Ja ik vroeg ook al gelijk wat wil je nu doen, maar dat was niet vervelend bedoeld hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehad
hier in dit topic, aan de telefoon etcVoelt wel goed als mensen met je meeleven
íedereen weet dat ze niet écht wegblijft, dus blijf rustig doorademen, je vriendinnetje komt écht wel terugquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook onzin dat Miss_S nu meteen weg blijft.
Hey ik vat niks vervelend op. Is de eerste meest logische vraag. Jij woont daar toch? Hoe ben je aan je kamer gekomen etc? (PM magquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook al gelijk wat wil je nu doen, maar dat was niet vervelend bedoeld hoor
Wel tof dat je een echt een kamer gaat zoeken in Amsterdam, is de leukste stad om in te wonenin Nederland
Enig. Maar ik vind het niet zo leuk dat we er nu honderd jaar over doorgaan. Eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En ik ga even eten om toch nog ontopic te blijven, was het bijna vergeten.
Eigenlijk wazig dat we van zo iets simpels zo een issue kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eten is niet on-topic.
Niet eten wel.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:15 schreef -marz- het volgende:
Er is wel eens iets herhaald hier wat Miss_S ooit eens gezegd heeft, vond ze zelf ook niet leuk.
Dat je kleine tieten hebt mag je zelf zeggen, als iemand anders het doet is het lullig. Dat weet iedere niet-autist.
Ja maar jij bent een manquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:13 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook wel grappig, zeker met zo'n ondertitel.
Anyway, hier gaat ie opzich wel goed qua fysieke verandering, alleen het gewicht blijft vrijwel gelijk (in een maand zo'n kilo eraf) al zie ik dat niet als iets negatiefs aangezien ik 'slechts' 76 kilo weeg met m'n 190 cm lengte, dat is volgens mij wel gewoon goed te noemen.
Dank.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Van ruzie maken word je dik, ik waarschuw jullie maar even!
Daarom blijft het hier zo vol.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:18 schreef SHE het volgende:
Van ruzie maken word je dik, ik waarschuw jullie maar even!
Half om half?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:26 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, wat voel ik me al dun.
Straks nog de enorm moeilijke keuze tussen een soeppie of een lekkere bananenshake, ik word nu al warm van binnen. Al helemaal toen ik mijn wederhelft hier net met twee boodschappentassen met voornamelijk heel veel bier voor vanavond binnen zag komen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van roken word je dun!!
Van longkanker ook!!!
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?quote:
Op zich niet eens zo'n gek idee. Ik heb een enorme maaltijdsalade. Die kan ik best in twee porties splitsenquote:
De helft nu, de helft straksquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Whahaha, serieus, ik ben alleen thuis en lachte hardop
Ik heb trouwens gigantische trek. Nou kán ik alvast aan mijn avondeten beginnen, maar dan heb ik vast om half 8 wéér trek
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Op zich niet eens zo'n gek idee. Ik heb een enorme maaltijdsalade. Die kan ik best in twee porties splitsenMaar ik zit nu eerst op een halve komkommer te knagen. Ook lekker!
En Farfallus: zwanger kan er nog wel bij toch?(mocht je het óóit weer denken, je voelt de beeb meestal pas bewegen bij een week of 20 en geloof me, dan weet je inmiddels écht wel dat je zwanger bent.)
ja! want anders word je nog dikkerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?.
Och, zwangerschap is óók weer typisch zo'n modeziekte. Wéér een nieuw excuus om flink dik te worden. Die mensen moeten niet zo idioot doen met "jamaar er groeit iets in me" maar gewoon flink trainen en stoppen met etenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, zwangere vrouwen aansporen zo weinig mogelijk te eten?.
Dan verkoop je het kind toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zo? Ik heb altijd van die visioenen dat ik net die ene persoon ben die dan ongesteld blijft, pas in de achtste maand dik wordt etc.
Ik zo het niet erkennen/ontkennen.quote:
Mja, het komt nog steeds voor dat mensen het niet weten, maar dat begin ik steeds minder te snappen hoor!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Pfoe, dan zou ik ruim een halfjaar zwanger zijn of zo? Ik heb altijd van die visioenen dat ik net die ene persoon ben die dan ongesteld blijft, pas in de achtste maand dik wordt etc.
Het niet erkennen als moeder wordt iéts ingewikkeld denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zo het niet erkennen/ontkennen.
Hoe bedoel je? Nee hoor. Die lag hier al. Die is niet van mij.
Je kunt er ook anders tegenaan kijken: als je eenmaal kanker hebt, kan het in je voordeel werken om dikker te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Van roken word je dun!!
Van longkanker ook!!!
Dat voelt heul anders hoor, wees niet bangquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Af en toe denk ik. O nee. Ik voelde een schopje ik ben zwanger de wereld vergaat
En dan 5 seconden later wordt er opeens een verhoogde methaanconcentratie gemeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |