De kalendermethode is dan ook wel behoorlijk onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou hem beter vertrouwen dan de kalendermethode ofzo. Als ik een stom klein geel pilletje kan vertrouwen, dan een mislukte lucifer ook wel.
En ik ben ook wel trots. Maar het kan altijd beter
. Ik kon misschien ook nog wel beter.
Heb jij kinderen dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef SHE het volgende:
Ik slik Diane niet voor niets natuurlijk. Ik heb nooit pukkels, dus daarvoor slik ik 'm niet.
Maar ik werd van alle lichte varianten hartstikke zwanger en spiraaltjes stoot ik af.
Implanon wil ik niet..dus het enige wat er overblijft is de nuvaring..en die zou minder hormonen af geven en dat heb ik dus juist niet nodig.
Overigens begrijp ik het verhaal over zwanger worden van een jongetje niet..Als je zwanger bent slik je de pil toch niet?
Zoals je zelf al hebt meegemaakt, worden pilslikkende vrouwen soms om wat voor reden dan ook zwanger en niet iedereen merkt dat snel genoeg. Verder is het anti-androgeen is 'los' verkrijgbaar voor vrouwen met sterke acne en overbeharing. Als deze vrouwen zwanger worden lopen ze dus risico dat hun kind schade ondervindt van de pil. Daarom is er nog een hormoon aan toegevoegd, het middel is geregistreerd als middel tegen zware acne, de fabrikant verkoopt het duur en lacht zich een ongeluk dat het aan veel twaalf-jarige meisjes wordt voorgeschreven omdat ze een puistje hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:12 schreef SHE het volgende:
Overigens begrijp ik het verhaal over zwanger worden van een jongetje niet..Als je zwanger bent slik je de pil toch niet?
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb jij kinderen dan?Wist ik helemaal niet
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topicquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:17 schreef freecell het volgende:
De kalendermethode is dan ook wel behoorlijk onbetrouwbaarDan moet je wel een héél gelijkmatige cyclus hebben. En één keer ziek of koorts en de boel is in de war
Ik geloof ook niet dat ik daar op zou vertrouwen, ook niet voor één keer een maandje oid
zoiets van "11e en 12e gratis"?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar ik had vroeger wel een stempelkaart bij de abortuskliniek.
Sinds ik Diane slik is dat gelukkig over.
Ik zit al in het piltopic!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topic
De kalendermethode is niet betrouwbaar, maar hij valt prima te combineren met de temperatuurmethode, de slijm-methode, gezond verstand en controle van de baarmoedermond.
Check! en dan is hij weer wél heel betrouwbaar, als triple methodequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Misschien moeten we met een aantal even verhuizen naar het pil-topic
De kalendermethode is niet betrouwbaar, maar hij valt prima te combineren met de temperatuurmethode, de slijm-methode, gezond verstand en controle van de baarmoedermond.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:25 schreef SHE het volgende:
De Diane is wel zwaarder hoor; mijn voorgaande pillen ( Marvelon en Mycro ) zaten resp op 20en 30
Die werkten bij mij dus niet.
Op een 50 wilde de huisarts mij niet zetten en dus probeerde hij Diane..nooit meer doorzwemmers gehad.
Das maar goed ook, want je had ook al een beetje een mannelijke usernamequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:58 schreef -marz- het volgende:
Ik heb wel tieten trouwens, voordat julile denken dat ik er ook uit zie als een man.
Microgynon 30 heet nog steeds zo, er is geen naamsverandering geweest. Er zijn 3 merken met dezelfde hormonen, waarschijnlijk heb je een goedkopere meegekregen. Jammer dat apotheken niet aan goede voorlichting doen, maar gelukkig doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik slik ook microgynon30 ( of hoe het nou weer heet na al die naamsveranderingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |