quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb me anders sinds tijden niet zo klote gevoeld
whehehee geweldig opgelost zoquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Sepo![]()
gewildige <-- de dag begind weer goed ......
Zou graag willen, maar ben alleen hier... kan dus niet wegquote:
je zou het haast denken ...quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:
is iedereen aan het werk ofzo? vind het best rustig hier!
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar ben alleen hier... kan dus niet weg
da;s waar ja!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapen
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar...als je alleen bent, ziet niemand je slapen
Mooi! Aftrappen zo een!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahaha
A.s Dinsdag een geprek met mijn fieldmanager en mijn kut collega... ik ben het zat...
Nope gelukkig nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
gister bij jullie trouwens ook zo druk met toeters en bellen omdat turkije had gewonnen?
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
gister bij jullie trouwens ook zo druk met toeters en bellen omdat turkije had gewonnen?
in den haag vast ook wel, maar dat weet ik niet... was daar gister nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
hier dus wel grrrr
en hop!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen van mijn gedeelte van de afdeling, heb nog wel andere collega's hahaha
A.s Dinsdag een geprek met mijn fieldmanager en mijn kut collega... ik ben het zat...
blijft hier dan toch bij de rotondequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
in den haag vast ook wel, maar dat weet ik niet... was daar gister nietmaar daar is het altijd toeteren wanneer een turkse ploeg gewonnen heeft... EK of landskampioen
Daar doen we het voor!quote:
quote:Franse spits die soixante-neuf (standje 69) niet goed heeft begrepen;
Nicolas ANAALka
Portugese middenvelder die van melk houdt;
PoeSIMAOOOO
Italiaanse spits die doorgaat tot die erbij neervalt;
Francesco TOTTIerbijneervalt
Nederlandse middenvelder die Italiaanse spitsen opvreet;
Wesley PIZZASNEIJDER
Nederlandse spits met een schoon shirt;
Robin van Percil
Duitse spits met ochtenderectie;
Lucas (p)ODOLski
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
eerhm..voor de voetballers onder ons...wat flauwe grapjes
[..]
whehehehe mijn god wat flauwquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
eerhm..voor de voetballers onder ons...wat flauwe grapjes
[..]
Mwhehequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moet gisteren wel lachen:
Gozer komt thuis met een bos bloemen...
Mevrouw: Nou moet ik zeker mijn benen weer spreiden?
gozer: Je mag ze ook gewoon in een vaas doen hoor
Geen ideequote:
uh... geen idee?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tis grijs en dr komt geluid uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Bwhehehe pricelessquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik moet gisteren wel lachen:
Gozer komt thuis met een bos bloemen...
Mevrouw: Nou moet ik zeker mijn benen weer spreiden?
gozer: Je mag ze ook gewoon in een vaas doen hoor
muis met een boombox?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ik had ook niet op de spoiler moet klikken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... geen idee?lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Mogguhquote:
Sorry, mijn eerste kleine glimlach van vandaag....quote:
Toch de afstandsbediening maar eens laten zoeken hoor!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:25 schreef draculettetje het volgende:
zo vanaf is er vast weer niks op de tv
scheelt dat het buiten knudde weer is! maar tis wel saai!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toch de afstandsbediening maar eens laten zoeken hoor!
Nog een beetje vol te houden zo trouwens?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, mijn eerste kleine glimlach van vandaag....
ow dat was voor 9eertquote:
ik moet gewoon lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
cabaret modus "-9eert- " hoe spreek je dat ingodsnaam uit ??
Als nee Geert ' Negert ' negen eert ?
/cabaret modus
[Fubar lastig val modus]quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gvd jullie posten veel te snel !!
en nee tis niet mn moeder ......
Maar mn @#$%@#$% Telefoon die niet stil staat !
is het vandaag soms de val FUBAR lastig dag of zo .... sjeez !
waar zit jij in hemelsnaamquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef -9eert- het volgende:
lekker zonnetje, muziekjeik klaag niet
port elizabeth, zuid afrika.... zoals ik al zei ik klaag nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
waar zit jij in hemelsnaamhier regen regen en nog meer regen
nee dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:48 schreef -9eert- het volgende:
[..]
port elizabeth, zuid afrika.... zoals ik al zei ik klaag niet
ja doeg !!!!!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
[Fubar lastig val modus]
Wij posten niet te snel, jij leest te langzaam
[/fubar lastig val modus]
En dag hoor...
brrr ik zou een vest aantrekken als ik jouw wasquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:50 schreef -9eert- het volgende:
het is nu winter, dus is het 'koud' --> 25 graden
Ongekend... dan klopt zijn naam echt '9eert' tis een negert!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat zou ik ook niet doenlekker warm daarzo?
Jij zit zeker niet in Nederland ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef -9eert- het volgende:
hoi leanne![]()
en het is gewoon Geert, ik moest iets origineels verzinnen anders hoorde ik er niet bij natuurlijk
btw lekker zonnetje, muziekjeik klaag niet
zon?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef -9eert- het volgende:
hoi leanne![]()
en het is gewoon Geert, ik moest iets origineels verzinnen anders hoorde ik er niet bij natuurlijk
btw lekker zonnetje, muziekjeik klaag niet
wat voor een onderzoek?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:56 schreef Leanne het volgende:
willen jullie mee doen aan me onderzoek?
ik ben zo desperate
zie topic: SES: Enquete Werk jij in een team?quote:
hmm nee ik werk hellaas niet in een team... en zeker niet als stagiairquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:01 schreef Leanne het volgende:
[..]
zie topic: SES: Enquete Werk jij in een team?
Ik heb mensen nodig die teamwerk doen en een vragenlijst in willen vullen
wat is de vergelijking dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
teamverband ??
is dat net zo iets als maandverband >.<
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm nee ik werk hellaas niet in een team... en zeker niet als stagiair
ik voel met je meequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:07 schreef Leanne het volgende:
[..]
wat is de vergelijking dan?
je stopt het in je onderbroek?
Ik loop stage bij TNT, dat bedrijf stikt van de teams. Maar ik heb te maken met onverschillige en gestresste teamleiders die mij hun e-mailadreslijsten niet willen sturen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef -9eert- het volgende:
he he!
we gaan niet beledigen he!
misschien moet je je enquete naar de landmacht sturen, schijnt dat ze daar heel veel aan team en verband doen
We doen hier niks andersquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:11 schreef -9eert- het volgende:
he he!
we gaan niet beledigen he!
misschien moet je je enquete naar de landmacht sturen, schijnt dat ze daar heel veel aan team en verband doen
Haha wauwquote:
Ik vind de mensen hier wel aardigquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wauwMaar ehr... dat zal dan wel over een paar mensen gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bellertjuh!!
Wie maakt 'm?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Ik zou zeggen, leer mij maar kennenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik vind de mensen hier wel aardig
Ik ken jou eigenlijk nog niet zo goed Bellerophon...ik vind wel dat je een mooie username hebt
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:26 schreef Sgele het volgende:
[..]SgeluuuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bellertjuh!!
Allles kitz achter dein ritz?[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik heet met mn andere naam Helena, dat was de dochter van Zeus en iedere god wilde met haar trouwenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leer mij maar kennen
En dank je, komt van de Griekse mythologie
maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leer mij maar kennen
En dank je, komt van de Griekse mythologie
Kheb geen ritzquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgeluuuh
Allles kitz achter dein ritz?
I knowquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heet met mn andere naam Helena, dat was de dochter van Zeus en iedere god wilde met haar trouwen. Is echt waar!
Mja de rest van de vergadering had ik niks mee te maken..dus heb maar gezegd dat ik me weer op m'n werk ga stortenquote:
Vond het toen een mooie naam vanwege het feit dat hij zich te goed voor de mensheid voelde maar te laag was voor de godenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?
bron
of heb je het om een andere reden gekozen
wou vrijdag vrijquote:
Ja zeker manquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kheb geen ritz![]()
Maar jazekerRustig dagje vandaag, paar vergaderingen en verder eigenlijk veel niks doen
Met u ook alles in orde?
Alleen van je moeder... valt mee dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef -9eert- het volgende:
al veel aanzoeken gehad?
En ik dacht meteen dat jij getrouwd wasquote:
da's een combi tussen sgele en mij ha haquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?
bron
of heb je het om een andere reden gekozen
M'n noodles!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen van je moeder... valt mee dus
iets is beter dan nietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef -9eert- het volgende:
[..]
geen fluit maar een harp![]()
/slechte grappen modus
whehe ik moest echt lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een combi tussen sgele en mij ha ha
check mijn onderschrift?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik dacht meteen dat jij getrouwd was![]()
Haha sorry manquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorryquote:
Hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar je ziet maar goed aan 1quote:
Dat "probleem" valt te tackelenquote:
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijnquote:
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2quote:
E...quote:
whehehe.... WTF dat wil ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2
Breedbeeld ftw
Beterschap kerel :| Echt zuurquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijn
quote:
nu moest ik lachen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2
Breedbeeld ftw
lekker! beetje rum erbijquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
daar is het echt een dag voor
Rum + een toefje slagroomquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
nog steeds alleen, anders hup naar huis jij!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijn
Mogguh WLquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh beller!(zo net op tijd )
Dat wat hij zegt dusquote:
Bwehehequote:
Lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
nee op zich valt dat reuze mee hoor, op een of andere manier ontsnap ik daar dus steeds aan. behalve vandaag dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WLAlles goed jongen? Behalve die regenbui dan... jij hebt dat wel altijd he?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!* Leanne maakt warme chocomel voor Whiteligtning & DrDroksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je tochniet alleen op de wereldquote:
Niet meer alleen, maar ze hebben een dikke noob gestuurd, die durf ik hier niet alleen te latenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds alleen, anders hup naar huis jij!
eigenlijk zou je dat zowieso moeten doen
ja lekker! lekker middagje vrij , dus das altijd goed te doenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
hey hvh is er ook!![]()
mogge/middag! alles goed?
Lekker lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne maakt warme chocomel voor Whiteligtning & DrDroks
prima hoor!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker! lekker middagje vrij , dus das altijd goed te doen![]()
en alles goed met u ?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne maakt warme chocomel voor Whiteligtning & DrDroks
Da's echt voor de HEULE luie medemensquote:
Doen wij het ook andersom he Sjaakquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef Leanne het volgende:
[..]
solly hoor![]()
jullie hebben van die moeilijke namen! ik stel voor dat ik jullie anders noem
Ben benieuwd hoe je me wil noemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:07 schreef Leanne het volgende:
[..]
solly hoor![]()
jullie hebben van die moeilijke namen! ik stel voor dat ik jullie anders noem
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
http://www.theanvil.eu/album_pic.php?pic_id=1
so true
quote:Not Authorised
nou lekker toch danquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:08 schreef Leanne het volgende:
[..]
prima hoor!zit ook thuis. bussen rijden nog niet heh, en heb geen auto.
idd, je maakt nu iedereen nieuwsgierigquote:
Hmm zuur man, maar je bent nu thuis toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee op zich valt dat reuze mee hoor, op een of andere manier ontsnap ik daar dus steeds aan. behalve vandaag dan!
quote:
gewoon wat makkelijksquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, je maakt nu iedereen nieuwsgierig
Heuuh, mijn naam is Fubar nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben je tochniet alleen op de wereld
Gast, Relaxed!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jajajajajajaja was al bezig !!!!
ik ben zeker niet alleenquote:
je vergeet jan , zo heet het halve westlandquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:15 schreef Leanne het volgende:
[..]
gewoon wat makkelijks
ben piet en aad ofzo
lekker westlands en makkelijk te typen![]()
LOLquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
voor alle mensen die te veel gta 'grid mariokart ' Wow enz enz spelen
er is een nieuw spel uit![]()
[ afbeelding ]
bestwel![]()
mijn vader heet janquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet jan , zo heet het halve westland![]()
echt serieus , ik ken denk meer dan 10 jannen
Niemand is alleen hequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik ben zeker niet alleen![]()
alhoewel ik dat soms wel zou willen
qequote:Op donderdag 12 juni 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niemand is alleen he
Vandaag wil je het toch wel had ik gelezen?
Drukte met de telefoon toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
qe![]()
non comprede
of te wel snap dr geen ene fuck meer van
whehehehe cabaretquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nu niet![]()
was ff opzoek naar plaatjes
en ja ja heb er 1 gevonden
[ afbeelding ]
Bwhahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nu niet![]()
was ff opzoek naar plaatjes
en ja ja heb er 1 gevonden
[ afbeelding ]
Na die actie ook dat testbeeld op de televisiequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
draculettetje is een meisje: die moet je netjes bij de naam noemen
Succes en veel plezier he!quote:
Helaas ben ik er nogquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
iedereen meteen weg nu?
Eigenlijk wel ja...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
ja jij moet eigenlijk naar huis grrr
nog 3 uur
Zelfs mijn overige collega's willen me naar huis trappenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
* draculettetje haalt snel een droxz special
En blij dat we er mee zijn zegquote:
Wat zegt u?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sgele je bent echt mijn held!
mooie sokken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
idd de bekende held op
[ afbeelding ]
'quote:
zit er wat voor je bij ?quote:
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Leanne het volgende:
die roze paarse vind ik mooi!![]()
echte sokken om lekker mee thuis op de bank te hangen...
of om mee te skieen!
bij deze heb je dus weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestonden
nee want ik besef nu dat ik dus ook van die sokken moet gaan kopen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
bij deze heb je dus weer wat geleerd
en nog wel gratis ook
nee dat wist ik dus ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestonden
En een bank?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want ik besef nu dat ik dus ook van die sokken moet gaan kopen!
nee een goeie bank om in te hangen heb ik al gelukkig , dat scheelt weerquote:
ik heb hele mooie huissokkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
nee dat wist ik dus ook niet
Maar zulke sokken heb ik niet WL
bedoel je geen pantoffels ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb hele mooie huissokken
lekker dik met leuke kleurtjes en antislip zolen
Die dingen zijn zo dik dat je ze volgens mij niet eens in je schoenen krijgt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb hele mooie huissokken
lekker dik met leuke kleurtjes en antislip zolen
Schattigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoel je geen pantoffels ?
[ afbeelding ]
nu weet je wat je mist!quote:
ff zoeken of ik ergens een foto van zoiets kan vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu weet je wat je mist!en ik dus ook
Oude voetbalsokken doen het ook prima tegen koude poten en als je zo'n dag hebt dat je toch geen hol gaat doen verderquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu weet je wat je mist!en ik dus ook
Leave fubar alone!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz moet je daar nou op zeggen
ik kan hier helemaal (gelukkig ) niet over mee praten![]()
en waarom blijft het zo aso druk ... !!!
opbokken allemaal (leave me alone)
Ik ken ze! Heb er ook al weer een aantal opzitten vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
Ja waren we weer!
Was de vergadering boeiend? Ja ontzettend... echt pfff... ongekend wat enoverend
hoiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
Ja waren we weer!
Was de vergadering boeiend? Ja ontzettend... echt pfff... ongekend wat enoverend
Same here, en het is ook nog is mijn werkquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ken ze! Heb er ook al weer een aantal opzitten vandaag
Hai damequote:
Zie je Sgele of mij al met die dingen aan hangen op de bank ?quote:
Nah vergaderen is niet echt mijn werk, maar het schijnt er wel bij te horenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, en het is ook nog is mijn werkvergaderen
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zie je Sgele of mij al met die dingen aan hangen op de bank ?
Het heet ook echt 'house socks'quote:
En ben je er goed in?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, en het is ook nog is mijn werkvergaderen
Hij schijnt talent ervoor te hebbenquote:
Ik dus welquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nah vergaderen is niet echt mijn werk, maar het schijnt er wel bij te horen
Kan ik hier niet zien op het werk... stom plaatjequote:
Gast, ik heersch in alles!!quote:
eerhm..zie je uberhaupt mannen met die dingen op de bank hangen?quote:
* Sgele zegt meer : "quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik heersch in alles!!
Sgele zegt: Proest! M'n water!
Ik voel me zeker 3% beter sinds ik heb gegeten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij schijnt talent ervoor te hebben
Droxz! Voel je je al wat beter?
Niet in alles.... ....set?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik heersch in alles!!
Sgele zegt: Proest! M'n water!
hihi, nee, nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
eerhm..zie je uberhaupt mannen met die dingen op de bank hangen?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik voel me zeker 3% beter sinds ik heb gegeten.
Maar ik ga zo lekker naar huis... dan maar wat uurtjes in de min, dat halen we wel weer in.
Jaahaaaah ik weet hetquote:
Dat zegt genoeg dusquote:
Dude..heb je nou nog steeds geen headset?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jaahaaaah ik weet het
Ik wacht op die MGS4 headset
F*Uquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude..heb je nou nog steeds geen headset?
quote:
Ja kut!quote:
En bedankt hequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:22 schreef TommyGun het volgende:
Ik heb nog niks gedaan vandaag![]()
Maar even M&M's gekocht![]()
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Ligt het nou aan mij dat niemand meer zin heeft als ik er net ben ofzo?
middagquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:26 schreef 907 het volgende:
Ik wil ook wel wat M&M`s
Goedemiddag overigens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Mijnheer is weer in de war met z'n kermit avontuurtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, jammer genoeg is het niet mijn auto (het is ook een concept auto helaasquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijnheer is weer in de war met z'n kermit avontuurtjes
ook niet!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:33 schreef 907 het volgende:
Thanks, jammer genoeg is het niet mijn auto (het is ook een concept auto helaas)
Zijn dat jou laarsjes in je avatar?
OK BEDANKT!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:30 schreef Rensjebree het volgende:
TERING ! ik verveel me de pleures niet normaal !
Bwehehequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijnheer is weer in de war met z'n kermit avontuurtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kermit ??? waar ?
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
rust ja eindelijk
en dan en dan en dan ????Hehe die is best grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kermit ??? waar ?
[ afbeelding ]
Da's belangrijke informatie ouwe....jeweettog!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OK BEDANKT!!
Weten we dat ook weer...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
rust ja eindelijk
en dan en dan en dan ????*KWAK*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kermit ??? waar ?
[ afbeelding ]
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
neuj ook nietquote:
BOEM!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's belangrijke informatie ouwe....jeweettog!
Bwehehe vond hem wel leukquote:
Dat vraagt om een picturequote:Op donderdag 12 juni 2008 14:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
neuj ook niet
ik vind ze gewoon mooi, lekker stoer, lekker VINTAGE![]()
ik heb nou zwarte laarzen aan
Je hoeft dus in ieder geval niet te werkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:41 schreef 907 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een picture
Morgen lekker vrij!naja vrij ...
aan de tuin werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |