Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor benquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Potver. Vanmiddag mijn weegmoment gehad, en het viel vies tegen. Ik zat zo netjes al op de 80, maar sinds anderhalve maand aan de pil is het dus 86 geworden
. Ik heb ook maar geen afspraak over een week gemaakt, maar over twee weken, dan zijn er tenminste lekker wat kilo's af
.
Vief, ik moet minimaal 16, liefst nog een paar kilo meer kwijt. En jij?.
Je wint het niet van mij hoor, qua chaotisch en ongeorganiseerd studerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zometeen maar eens efficiënt aan de studie. Eerst alle literatuur door lezen en belangrijke dingen noteren en dán pas schrijven ipv andersom. Ik ben gewoon te haastig en uiteindelijk duurt het dan alleen maar langer
.
Oh, ik kan daar zo van balen, als je ergens bij mensen gaat eten en je wéét dat het ongezond gaat worden. Ik heb wel eens de smoes gebruikt dat ik van vet eten buikpijn krijg en dat ik wel een bak yoghurt met fruit nam, of een boterham. Dat was dan bij mensen die gewoon de week doorkomen op Chinees, pizza, kliekje Chinees, patat, shoarma, broodje knakworst en nog een keer Chineesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik juich minder. Stomme EK. Vanavond eet ik alweer elders en is het de bedoeling dat we friet eten.
Ik neem wel een broodje kroket. En dan ga ik vanaf morgen echt heel goed op m'n eten letten, zodat ik gauw weer op 74,5 zit.
Ik denk dat dit nog met de zwangerschap te maken heeft, want ik heb deze pil al jaren en ik ben er nooit 6kg van aangekomen. Hooguit anderhalve kilo. Net zoals dat ik tegenwoordig ook niet boos word, maar gelijk tegen het agressieve aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor ben. Ik heb wel een hele lichte pil geslikt waar ik niet van aan kwam en die heb ik nu ook nog liggen, maar ik heb nog gewoon last van doorbraakbloedingen, dus ik zou moeten overstappen op iets zwaarders en dan zal ik ook wel aan komen
.
Jeutje wat een lijst johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, mn cijferlijst![]()
Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis
En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
7 Latijn (ga ik herexamen in doen, wil ik ook een 8 van maken)
En ik baal van scheikunde, dat is een 8,4Net 0,2 te weinig gehaald voor het examen, en dat komt doordat ik een vraag niet goed begreep/onduidelijk was
Zo, kom maar op met nerd/stuud enzo.
Ik slik Diane omdat ik dus ook doorbraak bloedingen had; en je komt idd rond de 5 kg aan..maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af. Het aankomen is tijdelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor ben. Ik heb wel een hele lichte pil geslikt waar ik niet van aan kwam en die heb ik nu ook nog liggen, maar ik heb nog gewoon last van doorbraakbloedingen, dus ik zou moeten overstappen op iets zwaarders en dan zal ik ook wel aan komen
.
Dat ja. Zo erg vond ik het niet om van een B naar een D-cup te gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat de pil KG's voornamelijk op mijn borsten en heupen zijn gaan zitten en echt heel vervelend vind ik dat nou ook weer niet.
Jééééétje, wat een lijst!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis
En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
En ik baal van scheikunde, dat is een 8,4Net 0,2 te weinig gehaald voor het examen, en dat komt doordat ik een vraag niet goed begreep/onduidelijk was
ach meis, je hebt al een gewéldige lijst!!! Ben er jaloers opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie allemaal. Ik ga scheikunde studeren, vandaar de kleine frustratie over die 8,4. Bijkletsen gaat niet lukken, het is door 2 mensen nagekeken en ze mogen het niet meer veranderen. En het is mijn mentor, die houdt zich altijd aan de regels en zal zeker geen uitzondering maken
.
Ik ben niet aangekomen toen ik de pil ging slikken, en ook niet toen ik ben gewisseld van pil. Slik nu ook de Diane.
Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik slik Diane omdat ik dus ook doorbraak bloedingen had; en je komt idd rond de 5 kg aan..maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af. Het aankomen is tijdelijk.
Ik vond de bloedingen een stuk vervelender. Spiraaltjes stoten mijn lichaam af, van lichte pillen word ik zwanger en van de middenmoot ga ik bloeden
Ik moet wel bekennen dat de pil KG's voornamelijk op mijn borsten en heupen zijn gaan zitten en echt heel vervelend vind ik dat nou ook weer niet.
Mijn reden om aan de pil te gaan is om niet meer zo vaak en niet meer zo zwaar ongesteld te worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
En implanon dan? Of de nuvaring? Zelfde resultaat, minder hormonen.
Ik heb zelf geen ervaring met anticonceptie op basis van hormomen, maar misschien wel handig vor mij om daar nu ook eens over na te gaan denken.Ben best zat van andere methoden, maar wilde niet aan de hormonen voor ik een keer zwanger was geweest. (eigenlijk daarna ook niet, maar he is zoveel makkelijker)
Chicolate wat een lijstEcht geniaal!
Is niks nerderigs aan, gewoon trots op zijn joh!
Waarom dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind het de meest griezelige vorm van anticonceptie die er is, de implanon.
Ik zou hem beter vertrouwen dan de kalendermethode ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind het de meest griezelige vorm van anticonceptie die er is, de implanon.
De kalendermethode is dan ook wel behoorlijk onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou hem beter vertrouwen dan de kalendermethode ofzo. Als ik een stom klein geel pilletje kan vertrouwen, dan een mislukte lucifer ook wel.
En ik ben ook wel trots. Maar het kan altijd beter
. Ik kon misschien ook nog wel beter.
Heb jij kinderen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef SHE het volgende:
Ik slik Diane niet voor niets natuurlijk. Ik heb nooit pukkels, dus daarvoor slik ik 'm niet.
Maar ik werd van alle lichte varianten hartstikke zwanger en spiraaltjes stoot ik af.
Implanon wil ik niet..dus het enige wat er overblijft is de nuvaring..en die zou minder hormonen af geven en dat heb ik dus juist niet nodig.
Overigens begrijp ik het verhaal over zwanger worden van een jongetje niet..Als je zwanger bent slik je de pil toch niet?
Zoals je zelf al hebt meegemaakt, worden pilslikkende vrouwen soms om wat voor reden dan ook zwanger en niet iedereen merkt dat snel genoeg. Verder is het anti-androgeen is 'los' verkrijgbaar voor vrouwen met sterke acne en overbeharing. Als deze vrouwen zwanger worden lopen ze dus risico dat hun kind schade ondervindt van de pil. Daarom is er nog een hormoon aan toegevoegd, het middel is geregistreerd als middel tegen zware acne, de fabrikant verkoopt het duur en lacht zich een ongeluk dat het aan veel twaalf-jarige meisjes wordt voorgeschreven omdat ze een puistje hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef SHE het volgende:
Overigens begrijp ik het verhaal over zwanger worden van een jongetje niet..Als je zwanger bent slik je de pil toch niet?
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb jij kinderen dan?Wist ik helemaal niet
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
De kalendermethode is dan ook wel behoorlijk onbetrouwbaarDan moet je wel een héél gelijkmatige cyclus hebben. En één keer ziek of koorts en de boel is in de war
Ik geloof ook niet dat ik daar op zou vertrouwen, ook niet voor één keer een maandje oid
zoiets van "11e en 12e gratis"?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar ik had vroeger wel een stempelkaart bij de abortuskliniek.
Sinds ik Diane slik is dat gelukkig over.
Ik zit al in het piltopic!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topic
De kalendermethode is niet betrouwbaar, maar hij valt prima te combineren met de temperatuurmethode, de slijm-methode, gezond verstand en controle van de baarmoedermond.
Check! en dan is hij weer wél heel betrouwbaar, als triple methodequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topic
De kalendermethode is niet betrouwbaar, maar hij valt prima te combineren met de temperatuurmethode, de slijm-methode, gezond verstand en controle van de baarmoedermond.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:25 schreef SHE het volgende:
De Diane is wel zwaarder hoor; mijn voorgaande pillen ( Marvelon en Mycro ) zaten resp op 20en 30
Die werkten bij mij dus niet.
Op een 50 wilde de huisarts mij niet zetten en dus probeerde hij Diane..nooit meer doorzwemmers gehad.
Das maar goed ook, want je had ook al een beetje een mannelijke usernamequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:58 schreef -marz- het volgende:
Ik heb wel tieten trouwens, voordat julile denken dat ik er ook uit zie als een man.
Microgynon 30 heet nog steeds zo, er is geen naamsverandering geweest. Er zijn 3 merken met dezelfde hormonen, waarschijnlijk heb je een goedkopere meegekregen. Jammer dat apotheken niet aan goede voorlichting doen, maar gelukkig doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik slik ook microgynon30 ( of hoe het nou weer heet na al die naamsveranderingen)
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar ik had vroeger wel een stempelkaart bij de abortuskliniek.
Sinds ik Diane slik is dat gelukkig over.
In andere tijden had je nu een tienkoppig gezin gehadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Sneu he?
Je voelt je bijna een tokkie
Ik hoef me in elk geval geen zorgen te maken over verminderde vruchtbaarheid
Zal je zien dat ik binnen 5 jaar ineens in de overgang zit..zou echt wat voor mij zijn. ( klopt af)
Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
ik ben precies eenderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik drink water en thee. En soms versgeperste sinaasappelsap. Meer krijg je er niet in bij mij. Kon hele flessen cola light wegdrinken, nu vind ik het niet eens zo lekker meer
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
's Morgens drink ik altijd een dubbele espresso, dan thee en water en 's avonds af en toe cola light of dubbelfriss light. Alleen vind ik die laatste twee nu echt veel te zoetmoet toch eens een lekker drankje voor 's avonds vinden wat niet zo zoet is. Water met limoen en citroen doet het ook wel goed trouwens, en muntthee. Ohja en bij de lunch meestal een glas karnemelk
.
Optimel vind ik chemisch.
Ik mik altijd een citroen of limoen in vier parten in een glas waterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
Het is voor mij een principekwestie. Ik weiger kip met suiker te kopen. Ik vind het onzin. Waarom moet er suiker bij? Ik zal niet rusten vooraleer ik gerookte kip zonder suiker heb gevonden. Al moet ik die kip zelf de nek omdraaien, plukken en in een schoorsteen hangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Over gerookte kip: ik heb die van AH hier liggen, zo'n hele kipfilet zeg maar. Daar zit wel wat suiker in, maar het is voor 98% kipfilet en dan zitten er nog allerlei andere dingen in dus het kan nooit veel zijn.
Oh, dat dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
Goedzo fallus zet hem op ! Gelukkig kan jij al die snickers en twixen wel handelenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik heb nu een extra goede reden om (bijna) geen alcohol te drinken en gewoon gezond en niet zo veel suiker want dan voel ik me echt beter..
Wacht maar tot je versgeperst appelsap krijgtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
Ik ben volledig afgekickt van sap. Alleen vergeperste (sinaasappel)sap vind ik nog écht lekker. Sap uit pak drink ik alleen bij hoge nood
Respectquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis
En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
Theine is hetzelfde als caffeine...teveel is dus niet goed. Je kan beter Rooibos drinken dan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
kan the(ïne) niet schadelijk zijn voor babies, overigens?
je hoort wel eens 'wat', en ik zou niet zonder thee kunnen
Yann Tierssenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Chicolate, ziet er goed uit!
Ik ben sinds vorige maand ook weer 3 cm kwijt bij taille en heupen, 69 en 100 cm! Vind het wel mooi dat die twee altijd in de goeie verhouding blijven, hoeveel ik ook aankom of afval.
Gisteren even wat gedronken bij date/bijna vriendje, hij ging piano voor me spelen, allemaal filmmuziek. Yann TierssenHij ging er helemaal op in, zo leuk om te zien
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef Miss_S het volgende:
ik ben niet zo happyhele nacht wakker gelegen met maagpijn
Poelier op de markt hier in Utrecht heeft altijd suikervrije gerookte kip.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is voor mij een principekwestie. Ik weiger kip met suiker te kopen. Ik vind het onzin. Waarom moet er suiker bij? Ik zal niet rusten vooraleer ik gerookte kip zonder suiker heb gevonden. Al moet ik die kip zelf de nek omdraaien, plukken en in een schoorsteen hangen.![]()
Ik ben overigens nooit aangekomen door de pil, ook niet door Diane.
Ik hoop het niet, want lauwe thee met suiker was mijn eerste voeding na m'n geboorte. Pas daarna ging ik aan de moedermelk. (en ja, daar was een goede reden voor)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehadquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehad
hier in dit topic, aan de telefoon etcVoelt wel goed als mensen met je meeleven
Ik zit juist vol goede moed en plannen! Kamer zoeken in Amsterdam, controle over m'n leven nemen. HBO voeding & gezondheid gaan "studeren". In 1 jaar m'n P halen en ook nog twee vakken avondschool waar ik op ben gezakt (of eventueel geschiedenis/aardrijkskunde zodat ik een E&M diploma heb want dat kan ik eerlijk gezegd met twee vingers in m'n neusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
Sorry dat ik een beetje op de zaken vooruit liep (wat ga je nu doen etc etc), dacht er even niet bij na dat je kop daar niet zo naar staat op dat moment.
Klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zit juist vol goede moed en plannen! Kamer zoeken in Amsterdam, controle over m'n leven nemen. HBO voeding & gezondheid gaan "studeren". In 1 jaar m'n P halen en ook nog twee vakken avondschool waar ik op ben gezakt (of eventueel geschiedenis/aardrijkskunde zodat ik een E&M diploma heb want dat kan ik eerlijk gezegd met twee vingers in m'n neus) Dus dan heb ik of alsnog een vwo diploma of heb ik m'n P
Ik doe morgen wel een rondje door de buurt. Ik begin op de Dappermarkt. De biologische slager hier in de straat is me veel te duur. We hebben ook nog een aardige poelier op de hoek zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Poelier op de markt hier in Utrecht heeft altijd suikervrije gerookte kip.
Of probeer eens een gewone poelier.
Geconcentreerd sap? Ik gebruikte ananas uit blik vroeger wel eens voor de pannenkoeken en smoothies, maar ik vind verse ananas zoveel lekkerder dat ananas uit blik wat mij betreft sowieso geen alternatief is.quote:Ik heb trouwens de blikken ananas gechekt van zowel DelMonte als eigen merk AH en ik tel toch echt een hoger KH percentage dan bij verse ananas.
Beiden ananas op 'eigen' sap.
Het klopt dus echt niet; of ik mis iets..
Ik moet nog wel langs school (school .. mwhehequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. Ik wist niet eens dat dat kan: alleen de vakken waarvoor je gezakt bent weer volgen. Dacht dat je alles weer zou moeten doen dan.
Goede plannen joh!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zit juist vol goede moed en plannen! Kamer zoeken in Amsterdam, controle over m'n leven nemen. HBO voeding & gezondheid gaan "studeren". In 1 jaar m'n P halen en ook nog twee vakken avondschool waar ik op ben gezakt (of eventueel geschiedenis/aardrijkskunde zodat ik een E&M diploma heb want dat kan ik eerlijk gezegd met twee vingers in m'n neus) Dus dan heb ik of alsnog een vwo diploma of heb ik m'n P
Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? M'n lief heeft 14 jaar woonduur opgebouwd en wij komen nog niet eens in aanmerking voor een woning in Oost (waar we overigens al wonen, en behoorlijk riant en goedkoop). Een kamer vinden in Amsterdam is de hel. In Haarlem ging dat een stuk makkelijker!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kamer zoeken in Amsterdam, (...).
Ik heb een semi vriendje die daar woont desnoods capture ik z'n kamerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? M'n lief heeft 14 jaar woonduur opgebouwd en wij komen nog niet eens in aanmerking voor een woning in Oost (waar we overigens al wonen, en behoorlijk riant en goedkoop). Een kamer vinden in Amsterdam is de hel. In Haarlem ging dat een stuk makkelijker!
Over dat wokken. Ik nam ooit een bord vol garnalen en water kastanje.. Volgens mij zitten daar echt geen kcal in want ik werd zo dronken als een torquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wokken
omdat mijn lieve papsje een nieuwe baan heeft gaan we dat binnenkort ook weer eens doen.
Vind het echt een fijne manier van uit eten gaan. Vooral de Teppan-Yaki-plaat icm vis is mijn favoriet!
Geweldig!
We doen het met enige regelmaat, en inderdaad: als je niet voor de vette meuk gaat, maar veel groente neemt, wat vis, mager vlees als je persé vlees wilt... dan hoef je je écht niet schuldig te voelen! En wat SHE ook zegt: ga je alsjeblieft niet straffen of krampachtig doen. Want uit eten gaan is LEUK en gezellig.
Als René en ik gaan Wokken doen we altijd echt heeeeeel rustig aan.
Lekker keuvelen, mensen kijken, voorgerechtje, lang zitten, eens wat wokken, eten, keuvelen.. nog een keer een beetje? Gewoon weer wat nemen. Paar sushirolletjes.. en ook niet eten tot je vol zit. Maar gewoon normaal. Als je gaat eten 'omdat je er voor betaalt en het onbeperkt is'is dat ook niet echt goed. Je gaat er heen omdat je het lekker vindt, maar dat betekent niet dat je je moet OVEReten. Gewoon, totdat je maagje zegt: en nu is het genoeg!
Worked for me!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een semi vriendje die daar woont desnoods capture ik z'n kamer
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
Cafeïne is niet zo'n succes en zeker de eerste maanden niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
Het is geen crash dieet, dus het is ook niet de bedoeling dat je zo hard gaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Good for her.
Meer testimonials willen we; meer!
Ik hou het overigens nog prima vol. Alleen nog niks afgevallen, en dat had ik wel verwacht!
Wegen zegt nooit zoveel...gewicht kan best wel schommelen en dat kan demotiverend werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Overigens heb ik ook liever dat je niet gaat wegen, maar meten.
Aw, ik vind dit soort dingen juist altijd moeilijk. Aangezien jij er ervaring mee hebt: onder/bovenarm, onder/bovenbeen <= of maakt dat niet uit zolang je het maar telkens op dezelfde plek doet? En wat is nu eigenlijk je middel? Het dunste gedeelte of het dikste of maakt dat ook niet uit? (ik weet het allemaal niet, en ja, ik ben erg vermoeiendquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:10 schreef k_i_m het volgende:
De hals gaat het snelst, qua cm's. Die zou ik zeker ook opmeten, al is het maar voor het goede gevoel. Verder benen, armen, middel. Maar dat spreekt voorzich.
Pinda's zijn geen notenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:05 schreef Inderdaad het volgende:
Welke nootjes lijken, qua smaak, op pinda's? Afgezien van pinda's..
Je buik zal je idd het eerst merken..niet alleen je darmen worden rustiger, maar het opgeblazen gevoel gaat weg.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wegen zegt nooit zoveel...gewicht kan best wel schommelen en dat kan demotiverend werken.
Mijn buik is overigens wel platter!
Ik zal inderdaad eens met meten beginnen. Ben benieuwd, ik meet mezelf eigenlijk nooit!
Ik meet altijd mijn spanwijdte ( schouder tot schouder )quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Inderdaad het volgende:
Dat brengt me op nog een vraag: wat en waar moet je meten voor een goed beeld?
Die tellen dan natuurlijk ook niet mee voor het eetschema van SHE.. oke.. Vandaag iets anders kopen, ze zagen er zo uit als noten.quote:
Dank je! Ik vind dat soort dingen echt moeilijk zelf te 'verzinnen'.quote:
Ik raak ook nooit vol.. Ik kan zo veel eten echt ergquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik eet juist totaal niet gulzig of snel. Ik eet langzaam, maar ga gewoon heel lang door. Moest van de diëtist ook bijhouden hoeveel happen ik per maaltijd neem en hoe lang ik over de maaltijd doe. En dat vond ze dus allemaal erg veel (happen) en langzaam ( tijd). Ik zou idd ook nooit zeggen dat ik niet meer hoef ofzo. Bij mij kan er ook altijd wel wat in.
Het zijn peulvruchten. Maar misschien zitten er wel goede dingen in? Als je een noten allergie hebt kun je vaak wel pinda's eten..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Die tellen dan natuurlijk ook niet mee voor het eetschema van SHE.. oke.. Vandaag iets anders kopen, ze zagen er zo uit als noten.
[..]
Dank je! Ik vind dat soort dingen echt moeilijk zelf te 'verzinnen'.
Liever dat dan een pannenkoek-bipsquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat is ook mijn excuusIk heb niet echt heupen maar wel 100 cm als omtrek!
Ow maar bij mij is het 94 cm over mijn titties! Onder titties is het 80 cmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
* Faithy heeft ook een bovenomtrek (onder mn tieten) van 93cmlaast opgemeten met zo'n bouwvakkersmeetlintuitrolding
echt triestal heb ik wel een BH-maat 80
![]()
ik snap 't neit meer hoor..
Ja uh. Net als plantjes zeg maar. Lichamelijke ontwikkeling. Ik heb een kater jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef Faithy het volgende:
sinds wanneer is een brede borstkas een teken van goede ontwikkeling?
Ik vind het mooi! Tanktops en dergelijke staan jou goed, vanwege je rechte brede schouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ben ook niet echt dik meer, ik weetsch
maar baal soms wel van mijn zwemgeschiedenis, waar ik mijn brede schouders/borstkas vandaan heb, vind ik
Dank.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:33 schreef -marz- het volgende:
Echt belachelijk trouwens hoe er gereageerd werd toen ik zei geen alcohol te drinken !! Ik werd min of meer op m'n vingers getikt door m'n baasen vervolgens met de nek aangekeken toen er getoost werd. Had ik echt niet verwacht
![]()
Farfallus wat ont-zet-tend KLOTE !!! Echt![]()
Beetje stom gezegd natuurlijk, maar zit er geen vet op je rug?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ben ook niet echt dik meer, ik weetsch
maar baal soms wel van mijn zwemgeschiedenis, waar ik mijn brede schouders/borstkas vandaan heb, vind ik
Ga je dan ook de borsten kopen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn doel is zoveel te trainen dat ik er Laura Croft achtig uitzie in tank tops en niet als een sneutje
als ik zo voel valt dat wel meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Beetje stom gezegd natuurlijk, maar zit er geen vet op je rug?. Dat stukkie wat zegmaar over een te strakke bh "rolt"?
Dat zie je niet, maar als dat er zit kan dat natuurlijk een aantal cm's verklaren?
Als ik mijn bovenlijf draai krijg ik nu 3 rollen in mijn zij, ook zo'n feest.
Ze waren niet dronken. Iemand kwam, aan het begin van de avond, de bestellingen opnemen en vroeg wie een alcoholvrije champagne/ijs wilde, toen stak ik m'n hand op en kreeg ik een snauw van mijn baasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dank.
Ik had het plan om (bijna) geen alcohol meer te drinken. Dronken mensen reageren daar inderdaad echt vaag op..
Maar jij hebt toch ooit gezegd dat je daar wel over nadenkt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zodra ik geld genoeg heb om ook nog voor jou het boek Humor voor dummy's te kopen
Zo he, daar stel je me ook een doel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn doel is zoveel te trainen dat ik er Laura Croft achtig uitzie in tank tops en niet als een sneutje
Ik heb echt het idee dat jullie mij als een soort supermodel zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo he, daar stel je me ook een doel!
Vind het goed van je hoor, nu met school meteen nieuwe doelen stellen en niet in een hoekje blijven huilen. En met je lichaam ook al niet al te snel tevreden, wow.
*knal* Ver onder de gordel zou ik zou zeggen...quote:
Ach. Kleine borsten zijn ook wel leuk. Ik weet het niet. Ik zoek wel gewoon een leuk meisje met grote borsten om naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ooit gezegd dat je daar wel over nadenkt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zodra ik geld genoeg heb om ook nog voor jou het boek Humor voor dummy's te kopen
?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Overigens een heel doorzichtige poging alsof je toch heel aardig bent.
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
?
wat doe ik nu weer verkeerd
jij hebt het ooit eens gezegd en als ik dat dan herhaal is het niet goed?
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookOké even helder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Het kwam over als een bot grapje aangezien ik hele kleine tieten heb. Dan weet je dat![]()
2. Ik doe een grapje terug
3. Je snapt het nog niet/je doet alsof dus ik geef je een hint.
4. Op dit punt heb je door dat er blijkbaar een soort miscomunicatie is.
5. Je kiest de gemakkelijkste uitweg door te roepen dan ga ik weg/dan blijf ik wel weg
6. PF komt uitleg geven
7. Miss_S komt weer terug
8. Freecell en viking zeggen dat er geen ruzie moet komen
9. Er is niets meer aan de hand
10. En nu komt MoBlo met toch nog een venijnige opmerking (sorry)
Oké ik heb alvast de samenvatting gegeven. Dan hoeven we het hele proces niet meer te herhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Ja ik vroeg ook al gelijk wat wil je nu doen, maar dat was niet vervelend bedoeld hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehad
hier in dit topic, aan de telefoon etcVoelt wel goed als mensen met je meeleven
íedereen weet dat ze niet écht wegblijft, dus blijf rustig doorademen, je vriendinnetje komt écht wel terugquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook onzin dat Miss_S nu meteen weg blijft.
Hey ik vat niks vervelend op. Is de eerste meest logische vraag. Jij woont daar toch? Hoe ben je aan je kamer gekomen etc? (PM magquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook al gelijk wat wil je nu doen, maar dat was niet vervelend bedoeld hoor
Wel tof dat je een echt een kamer gaat zoeken in Amsterdam, is de leukste stad om in te wonenin Nederland
Enig. Maar ik vind het niet zo leuk dat we er nu honderd jaar over doorgaan. Eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik ga even eten om toch nog ontopic te blijven, was het bijna vergeten.
Eigenlijk wazig dat we van zo iets simpels zo een issue kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eten is niet on-topic.
Niet eten wel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef -marz- het volgende:
Er is wel eens iets herhaald hier wat Miss_S ooit eens gezegd heeft, vond ze zelf ook niet leuk.
Dat je kleine tieten hebt mag je zelf zeggen, als iemand anders het doet is het lullig. Dat weet iedere niet-autist.
Ja maar jij bent een manquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook wel grappig, zeker met zo'n ondertitel.
Anyway, hier gaat ie opzich wel goed qua fysieke verandering, alleen het gewicht blijft vrijwel gelijk (in een maand zo'n kilo eraf) al zie ik dat niet als iets negatiefs aangezien ik 'slechts' 76 kilo weeg met m'n 190 cm lengte, dat is volgens mij wel gewoon goed te noemen.
Dank.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Van ruzie maken word je dik, ik waarschuw jullie maar even!
Daarom blijft het hier zo vol.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Van ruzie maken word je dik, ik waarschuw jullie maar even!
Half om half?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, wat voel ik me al dun.
Straks nog de enorm moeilijke keuze tussen een soeppie of een lekkere bananenshake, ik word nu al warm van binnen. Al helemaal toen ik mijn wederhelft hier net met twee boodschappentassen met voornamelijk heel veel bier voor vanavond binnen zag komen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van roken word je dun!!
Van longkanker ook!!!
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?quote:
Op zich niet eens zo'n gek idee. Ik heb een enorme maaltijdsalade. Die kan ik best in twee porties splitsenquote:
De helft nu, de helft straksquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Whahaha, serieus, ik ben alleen thuis en lachte hardop
Ik heb trouwens gigantische trek. Nou kán ik alvast aan mijn avondeten beginnen, maar dan heb ik vast om half 8 wéér trek
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich niet eens zo'n gek idee. Ik heb een enorme maaltijdsalade. Die kan ik best in twee porties splitsenMaar ik zit nu eerst op een halve komkommer te knagen. Ook lekker!
En Farfallus: zwanger kan er nog wel bij toch?(mocht je het óóit weer denken, je voelt de beeb meestal pas bewegen bij een week of 20 en geloof me, dan weet je inmiddels écht wel dat je zwanger bent.)
ja! want anders word je nog dikkerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?.
Och, zwangerschap is óók weer typisch zo'n modeziekte. Wéér een nieuw excuus om flink dik te worden. Die mensen moeten niet zo idioot doen met "jamaar er groeit iets in me" maar gewoon flink trainen en stoppen met etenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?.
Dan verkoop je het kind toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zo? Ik heb altijd van die visioenen dat ik net die ene persoon ben die dan ongesteld blijft, pas in de achtste maand dik wordt etc.
Ik zo het niet erkennen/ontkennen.quote:
Mja, het komt nog steeds voor dat mensen het niet weten, maar dat begin ik steeds minder te snappen hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zo? Ik heb altijd van die visioenen dat ik net die ene persoon ben die dan ongesteld blijft, pas in de achtste maand dik wordt etc.
Het niet erkennen als moeder wordt iéts ingewikkeld denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zo het niet erkennen/ontkennen.
Hoe bedoel je? Nee hoor. Die lag hier al. Die is niet van mij.
Je kunt er ook anders tegenaan kijken: als je eenmaal kanker hebt, kan het in je voordeel werken om dikker te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van roken word je dun!!
Van longkanker ook!!!
Dat voelt heul anders hoor, wees niet bangquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Af en toe denk ik. O nee. Ik voelde een schopje ik ben zwanger de wereld vergaat
En dan 5 seconden later wordt er opeens een verhoogde methaanconcentratie gemeten..
Volgende keer pas zorgen maken als je een voetje kan beetpakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Af en toe denk ik. O nee. Ik voelde een schopje ik ben zwanger de wereld vergaat
En dan 5 seconden later wordt er opeens een verhoogde methaanconcentratie gemeten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgende keer pas zorgen maken als je een voetje kan beetpakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
WTFquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je dit ziet:
[ afbeelding ]
Zou ik ook ff een test doen
Volgens mij is het een photoshopquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
WTF
heeft ze geen buikvlies/buikspieren
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt er ook anders tegenaan kijken: als je eenmaal kanker hebt, kan het in je voordeel werken om dikker te zijn.![]()
Ik eet vanavond spitskoolrolletjes gevuld met rundergehakt. SHE, ik weet niet of rundergehakt OK is. Er zit véél minder vet in dan half-om-half, en iets meer dan tartaar. Van calorietabel.nl:
product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
rundergehakt 100 gr. 197 20.0 0.0 13.0
tartaar 100 gr. 189 25.6 1.2 9.1
gehakt (gemengd) 100 gr. 348 15.0 0.0 32.0
Hij heeft wel extra magere meegenomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben er niet kapot van, maar als je deze week tenminste 2 vleesloze en 2 visdagen neemt, dan kan het !
Je hebt dan wel én feta én rundergehakt in een maaltijd zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:27 schreef cinnamongirl het volgende:
In mijn gevulde paprika (met rundergehakt, bleekselderij, bosui, tomaat, feta, knoflook) zitten maar 400 kcal. En het gehakt heb ik afgegoten! Dus dan vind ik het opzich wel kunnen. De andere 3 dagen at ik vis als diner.
Het wel is iets te vet, maar de snelle khd zijn nog altijd nihilquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hebt dan wel én feta én rundergehakt in een maaltijd zitten.
Het klinkt alsof je (nog?) meer moet drinken. Koppijn is meestal van afvalstoffen, geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En dammit, wanneer gaat die koppijn weg?! En de duizeligheid?SHE!!
True!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het wel is iets te vet, maar de snelle khd zijn nog altijd nihil![]()
Zit nog steeds maar op 1000 kcal.
Ik vind het nog wel aantikken met pindakaas en noten (en de volkoren boterhammen die ik eet). Maar ik houd m'n calorie-inname niet bij. Ik eet gewoon wat ik nodig heb, en ik zie wel wat de weegschaal doet. (M'n centimeters heb ik al een keer gepost. Daar kijk ik over een maand wel weer naar.)quote:Ik zei het al eerder maar je moet verdomde veel eten om aan je kcals te komen als je geen koek en snoep en pasta en rijst kan eten.
Heb je daar nog iets smaakvols van kunnen maken?quote:
Aangepast. Hield het verkeerd om.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:51 schreef -marz- het volgende:
Haha als die schouderbreedte klopt zou je niet eens door de deur passen
Leuk om zo'n lijstje van een ander te zien! Welke kledingmaat heb je nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:48 schreef Inderdaad het volgende:
Maten ook opgenomen
Lengte: 1.80 Gewicht: 82,1 (nu dan, 's ochtend minder)
spanwijdte (schouder tot schouder: 47
Mijn BH omtrek: 97 (net eronder 85)
Mijn taille (dunste gedeelte): 68
Mijn bekken (dikste gedeelte): 104
Bovenbeen (hoog op het been): 61
Kuit (net onder knie): 39
Armen alleen boven; op hoogte biceps: 32
Niet zeker of ik alles juist heb opgemeten. Verschil tussen bekken en taille is wel erg veel.
Ik weet het niet. Laatste keer had ik het gemeten, maat 46. Maar dat was allemaal te groot. 44 denk ik dus Broek die ik nu aanheb is dat namelijk en die zit wel goed. Mag wel minder dus. :pquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk om zo'n lijstje van een ander te zien! Welke kledingmaat heb je nu?
Max een week.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
En dammit, wanneer gaat die koppijn weg?! En de duizeligheid?SHE!!
Ratatouille (of zoals m'n neefje het noemt, "rettetetuutjieeee") hoort toch geen prut te zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een bord prut op... het scheen ratatouille te zijn, maar ik twijfel daar nog steeds aan
Perfect.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:43 schreef -marz- het volgende:
En nu het rustig is met eetlijstjes nog maar ff snel die van mij:
ei + bammetje
vitalinea
paar druiven
2 bammetjes pindakaas
nog meer druiven
paar cashewnootjes
paar grote lepels kwark voor het sporten
tilapia + spinazie
Dit klopt.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je (nog?) meer moet drinken. Koppijn is meestal van afvalstoffen, geloof ik.
Houd er voor de gein eens een maattabel naast. Ik zou dan moeten hebben (van boven naar onder): maat 44, maat 36, maat 38. Waar ik vooral van baal, is dat bloesjes zelden echt goed zitten. Of de knoopjes springen bij m'n borsten, of ik houd te veel over in m'n taille. En meestal zijn ze te kort.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:59 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Laatste keer had ik het gemeten, maat 46. Maar dat was allemaal te groot. 44 denk ik dus Broek die ik nu aanheb is dat namelijk en die zit wel goed. Mag wel minder dus. :p
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:13 schreef -marz- het volgende:
Als beloning bak ik dan een grote chocoladetaart helemaal voor mij alleen !!
Lotgenotequote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar ik vooral van baal, is dat bloesjes zelden echt goed zitten. Of de knoopjes springen bij m'n borsten, of ik houd te veel over in m'n taille. En meestal zijn ze te kort.
Dat doet mijn crashdieet ook. Nog meer drinken helpt bij mij meestal wel. Maar ik zal blij zijn als ik voorbij die eerste drie dagen benquote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit klopt.
Het schema is erop gebaseerd dat je afvalstoffen gaat lozen en vooral afkickt van suikers.
Na de hoofdpijn periode, volgt een periode met tomeloze energie.
Verder haalt Claudia een belangrijk aspect aan; de meeste kcal eet je overdag. Dat is ook precies de bedoeling.
Aw, ik koop nooit veel kleding, en anders online. Dat zit sowieso niet 100% goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Houd er voor de gein eens een maattabel naast. Ik zou dan moeten hebben (van boven naar onder): maat 44, maat 36, maat 38. Waar ik vooral van baal, is dat bloesjes zelden echt goed zitten. Of de knoopjes springen bij m'n borsten, of ik houd te veel over in m'n taille. En meestal zijn ze te kort.
Ik dacht eigenlijk dat buikpijn/borrels/etc normaal waren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:50 schreef Chicolate het volgende:
Als ik iets verkeerds gegeten heb, is dat duidelijk hoor- en voelbaar. Soms zit mijn vriend naast me. En die hoort dan die geluiden ... en dan legt ie vaak zn hand op mn buik, om te voelen of het schopt. En dat doet het dan ook
.
Nouja, je kan altijd zeggen dat het niet van jou is ... of ze je geloven is een tweede.
Ik ga dat nu doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanochtend om 7 uur braaf Japanse rijst zitten maken.
[ afbeelding ]
Iets te weinig sojasaus in gedaan. Ik had ook wat scheutiger mogen zijn met bosui. Maar: lekker!
Je moet er wel aan denken dat je de rijst goed koud laat worden (anders wordt die plakkerig; ik was natuurlijk weer ongeduldigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:18 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Ik ga dat nu doen.Goede herinnering! Is het moeilijk om te maken?
Hmm, ik moet om half 10 weg (bijbaantje), haal ik het nog wel? Anders ga ik nu over op het dagrooster.. Uitkijken met de soja dus, oke.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 08:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je moet er wel aan denken dat je de rijst goed koud laat worden (anders wordt die plakkerig). Verder is het een makkie. Zelfs het ei maken.
Ik ben voorzichtig met sojasaus, omdat je er altijd nog iets bij kunt doen, maar als je er eenmaal te veel in hebt gegooid dan heb je veel te zoute meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |