quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb nog een kliekje spaghettiiiiiiiiiii![]()
Wie wil vriendjes zijn met mij?
Truste timfritsquote:
Ik, maar je mag de spaghetti zelf opeten. Deze dame duikt haar bedje inquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Truste dr34m3rquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik, maar je mag de spaghetti zelf opeten. Deze dame duikt haar bedje in
Welterusten
WMzquote:
Klaar om de dienst over te nemen?quote:
quote:
Keurig, netjesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef Sander170 het volgende:
Ja hoor, ik zit er weer helemaal klaar voor oke.
Huh collega, ik ken je niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Als ik nu niet kan slapen, is het jouw schuld.. lig ik me de hele nacht af te vragen waar die afkorting voor staat. Enneh... Sander? Hoi en welterusten. Ik vraag me af of je mijn collega bent die zo geheimzinnig doet over zijn account hier... Nog meer vragen voor vannacht
Bij deze wens ik je een fijne nachtrust toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Keurig, netjes
Dan ga ik langzaamaan maar eens naar bedje![]()
ik ik ik!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
we doen het graagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Als ik nu niet kan slapen, is het jouw schuld.. lig ik me de hele nacht af te vragen waar die afkorting voor staat. Enneh... Sander? Hoi en welterusten. Ik vraag me af of je mijn collega bent die zo geheimzinnig doet over zijn account hier... Nog meer vragen voor vannacht
haha, nee, ff korte uitleg en dan duik ik echt mijn bedje in.. Er werkt een Sander bij ons, die hier ook op fok rondzwerft maar erg geheimzinnig doet over zijn accountquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Huh collega, ik ken je niet eens.![]()
Jij doet geheimzinnig hier, of je bent vast en zeker een kloon?
Wat Mpg Zegtquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Hoezo heb ik meer posts dan hem ofniet?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
haha, nee, ff korte uitleg en dan duik ik echt mijn bedje in.. Er werkt een Sander bij ons, die hier ook op fok rondzwerft maar erg geheimzinnig doet over zijn account
Gezien je posthistorie lijkt het me dat jij dat niet kan zijn..
geen idee. Maar er staan een aantal onderwerpen in die niet bij hem passenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik meer posts dan hem ofniet?
Mondje open.....quote:
Alles wat er naast gaat is voor mij!quote:
Hahaha trusten grappenmaker.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
geen idee. Maar er staan een aantal onderwerpen in die niet bij hem passen
Enneh.. papier, dank je wel voor de opheldering. Nu kan ik fijn nog een paar uurtjes slaap meepikken
wat klinkt dat ongelofelijk foutquote:
Om het daar maar niet over te hebbenquote:
Het ziet er wel een beetje eng uit.quote:
Vitaminen zijn eng!quote:
Dat is zo! Ze jagen mij mn bed inquote:
Geniet van je laatste werkdag dan!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:48 schreef BrandX het volgende:ik ben er ook weg van, hup naar kantoor voor de laatste keer in functie
![]()
Veel plezier vanavond v-f!
Een ochtendhumeur is aan jou niet besteed volgens mij hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:26 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was het weer ochtend waar de vogeltjes al vrolijk lopen te kwetteren.
*jaloers*quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er weg van!
Vanavond Bon Jovi
Ah, jij bent dus de vriendin van Jort!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 06:55 schreef DR34M3R het volgende:
kwartet!
quote:
Oh, lekker! Zet jij er vast eentje voor me klaar, da's een mooi begin van mijn werkdag!quote:
Dat zegt Jort ook altijdquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
ik wist dat er een soortgelijke reactie op zou komen...
california dreamingquote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:53 schreef Pheno het volgende:
All the leaves are brown
and the sky is grey......
ik word langzaam wakker met pink floyd uit de speakers...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna
je moet ook niet naar TMF zappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 200808:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zap even naar TMF en ik zie (maar vooral hoor) weer Rihanna [afbeelding]
Wat doe je dan nog op fok. Ga neuken@quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Indonesisch vlees in de kuip
[ afbeelding ]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feestquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]naar het ziekenhuis dan, is besmettelijk hoor.
mjah, is een optiequote:Op vrijdag 13 juni 200808:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kruip dan bij haar op het bed waar ze wel op ligt [afbeelding].
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest
whaha.. da's minderquote:Op vrijdag 13 juni 200808:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Straks ff langs de apotheek ik moet namelijk binnen 24 uur compleet opgelapt zijn want dan heb ik feest [afbeelding]
Ben vrij vandaag dus dat ik wel relaxed, paracetamol zit er net in straks ff neusspray halen en iets tegen vastzittend slijmquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen.
die een na laatste is het hemquote:Op vrijdag 13 juni 200808:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral rustig op bed blijven liggen, paracetamolletje erbij, je vriendin je laten verwennen, en je lichaam de virussen laten wegjagen [afbeelding].
Niet waar, ze post hier!quote:
Wel als je examen hebt vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat is al een geldig argument tegenwoordig? Tjonge ..
duurt toch niet de hele dag?quote:Op vrijdag 13 juni 200808:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel als je examen hebt vandaag [afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |