abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:11:11 #76
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59360149
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Absoluut niet.
Maar ik had vroeger wel een stempelkaart bij de abortuskliniek.
Sinds ik Diane slik is dat gelukkig over.
.

[ Bericht 8% gewijzigd door k_i_m op 13-06-2008 12:11:51 (dubbel, van de schrik :')) ]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:23:34 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59360431
Sneu he?
Je voelt je bijna een tokkie

Ik hoef me in elk geval geen zorgen te maken over verminderde vruchtbaarheid
Zal je zien dat ik binnen 5 jaar ineens in de overgang zit..zou echt wat voor mij zijn. ( klopt af )

Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:24:34 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59360452
Easy on the smileys SHE...
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:29:24 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59360536
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Sneu he?
Je voelt je bijna een tokkie

Ik hoef me in elk geval geen zorgen te maken over verminderde vruchtbaarheid
Zal je zien dat ik binnen 5 jaar ineens in de overgang zit..zou echt wat voor mij zijn. ( klopt af )

Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
In andere tijden had je nu een tienkoppig gezin gehad .

Ik eet nu wat kersen en een mango bij wijze van lunch. Had gedacht enorme trek te zullen hebben, maar dat valt mee. Het is een balansdagje om de voorbije dagen en vanavond enigszins te compenseren.

Tot nu toe gegeten:

Vanilleyoghurt
Banaan
Kersen

En nu ga ik een mango eten. Vanavond twee broodjes kroket dus en ws een paar glazen wijn. Verder probeer ik weer van m'n cola light verslaving af te komen en in plaats daarvan gewoon veel water te gaan drinken. Als er cola light in huis is, pak ik gemakkelijker een blikje cola dan een flesje water. Als het er niet is, is water ook prima, dus waarom zou ik nog cola drinken? Niet normaal hoeveel cola er hier doorheen gaat in een week .
Niet meer actief op Fok!
pi_59361052
Dat heb ik ook!
Ik heb bijna nooit cola in huis, maar als het er is gaat het snel op ook

Daarom drink ik nu standaard spa rood (maar dan van de lidl) goedkoop en heerlijk fris met bubbeltjes
pi_59361115
bubbeltjeswater de enige 'frisdrank' die ik drink..

cola/sinas/sap alles kan hier tot over de houdbaarheidsdatum blijven staan als er geen visite komt die het wél drinkt.

René mag nog wel eens een glaasje nemen, maar ben zo blij dat ik het vanzelf al houd bij water, thee, koffie en idd, water met bubbeltjes zo eens in de zoveel tijd Vroeger wel altijd cola en sinas en sapjes, maar ben blij dat ik daar af gestapt ben
Doei.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 12:57:56 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59361118
Spa rood vind ik echt niks.
Ik heb nu iig een flinke voorraad water en als dat op is vul ik de flesjes gewoon weer, zoals ik nu ook doe. Alleen heeft noch Mark noch ik zin om de flesjes te vullen, dus liggen er steeds flesjes verspreid door het hele huis. Daar moet ook maar eens een einde aan komen .
Als de Duitse klaar is met afwassen ga ik de koelkast even schoonmaken en dan m'n eigen kamer. Soggen ftw . Dit weekend maar even werken dan, verveel me anders toch kapot .
Niet meer actief op Fok!
pi_59361211
Ik ben volledig afgekickt van sap. Alleen vergeperste (sinaasappel)sap vind ik nog écht lekker. Sap uit pak drink ik alleen bij hoge nood
pi_59361253
er zitten zoveel calorieën in (toegevoegde suikers enzo), voor mij hoeft het niet meer..

en inderdaad, dan liever versgeperst!
Doei.
pi_59361260
Sap drink ik helemaal niet. Ik drink nu overdag optimel en s' avonds thee en cola-light ( maximaal 2 glazen)

Ik heb mn sla bijna op, zo de stad in om vaderdagcadeautje enzo te kopen
pi_59361269
Net terug uit de stad en heb een tosti op bij Bakker Bart met een flesje appelsap erbij (afentoe erg lekker)
pi_59361283
Ik drink water en thee. En soms versgeperste sinaasappelsap. Meer krijg je er niet in bij mij . Kon hele flessen cola light wegdrinken, nu vind ik het niet eens zo lekker meer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59361304
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik drink water en thee. En soms versgeperste sinaasappelsap. Meer krijg je er niet in bij mij . Kon hele flessen cola light wegdrinken, nu vind ik het niet eens zo lekker meer .
ik ben precies eender
Doei.
pi_59361333
's Morgens drink ik altijd een dubbele espresso, dan thee en water en 's avonds af en toe cola light of dubbelfriss light. Alleen vind ik die laatste twee nu echt veel te zoet moet toch eens een lekker drankje voor 's avonds vinden wat niet zo zoet is. Water met limoen en citroen doet het ook wel goed trouwens, en muntthee. Ohja en bij de lunch meestal een glas karnemelk .

Optimel vind ik chemisch .

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2008 13:07:44 ]
pi_59361346
Zo. Ik ben dr weer.
pi_59361349
Thee drink ik inderdaad normaal ook bij sloten tegelijk!
Alleen de laatste dagen vergeet ik het steeds te zetten voor mezelf Muts die ik ben!
pi_59361380
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
's Morgens drink ik altijd een dubbele espresso, dan thee en water en 's avonds af en toe cola light of dubbelfriss light. Alleen vind ik die laatste twee nu echt veel te zoet moet toch eens een lekker drankje voor 's avonds vinden wat niet zo zoet is. Water met limoen en citroen doet het ook wel goed trouwens, en muntthee. Ohja en bij de lunch meestal een glas karnemelk .

Optimel vind ik chemisch .

Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:09:36 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59361396
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zo. Ik ben dr weer.
Hoi .

Uitgebaald?
Niet meer actief op Fok!
pi_59361438
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
Ik mik altijd een citroen of limoen in vier parten in een glas water dan hoef je niet te persen en kun je gewoon steeds water bijvullen wat weer een lekker smaakje krijgt.
pi_59361439
Ik heb mezelf echt keihard gestraft gister
Vier biscuitjes gegeten, een kleine mars, snicker, bounty en twix. En geen van alle was lekker
Op het feest nog vodka/cola, malibu/cola, sinas/bacardi lemon en een biertje gedronken.
Resultaat: bolle buik, borrelende buik, buikkrampen (=alcohol). + heel druk en niet zo lekker in m'n vel

Nou ik heb nu een extra goede reden om (bijna) geen alcohol te drinken en gewoon gezond en niet zo veel suiker want dan voel ik me echt beter..
pi_59361444
Ik drink water, thee, bier, rose, rode/witte wijn, wodka, tequila, baileys ...

Maar sinds kort houd ik het alleen bij die eerste 2

Net 2 bammetjes met pindakaas op en ik heb nog een bak druiven voor straks. Gisteren ananas en kersen gegeten

Vanmorgen wou ik bíjna op de weegschaal gaan staan, maar ik deed het toch niet.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59361451
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 08:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Over gerookte kip: ik heb die van AH hier liggen, zo'n hele kipfilet zeg maar. Daar zit wel wat suiker in, maar het is voor 98% kipfilet en dan zitten er nog allerlei andere dingen in dus het kan nooit veel zijn.
Het is voor mij een principekwestie. Ik weiger kip met suiker te kopen. Ik vind het onzin. Waarom moet er suiker bij? Ik zal niet rusten vooraleer ik gerookte kip zonder suiker heb gevonden. Al moet ik die kip zelf de nek omdraaien, plukken en in een schoorsteen hangen.

Ik ben overigens nooit aangekomen door de pil, ook niet door Diane.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:11:59 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59361455
Ik drink altijd Bar-Le-Duc , die heeft zo'n zweem van citroensmaak ( echte citroen, niet van dat chemische..) en ook niet zo'n hysterische bubbel.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59361471
kan the(ïne) niet schadelijk zijn voor babies, overigens?

je hoort wel eens 'wat', en ik zou niet zonder thee kunnen
Doei.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 13:13:06 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59361478
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Oh, dat dus
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')