Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en het irritante is dat ze dat soort dingen dus niet per stuk verpakken bij de supermarkt hier. Van het hoofdkantoor mogen ze zelfs niet meer van 1x 2 stuks 2x1 stuk voor je maken, heb ik me laten vertellen... lekker handig als je voor één persoon moet koken...
Ik gooi het altijd met verpakking en al in de vriezer... en vergeet meestal om het in meerdere porties te verdelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Als ik je daarmee gelukkig kan maken...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef Fha het volgende:
Mja papier moet mij maar nootjes geven!!
En nee de kat eet niet zoveel, maar ik ben een arme student die leeft van stufi
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is helquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan koop je toch een 5 pack, bak je er 1 en gooi je de rest in de vriezer? 's Ochtends eruit in de koelkast leggen en 's avonds een vleesje voor in de pan.
Zo lastig lijkt het me niet. (Doe het ook zo met de shoarma, koop een kilobak, verdeel het over 4/5 porties, rest in de vriezer en ontdooien wanneer ik zin heb).
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je was toch allergisch, Furry? Of alleen voor cashew?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
shoarma moet je zelf maken, die voorgesneden en gekruide rommel is hel![]()
knoflooksaus idem
Whehehehequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben ik ook.. maar het is zo lekker.. Dus ik eet af en toe heel veel en dan heb ik daarna 3 dagen jeuk en uitslag haha.
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinkyquote:
Eet een banaan.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ballen in een papierversnipperaar lijkt me idd kinky
[..]
Haha yes, veryquote:
quote:
Hij heeft geen bananen, hij heeft geen bananen vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellowquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Bananen zijn heul niet lekker! Met die rare sliertjes er aan.
Roken nog wel. Hmm..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellow
Die kan je er af halen, heb je wat te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Ja dat is zo. Maar dan gaan ze altijd zo een beetje aan je hand plakken enzo.. en nouja, daar werd ik als kind altijd vet hysterisch van, dus ik eet maar gewoon geen banaan meer.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kan je er af halen, heb je wat te doen.
Dat heb ik een keer gedaanquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
eraf halen, laten drogen en roken, yellow mellow
Die kun je er af halenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Jij kent je klassiekersquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:57 schreef OA het volgende:
Om maar met een groot filosoof te spreken: Ik hier?
quote:
quote:
Haha. Nouja weer wat geleerd..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarna maar gewoon me wiet opgerookt, behalve een gore smaak was het weinig
Lol, dat zeg ik ook altijd op mijn werkquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:57 schreef OA het volgende:
Om maar met een groot filosoof te spreken: Ik hier?
En je zegt ook Goeiemorgen deze morgen!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, dat zeg ik ook altijd op mijn werk
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig... Wat is er zo leuk aan het pakketje dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet wachten dat ik mijn pakketje mag afhalen
ik ben er nooit ingetrapt , net zoals als thee rokenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Daarna maar gewoon me wiet opgerookt, behalve een gore smaak was het weinig
ik had er vandaag een die zei een goededagschotelquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je zegt ook Goeiemorgen deze morgen!
OMFGquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vandaag een die zei een goededagschotel
Google maar eens op DS207+ denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig... Wat is er zo leuk aan het pakketje dan?
Dat is wel heel erg flauw..quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had er vandaag een die zei een goededagschotel
Paboquote:
Alleen op je werk gelukkigquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, dat zeg ik ook altijd op mijn werk
Nee, die mensen krijgen een permanentstift naar hun hoofd geworpen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En je zegt ook Goeiemorgen deze morgen!
hoe kun je zo iemand nu ooit serieus nemenquote:
Ik zou er niet mee sexen als ik een vrouw wasquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe kun je zo iemand nu ooit serieus nemen
het was een vrouwquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee sexen als ik een vrouw was
Dan zou ik er nog niet mee sexen.quote:
met die vrouw wil niemans sexxen denk ikquote:
Nee, met een bullshit zou ik ook niet op z'n American Pie's doenquote:
ja idd had ze maar een andere kop moeten aanvragen bij der verwekkingquote:
Heeft ze wel grote tieten?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd had ze maar een andere kop moeten aanvragen bij der verwekking
Anaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Of een lekkere kont?
Preventief ruimen danquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
ze had het figuur van een uitgezakte peer & geen tieten
Weet je zeker dat het een vrouw was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
Dan moet ze in de blender samen met de banaan met sliertjes.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:35 schreef PeZu het volgende:
ja ik ben ook getraumatiseerdquote:
Pek en veren het land uit.quote:
Jortquote:
Ik ben erquote:
quote:
Ah, die Dv.quote:
Nah, niet goed dan?quote:
Met DV kun je altijd lachen, maar dat weet ie zelf nietquote:
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met DV kun je altijd lachen, maar dat weet ie zelf niet
Je bent aan het schoonmaken?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:04 schreef Fha het volgende:
Ik heb een nootje gevonden!! Maar hij lag onder de bank dus ik gooi hem maar weg
Nee ik zocht mn sok.quote:
Dacht je dat die tussen de bank was gekropen?quote:
sokken met dit weetquote:
Nee er onder, de kat speelt er altijd mee..quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Dacht je dat die tussen de bank was gekropen?
Ik ben een koukleum, maar zelfs ik vind het daar te warm voor...quote:
Kattenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee er onder, de kat speelt er altijd mee..
En niet om aan te doen hoor, om in de wasmand te gooien omdat ik met dit weer inderdaad toch geen sokken draag
Dat ken ik jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Katten![]()
Mijn kat sjouwt altijd rond met washandjes die dan per ongeluk op de grond zijn gevallen..
Mja, dat ken ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ken ik jaMormel sjouwt met alles wat er maar binnen bereik ligt (en anders probeert ze het binnen bereik te krijgen..)
Fijne avond!quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik ook![]()
Ik ben tv kijken enzo, fijne avond!![]()
Die tieten lijken wel heel laag te hangen. ofzo. iets klopt er niet.quote:
Iets zegt me dat ze idd wat "aangepast" zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Die tieten lijken wel heel laag te hangen. ofzo. iets klopt er niet.
Zonde..quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze idd wat "aangepast" zijn.
Tja, ze zit er zo te zien niet mee.quote:
nee maar zij hoeft er ook niet tegen aan te kijken!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
Wel makkelijk op z'n russisch
Goed plan. Nog even een half uurtje lezen of zo en daarna ook een keer echt op tijd naar bedquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens vroeg naar bed, ik voel me nog steeds erg slecht.
Zo is dat!quote:
goed planquote:
quote:
quote:
En thee!!quote:
Ja ik denk ik zeg het even voor je gaat proberen leuke mensen te versieren en je elke keer keihard afgewezen wordquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je! Ik duik er zo onder, eerst beetje op temperatuur komen hè
tis te laat voor theequote:Op woensdag 11 juni 2008 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
En thee!!There aint no party like a tea party
![]()
Het is nooit te laat voor thee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis te laat voor thee![]()
na 20.00 worden hier alleen alcohol houdende drankjes geschonken
ik heb alleen verse thee heh das best een werk om te zettenquote:
Wel lekker!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb alleen verse thee heh das best een werk om te zetten
opzeker maar niet nuquote:
Ik maak wel zelf onverse theequote:
ik loop ff nd keueken voor een koude klatsquote:
Boontjes, aardappel en een stuk appel. En dan niet netjes opeten.. neee.. een beetje op kauwen en dan slepen naar een andere plek en daar een beetje kauwen.. Resultaat: door de hele huiskamer ligt mijn avond eten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heeft het mormel nu gesnaaid?
Dat kom ik ook gerust een keer doen, maar ik moest morgen plotseling een dagdienst draaien, dus ik moet op tijd slapen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Boontjes, aardappel en een stuk appel. En dan niet netjes opeten.. neee.. een beetje op kauwen en dan slepen naar een andere plek en daar een beetje kauwen.. Resultaat: door de hele huiskamer ligt mijn avond eten.
Jij moet trouwens nog voor mij koken lieve schat
Aaahw arme jijquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kom ik ook gerust een keer doen, maar ik moest morgen plotseling een dagdienst draaien, dus ik moet op tijd slapen.![]()
Maar dit weekend ben ik vrij
Ja dat dus inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:11 schreef Sander170 het volgende:
Raar is dat hé je bent moe maar je hebt gewoon geen zin om te gaan slapen haha.
En morgen de hele middag fakking brak zijn, en er bij lopen als een zombie.
Ja da's flink balen zeg, ik neem aan dat ik je niet kan helpen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dus inderdaadEn ik heb morgen middag nog een tentamen ook.. bleg!
Als je morgen niks te doen hebt mag je best mijn tentamen voor me makenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja da's flink balen zeg, ik neem aan dat ik je niet kan helpen?
Zal niet gaan, je id helaas!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je morgen niks te doen hebt mag je best mijn tentamen voor me maken(arbeids integratie.)
quote:
Klein half uurtje is lang zatquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Fha het volgende:
Dat doe je snel.
Mja redelijk wel ja haha. Al ga ik geloof ik vandaag toch maar wat eerder naar bed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ben jij ook een nachtbraker?
Ik ga er ook lekker afquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja redelijk wel ja haha. Al ga ik geloof ik vandaag toch maar wat eerder naar bed.
Heel goed jongenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:03 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben heel snel!
Ja inderdaad, zo spreken we mekander nog eensquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:05 schreef Sander170 het volgende:
Maar leuk dat ik jullie nog gezien heb.
Oke meneer bedankt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel goed jongen [ afbeelding ]
Fijne nacht kerel!
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappenquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Nog even een half uurtje lezen of zo en daarna ook een keer echt op tijd naar bed...
Dus de computer gooi ik alvast uit.
Alvast een goedenacht allemaal.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
[Dat doen ze toch altijd al, ook zonder wedstrijd?quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dankzij de Turkse buren lag ik er nog een uur later in dan gepland. Leuk dat ze met voetbal winnen, maar dat lijkt me nog geen reden om hard schreeuwend heel asociaal te gaan stampen en tegen balkonhekken te gaan trappen![]()
.
idemquote:
Blijkbaar wonen er bij mij geen turken in de buurt, want het was heerlijk rustig na afloop van de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 06:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:02. 207 Pheno
05. 186 JortK
42. 073 Papierversnipperaar
56. 065 eer-ik
65. 062 Kuukske
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Überhaupt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Sowieso
ook zo'n mooi woord.quote:
Jij bent constante factor. Ik heb 7 dagen nodig om te posten wat jij postquote:
Waar?quote:
Weer niets doen dus?quote:Op donderdag 12 juni 200807:54 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu :w
Laatste offerte maken en dan niets.
Studerenquote:
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constantquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent constante factor. Ik heb 7 dagen nodig om te posten wat jij post
Je zou de tijd die je normaal besteedt aan posten, nu kunnen gebruiken om zoeen grafiek te bouwen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constant
Maar met hele grote pieken
Dat is een kwestie van de dagcijfers uitlezen en even in excel of zo proppen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een grafiek willen zien van me postgedrag, volgens mij ben ik namelijk niet zo constant
Maar met hele grote pieken
Precies, scheelt hem misschien maar 25 posts...quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de dagcijfers uitlezen en even in excel of zo proppen.
Die heb ik wel in excel staan met een grafiekjequote:Op donderdag 12 juni 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
Ik negeer ze gewoon, cijfers boeien me echt geheel niet. Ja, de cijfers op mijn salarisstrook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |