Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor benquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Potver. Vanmiddag mijn weegmoment gehad, en het viel vies tegen. Ik zat zo netjes al op de 80, maar sinds anderhalve maand aan de pil is het dus 86 geworden
. Ik heb ook maar geen afspraak over een week gemaakt, maar over twee weken, dan zijn er tenminste lekker wat kilo's af
.
Vief, ik moet minimaal 16, liefst nog een paar kilo meer kwijt. En jij?.
Je wint het niet van mij hoor, qua chaotisch en ongeorganiseerd studerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zometeen maar eens efficiënt aan de studie. Eerst alle literatuur door lezen en belangrijke dingen noteren en dán pas schrijven ipv andersom. Ik ben gewoon te haastig en uiteindelijk duurt het dan alleen maar langer
.
Oh, ik kan daar zo van balen, als je ergens bij mensen gaat eten en je wéét dat het ongezond gaat worden. Ik heb wel eens de smoes gebruikt dat ik van vet eten buikpijn krijg en dat ik wel een bak yoghurt met fruit nam, of een boterham. Dat was dan bij mensen die gewoon de week doorkomen op Chinees, pizza, kliekje Chinees, patat, shoarma, broodje knakworst en nog een keer Chineesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik juich minder. Stomme EK. Vanavond eet ik alweer elders en is het de bedoeling dat we friet eten.
Ik neem wel een broodje kroket. En dan ga ik vanaf morgen echt heel goed op m'n eten letten, zodat ik gauw weer op 74,5 zit.
Ik denk dat dit nog met de zwangerschap te maken heeft, want ik heb deze pil al jaren en ik ben er nooit 6kg van aangekomen. Hooguit anderhalve kilo. Net zoals dat ik tegenwoordig ook niet boos word, maar gelijk tegen het agressieve aanquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor ben. Ik heb wel een hele lichte pil geslikt waar ik niet van aan kwam en die heb ik nu ook nog liggen, maar ik heb nog gewoon last van doorbraakbloedingen, dus ik zou moeten overstappen op iets zwaarders en dan zal ik ook wel aan komen
.
Jeutje wat een lijst johquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, mn cijferlijst![]()
Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis
En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
7 Latijn (ga ik herexamen in doen, wil ik ook een 8 van maken)
En ik baal van scheikunde, dat is een 8,4Net 0,2 te weinig gehaald voor het examen, en dat komt doordat ik een vraag niet goed begreep/onduidelijk was
Zo, kom maar op met nerd/stuud enzo.
Ik slik Diane omdat ik dus ook doorbraak bloedingen had; en je komt idd rond de 5 kg aan..maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af. Het aankomen is tijdelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok ik zit er dus ook al een tijdje over te denken om de pil weer te gaan slikken, maar dit is dus precies waar ik bang voor ben. Ik heb wel een hele lichte pil geslikt waar ik niet van aan kwam en die heb ik nu ook nog liggen, maar ik heb nog gewoon last van doorbraakbloedingen, dus ik zou moeten overstappen op iets zwaarders en dan zal ik ook wel aan komen
.
Dat ja. Zo erg vond ik het niet om van een B naar een D-cup te gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat de pil KG's voornamelijk op mijn borsten en heupen zijn gaan zitten en echt heel vervelend vind ik dat nou ook weer niet.
Jééééétje, wat een lijst!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, mn cijferlijst![]()
Had ik al afgerond:
8 Frans1
8 Duits 1
9 Anw
9 Maatschappijleer
9 Kcv
9 Letterkunde
10 Geschiedenis
En nu komt daarbij:
8 Nederlands
8 Engels
8 Wiskunde B 1,2
8 Natuurkunde 1,2
8 Biologie 1,2
8 Scheikunde 1,2
7 Latijn (ga ik herexamen in doen, wil ik ook een 8 van maken)
En ik baal van scheikunde, dat is een 8,4Net 0,2 te weinig gehaald voor het examen, en dat komt doordat ik een vraag niet goed begreep/onduidelijk was
Zo, kom maar op met nerd/stuud enzo.
ach meis, je hebt al een gewéldige lijst!!! Ben er jaloers opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
Dankjullie allemaal. Ik ga scheikunde studeren, vandaar de kleine frustratie over die 8,4. Bijkletsen gaat niet lukken, het is door 2 mensen nagekeken en ze mogen het niet meer veranderen. En het is mijn mentor, die houdt zich altijd aan de regels en zal zeker geen uitzondering maken
.
Ik ben niet aangekomen toen ik de pil ging slikken, en ook niet toen ik ben gewisseld van pil. Slik nu ook de Diane.
Lastig, lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik slik Diane omdat ik dus ook doorbraak bloedingen had; en je komt idd rond de 5 kg aan..maar je krijgt ze er uiteindelijk wel af. Het aankomen is tijdelijk.
Ik vond de bloedingen een stuk vervelender. Spiraaltjes stoten mijn lichaam af, van lichte pillen word ik zwanger en van de middenmoot ga ik bloeden
Ik moet wel bekennen dat de pil KG's voornamelijk op mijn borsten en heupen zijn gaan zitten en echt heel vervelend vind ik dat nou ook weer niet.
Mijn reden om aan de pil te gaan is om niet meer zo vaak en niet meer zo zwaar ongesteld te worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:43 schreef freecell het volgende:
En implanon dan? Of de nuvaring? Zelfde resultaat, minder hormonen.
Ik heb zelf geen ervaring met anticonceptie op basis van hormomen, maar misschien wel handig vor mij om daar nu ook eens over na te gaan denken.Ben best zat van andere methoden, maar wilde niet aan de hormonen voor ik een keer zwanger was geweest. (eigenlijk daarna ook niet, maar he is zoveel makkelijker)
Chicolate wat een lijstEcht geniaal!
Is niks nerderigs aan, gewoon trots op zijn joh!
Waarom dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind het de meest griezelige vorm van anticonceptie die er is, de implanon.
Ik zou hem beter vertrouwen dan de kalendermethode ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef SHE het volgende:
Ik vind het de meest griezelige vorm van anticonceptie die er is, de implanon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |