Weltrustenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben moe! Ik ga zo even liggen denk ik. Fijne info voor jullie natuurlijk, I know.
Vet hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
btw aibmi zie nu pas dat jij het gewoon zelf bent in je ava
Ik heb al 4x op 't punt gestaan om die film te gaan kijken, tot ik ook alweer bedacht dat ie ruim 3 uur duurtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
American gangster duurt volgens mij nog te lang dan om die nu te gaan kijken
hoelang duurt die ? kan anders wel ff naar huis laptop dumpen en omkledenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe laat spreken we af swarma?
American gangster duurt volgens mij nog te lang dan om die nu te gaan kijken
Een leugentje om bestwilquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat we gingen eten omdat jij niet naar huis wilde fietsen![]()
ssstquote:
als ik mn rijbewijs hadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
God wat zou ik graag in Bern zijn als ik ze daar los zie gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |