abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59308491

"Lost" is een serie die vier jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf het vierde seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.

Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.

Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Michael Dawson
Michael heeft de rest van de groep verraden om samen met zijn zoon Walt van het eiland af te komen. Hij heeft Walt bij zijn oma in New York achtergelaten om vervolgens zelf middels een vrachtschip terug te keren naar het eiland. Schuldgevoelens maanden hem aan om zijn verraad goed te maken.

Seizoen 5 (verwacht) bron
5.01 - 29 januari 2009
5.02 - 05 februari
5.03 - 12 februari
5.04 - 19 februari
5.05 - 26 februari
5.06 - 05 maart
5.07 - 12 maart
5.08 - 19 maart
5.09 - 26 maart
5.10 - 02 april
5.11 - 09 april
5.12 - 16 april
5.13 - 23 april
5.14 - 30 april
5.15 - 07 mei
5.16 - 14 mei
5.17 - 21 mei

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
    Season four topics
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar
  • [Lost [USA] #70] "Great, the ship sent us another Sawyer..."
  • [Lost [USA] #71] "Enjoy your breakfast"
  • Lost USA #72 You just totally scooby doobed me, huh?
  • Lost USA #73 You're not gonna stick me with that thing, brother.
  • Lost USA #74 - "I'm calling my bloody constant, brother!"
  • Lost [USA] #75 - Have you seen Walt? WAAAALT!!!
  • Lost [USA] #76 - I need another panda!
  • Lost [USA] #77 - That shouldn't still be there, damnit!
  • Lost [USA] #78 - Then consider yourself one of the good guys
  • Lost [USA] #79 - There's No Place Like Home
  • Lost [USA] #80: "Just watch your tone, Red."
  • Lost [USA] #81: "My time is over, John. It's yours now."
  • Lost [USA] #82: Touwtje eraan en tuffen maar!
  • Lost [USA] #83: "Checkmate, mister Ecko
  • Lost [USA] #84: Walt :')

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter

En hier maar weer verder dan!
  •   woensdag 11 juni 2008 @ 16:16:35 #2
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59308574
    terug vind lost
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_59308745
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:

[..]

Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
    OMG, zijn we hier nog steeds over bezig?
    Spoilers!
    pi_59308889
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Symer het volgende:

[..]

De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:
    [ afbeelding ]

En hij kreeg helemaal geen klokje, dat was Jin. Die moest het klokje aan een zakenrelatie geven.

Ik had het over 24.
    pi_59308892
    Heb me kapot gelachen om pagina 6 van het vorige topic
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_59309323
    Alvast een tvp voor februari

OT: Denk niet dat Jin dood is, maar geloof wel dat Sun denkt dat hij dat is. Dan komt er straks zo'n emotioneel telefoongesprek als Jin naar z'n constant zoekt
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:28:34 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59310539
    TT is dom, natuurlijk leeft Jin nog.
    Of wa shet soms een geest die een panda aan Sun gaf toen ze beviel van een meisje die toevallig van blauw houdt?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59310635
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
    TT is dom, natuurlijk leeft Jin nog.
    Of wa shet soms een geest die een panda aan Sun gaf toen ze beviel van een meisje die toevallig van blauw houdt?
    Het was een flashback van Jin en hij gaf die panda aan iemand anders, van Sun was het een flash forward! Hij zal wel niet dood zijn maar nog op het eiland zitten!
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:35:42 #9
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59310685
    nee man... episode 7:

flashforward: Sun bevalt van Ji-Yeon en gaat later met Hurley naar een grafsteen van Jin.
    flashback: Jin koopt een panda en geeft die af als een zakenrelatie van Mr. Paik
    En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:36:36 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59310704
    HAP
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59310715
    in januari pas weer

nou, tis al half juni!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:39:38 #12
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59310759
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    HAP
    grrr...
    er zitten namelijk wel meer onoplettende kijkers hier
    pi_59310762
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    HAP
    dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
    pi_59310790
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef dapie007 het volgende:

[..]

dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
    Dat dus
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 17:42:24 #15
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59310820
    Zo eindelijk de seizoen finale gekeken.

Ja, erg sterk. Maar goed ook weer een boel vragen die naar voren komen
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:25:51 #16
    210763 Wiiperdiipii
    Worship yourself
    pi_59311946
    tvp
    Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:26:57 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59311967
    quote:

[..]

Lees de voorgaande topics eens door, daar maakte ik mensen met zulke opmerking al belachelijk.
    Zo makkelijk uit de tent te lokken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59313107
    TVP

Walt
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_59313442
    quote:

[..]

woensdag 11 juni 2008 @ 19:28:33 #20
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_59313870
    ik heb slap gelegen om die foto van Walt's terugkomfeestje
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:28:51 #21
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_59313882
    Ik heb net seizoen drie van Lost gekeken, maar 'k heb geen tijd voor het vierde omdat ik op vakantie ga.
    Wie vat het even samen voor me?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_59313984
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
    Alvast een tvp voor februari

OT: Denk niet dat Jin dood is, maar geloof wel dat Sun denkt dat hij dat is. Dan komt er straks zo'n emotioneel telefoongesprek als Jin naar z'n constant zoekt
    Denk ik ook ja en dan een prachtige Jun-Sun kus als cliffhanger op het einde van seizoen 5 net als Penny en Desmond
    pi_59314030
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Ik heb net seizoen drie van Lost gekeken, maar 'k heb geen tijd voor het vierde omdat ik op vakantie ga.
    Wie vat het even samen voor me?
    Dude kijk dan na je vakantie seizoen 4 ,kijken is beter dan een samenvatting lezen van een topseizoen
    pi_59314376
    laat Jin nou lekker dood zijn! ik vond het altijd al een snert figuur
    pi_59314509
    Nu kan die weer samen met Jack en Tony spelen
    pi_59316585
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Zo eindelijk de seizoen finale gekeken.

Ja, erg sterk. Maar goed ook weer een boel vragen die naar voren komen
    Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijken .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 23:13:45 #27
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59322203
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijken .
    Ja druk
    pi_59325177
    Weet iemand hoe het nou zat met die Dharma ijsberen? Ik heb het onthouden als dat Dharma, ivm opwarming van de aarde en als 'hippie-organisatie', wilde testen met genetisch gemuteerde ijsberen zodat ze zich aan konden passen aan warmere klimaten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gelezen.
    pi_59325908
    Ik vraag me ook af waar je dat hebt gelezen, want ik weet zelf niet zeker of ze met het broeikaseffect bezig waren
    Volgens mij zaten ze daar vooral om de uitkomst van The Valenzetti Equation te veranderen.
    pi_59327435
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 07:45 schreef dapluiz het volgende:
    Ik vraag me ook af waar je dat hebt gelezen, want ik weet zelf niet zeker of ze met het broeikaseffect bezig waren
    Volgens mij zaten ze daar vooral om de uitkomst van The Valenzetti Equation te veranderen.
    The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is a
    mathematical calculation designed to predict nothing less than the exact number of years
    left before the extinction of the human race. ", dus dat zou kunnen betekenen dat we nog 4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja ) te leven hebben, en dat, doordat het eiland stil stond in de tijd Dharma zo probeerde het aftellen van de jaren te ontwijken?

edit: owh nee, the numbers zijn de uitkomst van die formule lees ik hier. Desondanks snap ik het niet helemaal, bijv. hoe werkt de formule?
    pi_59327499
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 01:53 schreef G-Mart het volgende:
    Weet iemand hoe het nou zat met die Dharma ijsberen? Ik heb het onthouden als dat Dharma, ivm opwarming van de aarde en als 'hippie-organisatie', wilde testen met genetisch gemuteerde ijsberen zodat ze zich aan konden passen aan warmere klimaten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gelezen.
    volgens lostpedia:
    The polar bears were brought to the Island by the DHARMA Initiative, who held them in cages at the Hydra station and conducted unspecified research on them. Text on the blast door map suggests that they were attempting to genetically modify the polar bears to allow them to survive in a different environment than their usual Arctic home

Dus je zit er wel aardig in de buurt
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_59328658
    Zeg ook niet dat het niet om het broeikaseffect gaat, maar alleen dat ik dat nog niet echt eerder gehoord had
    pi_59329228
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:

[..]

The Valenzetti Equation is toch geen canon?
    Jawel. De makers hebben destijds gezegd dat ze die info via internet naar buiten hebben gebracht omdat ze dat niet op een logische manier in het eiland-verhaal konden passen.
    quote:
    edit: owh nee, the numbers zijn de uitkomst van die formule lees ik hier. Desondanks snap ik het niet helemaal, bijv. hoe werkt de formule?
    Ik denk zelf dat achter elk nummer weer een andere formule zit. Bijv de uitkomst van een formule die de snelheid van technologische ontwikkeling voorspelt moet vermenigvuldigd worden met 4, de uitkomst van een formule over de snelheid van klimaatverandering met 8, voorspelde intensiteit wereldwijde conflicten met 15, enzovoort.

Al die factoren bij elkaar opgeteld geven dan het aantal jaren voordat de mensheid zichzelf zal vernietigen.
      donderdag 12 juni 2008 @ 19:37:38 #34
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_59343678
    quote:
    4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja )
    Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijn
      donderdag 12 juni 2008 @ 20:13:09 #35
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_59344690
    Lekkere spoiler voor de NL-kijkers in de titel

Maarja, moeten ze misschien maar net zo ongeduldig zijn als wij
    pi_59346915
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijn
    Nou, als ik de vragen hier zie over de Jin flashback, of mensen die personages als Patchy, Nicky & Paulo, Kelvin etc zijn vergeten dan weet ik het zo net nog niet . Which reminds me: Ik hoop dat we ook nog wat meer uitleg krijgen over ms Hawking en brother Campbell.

@Haunter: Eigenlijk hadden we iets moeten doen als "Lost [USA] #85: season finale: Jack dood, wtf "
    pi_59348922
    Lost[USA]#85:Jin goes dead,or probably not ?Keamy dies,Locke is dead and Penny&Desmond kiss! wtf??? was ook wel maar ja die Jin discussies.. was het wel waard als nieuwe TT
    pi_59354698
    Ik ga voor "Jin goes dead" ...
      vrijdag 13 juni 2008 @ 11:02:26 #39
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59358390
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef G-Mart het volgende:

Lost [USA] #85: season finale: Jack dood, wtf "
    'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 11:07:56 #40
    3767 Herald
    Come get some
    pi_59358528
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef _GdR_ het volgende:
    'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.
    "Hurley mager" nóg groter
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_59360220
    Hurley in zijn skinny jeans
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:33:06 #42
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59363543
    Wij zijn weer met ep1, seizoen 1 begonnen. Na een paar minuten is het al zover WAAALT WAALT
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:47:18 #43
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59380648
    Walt FTW
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_59381190
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Herald het volgende:

[..]

"Hurley mager" nóg groter
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_59381427
    Wie heeft de TT nou weer aangepast
    pi_59386750
    quote:

[..]

The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is a
    mathematical calculation designed to predict nothing less than the exact number of years
    left before the extinction of the human race. ", dus dat zou kunnen betekenen dat we nog 4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja ) te leven hebben
    Maar 5 miljard jaar is toch niet zo'n groot probleem Dat is idd ongeveer zo lang dat de zon nog te gaan heeft.
    Цой жив
      zaterdag 14 juni 2008 @ 13:49:44 #47
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59386791
    Die TT-change slaat ook echt nergens op.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59388146
    Toch echt duidelijk dat ie nog leeft. Maar ja, nog lang wachten. BSG is nu ook eerst ten einde.
    pi_59395767
    stormlooptopique
    pi_59405368
    Wordt Lost reporter!!!

Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?

Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!

Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
      zondag 15 juni 2008 @ 17:05:56 #51
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59408721
    Oh hier zijn we. Februari duurt lang. Ik las dat J.J. een nieuwe serie bij elkaar heeft geschreven. Fringe. De pilot is gelekt en schijnt goed te zijn. Benieuwd.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_59408923
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef Saphia het volgende:
    Wordt Lost reporter!!!

Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?

Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!

Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
      zondag 15 juni 2008 @ 20:26:31 #53
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59412486
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 01:32 schreef G-Mart het volgende:
    Wie heeft de TT nou weer aangepast
    Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_59412648
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 20:26 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.
    Dan kan ie na vanavond weer teruggezet worden.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:20:55 #55
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59413974
    Dit is trouwens hoe het eiland verplaatst is!

Ik weet niet of je kan hotlinken, dus hier is de link naar het plaatje: http://pixdaus.com/pics/1213538765srcMv7r.jpg
    Dr. Walter Bishop
    pi_59414455
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:

[ afbeelding ]

Ik weet niet of je kan hotlinken, dus hier is de link naar het plaatje: http://pixdaus.com/pics/1213538765srcMv7r.jpg
    Dat is een ganz geil plaatje. Is dat artwork of een soort lenswolk oid?
    pi_59414957
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:53:09 #58
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59415020
    Het eiland verdwijnt gewoon, daar komt geen wolk aan te pas.
    Het eiland wordt namelijk verplaatst in tijd.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59415355
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.
    1 lekker plensbuitje en de toko's drijven weg.

Die gaan de komende jaren wel balen zeg met die stijgende zeespiegel, hoog tijd dat ze daar een dijk omheen bouwen. Maar dan zit je bij eerdergenoemd plensbuitje natuurlijk gevangen als vissen in de kom. Moeilijk, moeilijk.
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Het eiland verdwijnt gewoon, daar komt geen wolk aan te pas.
    Het eiland wordt namelijk verplaatst in tijd.
    Ik gok dat Donnie Darko het met je oneens is, en dat is toch wel een expert op dit gebied.

Verders, verplaatsen in tijd, maar niet in ruimte? Als dat ding nou vooruit of achteruit gaat, er ligt dan toch al een eiland? Tenzij ze miljoenen jaren terug gaan, maar dat zie ik niet gebeuren.
      maandag 16 juni 2008 @ 12:56:26 #60
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59429608
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.
    Dr. Walter Bishop
      maandag 16 juni 2008 @ 14:01:25 #61
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59431559
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Holy crap, DAT is nog eens een smoke monster!!
    pi_59431691
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.
    Een lenswolk zal het wel niet zijn, volgens wikipedia is de officiële naam altocumulis lenticularis en zo alto ziet dat eiland er niet uit

Je zou dat ding maar boven je hebben hangen. Zie al die mensen ook naar dat bootje rennen dan
    pi_59431864
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:05 schreef chansadres het volgende:
    Oh hier zijn we. Februari duurt lang. Ik las dat J.J. een nieuwe serie bij elkaar heeft geschreven. Fringe. De pilot is gelekt en schijnt goed te zijn. Benieuwd.
    Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams

Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken

Aanradertje trouwens.
    pi_59452943
    Ik heb nu de heletijd dat downtown muziekje van Juliet en de moeder van John in mijn hoofd
    Hij komt steeds langs op de reclame van Chevrolet en elke keer denk ik weer ja lost!! maar dan is het weer die reclame
    pi_59453300
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef tralalala het volgende:
    Ik heb nu de heletijd dat downtown muziekje van Juliet en de moeder van John in mijn hoofd
    Hij komt steeds langs op de reclame van Chevrolet en elke keer denk ik weer ja lost!! maar dan is het weer die reclame
    Ja, inderdaad

En dan moet ik weer denken aan dat even zo verslavend deuntje van Make your own kind of music
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
      dinsdag 17 juni 2008 @ 10:48:53 #66
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59454414
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams

Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken
    [ afbeelding ]
    Aanradertje trouwens.
    Mr. Abadon speult daar ook in

pi_59456793
    Moest de finale nog steeds zien, gister even gedaan. Wat een einde

Alleen nog zo lang wachten

Tevens tvp
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_59463373
    De TT mag weer aangepast worden
    pi_59464254
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:

[..]

En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
    pi_59469817
    Haha nu bij House: Juliet als non .
      woensdag 18 juni 2008 @ 03:36:45 #71
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_59478938
    Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_59479467
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Nuna het volgende:

[..]

En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
    Mwa, het vliegtuig land zichzelf op de automatische piloot Ging in Lost toch ietsje anders
    pi_59482006
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
    Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
    Claire niet hoor.
    Spoilers!
    pi_59484965
    Michael is ook nog niet dood denk ik
      woensdag 18 juni 2008 @ 12:42:22 #75
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59485585
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Ulreazj het volgende:
    Michael is ook nog niet dood denk ik
    ja moet wel.
    micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
    jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.

denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
    pi_59485747
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja moet wel.
    micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
    jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.

denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
    Precies ja, hij zal wel dood zijn. Maar we zullen hem vast nog wel zien. Desnoods in een Walt flashback.

Dus, dan kan hij nog wel even blijven in de OP?
      woensdag 18 juni 2008 @ 12:57:30 #77
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59485904
    elk character moet in de OP blijven vind ik.
    Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
      woensdag 18 juni 2008 @ 14:45:29 #78
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_59488800
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Claire niet hoor.
    Spreek me niet tegen, snotneus.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_59631001
    quote:
    New LOST interactive game starts at Comic-Con, register to become a member of Dharma Initiative. Depending on how you do on the test you will be a Physicist, Chemist, or even a Workman
      maandag 23 juni 2008 @ 18:06:35 #80
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59631133
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
    elk character moet in de OP blijven vind ik.
    Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
    Michael heeft in een interview gezegd dat hij vindt dat hij nu twee keer op een lame manier uit de serie is geschreven. Ik denk dat er heel wat overtuiging voor nodig is om de acteur terug te laten komen
    pi_59631645
    Een hoop speculatie maarre wat denken jullie?

Hoe begint aflevering 1 van seizoen 5?
    Zien we Desmond en Penny nog terug?
    en Kenny Rogers Look-a-like Lapidus?
    Is Jin echt dood?
    wat doen Saywer en Julliet nu ze denken dat Jack en Kate dood zijn?
    Welke very bad things gebeuren nou op het eiland?
    Komt Waaaaaaaalt terug?

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
    pi_59632013
    Hoe begint aflevering 1 van seizoen 5? - Met Locke op het eiland in zijn nieuwe rol als Jezus Christus 2.0
    Zien we Desmond en Penny nog terug? - Nee, hun verhaal is klaar.
    en Kenny Rogers Look-a-like Lapidus? - Ook niet.
    Is Jin echt dood? - Nee, het eiland heeft zijn zaad genezen en heeft derhalve nog plannen met hem.
    wat doen Saywer en Julliet nu ze denken dat Jack en Kate dood zijn? - Troost vinden bij elkaar
    Welke very bad things gebeuren nou op het eiland? - De vulkaan wordt weer actief
    Komt Waaaaaaaalt terug? - Ja, die is nog meer 'special' dan Locke en gaat met de 06 terug om Michael te bezoeken ( )

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven? - Mijn toestemming heb je
      maandag 23 juni 2008 @ 19:33:25 #83
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59633206
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 18:34 schreef Saphia het volgende:

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
    Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
      maandag 23 juni 2008 @ 20:29:43 #84
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_59634726
    Tot 29 januari wachten, mijn god, dat is echt veel te lang.
    pi_59677995
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
    Dude
      vrijdag 27 juni 2008 @ 07:32:00 #86
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59723252
    Pics or it didn't happen!
    Hoe kan ik trouwens zelf een Lost intro maken? Maar dan voor een home movie zeg maar. Incl flashbackgeluid
    opgezegd@fok.nl
    pi_59724820
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:

[..]

vrijdag 27 juni 2008 @ 10:05:49 #88
    160178 vdvorst
    vdvorst dus
    pi_59725128
    Goeie serie

T wachten op seizoen 5 duurt alleen nogal, ...
    Nu wil ik ook weten hoe het afloopt
    Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
    pi_59727322
    ik vraag me af waarom ik hier nog af en toe kijk, voor de carnaval zal er toch weinig nieuws te melden zijn
      zaterdag 28 juni 2008 @ 13:20:04 #90
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_59751839
    Sayid kan dansen (deze film is nu op tv op ned. 2)

maandag 30 juni 2008 @ 11:40:20 #91
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59789925
    Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.

Top 10 Drama Series Finalists

Boston Legal
    Damages
    Dexter
    Friday Night Lights
    Grey’s Anatomy
    House
    Lost
    Mad Men
    The Tudors
    The Wire

Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
    Steppin out tonight
      maandag 30 juni 2008 @ 11:43:30 #92
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_59789996
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:

Boston Legal
    Damages
    Dexter
    Friday Night Lights
    Grey’s Anatomy
    House
    Lost
    Mad Men
    The Tudors
    The Wire

Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
    Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
      maandag 30 juni 2008 @ 11:49:19 #93
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59790148
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Haunter het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
    House vond ik een zwakker seizoen hebben. Grey is inderdaad de grote tegenstander voor mij. Al onderschat ik Boston Legal niet. De rest heeft weinig of geen indruk bij me achtergelaten. Andere jaren was er veel meer concurrentie. Van de 10 nominatie's toch minimaal 6 sterke kandidaten.
    Steppin out tonight
    pi_59792548
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Mr. Abadon speult daar ook in

[ afbeelding ]
    Ik kijk op dit moment ook The Wire en OZ en ook daar speelt ie in Soms heb ik moeite om de dingen van elkaar te onderscheiden. Maar wel een erg goede acteur
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      maandag 30 juni 2008 @ 13:39:11 #95
    210763 Wiiperdiipii
    Worship yourself
    pi_59792862
    Ik vind tot nu toe het 4e seizoen van Lost net iets beter dan die van Greys Anatomy. Greys Anatomy is altijd stabiel, meestal wel goede seizoenen etc, maar tot nu toe valt het 4e seizoen wat tegen. Maar ik heb maar gekeken tot aflevering 10 ofzo. En ik hoorde dat Greys weer beter word naarmate het einde van het seizoen, dus zal erom spannen. House heb ik goede verhalen over gehoord, vooral de season finale maar dat volg ik niet zo intensief, weet wel dat het zeer geliefd is. Mijn gevoel gaat uit naar House of Greys anatomy op nummer 1. Wel mis ik Brothers and Sisters in het rijtje..toch beter dan een serie als Damages lijkt me..
    Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
      dinsdag 1 juli 2008 @ 17:47:56 #96
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59823394
    We zijn nu bijna aan het einde van seizoen 1, iedere avond 1 of 2 eps kijken. Heerlijk
    opgezegd@fok.nl
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:16:11 #97
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_59830578
    The Wire moet nu toch eindelijk eens een emmy krijgen.
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:29:55 #98
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_59872622
    Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog. Seizoen 4. Super acteerwerk dit seizoen ook.
    Ik mis Charlie wel. En Hurley is zielig. Locke is vervelend. Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
    (...)Claire (...) uit de OP (...)
    . Claire.

[ Bericht 15% gewijzigd door Steve op 03-07-2008 19:35:49 ]
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      vrijdag 4 juli 2008 @ 14:38:11 #99
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_59889708
    nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..

De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
    Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
    pi_59890088
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Shrien het volgende:
    nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..
    [ afbeelding ]

De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
    Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
    Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
      vrijdag 4 juli 2008 @ 15:29:15 #101
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_59891029
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
    J.J. Abrams leest dit topic ook, en zit nu huilen van de genialiteit
      zaterdag 5 juli 2008 @ 08:49:45 #102
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59904479
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog. Seizoen 4. Super acteerwerk dit seizoen ook.
    Ik mis Charlie wel. En Hurley is zielig. Locke is vervelend. Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
    [..]

. Claire.
    We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend

They took MY BOY.
    Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
    They took MY SON.

etc
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 5 juli 2008 @ 11:52:00 #103
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_59906112
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef FoXje het volgende:

[..]

We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend

They took MY BOY.
    Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
    They took MY SON.

etc

Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
      dinsdag 8 juli 2008 @ 00:17:13 #104
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_59962546
    terug vind lost...
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
    pi_59965596
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef marcel-o het volgende:
    terug vind lost...
    Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier
    pi_59966065
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier

Nouja, DarkUFO komt toch nog wel eens met wat interessant. Kleine spoilers, geruchten enzo Het is gelukkig niet helemáál stil omtrent Lost.
      dinsdag 8 juli 2008 @ 12:14:01 #107
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_59968684
    Zo zie ik zo rond de eerstvolgende afl(over lange tijd ), dit topic in mn AT staan
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      dinsdag 8 juli 2008 @ 17:48:12 #108
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59977388
    Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
    Steppin out tonight
    pi_59979438
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
    _

WAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!11
    lekker faxen heel de dag echt genot
      dinsdag 8 juli 2008 @ 22:05:27 #110
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_59983065
    En Michael heeft Libby doodgeschoten.
    Michael. !

Gelukkig is 'ie ontploft.
      woensdag 9 juli 2008 @ 16:47:01 #111
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_59999506
    Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.

Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.

TLDR: Michael ^1000, Ana Lucia .
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:00:44 #112
    210763 Wiiperdiipii
    Worship yourself
    pi_60000005
    Ana Lucia vond ik ook erg leuk in het verhaal passen, mocht er wel wat langer inblijven..vond zowiezo dat Libby en zij wel erg haastig werden vermoord. Beiden mochten wel langer blijven. Ik vond Michael inderdaad zwaar irritant en ook Mr Eko in seizoen 2..seizoen 2 was zowiezo stukken minder.
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:11:31 #113
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60000296
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
    . Claire.
    n00b! Net of ik Claire uit de OP wil omdat ik haar kut zou vinden of zo? Ze moet alleen maar uit de OP omdat ze eruit is geknikkerd voor seizoen 5. Tegen de tijd dat seizoen 6 begint kan ze wel weer terug in de OP.
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:

Boston Legal
    Damages
    Dexter
    Friday Night Lights
    Grey’s Anatomy
    House
    Lost
    Mad Men
    The Tudors
    The Wire

Lost gaat de Emmy dit keer niet winnen omdat ze uitgerekend de minst Emmy-toepasselijke (en bovendien de slechtste) aflevering van het seizoen als inzending hebben ingestuurd. Echt zo dom! Zo veel geniale afleveringen die zonder enige moeite de Emmy binnen zouden slepen dit seizoen, en dan kiezen ze uitgerekend de enige die met geen mogelijkheid kans maakt op een Emmy.
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:33:37 #114
    69724 Lucky_Strike
    Hello Sweetie
    pi_60000730
    Joh, is het al zeker dat Claire niet terugkomt in het 5e seizoen? Dat had ik helemaal niet meegekregen. Maar ik neem aan dat we haar ooit wel weer terug gaan zien.
    Spoilers!
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:37:47 #115
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60000801
    Kan me niet voorstellen dat Emilie (de actrice) zelf het heel erg vindt trouwens want in seizoen 4 was ze ook al nauwelijks te zien en nu zit ze meteen in allerlei aankomende films. Want nu is ze tenminste niet meer aan haar Lost-contract gebonden en al die tijd dat ze zich tijdens de opnames van seizoen 4 in haar trailer zat te vervelen heeft ze goed gebruikt om rond te bellen en die filmdeals binnen te slepen. Twee vliegen in 1 klap.
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:48:17 #116
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60000996
    Welke LOST-aflevering is er ingezonden dan?
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:53:03 #117
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60001081
    Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:56:58 #118
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60001171
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
    Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

The Constant was tof, Michael was tof en Anna-Lucia was kut. Net als jij

Luuuuv you
      woensdag 9 juli 2008 @ 17:58:41 #119
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60001214
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef Zhenar het volgende:
    Michael was tof
    You are dead to me now !

Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:02:31 #120
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60001283
    Mr. Eko vond ik wel tof.
    quote:
    Raad eens?
    ! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:11:21 #121
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60001412
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Marble het volgende:

[..]

You are dead to me now !

Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
    Ik weet nog goed dat seizoen 2 relatief matig was, maar dat kwam m.i. met name doordat al die kut Losties zo ontzettend passief op hun stomme eiland zaten te wachten tot er iets ging gebeuren. Michael was dan wel hysterisch, maar hij reageerde tenminste zoals een normaal mens zou reageren, zo van "WTF gebeurt er allemaal en waarom?!". En hij dééd iets aan zijn problemen in plaats van er alleen over te zeuren of filosoferen.

Natuurlijk is het niet een erg sympathiek personage, zeker als hij Libby doodschiet ( ), maar voor het schock-effect vond ik dat juist wel erg tof. Ik heb me serieus amper aan hem geërgerd. Daarentegen vind ik Jack en Kate wel rete-irritant. Hun verhalen zijn saai en ze maken amper persoonlijke ontwikkeling door. De Jack die je in begin van seizoen 1 ziet en de Jack zoals hij van het eiland afkomt zijn praktisch hetzelfde; evenals Kate
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:13:37 #122
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60001451
    Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 juli 2008 @ 18:17:25 #123
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_60001520
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Zhenar het volgende:
    Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
    En een stijve piem0lrz?
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:19:00 #124
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60001551
    Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.

Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:22:49 #125
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60001619
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En een stijve piem0lrz?
    Like, duh
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
    Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.

Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
    Wij hebben echt vrijwel tegengestelde meningen over bijna alle personages in elke serie geloof ik

Al ben ik het wel met je eens qua Sun. Ben ook heel benieuwd naar haar spelletjes met Widmore, al denk ik dat ze hem keihard wil gaan double-crossen

Kate het leukste vrouwelijke personage Dat is Rose al En van de vrouwelijke main players ga ik momenteel voor Juliet, al vind ik daarin weinig medestanders vrees ik
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:25:54 #126
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60001684
    Rose als leukste vrouwelijke personage ! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!

Jij bent gewoon een racist . Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut! .

Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest . Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:31:14 #127
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_60001787
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
    Mr. Eko vond ik wel tof.
    [..]

Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:34:20 #128
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60001846
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
    De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.

Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
      woensdag 9 juli 2008 @ 18:41:57 #129
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_60001974
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
    Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
    pi_60002291
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
    Triple A is niet arrogant, maar onbegrepen. Hij is zo'n acteur die altijd in z'n rol moet blijven om te kunnen acteren, ook buiten het filmen. Gevolg daarvan is dat hij niet reageert op een Terry O'Quinn die even een praatje wil maken oid.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:00:25 #131
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002321
    Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:32 #132
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002390
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
    Rose als leukste vrouwelijke personage ! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!

Jij bent gewoon een racist . Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut! .

Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest . Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
    Oh no he di'nt!

Ik heb way veel variatie in mijn voorkeur voor personages!
  • Sun (Aziatisch, vrouw - en die had ik al genoemd, jij onoplettende knurft )
  • Anya (blank, vrouw, wraakdemon)
  • Marc Anthony (blank, man, sporadisch naakt)
  • Rose (zwart, vrouw, geen chick)
  • Dualla (Braziliaans ofzo, vrouw, klein)
  • Brian (man, cartoonfiguur, hond)
  • Izzie (blank, vrouw)

Dus... !!!!
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_60002440
    En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.

Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan van The Constant
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:06:23 #134
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002472
    Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:08:03 #135
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60002502
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
    Mr. Eko vond ik wel tof.
    [..]

omfg ! Nu ga je te ver . The Constant is echt nekhaarkippenvellig goed.
    Heb m zéker 5x gekeken
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:09:01 #136
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002522
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:06 schreef Marble het volgende:
    Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
    Toevallig ben ik de wankende oma van Dualla, ja

En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?! Jij opruier van het volk
    pi_60002548
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
    Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
    Dat is wel een toffe gedachte.

Ik ging er altijd van uit dat daar verder niks achter zat en gewoon bedoeld was om ons kijkers te laten zien hoe eng dat monster precies is, maar dat het door Widmore komt zou die scène veel logischer maken
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:10:09 #138
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002549
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef Symer het volgende:
    En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.

Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan van The Constant
    Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:16:10 #139
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002671
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Zhenar het volgende:
    En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?! Jij opruier van het volk
    Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:

Zwart: Jennifer Hudson
    Blank: Ben
    Latino: Ana Lucia
    Arabisch: Sayid
    Aziatisch: Sun
    Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet

Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
    pi_60002721
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef Marble het volgende:
    Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
    AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.

Overigens wilde hij eruit geschreven worden omdat hij die intensiteit niet meer kon opbrengen nadat zijn ouders beide overleden. En als hij zijn werk niet goed meer kan doen doet hij het helemaal niet, hoeveel het ook betaalt.

Zo'n man moeten wij allemaal willen zijn.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:18:31 #141
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002731
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
    The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:18:37 #142
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002737
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Marble het volgende:

[..]

Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:

Zwart: Jennifer Hudson
    Blank: Ben
    Latino: Ana Lucia
    Arabisch: Sayid
    Aziatisch: Sun
    Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet

Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
    Je vergeet Hurley - hispanic.
    En: Jack - annoying.
    pi_60002757
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Acteur die Jin speelde ook toch?
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

jorien
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:19:59 #144
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002773
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Symer het volgende:

[..]

AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.
    Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:21:00 #145
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002802
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Marble het volgende:

[..]

The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
    Alsof het betreurenswaardige Charmed ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
    pi_60002832
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
    whut whut in mr eko's butt
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_60002845
    quote:

[..]

Die man heeft waarschijnlijk heel zijn onschuldigheid opgeofferd voor ons vermaak
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:23:52 #148
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002869
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Alsof het betreurenswaardige Charmed ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
    In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:26:27 #149
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002938
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Marble het volgende:

[..]

In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
    Maar die muis reisde terug in de tijd, niet vooruit. Zulks een verschil
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:26:53 #150
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002950
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Je vergeet Hurley - hispanic.
    En: Jack - annoying.
    Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:27:50 #151
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002974
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:

[..]

Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
    Echt? Daar was ik al een beetje bang voor
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:02:13 #152
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60003867
    Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
    Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:05:14 #153
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60003930
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
    Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
    Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
    heel.. veel.. geel..
    pi_60004330
    quote:
    ...
    Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ).
    Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelen
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:30:10 #155
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60004503
    quote:
    Ben is echt perfect geacteerd
    Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:27 #156
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60004640
    Ach ja, ik sta wel vaker van de Emmykeuzes te kijken. Blijkbaar heeft niet iedereen zo'n goede smaak als wij hebben Marble.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:41:14 #157
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60004765
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:

[..]

Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
    OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij! Ik vind hem helemaal niet zo goed acteren. Het is niet slecht hoor, dat zeker niet, maar toch vind ik het meest opvallende aan Jack dat hij altijd erg vlak en lichtelijk ongeïnteresseerd overkomt. Misschien hoort dat bij zijn personage, maar ik vind zijn emoties niet overtuigend.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:47:32 #158
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60004912
    Zhenar wat heb jij toch een ongelooflijke slechte kijk op zaken. Het is dat je nog andere kwaliteiten hebt anders zou ik een ban aanvragen. Matthew Fox gaat bijna elke aflevering wel compleet uit zijn dak van woede of verdriet. Toegegeven, ik ben niet helemaal objectief omdat die man me doet soppen als geen ander, maar ik weet wel objectief dat er geen enkele andere acteur op tv is die zo intens acteert als hij . Zelfs al zou hij eruit zien als Ben, dan zou iedereen heus nog wel zien dat hij ontzettend in zijn scenes opgaat.

Kijk naar Michael. Bloedirritant, maar je kunt niet zeggen dat de acteur niet in zijn rol opgaat. Niemand huilt en barst zo veel in woede uit als Jack. Dat hij er dan ook nog eens wonderschoon uitziet is alleen maar de kers op de taart. . Matthew Fox komt uit de Marlon Brando-stroming van acteurs. Juliet is weer het complete tegenovergestelde, die gaat totaal niet in haar rol op en doet bij elke zin of ze het telefoonboek aan het lezen is. Dat onderkoelde/afstandelijke past wel bij de rol, maar ze zal er nooit acteerprijzen voor winnen want daar is het gewoon te vlak voor. Je zou kunnen zeggen dat Jack manisch-depressief is als acteur, en Juliet katatonisch.
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:10:48 #159
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60005420
    Lieve Marble toch, we zijn niet allemaal zo simpel dat we emoties alleen kunnen opmerken en waarderen als ze op theatrale wijze geuit worden. Ik kan veel meer waardering opbrengen voor een Sun of een Juliet, die veel meer met een subtiele blik of beweging doen dan Jack ooit zou kunnen. Wellicht dat dat het probleem is: Jack is zo vaak boos, overstuur of verdrietig, dat het wel duidelijk overkomt, maar ook erg plichtmatig aandoet. Toch raakt het me tien keer meer wanneer Sun schreeuwt om haar Jin die ze ziet exploderen, dan een Jack die voor de zoveelste keer overmand wordt door verdriet of woede. Of hij nu zijn nagel heeft gebroken of zijn vrouw hem verlaat, het is elke keer dezelfde routine. Dat hij zich in zijn routine inleeft, doet daar verder niets aan af. Jack
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:32:01 #160
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60005927
    OMG!

Ik haatte hem zo in die film!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:38:40 #161
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_60006075
    Ik vind Jack's intense emotionele dingen half autistisch hoor. Telkens met z'n hoofd op en neer schudden, beetje rondkijken is nou niet SUBLIEM acteerwerk!
    When all else fails, you always have delusion.
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:40:31 #162
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60006120
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
    OMG!

[ afbeelding ]

Ik haatte hem zo in die film!!!
    Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:07:05 #163
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60006778
    Over wie hebben jullie het nu?
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:10:49 #164
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60006876
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
    Over wie hebben jullie het nu?
    Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
    pi_60007111
    waar ken ik die gast linksonder van?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:24:03 #166
    87680 Mirel
    pi_60007188
    Ja dat is Clint Eastwood.
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:32:22 #167
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60007423
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
    Ik moest even imdb'en hoor.
      woensdag 9 juli 2008 @ 23:07:03 #168
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_60008395
    tvp voor 2009.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:50 #169
    27454 InTrePidIvity
    pi_60009044
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
    waar ken ik die gast linksonder van?
    Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgård
    pi_60009204
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgård
    Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering ja
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:28 #171
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60017139
    quote:
    Raad eens?

vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.
    en zeker in de categorie drama. telefoon gesprek met des en pen ging door merg en been.
    pi_60039800
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_60039824
    quote:
    Raad eens?

Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:29:21 #174
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60039970
    quote:

[..]

precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevig
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:41:02 #175
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60040217
    las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
    iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:56:22 #176
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_60040551
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
    las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
    iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
    Bron: Je duim

Anyway, The shape of things to come was hands down de beste aflevering van seizoen 4 en imo een van de beste van alle vier de seizoenen.
    There is no rehab for stupidity.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:07:37 #177
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60040846
    quote:
    uhu uhu
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:03 #178
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60041336
    quote:
    Ja en George Romero gaat het seizoen maken onder de subtitel: Island of the Dead
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:31:49 #179
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60041449
    ja het spijt me. ik heb t gelezen en kan niet bevestigen of t waar is.

die boon en dat wijf (die levend begraven zijn) schijnen terug te komen. evenals mr eko, etc
    pi_60042811
    quote:
    Je luistert zeker niet naar de podcasts?
      vrijdag 11 juli 2008 @ 15:57:33 #181
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60043631
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Marble het volgende:
    Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.

Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.

[ afbeelding ]

TLDR: Michael ^1000, Ana Lucia .
    Hulde voor deze post
    100% wat wij hier ook denken. Ana Lucia is onze favo, met Sawyer natuurlijk. Mr Eko, helemaal te gek.
    Maar Michael Tenenkrommend gewoon.
    opgezegd@fok.nl
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:59:55 #182
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_60043676
    Kan ik me hier aanmelden voor de Michael-haat club? Zelden iemand zo irrationeel en obsessief zien reageren in een tv-serie.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 16:49:03 #183
    150152 Queen_Bee
    pi_60044609
    Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:27 #184
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60045007
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
    Waarom?
    opgezegd@fok.nl
      vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:08 #185
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_60045142
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
    Ik zag hem laatst in Rescue Dawn. Goeie rol
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 18:39:47 #186
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_60046561
    Weet je wie pas hard faalt? John Locke
    There is no rehab for stupidity.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:01:25 #187
    27454 InTrePidIvity
    pi_60046914
    Michael
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:15:33 #188
    150152 Queen_Bee
    pi_60047152
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 17:08 schreef FoXje het volgende:

[..]

Waarom?
    Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 juli 2008 @ 21:02:56 #189
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60049158
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
    Deze flashback is nog het beste
      vrijdag 11 juli 2008 @ 23:27:03 #190
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60052359
    Dude, doe dan zijn échte OZ-flashback, waarin hij het hoofd van een politieagent met een dikke kapmes eraf hakt.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 23:44:44 #191
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60052700
    die verkrachting is legendarisch
    Arme Schibetta
      zaterdag 12 juli 2008 @ 00:41:06 #192
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60053624
    En dan later als hij eindelijk weer sane is, door Schillinger verkracht worden ["I've always wanted to know who's dick was bigger, mine or Adebisi's" ] en door The Family vermoord worden omdat hij zo incompetent is en niemand respect voor hem heeft
      zaterdag 12 juli 2008 @ 08:03:47 #193
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60055319
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
    opgezegd@fok.nl
    pi_60115751
    Hulde voor Ben, wat een acteur!!!
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:52 #195
    150152 Queen_Bee
    pi_60116426
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 08:03 schreef FoXje het volgende:

[..]

Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
    Charlie kon me ook nooit echt iets interesseren. Tel daar zijn hoofd en dat irritante nummer bij op en het is al helemaal een no go Sun & Jin vind ik nog wel okay, niet geweldig maar het is wel aardig. De Sun flashforward sprak me dan weer wel aan
    I'm super sonic man
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:35:09 #196
    87680 Mirel
    pi_60116597
    Komt misschien omdat hun flashbacks niet interessant zijn omdat er niks van het eiland in terug komt.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:56:29 #197
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60117042
    You all everybody .
      dinsdag 15 juli 2008 @ 12:01:32 #198
    150152 Queen_Bee
    pi_60117149
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef alwaysthebest het volgende:
    [ afbeelding ] You all everybody [ afbeelding ].
    Godverdomme, zit het weer in mijn hoofd.
    I'm super sonic man
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:33:52 #199
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_60120890
    Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 15 juli 2008 @ 15:02:52 #200
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60121608
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
    Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
    Jup.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 16:35:04 #201
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60123753
    Ja zo is de tsunami dus ontstaan. Die tering Ben is dus gewoon een massa moordenaar.
    pi_60124229
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:35 schreef _GdR_ het volgende:
    Ja zo is de tsunami dus ontstaan. Die tering Ben is dus gewoon een massa moordenaar.

So?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 17:43:16 #203
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60125240
    hehehe
    pi_60171161
    TT kan weer aangepast worden. is Jin still alive?

Is Lost still alive? zou ook nog kunnen
    pi_60171427
    Euhm TT gaat over em.
    pi_60265509
    TVP =)

En ik maar naief zijn en denken dat Lost aan 't afsterven was in Nederland
      dinsdag 22 juli 2008 @ 13:22:41 #207
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_60267022
    Januari is nog heel ver weg, kom ik nu achter
    Steppin out tonight
    pi_60267326
    Die reclames met Sawyer en Kate voor een parfum merk oid
    pi_60270493
    led nie op de spelvaudten!
    pi_60276185
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef shakaboem het volgende:
    [ afbeelding ]
    Dat is toch uit Command & Conquer?
    pi_60277177
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
    Gelukkig heb ik een hoop series nog niet gezien, dus ik ga de tijd vullen met andere series
    Dexter heb ik net afgekeken en ben nu met OZ en the Wire bezig.
    Maarja het haalt allemaal niet het niveau van Lost natuurlijk
      woensdag 23 juli 2008 @ 00:22:41 #212
    69724 Lucky_Strike
    Hello Sweetie
    pi_60284954
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 15:34 schreef shakaboem het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ja, echt gaaf dat Sawyer daar de filmpjes in deed. Ik skip die filmpjes altijd maar deze heb ik allemaal gezien. Hij was er ook echt het type voor.
    Spoilers!
    pi_60294516
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Dat is toch uit Command & Conquer?
    Ja, hij zat bij de NOD.
    pi_60301422
    quote:
    Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
    Ja erg ver weg ja

Nog 6 maanden wachten
      vrijdag 25 juli 2008 @ 08:28:24 #215
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60334519
    Zo gisteren Seizoen 4 afgekeken..... wauw
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 08:32:50 #216
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60334583
    Wat ik interessant vind..
    Charlotte Lewis is volgens mij geboren op het eiland... (tenminste dat wordt duidelijk in de laatste aflevering) ben benieuwd hoe ze dat verhaal verder gaan uitwerken
    pi_60338710
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef appelsientje het volgende:
    Wat ik interessant vind..
    Charlotte Lewis is volgens mij geboren op het eiland... (tenminste dat wordt duidelijk in de laatste aflevering) ben benieuwd hoe ze dat verhaal verder gaan uitwerken
    Ik dacht dat Charlotte Annie was (het vriendinnetje van Ben), maar toen ik ging bedenken hoe de tijd op het eiland verlopen moet hebben waardoor Annie nu 10-20 jaar jonger is dan Ben kreeg ik hoofdpijn.
      vrijdag 25 juli 2008 @ 12:40:49 #218
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60339525
    Wat ik me ook nog steeds afvraag... 'the others' wie dat nu precies zijn....
    Zijn dat de mensen die op de black rock zaten? Want die Richard Alpert die veranderd ook niet qua leeftijd..
    Ook vanwege de quote "You do remember birthdays, don't you, Richard?”

[ Bericht 17% gewijzigd door appelsientje op 25-07-2008 12:47:51 ]
    pi_60348082
    Wel slecht die reclame van Davidoff met Saywer
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_60349629
    Laat ik maar weer eens beginnen met S01e01
    Цой жив
      zaterdag 26 juli 2008 @ 08:27:02 #221
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60356335
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Zwoerd het volgende:
    Laat ik maar weer eens beginnen met S01e01
    Mooi plaatje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60366241
    "Downtown| liedje in de reclame van de Chevrolet Aveo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_60408630
    Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft :

pi_60408991
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 00:06 schreef Symer het volgende:
    Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft :

Pff, ik versta er niks van ..
    pi_60409094
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Pff, ik versta er niks van ..
    Hello. My name is Dr. Marvin Candle and i....you know what? Forget it. No point in games anymore, right? If you're watching this now, you already know that my name is, my real name is Pierre Cheng and i...(baby cries off screen and the Doctor looks over. He gets up from the couch and yells: "Jennifer! Just take him outside, please! I've got one chance at this." He sits back down.) [static] ...professor of theoretical astro-physics from Ann Arbor, Michigan. I was brought [static] years ago to conduct experiments to study the Kerr metric solution to the Einstein field equation and... [static] If i can hold this pinhole open long enough, you should be recieving my message roughly thirty years [static] If you're... [static] The American president is a man named George W. Bush and you share digital infomation instantaneously on something called "internet". And, unfortunatly, my colleagues and i are all dead [static] and if, of a violent purge, one that we are apparently powerless to escape. (he looks down sadly at his left arm, which looks normal, and grasps it with his other normal hand). [static] This infomation comes to me from a source that has proven himself to be credable.

Other man (possibly Daniel Faraday): None of that matters. It doesn't matter. Just get to it, please! [static]

Dr. Cheng: Because, if this transmission is successful, it's proof the work i've been doing here is valid. This place, it has extraordinary properties. I'm begging you, no matter what's happened, it's imperative that the DHARMA Initiative be reconstituted. You have to continue to research [static] and you have to do it now. Time is not just of the essence, it is the essence. Perhaps you'll be able to find a way to save us, to change the past and to [static] (something) You can't let it....

Other man: This is useless! Alright? It's just useless. They'll never gonna see this. How do i turn this off?

Dr. Cheng: No, no! W-w-what are you doing?

Other man: How do you turn it off?

Dr. Cheng: No! What are you doing? [static]

van livelost.blogspot.com
      dinsdag 29 juli 2008 @ 07:16:00 #226
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60411763
    quote:
    Op vrijdag 25 juli 2008 19:50 schreef MaxC het volgende:
    Wel slecht die reclame van Davidoff met Saywer
    Ik zag gisteren ook een reclame van Davidoff met Kate....
    pi_60416731
    Het is moeilijk om een serie na 3 seizoenen vrijwel oninteressant te maken voor een kijker. Maar bij Lost seizoen 4 is het toch gelukt..

De eerste 3 seizoenen zaten vol met humor,spanning en avontuur. Seizoen 4 is een rommeltje. De letterlijke doodsteek was om Charlie te laten sterven aan het einde van seizoen 3. Daarmee verdween het enige luchtige personage uit de serie. Seizoen 4 bevat ontwikkelingen die je koud laten, er verschijnen saaie nieuwe personages(alleen Faraday kan nog wat worden de rest voegt niks toe), de vooruitblikken zijn waardeloos. Waarom zou ik midden in de serie willen weten dat Jin gaat sterven? Alle scens lopen door elkaar van de huidige eiland situatie tot de aankomst op het vasteland en de ontwikkelingen die daar weer gebeuren. Het is de bedoeling van de regisseur geweest maar hiermee laat hij bij mij een niet bevredigende indruk achter. Als je alleen nog maar onzinnige inspiratie hebt voor de serie stop er dan mee na 3 seizoenen. Ga niet interessant lopen doen door de kijker alle toekomstige ontwikkelingen alvast te tonen.

Lost ging over een eiland met mensen die daar strandden en moesten overleven. Maar er werd helaas te veel bij bedacht. En kom niet aan met Lost is niet voor iedereen geschikt. Ik vond het geweldig maar op een gegeven moment knapte er iets. De bedenkers proberen in seizoen 4 allemaal David Lynch achtige perikelen uit te halen die alleen maar verwarring zaaien. Wat baal ik er van zeg..

Of ik seizoen 5 en 6 nog ga bekijken? Geen flauw idee
    pi_60419052
    Hmm, meningen zijn meningen natuurlijk maar :

Ik heb charlie niet 1 keer gemist eigenlijk afgelopen seizoen.
    Ik vind Miles erg interessant, vooral de vraag of hij nou wel of niet een "ghost whisperer" achtig persoon is
    Volgens mij lieten ons denken dat Jin ging sterven, maar op zijn grafsteen stond de datum van de crash, dus het kon toen en zelfs nu nog steeds betekenen dat hij nog leeft.
    En onzinnige inspiratie ? Ik vind juist de hele mythologie erachter het leukste van de serie, misschien ben ik de enige, maar gezien alle theorie-bedenkers die er zijn denk ik dat niet
    En verwarring zaaien, tja, The Constant is misschien verwarrend, maar ook een hele toffe aflevering, verder was het hele Ben verhaal uit aflevering 9 een beetje vaag, maar nu na de finale in mijn ogen niet meer
      dinsdag 29 juli 2008 @ 14:13:42 #229
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60419244
    Ik vond seizoen 4 juist weer heel tof nadat Lost een beetje in begon te kakken, seizoen 2 en 3 voelen heel erg als rekseizoenen. Seizoen 4 gaat tenminste ergens over. De vooruitblikken geven een mooie weergave van wat er komend seizoen gaat gebeuren. Als je 6 seizoenen lang mensen op een eilandje wil zien klagen, kun je beter Survivor kijken. Juist het geheimzinnige is w.m.b. de drijfveer van Lost.

[ Bericht 6% gewijzigd door Steve op 29-07-2008 14:18:59 ]
    pi_60419768
    Mijn probleem met de serie is niet dat er meer is op het eiland. In seizoen 2 en seizoen 3 kon ik de veranderingen zeker waarderen. Maar het slaat me te ver door. Het magische van de hele serie is er in seizoen 4 af voor mij.
    pi_60425732
    Nog 3 seizoen à la seizoen 2&3 zou ik maar vervelend gevonden hebben. De meeste interessante flashbacks hebben we inmiddels wel gehad en op nog meer verdieping van Jack of info over Locke's wiet-dagen zit ik niet echt te wachten.

Mede door de vernieuwing vond ik seizoen 4 het beste seizoen sinds 1.
      dinsdag 29 juli 2008 @ 22:08:16 #232
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60429835
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef Symer het volgende:
    Nog 3 seizoen à la seizoen 2&3 zou ik maar vervelend gevonden hebben. De meeste interessante flashbacks hebben we inmiddels wel gehad en op nog meer verdieping van Jack of info over Locke's wiet-dagen zit ik niet echt te wachten.

Mede door de vernieuwing vond ik seizoen 4 het beste seizoen sinds 1.
    Amen
    Seizoen4 is verfrissend
    pi_60431689
    En ........ de nieuwe ARG is begonnen
    Of je het leuk vind of niet

Laatste filmpje :
    http://www.thetailsection(...)panel-and-marvin.php
    Officiele site :
    http://www.dharmawantsyou.com/
    Site die alle dingen post die er uit de ARG naar voren komen :
    http://lostoctagonglobalrecruiting.blogspot.com
    pi_60431753
    Pffft, nog steeds lang wachten
    pi_60432254
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:

Laatste filmpje :
    Officiele site :
    Aangezien vorig jaar bij comic con werd gehint dat seizoen 4 iets met tijdreizen te maken zou hebben, betekent dat dan dat we nu weten waar seizoen 5 naar toe zal werken?

Echt een duidelijk Nederlands accent heeft die Van Eeghen trouwens niet
      woensdag 30 juli 2008 @ 07:18:15 #236
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60435758
    quote:

Laatste filmpje :
    Officiele site :
    ARG? (of vraag ik nu iets doms )
    pi_60435910
    Alternate Reality Game
    En idd, hadden ze geen vage echt nederlandse acteur in kunnen huren
    Ik denk zelf dat het 5e seizoen ook gaat over het opnieuw oprichten van de Dharma Initiative. (misschien door Sun ?)
      woensdag 30 juli 2008 @ 08:19:54 #238
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60436163
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef dapluiz het volgende:
    Alternate Reality Game
    En idd, hadden ze geen vage echt nederlandse acteur in kunnen huren
    Ik denk zelf dat het 5e seizoen ook gaat over het opnieuw oprichten van de Dharma Initiative. (misschien door Sun ?)
    Oo oke... Net zoiets als find815 ??
    pi_60436595
    Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
    Toen werd bekend wat de "numbers" betekenen
      woensdag 30 juli 2008 @ 08:54:22 #240
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60436606
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef dapluiz het volgende:
    Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
    Oke..sweet die heb ik ff gemist
    heb ik meteen weer wat te doen de aankomende tijd
      maandag 4 augustus 2008 @ 00:38:47 #241
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_60540286
    Gheghe, ik zit die persconferentie op Comic Con 08 even te kijken Carlton Cuse en Damon Lindelof zijn echt geniaal, elke fan krijgt na een vraag een Lost-gerelateerd must-have dingetje . Één van die fans is btw zo die-hard, dat hij er uit ziet als Hurley

pi_60565953
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 00:06 schreef Symer het volgende:

Dood, mirror anyone?
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:47:09 #243
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_60568103
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef widmfan7 het volgende:

Ga niet interessant lopen doen door de kijker alle toekomstige ontwikkelingen alvast te tonen.
    En jij loopt niet interessant te doen? Van kijk eens hoe goed ik lost kan afkraken, en toch heb ik heel seizoen 4 stiekem gekeken.
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef widmfan7 het volgende:

Of ik seizoen 5 en 6 nog ga bekijken? Geen flauw idee
    Ik hoop het niet. Dan is het hier wat rustiger.
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:23:55 #244
    150152 Queen_Bee
    pi_60568309
    Waarom is die test nodig Alsof er iemand niet slaagt
    I'm super sonic man
    pi_60569292
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 01:12 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Dood, mirror anyone?
    Mirror (die rechter)
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:03:23 #246
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60569469
    quote:
    Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef dapluiz het volgende:
    Hmmm jammer "thehansofoundation.org" werkt niet meer....
    wat beteken de nummers dan ?
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:29:17 #248
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60582465
    zo klaar met serie 4 helemaal bekijken, ik kan niet wachten op serie5
    pi_60584479
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 07:47 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

En jij loopt niet interessant te doen? Van kijk eens hoe goed ik lost kan afkraken, en toch heb ik heel seizoen 4 stiekem gekeken.
    [..]

Ik hoop het niet. Dan is het hier wat rustiger.
    Oh nee. Iemand met een afwijkende mening. AFZEIKEN!!!

Als je alleen maar diaree conversaties wil met mensen die alles van je beamen moet je niet op een forum zitten.
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:14:30 #250
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_60584775
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:01 schreef widmfan7 het volgende:

[..]

Oh nee. Iemand met een afwijkende mening. AFZEIKEN!!!

Als je alleen maar diaree conversaties wil met mensen die alles van je beamen moet je niet op een forum zitten.
    Oh nee, iemand die alleen maar op een forum zit die zeikt. (maar wel blijft kijken)

want ja... wil wel weten hoe het afloopt hoor...
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
    pi_60584891
    Dus je mag niet klagen over een serie of commentaar hebben als je toch wil blijven kijken? Ik denk dat de meeste series dan veel kijkers verliezen.
    pi_60586619
    Weet iemand wanneer we seizoen 4 in Nederland kunnen kopen?
    Jouw kleine handje grijpt
    mijn grote vinger vast
    mooi toch dat mijn vinger
    zo in jouw handje past
    pi_60621735
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 22:23 schreef Beaker het volgende:
    Weet iemand wanneer we seizoen 4 in Nederland kunnen kopen?
    Heb ergens gelezen dat ie pas in december komt.

Edit: In America komt ie dus op 9 december. Klik

[ Bericht 14% gewijzigd door Paul99 op 07-08-2008 11:08:05 ]
    pi_60621878
    quote:

Laatste filmpje :
    Officiele site :
    hm ook maar eens kijken.
    full stops and exclamation marks
      donderdag 7 augustus 2008 @ 11:15:26 #255
    150152 Queen_Bee
    pi_60622069
    Wanneer begint dat spel eens
    I'm super sonic man
      donderdag 7 augustus 2008 @ 12:29:54 #256
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_60623909
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 11:01 schreef Paul99 het volgende:

[..]

Heb ergens gelezen dat ie pas in december komt.

Edit: In America komt ie dus op 9 december. Klik
    leuk kerstkado dus
    pi_60625881
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 09:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Mirror (die rechter)
    Thx, die kerel uit dat filmpje
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      donderdag 7 augustus 2008 @ 18:43:59 #258
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60633994
    ***Nieuwe seizoen 5-personages spoiler***

De vervangende personages voor Claire en Michael zijn bekend:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 7 augustus 2008 @ 20:35:31 #259
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_60636364
    Eeuh, dat die personen niet terug komen is sowieso al een spoiler
      donderdag 7 augustus 2008 @ 23:57:23 #260
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60641278
    Nee hoor, is algemeen bekend.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:08:36 #261
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_60665658
    Claire komt terug. Niet als vast personage maar wel zo nu en dan...
    Steppin out tonight
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:31:51 #262
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_60692741
    Hey ik heb mail van The Dharma Initiative
    pi_60692770
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef chansadres het volgende:
    Claire
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:02:05 #264
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60693507
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef chansadres het volgende:
    Ze zou seizoen 5 toch niet in de serie zitten, maar seizoen 6 wel?
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:12:42 #265
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_60693779
    Nieuwe personages?
      zondag 10 augustus 2008 @ 02:02:59 #266
    150152 Queen_Bee
    pi_60697100
    Die nieuwe lijkt wel wat op mij. Alleen ben ik jonger, ofcourse.
    I'm super sonic man
    pi_60899351
    Nou nog maar 5,5 maand wachten ofzo en dan kunnen we weer los(t)!

Jammer van al die nieuwe personages,weer nieuwe verhaallijnen maar goed even afwachten tot eind Januari .

See ya in another topic!
    pi_60962771
    Yeah In de vakantie alle seizoenen gekeken
    Zeer leuke serie. Wat ik me nu afvraag is Jin dood? en Michael ook?
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:49:38 #269
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_60963310
    Volgens dharmawantsyou.com komen vandaag de eerste testen.
    Dr. Walter Bishop
    pi_60972843
    SPOILER
      woensdag 20 augustus 2008 @ 17:09:24 #271
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_60986030
    Wat is er aan de hand met dharmawantsyou.com? Zit nu al 10 minuten te wachten tot ik de eerste test kan maken. Of gaat het erom wie het langste naar een leeg scherm kan kijken?
    Dr. Walter Bishop
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:07:03 #272
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_60992104
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Wat is er aan de hand met dharmawantsyou.com? Zit nu al 10 minuten te wachten tot ik de eerste test kan maken. Of gaat het erom wie het langste naar een leeg scherm kan kijken?
    Ik voreg me net hetzelfde af
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:08:32 #273
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_60992152
    Hey hij praat
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:13:29 #274
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_60992289
    Argh, sterf. Log in natuurlijk allang vergeten dus voer email adres in gaat ie 2 minuten loaden and counting dus REFRESH!!!! weer een mooi blauw scherm

I QUIT~!
    pi_61046539
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
    Argh, sterf. Log in natuurlijk allang vergeten dus voer email adres in gaat ie 2 minuten loaden and counting dus REFRESH!!!! weer een mooi blauw scherm

I QUIT~!
    Nu werkt de site wel....

Score 66%
    pi_61048796
    Bijmij lukt het helemaal niet. Score 0% dus
    pi_61056380
    76%

[ Bericht 1% gewijzigd door Zwoerd op 23-08-2008 01:06:48 ]
    Цой жив
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:33:04 #278
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_61224457
    Schopje.

Wanneer begint het weer?
    pi_61224903
    Februari pas
      vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:04:49 #280
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_61226416
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef DaFrenk het volgende:
    Februari pas
    opgezegd@fok.nl
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 02:34:24 #281
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61441220
    ZOMG de season finale is echt te fucking vet! (heb hem net pas gezien ja ) Alleen ik herkende Locke niet in dat lijk Dacht wel ´hey het lijkt Locke wel maar het is hem niet`:') Maar hij ziet er echt heel anders uit zo vind ik

Maarre vette shit allemaal, kan niet wachten op seizoen 5!
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      zondag 7 september 2008 @ 02:35:50 #282
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_61441228
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef Paul99 het volgende:

[..]

Nu werkt de site wel....

Score 66%
    Heb nu 3 testen gedaan, test 2 sloeg werkelijk nergens op en test 3 ben ik slecht in 45 of zo maar geloof ik
    pi_61441335
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 02:34 schreef MaJo het volgende:
    ZOMG de season finale is echt te fucking vet! (heb hem net pas gezien ja ) Alleen ik herkende Locke niet in dat lijk Dacht wel ´hey het lijkt Locke wel maar het is hem niet`:') Maar hij ziet er echt heel anders uit zo vind ik

Maarre vette shit allemaal, kan niet wachten op seizoen 5!
    Is wel vaker zo bij dode mensen .
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 02:58:27 #284
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61441388
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 02:50 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Is wel vaker zo bij dode mensen .
    Voel me alleen zo suf dat ik de enige lijk te zijn had daardoor ook minder een wtf moment dan de rest maar jezus dit smaakt naar meer!
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      zondag 7 september 2008 @ 03:00:07 #285
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_61441403
    Dat stukje waar Sawyer de chopper uitspringt
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 03:07:18 #286
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61441444
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
    Dat stukje waar Sawyer de chopper uitspringt
    Dat stukje waar Sawyer met ontbloot bovenlijf de zee uitkomt

Maar wat zou hij nou in kate's oor fluisteren? De belofte die ze nog steeds nakomt?
      zondag 7 september 2008 @ 03:09:45 #287
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_61441465
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 03:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar wat zou hij nou in kate's oor fluisteren? De belofte die ze nog steeds nakomt?
    Ik denk het ja. Maar wat is de belofte Misschien iets voor zijn kind of zo? Ik kan echt niets anders verzinnen
      zondag 7 september 2008 @ 03:23:33 #288
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_61441589
    quote:

[..]

Daar kun je ook gewoon de reclame voor kijken
      zondag 7 september 2008 @ 03:26:03 #289
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_61441604
    quote:
    Als je even youtube'd weet je het antwoord.
    Tenminste, daar staat een filmpje met wat 'ie vermoedelijk zegt.
      zondag 7 september 2008 @ 03:27:41 #290
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_61441611
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 03:26 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Als je even youtube'd weet je het antwoord.
    Tenminste, daar staat een filmpje met wat 'ie vermoedelijk zegt.
    Oh! DAt is waar ook. Ben ik alweer vergeten.

Man, Locke wist ik pas weer toen MaJo t zei Toen ging ik denken herinnerde ik me het Sawyer stukje weer, maar de rest
    pi_61450120
    quote:
    quote:
    "I have a daughter in Alabama (or "Albuquerque"), tell her I love her (or "I'm sorry")"
      Moderator zondag 7 september 2008 @ 16:16:59 #292
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_61450361
    quote:
    Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Melpomene het volgende:

[..]

[..]
    Thanks

Men nog 5 maanden wachten
      zondag 7 september 2008 @ 17:08:19 #293
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_61451423
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_61466562
    SPOILER
    pi_61545359
    The Dharma Initiative zat dus ook in het World Trade Centre !!!
    Maar Alvar Hanso heeft het dus wel gered
    pi_61563989
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Frenkel het volgende:
    The Dharma Initiative zat dus ook in het World Trade Centre !!!
    Maar Alvar Hanso heeft het dus wel gered
    ?
      donderdag 11 september 2008 @ 23:20:59 #297
    87680 Mirel
    pi_61565198
    Hanso Anders.
    pi_61575895
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef G-Mart het volgende:

[..]

?
    Hij speelde mee in de film/docu over 9/11

http://www.imdb.com/name/nm0154236/

9/11: The Twin Towers (2006) .... Hong Zhu
      vrijdag 12 september 2008 @ 14:41:04 #299
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_61576943
    TVP: Tot februari wachten... skeit,
    "Damn you, vile woman!"
    pi_61577217
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 14:41 schreef Gi1337 het volgende:
    TVP: Tot februari wachten... skeit,
    TVP'en na 297 posts is altijd verstandig. Wie weet mis je nog wat belangrijks in die ene post die nu nog komt.
      vrijdag 12 september 2008 @ 15:03:37 #301
    144896 Gi1337
    "Victory is mine!"
    pi_61577501
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 14:51 schreef Symer het volgende:

[..]

TVP'en na 297 posts is altijd verstandig. Wie weet mis je nog wat belangrijks in die ene post die nu nog komt.
    haha wist niet dat de limiet 300 was
    "Damn you, vile woman!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')