abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59361498
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik heb nu een extra goede reden om (bijna) geen alcohol te drinken en gewoon gezond en niet zo veel suiker want dan voel ik me echt beter..
Goedzo fallus zet hem op ! Gelukkig kan jij al die snickers en twixen wel handelen
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59361499
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
Ik ben volledig afgekickt van sap. Alleen vergeperste (sinaasappel)sap vind ik nog écht lekker. Sap uit pak drink ik alleen bij hoge nood
Wacht maar tot je versgeperst appelsap krijgt
pi_59361505
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, mn cijferlijst

Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis

En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
7 Latijn (ga ik herexamen in doen, wil ik ook een 8 van maken )

En ik baal van scheikunde, dat is een 8,4 Net 0,2 te weinig gehaald voor het examen, en dat komt doordat ik een vraag niet goed begreep/onduidelijk was

Zo, kom maar op met nerd/stuud enzo .
Respect leen mij jouw discipline! Goed zeg.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:14:05 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59361507
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:12 schreef Faithy het volgende:
kan the(ïne) niet schadelijk zijn voor babies, overigens?

je hoort wel eens 'wat', en ik zou niet zonder thee kunnen
Theine is hetzelfde als caffeine...teveel is dus niet goed. Je kan beter Rooibos drinken dan bijvoorbeeld.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:15:02 #105
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59361527
Rooibos
Doei.
pi_59361541
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Chicolate, ziet er goed uit!

Ik ben sinds vorige maand ook weer 3 cm kwijt bij taille en heupen, 69 en 100 cm! Vind het wel mooi dat die twee altijd in de goeie verhouding blijven, hoeveel ik ook aankom of afval.

Gisteren even wat gedronken bij date/bijna vriendje, hij ging piano voor me spelen, allemaal filmmuziek. Yann Tierssen Hij ging er helemaal op in, zo leuk om te zien
Yann Tierssen !
pi_59361607
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 09:34 schreef Miss_S het volgende:
ik ben niet zo happy hele nacht wakker gelegen met maagpijn
Wat dan?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:22:51 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59361700
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is voor mij een principekwestie. Ik weiger kip met suiker te kopen. Ik vind het onzin. Waarom moet er suiker bij? Ik zal niet rusten vooraleer ik gerookte kip zonder suiker heb gevonden. Al moet ik die kip zelf de nek omdraaien, plukken en in een schoorsteen hangen.

Ik ben overigens nooit aangekomen door de pil, ook niet door Diane.
Poelier op de markt hier in Utrecht heeft altijd suikervrije gerookte kip.
Of probeer eens een gewone poelier.

Ik heb trouwens de blikken ananas gechekt van zowel DelMonte als eigen merk AH en ik tel toch echt een hoger KH percentage dan bij verse ananas.
Beiden ananas op 'eigen' sap.

Het klopt dus echt niet; of ik mis iets..
  Vis een optie? vrijdag 13 juni 2008 @ 13:23:04 #109
70532 loveli
N
pi_59361706
quote:

Ik hoop het niet, want lauwe thee met suiker was mijn eerste voeding na m'n geboorte. Pas daarna ging ik aan de moedermelk. (en ja, daar was een goede reden voor)
crap in = crap out
pi_59361729
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi .

Uitgebaald?
Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehad
hier in dit topic, aan de telefoon etc Voelt wel goed als mensen met je meeleven
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:24:47 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59361750
nog even een hoopje op PF dan?

nogmaals, 2 keer weet ik niet hoe het voelt, één keer wel.. en dan zit je daar op een feestje van wél geslaagden

*knuf*
Doei.
  Vis een optie? vrijdag 13 juni 2008 @ 13:25:07 #112
70532 loveli
N
pi_59361755
Wat betreft de ananas, misschien dat in het sap meer natuurlijke suikers zitten dan in het vruchtvlees? Ik let er bij blikvoer ook altijd op dat ik fruit op sap koop en niet op siroop.
crap in = crap out
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:25:13 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59361757
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja.. Maar ik heb veel "hartverwarmende" reacties gehad
hier in dit topic, aan de telefoon etc Voelt wel goed als mensen met je meeleven
Ja .
Sorry dat ik een beetje op de zaken vooruit liep (wat ga je nu doen etc etc), dacht er even niet bij na dat je kop daar niet zo naar staat op dat moment .
Niet meer actief op Fok!
pi_59361800
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja .
Sorry dat ik een beetje op de zaken vooruit liep (wat ga je nu doen etc etc), dacht er even niet bij na dat je kop daar niet zo naar staat op dat moment .
Ik zit juist vol goede moed en plannen! Kamer zoeken in Amsterdam, controle over m'n leven nemen. HBO voeding & gezondheid gaan "studeren". In 1 jaar m'n P halen en ook nog twee vakken avondschool waar ik op ben gezakt (of eventueel geschiedenis/aardrijkskunde zodat ik een E&M diploma heb want dat kan ik eerlijk gezegd met twee vingers in m'n neus ) Dus dan heb ik of alsnog een vwo diploma of heb ik m'n P

vrijdag 13 juni 2008 @ 13:28:38 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59361829
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik zit juist vol goede moed en plannen! Kamer zoeken in Amsterdam, controle over m'n leven nemen. HBO voeding & gezondheid gaan "studeren". In 1 jaar m'n P halen en ook nog twee vakken avondschool waar ik op ben gezakt (of eventueel geschiedenis/aardrijkskunde zodat ik een E&M diploma heb want dat kan ik eerlijk gezegd met twee vingers in m'n neus ) Dus dan heb ik of alsnog een vwo diploma of heb ik m'n P

Klinkt als een goed plan . Ik wist niet eens dat dat kan: alleen de vakken waarvoor je gezakt bent weer volgen. Dacht dat je alles weer zou moeten doen dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59361851
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Poelier op de markt hier in Utrecht heeft altijd suikervrije gerookte kip.
Of probeer eens een gewone poelier.
Ik doe morgen wel een rondje door de buurt. Ik begin op de Dappermarkt. De biologische slager hier in de straat is me veel te duur. We hebben ook nog een aardige poelier op de hoek zitten.
quote:
Ik heb trouwens de blikken ananas gechekt van zowel DelMonte als eigen merk AH en ik tel toch echt een hoger KH percentage dan bij verse ananas.
Beiden ananas op 'eigen' sap.

Het klopt dus echt niet; of ik mis iets..
Geconcentreerd sap? Ik gebruikte ananas uit blik vroeger wel eens voor de pannenkoeken en smoothies, maar ik vind verse ananas zoveel lekkerder dat ananas uit blik wat mij betreft sowieso geen alternatief is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59361866
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan . Ik wist niet eens dat dat kan: alleen de vakken waarvoor je gezakt bent weer volgen. Dacht dat je alles weer zou moeten doen dan.
Ik moet nog wel langs school (school .. mwhehe ) maar ik wil niet
pi_59361886
quote:

[..]

Goede plannen joh! Klinkt echt heel goed, fijn dat je er zo positief weer voorstaat.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:31:27 #119
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59361893
doorzettertje, PF heel goed, niet gaan somberen (al mag dat natuurlijk ook wel even hoor, soms... )
Doei.
pi_59361963
quote:

Kamer zoeken in Amsterdam, (...).
Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? M'n lief heeft 14 jaar woonduur opgebouwd en wij komen nog niet eens in aanmerking voor een woning in Oost (waar we overigens al wonen, en behoorlijk riant en goedkoop). Een kamer vinden in Amsterdam is de hel. In Haarlem ging dat een stuk makkelijker!
  Vis een optie? vrijdag 13 juni 2008 @ 13:36:41 #121
70532 loveli
N
pi_59362043
Klinkt erg goed, PF. You go girl!
crap in = crap out
pi_59362112
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? M'n lief heeft 14 jaar woonduur opgebouwd en wij komen nog niet eens in aanmerking voor een woning in Oost (waar we overigens al wonen, en behoorlijk riant en goedkoop). Een kamer vinden in Amsterdam is de hel. In Haarlem ging dat een stuk makkelijker!
Ik heb een semi vriendje die daar woont desnoods capture ik z'n kamer
pi_59362196
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wokken

omdat mijn lieve papsje een nieuwe baan heeft gaan we dat binnenkort ook weer eens doen.
Vind het echt een fijne manier van uit eten gaan. Vooral de Teppan-Yaki-plaat icm vis is mijn favoriet!
Geweldig!

We doen het met enige regelmaat, en inderdaad: als je niet voor de vette meuk gaat, maar veel groente neemt, wat vis, mager vlees als je persé vlees wilt... dan hoef je je écht niet schuldig te voelen! En wat SHE ook zegt: ga je alsjeblieft niet straffen of krampachtig doen. Want uit eten gaan is LEUK en gezellig.

Als René en ik gaan Wokken doen we altijd echt heeeeeel rustig aan.
Lekker keuvelen, mensen kijken, voorgerechtje, lang zitten, eens wat wokken, eten, keuvelen.. nog een keer een beetje? Gewoon weer wat nemen. Paar sushirolletjes.. en ook niet eten tot je vol zit. Maar gewoon normaal. Als je gaat eten 'omdat je er voor betaalt en het onbeperkt is' is dat ook niet echt goed. Je gaat er heen omdat je het lekker vindt, maar dat betekent niet dat je je moet OVEReten. Gewoon, totdat je maagje zegt: en nu is het genoeg!
Over dat wokken. Ik nam ooit een bord vol garnalen en water kastanje.. Volgens mij zitten daar echt geen kcal in want ik werd zo dronken als een tor
pi_59362207
Klinkt als een puik plan. Voeding & gezondheid lijkt me ook wel leuk (zolang het Sonja Bakkergehalte daar meevalt).

Kamer in A'dam vinden lukt PF wel. Als je maar mensen kent of leert kennen daar.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:46:26 #125
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59362337
krijgen we nog een expert hier in het topic
Doei.
pi_59362462
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ik heb een semi vriendje die daar woont desnoods capture ik z'n kamer
Worked for me!

De allerleukste wijk in Amsterdam is natuurlijk de Transvaalbuurt , een walhalla van toko's en Turkse supermarkten. Zelfs Femke is gezwicht voor Oost. We hebben het beste ziekenhuis van Nederland, een fraai park om in te hardlopen, en de dierenarts is superlief.
pi_59362595
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef SHE het volgende:

Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
Good for her.
Meer testimonials willen we; meer!
Ik hou het overigens nog prima vol. Alleen nog niks afgevallen, en dat had ik wel verwacht!
pi_59362664
quote:

Cafeïne is niet zo'n succes en zeker de eerste maanden niet.
Daarom dronk ik de eerste maanden alleen maar kruidenthee en rooibosthee en drink ik nu nog steeds grotendeels kruidenthee en rooibosthee met heel af en toe een kop gewone thee
Bevalt prima.
pi_59362706
Nuja, 'bevalt'.... liever nog niet voorlopig, maar het is wel lekker
pi_59362826
Welke nootjes lijken, qua smaak, op pinda's? Afgezien van pinda's..
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:06:44 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59362860
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:55 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Good for her.
Meer testimonials willen we; meer!
Ik hou het overigens nog prima vol. Alleen nog niks afgevallen, en dat had ik wel verwacht!
Het is geen crash dieet, dus het is ook niet de bedoeling dat je zo hard gaat.
De eerste weken verlies je voornamelijk vocht en afvalstoffen. Pas na een maand kun je resultaten meten.
Ik heb gezegd dat er een garantie is voor 10kg in 3 maanden; sommigen gaan harder ( 5-7kg per maand ), anderen gaan langzamer.
Hangt van je huidige toestand af, of je erbij beweegt, of je actief of juist inactief bent..etc.

Overigens heb ik ook liever dat je niet gaat wegen, maar meten.
pi_59362878
Dat brengt me op nog een vraag: wat en waar moet je meten voor een goed beeld?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:10:27 #133
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59362939
De hals gaat het snelst, qua cm's. Die zou ik zeker ook opmeten, al is het maar voor het goede gevoel . Verder benen, armen, middel. Maar dat spreekt voorzich.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59362985
Ik heb al een lange en slanke hals, als daar vet vanaf gaat valt waarschijnlijk mijn hoofd eraf !
pi_59363007
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Overigens heb ik ook liever dat je niet gaat wegen, maar meten.
Wegen zegt nooit zoveel...gewicht kan best wel schommelen en dat kan demotiverend werken.
Mijn buik is overigens wel platter!
Ik zal inderdaad eens met meten beginnen. Ben benieuwd, ik meet mezelf eigenlijk nooit!
pi_59363047
Ja ik probeer ook niet te wegen omdat ik dan misschien niet meer gemotiveerd ben. Denk ook niet dat ik ben afgevallen nu. Maar ik merk wel dat ik minder hongerig ben en amper een middagdip heb en dat is al zo fijn ! Duik ik ook niet 's avonds in het chippiesgangpad van de appie.
pi_59363156
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:10 schreef k_i_m het volgende:
De hals gaat het snelst, qua cm's. Die zou ik zeker ook opmeten, al is het maar voor het goede gevoel . Verder benen, armen, middel. Maar dat spreekt voorzich.
Aw, ik vind dit soort dingen juist altijd moeilijk. Aangezien jij er ervaring mee hebt: onder/bovenarm, onder/bovenbeen <= of maakt dat niet uit zolang je het maar telkens op dezelfde plek doet? En wat is nu eigenlijk je middel? Het dunste gedeelte of het dikste of maakt dat ook niet uit? (ik weet het allemaal niet, en ja, ik ben erg vermoeiend )
pi_59363371
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:05 schreef Inderdaad het volgende:
Welke nootjes lijken, qua smaak, op pinda's? Afgezien van pinda's..
Pinda's zijn geen noten
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:27:51 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59363410
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wegen zegt nooit zoveel...gewicht kan best wel schommelen en dat kan demotiverend werken.
Mijn buik is overigens wel platter!
Ik zal inderdaad eens met meten beginnen. Ben benieuwd, ik meet mezelf eigenlijk nooit!
Je buik zal je idd het eerst merken..niet alleen je darmen worden rustiger, maar het opgeblazen gevoel gaat weg.
Daarnaast MOET je veel vocht verliezen; dat hoort bij de eerste 2 weken.
Wegen geeft een ontzettend vertekend beeld van je vormen, ga je namelijk sporten, dan zal de weegschaal een steeds hoger gewicht aan geven..lekker voor je motivatie
Meten is veilig en vertelt je direct of je goed bezig bent.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 14:30:40 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59363482
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:07 schreef Inderdaad het volgende:
Dat brengt me op nog een vraag: wat en waar moet je meten voor een goed beeld?
Ik meet altijd mijn spanwijdte ( schouder tot schouder )
Mijn BH omtrek
Mijn taille ( dunste gedeelte )
Mijn bekken ( dikste gedeelte )
Bovenbeen ( hoog op het been )
Kuit ( net onder knie )
Armen alleen boven; op hoogte biceps

Ik heb hele zielige enkels, polsen en onderarmen; dus die ga ik niet meten.
pi_59363511
Ik heb een paar topics terug gewoon alles gemeten
pi_59363662
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Pinda's zijn geen noten
Die tellen dan natuurlijk ook niet mee voor het eetschema van SHE.. oke.. Vandaag iets anders kopen, ze zagen er zo uit als noten.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:30 schreef SHE het volgende:

[..]

Dank je! Ik vind dat soort dingen echt moeilijk zelf te 'verzinnen'.
pi_59363953
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ik eet juist totaal niet gulzig of snel. Ik eet langzaam, maar ga gewoon heel lang door. Moest van de diëtist ook bijhouden hoeveel happen ik per maaltijd neem en hoe lang ik over de maaltijd doe. En dat vond ze dus allemaal erg veel (happen) en langzaam ( tijd). Ik zou idd ook nooit zeggen dat ik niet meer hoef ofzo. Bij mij kan er ook altijd wel wat in.
Ik raak ook nooit vol.. Ik kan zo veel eten echt erg Ik stop op het moment dat ik geen honger meer heb want dat verzadigde gevoel blijft echt langlanglang uit. Ik kan zoveel eten dat m'n buik uitpuilt en m'n buikvlies pijn gaat doen omdat het te veel uitpuilt

Voorbeeld: Een pak pannenkoekenmeel. Daar pannenkoeken van bakken. Op elke pannekoek een dikke laag chocopasta smeren, daaroverheen een laag hagelslag en poedersuiker. Pannenkoek er bovenop, dat ongeveer 15 keer herhalen. Op de bovenste laag een dikke laag ijs en afmaken met poedersuiker. Hier heb ik de helft van opgegeten en er kon nog meer bij

En nog wel meer voorbeelden Maar goed is niet zo motiverend.
pi_59363976
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:37 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Die tellen dan natuurlijk ook niet mee voor het eetschema van SHE.. oke.. Vandaag iets anders kopen, ze zagen er zo uit als noten.
[..]

Dank je! Ik vind dat soort dingen echt moeilijk zelf te 'verzinnen'.
Het zijn peulvruchten. Maar misschien zitten er wel goede dingen in? Als je een noten allergie hebt kun je vaak wel pinda's eten..
pi_59364138
Damn!!
Bovenwijdte: 94 cm (maat 42 volgens Wehkamp)
Taille: 74 (maat 40 volgens Wehkamp)
Heupen: 104 (maat 42 volgens Wehkamp)

Toch gek, voor bovenkleding kan ik altijd maat 38 aan, heb nl. een smalle borstkas en geen enorme tieten, 80B/75C (maar ze zijn wel heel pront: het lijken nepperds)
Broeken wel maat 40 met mijn megaheupen. Ik moet ze wel altijd insnoeren, bij mijn middel is het altijd te wijd.

Van die vette heupen kom ik denk ik nooit af, heb echt van die zadeltassen ook. Nog een verklaring voor die 104 cm is dat ik een hele ronde kont heb

Goed excuus, vond ik zelf
pi_59364208
Dat is ook mijn excuus Ik heb niet echt heupen maar wel 100 cm als omtrek!
pi_59364262
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat is ook mijn excuus Ik heb niet echt heupen maar wel 100 cm als omtrek!
Liever dat dan een pannenkoek-bips
pi_59364426
Maar even serieus, 100 cm is toch helemaal niet zo groot? Iedereen reageert zo panisch op 100 zoveel cm maar dat valt echt heus mee! De omtrek van een glas bier is groter dan anderhalf keer de hoogte.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:08:36 #149
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59364498
* Faithy heeft ook een bovenomtrek (onder mn tieten) van 93cm laast opgemeten met zo'n bouwvakkersmeetlintuitrolding

echt triest al heb ik wel een BH-maat 80

ik snap 't neit meer hoor..
Doei.
pi_59364572
Ik heb daar 75 en heb BH maat 70..
Je moet niet over je BH meten want dat kan centimeters schelen. Wel groot eigenlijk, is dat je ribbenkast of vet? Misschien heb je een sport hart ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')