quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar ik had vroeger wel een stempelkaart bij de abortuskliniek.
Sinds ik Diane slik is dat gelukkig over.
In andere tijden had je nu een tienkoppig gezin gehadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:23 schreef SHE het volgende:
Sneu he?
Je voelt je bijna een tokkie
Ik hoef me in elk geval geen zorgen te maken over verminderde vruchtbaarheid
Zal je zien dat ik binnen 5 jaar ineens in de overgang zit..zou echt wat voor mij zijn. ( klopt af)
Ik wilde nog wel een hilarisch bericht van onze Fok! moeder met jullie delen. Details bespaar ik, maar het komt er op neer dat ze me haat, dat ze 5 kg kwijt is ( nu 1 maand bezig ) en dat haar man ook zijn buik kwijt is.
Ze eet volgens schema en drinkt lekker haar biertjes.
Ik ben trots op haar
ik ben precies eenderquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik drink water en thee. En soms versgeperste sinaasappelsap. Meer krijg je er niet in bij mij. Kon hele flessen cola light wegdrinken, nu vind ik het niet eens zo lekker meer
.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
's Morgens drink ik altijd een dubbele espresso, dan thee en water en 's avonds af en toe cola light of dubbelfriss light. Alleen vind ik die laatste twee nu echt veel te zoetmoet toch eens een lekker drankje voor 's avonds vinden wat niet zo zoet is. Water met limoen en citroen doet het ook wel goed trouwens, en muntthee. Ohja en bij de lunch meestal een glas karnemelk
.
Optimel vind ik chemisch.
Ik mik altijd een citroen of limoen in vier parten in een glas waterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
Het is voor mij een principekwestie. Ik weiger kip met suiker te kopen. Ik vind het onzin. Waarom moet er suiker bij? Ik zal niet rusten vooraleer ik gerookte kip zonder suiker heb gevonden. Al moet ik die kip zelf de nek omdraaien, plukken en in een schoorsteen hangen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Over gerookte kip: ik heb die van AH hier liggen, zo'n hele kipfilet zeg maar. Daar zit wel wat suiker in, maar het is voor 98% kipfilet en dan zitten er nog allerlei andere dingen in dus het kan nooit veel zijn.
Oh, dat dusquote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Bar-le-duc heeft bronwater met citroen en verder niks. Dat is ook wel erg lekker en lekker simpel, hoef je zelf niet meer te persen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |