Ow maar bij mij is het 94 cm over mijn titties! Onder titties is het 80 cmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
* Faithy heeft ook een bovenomtrek (onder mn tieten) van 93cmlaast opgemeten met zo'n bouwvakkersmeetlintuitrolding
echt triestal heb ik wel een BH-maat 80
![]()
ik snap 't neit meer hoor..
Ja uh. Net als plantjes zeg maar. Lichamelijke ontwikkeling. Ik heb een kater jaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:21 schreef Faithy het volgende:
sinds wanneer is een brede borstkas een teken van goede ontwikkeling?
Ik vind het mooi! Tanktops en dergelijke staan jou goed, vanwege je rechte brede schouders.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ben ook niet echt dik meer, ik weetsch
maar baal soms wel van mijn zwemgeschiedenis, waar ik mijn brede schouders/borstkas vandaan heb, vind ik
Dank.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:33 schreef -marz- het volgende:
Echt belachelijk trouwens hoe er gereageerd werd toen ik zei geen alcohol te drinken !! Ik werd min of meer op m'n vingers getikt door m'n baasen vervolgens met de nek aangekeken toen er getoost werd. Had ik echt niet verwacht
![]()
Farfallus wat ont-zet-tend KLOTE !!! Echt![]()
Beetje stom gezegd natuurlijk, maar zit er geen vet op je rug?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:27 schreef Faithy het volgende:
ik ben ook niet echt dik meer, ik weetsch
maar baal soms wel van mijn zwemgeschiedenis, waar ik mijn brede schouders/borstkas vandaan heb, vind ik
Ga je dan ook de borsten kopen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn doel is zoveel te trainen dat ik er Laura Croft achtig uitzie in tank tops en niet als een sneutje
als ik zo voel valt dat wel meequote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Beetje stom gezegd natuurlijk, maar zit er geen vet op je rug?. Dat stukkie wat zegmaar over een te strakke bh "rolt"?
Dat zie je niet, maar als dat er zit kan dat natuurlijk een aantal cm's verklaren?
Als ik mijn bovenlijf draai krijg ik nu 3 rollen in mijn zij, ook zo'n feest.
Ze waren niet dronken. Iemand kwam, aan het begin van de avond, de bestellingen opnemen en vroeg wie een alcoholvrije champagne/ijs wilde, toen stak ik m'n hand op en kreeg ik een snauw van mijn baasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dank.
Ik had het plan om (bijna) geen alcohol meer te drinken. Dronken mensen reageren daar inderdaad echt vaag op..
Maar jij hebt toch ooit gezegd dat je daar wel over nadenkt?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zodra ik geld genoeg heb om ook nog voor jou het boek Humor voor dummy's te kopen
Zo he, daar stel je me ook een doel!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn doel is zoveel te trainen dat ik er Laura Croft achtig uitzie in tank tops en niet als een sneutje
Ik heb echt het idee dat jullie mij als een soort supermodel zienquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo he, daar stel je me ook een doel!
Vind het goed van je hoor, nu met school meteen nieuwe doelen stellen en niet in een hoekje blijven huilen. En met je lichaam ook al niet al te snel tevreden, wow.
*knal* Ver onder de gordel zou ik zou zeggen...quote:
Ach. Kleine borsten zijn ook wel leuk. Ik weet het niet. Ik zoek wel gewoon een leuk meisje met grote borsten om naar te kijken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ooit gezegd dat je daar wel over nadenkt?
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zodra ik geld genoeg heb om ook nog voor jou het boek Humor voor dummy's te kopen
?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Overigens een heel doorzichtige poging alsof je toch heel aardig bent.
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
?
wat doe ik nu weer verkeerd
jij hebt het ooit eens gezegd en als ik dat dan herhaal is het niet goed?
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nuance, timing, etc. Ik leg het je ooit nog wel uit.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb de afgelopen 2 topics nauwelijks meegekregen maar goed het spijt me hoe dan ookOké even helder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Het kwam over als een bot grapje aangezien ik hele kleine tieten heb. Dan weet je dat![]()
2. Ik doe een grapje terug
3. Je snapt het nog niet/je doet alsof dus ik geef je een hint.
4. Op dit punt heb je door dat er blijkbaar een soort miscomunicatie is.
5. Je kiest de gemakkelijkste uitweg door te roepen dan ga ik weg/dan blijf ik wel weg
6. PF komt uitleg geven
7. Miss_S komt weer terug
8. Freecell en viking zeggen dat er geen ruzie moet komen
9. Er is niets meer aan de hand
10. En nu komt MoBlo met toch nog een venijnige opmerking (sorry)
Oké ik heb alvast de samenvatting gegeven. Dan hoeven we het hele proces niet meer te herhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |