california dreamingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:53 schreef Pheno het volgende:
All the leaves are brown
and the sky is grey......
ik word langzaam wakker met pink floyd uit de speakers...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna
je moet ook niet naar TMF zappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna [afbeelding]
Wat doe je dan nog op fok. Ga neuken@quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesisch vlees in de kuip
[ afbeelding ]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]naar het ziekenhuis dan, is besmettelijk hoor.
mjah, is een optiequote:Op vrijdag 13 juni 200808:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kruip dan bij haar op het bed waar ze wel op ligt [afbeelding].
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest
whaha.. da's minderquote:Op vrijdag 13 juni 200808:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest [afbeelding]
Ben vrij vandaag dus dat ik wel relaxed, paracetamol zit er net in straks ff neusspray halen en iets tegen vastzittend slijmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen.
die een na laatste is het hemquote:Op vrijdag 13 juni 200808:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |