maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leer mij maar kennen
En dank je, komt van de Griekse mythologie
Kheb geen ritzquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgeluuuh
Allles kitz achter dein ritz?
I knowquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heet met mn andere naam Helena, dat was de dochter van Zeus en iedere god wilde met haar trouwen. Is echt waar!
Mja de rest van de vergadering had ik niks mee te maken..dus heb maar gezegd dat ik me weer op m'n werk ga stortenquote:
Vond het toen een mooie naam vanwege het feit dat hij zich te goed voor de mensheid voelde maar te laag was voor de godenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?
bron
of heb je het om een andere reden gekozen
wou vrijdag vrijquote:
Ja zeker manquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kheb geen ritz![]()
Maar jazekerRustig dagje vandaag, paar vergaderingen en verder eigenlijk veel niks doen
Met u ook alles in orde?
Alleen van je moeder... valt mee dusquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:38 schreef -9eert- het volgende:
al veel aanzoeken gehad?
En ik dacht meteen dat jij getrouwd wasquote:
da's een combi tussen sgele en mij ha haquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
maar je loopt dus mank en hebt maar 1 oog?
bron
of heb je het om een andere reden gekozen
M'n noodles!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen van je moeder... valt mee dus
iets is beter dan nietsquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:44 schreef -9eert- het volgende:
[..]
geen fluit maar een harp![]()
/slechte grappen modus
whehe ik moest echt lachenquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een combi tussen sgele en mij ha ha
check mijn onderschrift?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik dacht meteen dat jij getrouwd was![]()
Haha sorry manquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorryquote:
Hahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar je ziet maar goed aan 1quote:
Dat "probleem" valt te tackelenquote:
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijnquote:
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2quote:
E...quote:
whehehe.... WTF dat wil ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2
Breedbeeld ftw
Beterschap kerel :| Echt zuurquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijn
quote:
nu moest ik lachen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar.. ik kijk met 1, maar zie met 2
Breedbeeld ftw
lekker! beetje rum erbijquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
daar is het echt een dag voor
Rum + een toefje slagroomquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
nog steeds alleen, anders hup naar huis jij!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders ik wel, ben gvd kotsmisselijk... en fucking koppijn
Mogguh WLquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Mogguh beller!(zo net op tijd )
Dat wat hij zegt dusquote:
Bwehehequote:
Lekker!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:58 schreef Leanne het volgende:
iemand warme chocomel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
nee op zich valt dat reuze mee hoor, op een of andere manier ontsnap ik daar dus steeds aan. behalve vandaag dan!quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh WLAlles goed jongen? Behalve die regenbui dan... jij hebt dat wel altijd he?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker!* Leanne maakt warme chocomel voor Whiteligtning & DrDroksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |