Eigenlijk wel ja...quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
ja jij moet eigenlijk naar huis grrr
nog 3 uur
Zelfs mijn overige collega's willen me naar huis trappenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
* draculettetje haalt snel een droxz special
En blij dat we er mee zijn zegquote:
Wat zegt u?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Sgele je bent echt mijn held!
mooie sokken!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
idd de bekende held op
[ afbeelding ]
'quote:
zit er wat voor je bij ?quote:
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestondenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:35 schreef Leanne het volgende:
die roze paarse vind ik mooi!![]()
echte sokken om lekker mee thuis op de bank te hangen...
of om mee te skieen!
bij deze heb je dus weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestonden
nee want ik besef nu dat ik dus ook van die sokken moet gaan kopen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
bij deze heb je dus weer wat geleerd
en nog wel gratis ook
nee dat wist ik dus ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat er speciale bankhangsokken bestonden
En een bank?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want ik besef nu dat ik dus ook van die sokken moet gaan kopen!
nee een goeie bank om in te hangen heb ik al gelukkig , dat scheelt weerquote:
ik heb hele mooie huissokkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
nee dat wist ik dus ook niet
Maar zulke sokken heb ik niet WL
bedoel je geen pantoffels ?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb hele mooie huissokken
lekker dik met leuke kleurtjes en antislip zolen
Die dingen zijn zo dik dat je ze volgens mij niet eens in je schoenen krijgt?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:42 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb hele mooie huissokken
lekker dik met leuke kleurtjes en antislip zolen
Schattigquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedoel je geen pantoffels ?
[ afbeelding ]
nu weet je wat je mist!quote:
ff zoeken of ik ergens een foto van zoiets kan vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu weet je wat je mist!en ik dus ook
Oude voetbalsokken doen het ook prima tegen koude poten en als je zo'n dag hebt dat je toch geen hol gaat doen verderquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu weet je wat je mist!en ik dus ook
Leave fubar alone!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz moet je daar nou op zeggen
ik kan hier helemaal (gelukkig ) niet over mee praten![]()
en waarom blijft het zo aso druk ... !!!
opbokken allemaal (leave me alone)
Ik ken ze! Heb er ook al weer een aantal opzitten vandaagquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
Ja waren we weer!
Was de vergadering boeiend? Ja ontzettend... echt pfff... ongekend wat enoverend
hoiquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
Ja waren we weer!
Was de vergadering boeiend? Ja ontzettend... echt pfff... ongekend wat enoverend
Same here, en het is ook nog is mijn werkquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ken ze! Heb er ook al weer een aantal opzitten vandaag
Hai damequote:
Zie je Sgele of mij al met die dingen aan hangen op de bank ?quote:
Nah vergaderen is niet echt mijn werk, maar het schijnt er wel bij te horenquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, en het is ook nog is mijn werkvergaderen
hahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zie je Sgele of mij al met die dingen aan hangen op de bank ?
Het heet ook echt 'house socks'quote:
En ben je er goed in?quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, en het is ook nog is mijn werkvergaderen
Hij schijnt talent ervoor te hebbenquote:
Ik dus welquote:Op donderdag 12 juni 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nah vergaderen is niet echt mijn werk, maar het schijnt er wel bij te horen
Kan ik hier niet zien op het werk... stom plaatjequote:
Gast, ik heersch in alles!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |