quote:
Wat mot jequote:Op donderdag 12 juni 2008 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ha ha ha.
Met fierljeppen?quote:
Nee kaatsen!quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dus wij moeten wachten, zodat jij wel verder kan gaan met posten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Ja, gezellig in mijn eentje...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:03 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dus wij moeten wachten, zodat jij wel verder kan gaan met posten?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:04 schreef OA het volgende:
FOK!forum is momenteel gewoon bereikbaar. There is no spoon
Ja.. het idee alleen wordt voor de servers al te veel!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gezellig in mijn eentje...
Ik ben Jort niet
quote:
Nou, mij ontgaat de grap in z'n geheel...quote:
Heidenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, mij ontgaat de grap in z'n geheel...
There is no joke!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:13 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, mij ontgaat de grap in z'n geheel...
In ontken het vast niet, mits je de clou vertelt...quote:
Diequote:
quote:
Beter dan de jort op. Welke jort dan ook. Mits OA in het echt jort heet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dievan jou gaat de laatste tijd wel vaak de hort op he?
Ja, valt het op?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dievan jou gaat de laatste tijd wel vaak de hort op he?
Zie mijn berichten op de FP voor mijn echte naam.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan de jort op. Welke jort dan ook. Mits OA in het echt jort heet.
Je hebt helemaal geen audiquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, audi magazine lezen
quote:
Matrix...quote:
Sorry, zegt me niets...quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan de jort op. Welke jort dan ook. Mits OA in het echt jort heet.
Best welquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, audi magazine lezen
Jaloers? Met je opelquote:
Ga eens goede films kijken man!quote:
Technisch gezien heb je gelijk, het is niet van mij.quote:
'Sporten' met vriendinnen, etentjes van het werk, uitjes van het werk, etc...quote:
Ik heb een Saxo.quote:[..]
Jaloers? Met je opel?
Dat zeg ikquote:
Nee, dat niet, maar de quote zegt me absoluut niets...quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga eens goede films kijken man!
Je wilt toch niet zeggen dat je die hele trilogie gemist hebt?
Gij heiden
Met name deel 3.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Al is deel 1 van de trilogie nog steeds het best. De rest was redelijk jammer.
Neo is op bezoek bij het orakel. Hij ziet een jongetje een lepel buigen met er alleen naar kijken. Hij vraagt hoe het kan. Uiteindelijk zegt hij "and then you will see, there is no spoon".quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar de quote zegt me absoluut niets...
Ach so.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neo is op bezoek bij het orakel. Hij ziet een jongetje een lepel buigen met er alleen naar kijken. Hij vraagt hoe het kan. Uiteindelijk zegt hij "and then you will see, there is no spoon".
Eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Al is deel 1 van de trilogie nog steeds het best. De rest was redelijk jammer.
En jij mag niet meedoen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:21 schreef OA het volgende:
[..]
'Sporten' met vriendinnen, etentjes van het werk, uitjes van het werk, etc...![]()
Nog welquote:[..]
Ik heb een Saxo.
Deel 2 was ook niet veel, alleen dit maakte het goed:quote:
Mja...quote:
Mja...quote:[..]
Nog wel
Binnenkort een opel
quote:
Mooi, ik kan het me niet herinneren.quote:
quote:
Dan weet je het nu weerquote:
hmmzzz... je bent wel erg jong om al een vorm van dementie te ontwikkelen hè?quote:
Waar?quote:
quote:
Heb jij je 'happy-30.000' wel gevierd??quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef MPG het volgende:
#295 Papierversnipperaar 31598
#308 OA 30921
#311 Muck 30713
#324 MPG 30183
#340 DaMart 29376
#495 JortK 22774
Patatquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:44 schreef Brabant het volgende:
Hallo!
Fout antwoord. Dan zeg je als rasechte brabander:quote:
quote:
nerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Fout antwoord. Dan zeg je als rasechte brabander:
[..]
Neequote:
quote:
Die reactie probeerde ik wel uit te lokken...quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Die reactie probeerde ik wel uit te lokken...
Nu al? En aan de neerwaartse duim te zien niet eens voor de sex..quote:
awww... *knuffel*quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Nee, pijn aan mijn buik, serieus veel. Mocht het over een paar dagen nog zo zijn dan ga ik naar de EHBO, dan barsten alle huisartsen(posten) maar. Kutlui en hun bezuinigingen.
Beter ga je morgen gewoon.. Blinde darm misschien?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Nee, pijn aan mijn buik, serieus veel. Mocht het over een paar dagen nog zo zijn dan ga ik naar de EHBO, dan barsten alle huisartsen(posten) maar. Kutlui en hun bezuinigingen.
Mm nouja "dat scheelt" in ieder geval.. dan ben je niet morgen dood als hij vannacht ploft ofzo. Bah wel klote zeg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik lig in bed. Nee, 1 ding kan het zeker niet zijn, gezien dat ding bron van alle ellende is. Mijn blinde dram is al geploft geweest. Sindsdien is het kut met peren.
Dat vind ik ook al. Kutte is dat er geen andere in de buurt isquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Fha het volgende:
Lekkere huisarts heb jij.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al. Kutte is dat er geen andere in de buurt is
Muckiequote:
Jooquote:
MPGquote:
noes, ik heb de Jort weg gejaagdquote:
quote:
Ach, hij staat in de top500, die heeft zijn weekdoel gehaald nuquote:[..]
noes, ik heb de Jort weg gejaagd
Spamzj0rtquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, hij staat in de top500, die heeft zijn weekdoel gehaald nu
quote:
Netjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport en het luie zweet is door het doucheputje weggespoeld!
das waar!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij post gewoon in #1000 !!!
Al moet je ervoor Mucken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit in Finland, kom nou. Ze doen koffie bij alles
.
Ik gooi #1.000 na 299 posts wel dicht voor je, en stuur je de link per PMquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
das waar!!!!desnoods doe ik dat inderdaad!
[..]![]()
slar!
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi #1.000 na 299 posts wel dicht voor je, en stuur je de link per PM.
of ik als hij er niet isquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi #1.000 na 299 posts wel dicht voor je, en stuur je de link per PM.
En anders ik welquote:
in ieder geval tot en met dinsdagquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Muck
BX![]()
Hoe lang kunnen mogen we nog van je genieten?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Dat is nog maar kort
Wel heel tof dat je gaat!
Slaap lekker BXquote:
Slaap lekker en doe OAdin de groetenquote:
quote:
welneequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zeker ook al te laat voor verse thee mm??
ik pak net een biertjequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zeker ook al te laat voor verse thee mm??
PeZu vind de hele tijd van welquote:
Ook lekker hahaquote:
Jumjumquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:
zet een pot verse thee voor de dames, sencha silver flower
die reclame kan wel vies zijn maar die koekjes zijn hemelsquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:26 schreef Fha het volgende:
Nu zie ik die vieze reclame voor me haha
Wij vinden van niet.quote:
surinaamse theequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden van niet.
Om deze tijd kan koffie of thee ook best.
Al dan niet verrijkt tot Irish coffee, Jägertee, of "Irish Tea"
sorry pop, ik zit aan de Taksiquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef PeZu het volgende:
zet een pot verse thee voor de dames, sencha silver flower
Oke maar dan zeg ik wel dat het van jou mochtquote:
Mmmmtaksiquote:
ik snap niet dat iemand dat lekker kan vindenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar dan zeg ik wel dat het van jou mocht![]()
dat irritant kindquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reclame kan wel vies zijn maar die koekjes zijn hemels
Haha oke danquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij vinden van niet.
Om deze tijd kan koffie of thee ook best.
Al dan niet verrijkt tot Irish coffee, Jägertee, of "Irish Tea"
NachtWachtquote:
doe maarquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke maar dan zeg ik wel dat het van jou mocht![]()
ik heb nog even overwogen je in de OP te zetten, maar die kans verspeel je nu he.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap niet dat iemand dat lekker kan vinden
orangina is koningquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
doe maar
[..]
ik heb nog even overwogen je in de OP te zetten, maar die kans verspeel je nu he.
In KSC zeggen dat Taksi niet koning is
nee, dat kan niet, want dat ik Taksi alquote:
Blauwe Taksiquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
De ouwe taksi is echt het einde!!Gewoon de originele zeg maar
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef Sander170 het volgende:
Hey ik ben even me hondje aan het uitlaten, ben straks weer terug!
Tot later deze nacht.![]()
quote:
die met bosvrucht is echt smerigquote:
jaquote:
Ik ga het niet eens proberen want het is toch niet de goeiequote:
quote:
Vast ook lekker, maar lang niet zo goed als taksi!quote:
Jumjum fooodquote:
Maak je mij ook nog wat te eten?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nog een kliekje spaghettiiiiiiiiiii![]()
Wie wil vriendjes zijn met mij?
Truste timfritsquote:
Ik, maar je mag de spaghetti zelf opeten. Deze dame duikt haar bedje inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Truste dr34m3rquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik, maar je mag de spaghetti zelf opeten. Deze dame duikt haar bedje in
Welterusten
WMzquote:
Klaar om de dienst over te nemen?quote:
quote:
Keurig, netjesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor, ik zit er weer helemaal klaar voor oke.
Huh collega, ik ken je niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Als ik nu niet kan slapen, is het jouw schuld.. lig ik me de hele nacht af te vragen waar die afkorting voor staat. Enneh... Sander? Hoi en welterusten. Ik vraag me af of je mijn collega bent die zo geheimzinnig doet over zijn account hier... Nog meer vragen voor vannacht
Bij deze wens ik je een fijne nachtrust toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig, netjes
Dan ga ik langzaamaan maar eens naar bedje![]()
ik ik ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
we doen het graagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Als ik nu niet kan slapen, is het jouw schuld.. lig ik me de hele nacht af te vragen waar die afkorting voor staat. Enneh... Sander? Hoi en welterusten. Ik vraag me af of je mijn collega bent die zo geheimzinnig doet over zijn account hier... Nog meer vragen voor vannacht
haha, nee, ff korte uitleg en dan duik ik echt mijn bedje in.. Er werkt een Sander bij ons, die hier ook op fok rondzwerft maar erg geheimzinnig doet over zijn accountquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Huh collega, ik ken je niet eens.![]()
Jij doet geheimzinnig hier, of je bent vast en zeker een kloon?
Wat Mpg Zegtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Hoezo heb ik meer posts dan hem ofniet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
haha, nee, ff korte uitleg en dan duik ik echt mijn bedje in.. Er werkt een Sander bij ons, die hier ook op fok rondzwerft maar erg geheimzinnig doet over zijn account
Gezien je posthistorie lijkt het me dat jij dat niet kan zijn..
geen idee. Maar er staan een aantal onderwerpen in die niet bij hem passenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik meer posts dan hem ofniet?
Mondje open.....quote:
Alles wat er naast gaat is voor mij!quote:
Hahaha trusten grappenmaker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geen idee. Maar er staan een aantal onderwerpen in die niet bij hem passen
Enneh.. papier, dank je wel voor de opheldering. Nu kan ik fijn nog een paar uurtjes slaap meepikken
wat klinkt dat ongelofelijk foutquote:
Om het daar maar niet over te hebbenquote:
Het ziet er wel een beetje eng uit.quote:
Vitaminen zijn eng!quote:
Dat is zo! Ze jagen mij mn bed inquote:
Geniet van je laatste werkdag dan!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:48 schreef BrandX het volgende:ik ben er ook weg van, hup naar kantoor voor de laatste keer in functie
![]()
Veel plezier vanavond v-f!
Een ochtendhumeur is aan jou niet besteed volgens mij hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:26 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was het weer ochtend waar de vogeltjes al vrolijk lopen te kwetteren.
*jaloers*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er weg van!
Vanavond Bon Jovi
Ah, jij bent dus de vriendin van Jort!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:55 schreef DR34M3R het volgende:
kwartet!
quote:
Oh, lekker! Zet jij er vast eentje voor me klaar, da's een mooi begin van mijn werkdag!quote:
Dat zegt Jort ook altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
ik wist dat er een soortgelijke reactie op zou komen...
california dreamingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:53 schreef Pheno het volgende:
All the leaves are brown
and the sky is grey......
ik word langzaam wakker met pink floyd uit de speakers...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna
je moet ook niet naar TMF zappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna [afbeelding]
Wat doe je dan nog op fok. Ga neuken@quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesisch vlees in de kuip
[ afbeelding ]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]naar het ziekenhuis dan, is besmettelijk hoor.
mjah, is een optiequote:Op vrijdag 13 juni 200808:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kruip dan bij haar op het bed waar ze wel op ligt [afbeelding].
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest
whaha.. da's minderquote:Op vrijdag 13 juni 200808:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest [afbeelding]
Ben vrij vandaag dus dat ik wel relaxed, paracetamol zit er net in straks ff neusspray halen en iets tegen vastzittend slijmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen.
die een na laatste is het hemquote:Op vrijdag 13 juni 200808:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen [afbeelding].
Niet waar, ze post hier!quote:
Wel als je examen hebt vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat is al een geldig argument tegenwoordig? Tjonge ..
duurt toch niet de hele dag?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel als je examen hebt vandaag [afbeelding]
quote:
1 zak? Damn, the horror.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |