OMG, zijn we hier nog steeds over bezig?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:
[..]
Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Symer het volgende:
[..]
De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:
[ afbeelding ]
En hij kreeg helemaal geen klokje, dat was Jin. Die moest het klokje aan een zakenrelatie geven.
Het was een flashback van Jin en hij gaf die panda aan iemand anders, van Sun was het een flash forward! Hij zal wel niet dood zijn maar nog op het eiland zitten!quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
TT is dom, natuurlijk leeft Jin nog.
Of wa shet soms een geest die een panda aan Sun gaf toen ze beviel van een meisje die toevallig van blauw houdt?
quote:
dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaaktquote:
Dat dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef dapie007 het volgende:
[..]
dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
Lees de voorgaande topics eens door, daar maakte ik mensen met zulke opmerking al belachelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef dapie007 het volgende:
[..]
dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef dapie007 het volgende:
[..]
Denk ik ook jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
Alvast een tvp voor februari![]()
OT: Denk niet dat Jin dood is, maar geloof wel dat Sun denkt dat hij dat is. Dan komt er straks zo'n emotioneel telefoongesprek als Jin naar z'n constant zoekt
Dudequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb net seizoen drie van Lost gekeken, maar 'k heb geen tijd voor het vierde omdat ik op vakantie ga.
Wie vat het even samen voor me?
Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo eindelijk de seizoen finale gekeken.
Ja, erg sterk. Maar goed ook weer een boel vragen die naar voren komen
Ja drukquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijken.
The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is aquote:Op donderdag 12 juni 2008 07:45 schreef dapluiz het volgende:
Ik vraag me ook af waar je dat hebt gelezen, want ik weet zelf niet zeker of ze met het broeikaseffect bezig waren
Volgens mij zaten ze daar vooral om de uitkomst van The Valenzetti Equation te veranderen.
volgens lostpedia:quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:53 schreef G-Mart het volgende:
Weet iemand hoe het nou zat met die Dharma ijsberen? Ik heb het onthouden als dat Dharma, ivm opwarming van de aarde en als 'hippie-organisatie', wilde testen met genetisch gemuteerde ijsberen zodat ze zich aan konden passen aan warmere klimaten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gelezen.
Jawel. De makers hebben destijds gezegd dat ze die info via internet naar buiten hebben gebracht omdat ze dat niet op een logische manier in het eiland-verhaal konden passen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
[..]
The Valenzetti Equation is toch geen canon?
Ik denk zelf dat achter elk nummer weer een andere formule zit. Bijv de uitkomst van een formule die de snelheid van technologische ontwikkeling voorspelt moet vermenigvuldigd worden met 4, de uitkomst van een formule over de snelheid van klimaatverandering met 8, voorspelde intensiteit wereldwijde conflicten met 15, enzovoort.quote:edit: owh nee, the numbers zijn de uitkomst van die formule lees ik hier. Desondanks snap ik het niet helemaal, bijv. hoe werkt de formule?
Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja)
Nou, als ik de vragen hier zie over de Jin flashback, of mensen die personages als Patchy, Nicky & Paulo, Kelvin etc zijn vergeten dan weet ik het zo net nog nietquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijn
'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef G-Mart het volgende:
Lost [USA] #85: season finale: Jack dood, wtf"
![]()
"Hurley mager" nóg groterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef _GdR_ het volgende:
'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.
quote:
Maar 5 miljard jaar is toch niet zo'n groot probleemquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
[..]
The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is a
mathematical calculation designed to predict nothing less than the exact number of years
left before the extinction of the human race. ", dus dat zou kunnen betekenen dat we nog 4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja) te leven hebben
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef Saphia het volgende:
Wordt Lost reporter!!!
Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?
Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!
Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.quote:
Dan kan ie na vanavond weer teruggezet worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.
Dat is een ganz geil plaatje. Is dat artwork of een soort lenswolk oid?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
Dit is trouwens hoe het eiland verplaatst is!
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je kan hotlinken, dus hier is de link naar het plaatje: http://pixdaus.com/pics/1213538765srcMv7r.jpg
Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is een ganz geil plaatje. Is dat artwork of een soort lenswolk oid?
1 lekker plensbuitje en de toko's drijven weg.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.
Ik gok dat Donnie Darko het met je oneens is, en dat is toch wel een expert op dit gebied.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het eiland verdwijnt gewoon, daar komt geen wolk aan te pas.
Het eiland wordt namelijk verplaatst in tijd.
Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is een ganz geil plaatje. Is dat artwork of een soort lenswolk oid?
Holy crap, DAT is nog eens een smoke monster!!quote:Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
Dit is trouwens hoe het eiland verplaatst is!
Een lenswolk zal het wel niet zijn, volgens wikipedia is de officiële naam altocumulis lenticularis en zo alto ziet dat eiland er niet uitquote:Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.
Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abramsquote:Op zondag 15 juni 2008 17:05 schreef chansadres het volgende:
Oh hier zijn we. Februari duurt lang. Ik las dat J.J. een nieuwe serie bij elkaar heeft geschreven. Fringe. De pilot is gelekt en schijnt goed te zijn. Benieuwd.
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nu de heletijd dat downtown muziekje van Juliet en de moeder van John in mijn hoofd
Hij komt steeds langs op de reclame van Chevrolet en elke keer denk ik weer ja lost!!maar dan is het weer die reclame
Mr. Abadon speult daar ook inquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams
Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken![]()
[ afbeelding ]
Aanradertje trouwens.
En het begint ook met een vliegtuig die neerstortquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams
Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken![]()
Mwa, het vliegtuig land zichzelf op de automatische pilootquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
Claire niet hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
ja moet wel.quote:
Precies ja, hij zal wel dood zijn. Maar we zullen hem vast nog wel zien. Desnoods in een Walt flashback.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja moet wel.
micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.
denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
Spreek me niet tegen, snotneus.quote:
quote:New LOST interactive game starts at Comic-Con, register to become a member of Dharma Initiative. Depending on how you do on the test you will be a Physicist, Chemist, or even a Workman
Michael heeft in een interview gezegd dat hij vindt dat hij nu twee keer op een lame manier uit de serie is geschreven. Ik denk dat er heel wat overtuiging voor nodig is om de acteur terug te laten komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
elk character moet in de OP blijven vind ik.
Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas nietquote:Op maandag 23 juni 2008 18:34 schreef Saphia het volgende:
Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
Dudequote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
House vond ik een zwakker seizoen hebben. Grey is inderdaad de grote tegenstander voor mij. Al onderschat ik Boston Legal niet. De rest heeft weinig of geen indruk bij me achtergelaten. Andere jaren was er veel meer concurrentie. Van de 10 nominatie's toch minimaal 6 sterke kandidaten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
Ik kijk op dit moment ook The Wire en OZ en ook daar speelt ie inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Mr. Abadon speult daar ook in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
(...)Claire (...) uit de OP (...)
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Shrien het volgende:
nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..
[ afbeelding ]
De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
J.J. Abrams leest dit topic ook, en zit nu huilen van de genialiteitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelendquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog.Seizoen 4.
Super acteerwerk dit seizoen ook.
Ik mis Charlie wel.En Hurley is zielig.
![]()
Locke is vervelend.
Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
[..]. Claire.
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef FoXje het volgende:
[..]
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend
They took MY BOY.
Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
They took MY SON.
etc
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
n00b! Net of ik Claire uit de OP wil omdat ik haar kut zou vinden of zo? Ze moet alleen maar uit de OP omdat ze eruit is geknikkerd voor seizoen 5. Tegen de tijd dat seizoen 6 begint kan ze wel weer terug in de OP.quote:
Lost gaat de Emmy dit keer niet winnen omdat ze uitgerekend de minst Emmy-toepasselijke (en bovendien de slechtste) aflevering van het seizoen als inzending hebben ingestuurd. Echt zo dom! Zo veel geniale afleveringen die zonder enige moeite de Emmy binnen zouden slepen dit seizoen, en dan kiezen ze uitgerekend de enige die met geen mogelijkheid kans maakt op een Emmy.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
The Constant was tof, Michael was tof en Anna-Lucia was kut. Net als jijquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
You are dead to me nowquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Ik weet nog goed dat seizoen 2 relatief matig was, maar dat kwam m.i. met name doordat al die kut Losties zo ontzettend passief op hun stomme eiland zaten te wachten tot er iets ging gebeuren. Michael was dan wel hysterisch, maar hij reageerde tenminste zoals een normaal mens zou reageren, zo van "WTF gebeurt er allemaal en waarom?!". En hij dééd iets aan zijn problemen in plaats van er alleen over te zeuren of filosoferen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Marble het volgende:
[..]
You are dead to me now!
Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
En een stijve piem0lrz?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
Like, duhquote:
Wij hebben echt vrijwel tegengestelde meningen over bijna alle personages in elke serie geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.
Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.![]()
[..]! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloedquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
Triple A is niet arrogant, maar onbegrepen. Hij is zo'n acteur die altijd in z'n rol moet blijven om te kunnen acteren, ook buiten het filmen. Gevolg daarvan is dat hij niet reageert op een Terry O'Quinn die even een praatje wil maken oid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
Oh no he di'nt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
Rose als leukste vrouwelijke personage! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!
Jij bent gewoon een racist. Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut!
.
Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest. Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
omfg ! Nu ga je te verquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.![]()
[..]! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
Toevallig ben ik de wankende oma van Dualla, jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:06 schreef Marble het volgende:
Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknaptequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef Symer het volgende:
En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.
Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan vanThe Constant
![]()
Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Zhenar het volgende:
En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?!Jij opruier van het volk
AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef Marble het volgende:
Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
Je vergeet Hurley - hispanic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:
Zwart: Jennifer Hudson
Blank: Ben
Latino: Ana Lucia
Arabisch: Sayid
Aziatisch: Sun
Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet
Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
Acteur die Jin speelde ook toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
jorienquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijvenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Symer het volgende:
[..]
AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.
Alsof het betreurenswaardigequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
whut whut in mr eko's buttquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
Die man heeft waarschijnlijk heel zijn onschuldigheid opgeofferd voor ons vermaakquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof het betreurenswaardigeCharmed
ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
Maar die muis reisde terug in de tijd, niet vooruit. Zulks een verschilquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Marble het volgende:
[..]
In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet Hurley - hispanic.
En: Jack - annoying.
Echt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
heel.. veel.. geel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Hurley is zielig.Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd.
Eind seizoen 3, samen met
Charlie
. Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.
Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf.Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet
, maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag
, en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer
, nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd.
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit
). Sawyer, badass met een klein karakter.
Uitgegroeid tot een goed personage. Claire
is gewoon... Claire.
EN Desmond heeft een leuk accent.
Oeh, en Daniel vind ik erg tof.Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is
![]()
.
Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
...
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit).
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben is echt perfect geacteerd
OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).
Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG!
[ afbeelding ]
Ik haatte hem zo in die film!!!![]()
![]()
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognizequote:
Ik moest even imdb'en hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
waar ken ik die gast linksonder van?
Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean
Stellan Skarsgård
vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevigquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bron: Je duimquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
uhu uhuquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
Ja en George Romero gaat het seizoen maken onder de subtitel: Island of the Deadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Je luistert zeker niet naar de podcasts?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Hulde voor deze postquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Marble het volgende:
Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.
Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.
[ afbeelding ]
TLDR: Michael^1000, Ana Lucia
.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
Ik zag hem laatst in Rescue Dawn. Goeie rolquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.quote:
Deze flashback is nog het bestequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
Charlie kon me ook nooit echt iets interesseren. Tel daar zijn hoofd en dat irritante nummer bij op en het is al helemaal een no goquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:03 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
Godverdomme, zit het weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ] You all everybody [ afbeelding ].
Jup.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:35 schreef _GdR_ het volgende:
Ja zo is de tsunami dus ontstaan. Die tering Ben is dus gewoon een massa moordenaar.
Gelukkig heb ik een hoop series nog niet gezien, dus ik ga de tijd vullen met andere seriesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Januari is nog heel ver weg, kom ik nu achter
Ja, echt gaaf dat Sawyer daar de filmpjes in deed. Ik skip die filmpjes altijd maar deze heb ik allemaal gezien. Hij was er ook echt het type voor.quote:
Ja erg ver weg jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef chansadres het volgende:
Januari is nog heel ver weg, kom ik nu achter
Ik dacht dat Charlotte Annie was (het vriendinnetje van Ben), maar toen ik ging bedenken hoe de tijd op het eiland verlopen moet hebben waardoor Annie nu 10-20 jaar jonger is dan Ben kreeg ik hoofdpijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:32 schreef appelsientje het volgende:
Wat ik interessant vind..
Charlotte Lewis is volgens mij geboren op het eiland... (tenminste dat wordt duidelijk in de laatste aflevering) ben benieuwd hoe ze dat verhaal verder gaan uitwerken
Mooi plaatjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Zwoerd het volgende:
Laat ik maar weer eens beginnen met S01e01
Pff, ik versta er niks van ..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:06 schreef Symer het volgende:
Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft:
Hello. My name is Dr. Marvin Candle and i....you know what? Forget it. No point in games anymore, right? If you're watching this now, you already know that my name is, my real name is Pierre Cheng and i...(baby cries off screen and the Doctor looks over. He gets up from the couch and yells: "Jennifer! Just take him outside, please! I've got one chance at this." He sits back down.) [static] ...professor of theoretical astro-physics from Ann Arbor, Michigan. I was brought [static] years ago to conduct experiments to study the Kerr metric solution to the Einstein field equation and... [static] If i can hold this pinhole open long enough, you should be recieving my message roughly thirty years [static] If you're... [static] The American president is a man named George W. Bush and you share digital infomation instantaneously on something called "internet". And, unfortunatly, my colleagues and i are all dead [static] and if, of a violent purge, one that we are apparently powerless to escape. (he looks down sadly at his left arm, which looks normal, and grasps it with his other normal hand). [static] This infomation comes to me from a source that has proven himself to be credable.quote:
Ik zag gisteren ook een reclame van Davidoff met Kate....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:50 schreef MaxC het volgende:
Wel slecht die reclame van Davidoff met Saywer
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef Symer het volgende:
Nog 3 seizoen à la seizoen 2&3 zou ik maar vervelend gevonden hebben. De meeste interessante flashbacks hebben we inmiddels wel gehad en op nog meer verdieping van Jack of info over Locke's wiet-dagen zit ik niet echt te wachten.
Mede door de vernieuwing vond ik seizoen 4 het beste seizoen sinds 1.
Aangezien vorig jaar bij comic con werd gehint dat seizoen 4 iets met tijdreizen te maken zou hebben, betekent dat dan dat we nu weten waar seizoen 5 naar toe zal werken?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:
En ........ de nieuwe ARG is begonnen
Of je het leuk vind of niet
Laatste filmpje :
http://www.thetailsection(...)panel-and-marvin.php
Officiele site :
http://www.dharmawantsyou.com/
Site die alle dingen post die er uit de ARG naar voren komen :
http://lostoctagonglobalrecruiting.blogspot.com
ARG? (of vraag ik nu iets domsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:
Laatste filmpje :
Officiele site :
Oo oke... Net zoiets als find815 ??quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef dapluiz het volgende:
Alternate Reality Game
En idd, hadden ze geen vage echt nederlandse acteur in kunnen huren
Ik denk zelf dat het 5e seizoen ook gaat over het opnieuw oprichten van de Dharma Initiative. (misschien door Sun ?)
Oke..sweet die heb ik ff gemistquote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef dapluiz het volgende:
Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
Toen werd bekend wat de "numbers" betekenen
Dood, mirror anyone?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:06 schreef Symer het volgende:
Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft:
En jij loopt niet interessant te doen? Van kijk eens hoe goed ik lost kan afkraken, en toch heb ik heel seizoen 4 stiekem gekeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef widmfan7 het volgende:
Ga niet interessant lopen doen door de kijker alle toekomstige ontwikkelingen alvast te tonen.
Ik hoop het niet. Dan is het hier wat rustiger.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:27 schreef widmfan7 het volgende:
Of ik seizoen 5 en 6 nog ga bekijken? Geen flauw idee
Hmmm jammer "thehansofoundation.org" werkt niet meer....quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef dapluiz het volgende:
Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
Toen werd bekend wat de "numbers" betekenen
Oh nee. Iemand met een afwijkende mening. AFZEIKEN!!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 07:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En jij loopt niet interessant te doen? Van kijk eens hoe goed ik lost kan afkraken, en toch heb ik heel seizoen 4 stiekem gekeken.
[..]
Ik hoop het niet. Dan is het hier wat rustiger.
Oh nee, iemand die alleen maar op een forum zit die zeikt. (maar wel blijft kijken)quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:01 schreef widmfan7 het volgende:
[..]
Oh nee. Iemand met een afwijkende mening. AFZEIKEN!!!
Als je alleen maar diaree conversaties wil met mensen die alles van je beamen moet je niet op een forum zitten.
Heb ergens gelezen dat ie pas in december komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:23 schreef Beaker het volgende:
Weet iemand wanneer we seizoen 4 in Nederland kunnen kopen?
hm ook maar eens kijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:
Laatste filmpje :
Officiele site :
leuk kerstkado dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:01 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat ie pas in december komt.
Edit: In America komt ie dus op 9 december. Klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Clairequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef chansadres het volgende:
Claire komt terug. Niet als vast personage maar wel zo nu en dan...
Ze zou seizoen 5 toch niet in de serie zitten, maar seizoen 6 wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:08 schreef chansadres het volgende:
Claire komt terug. Niet als vast personage maar wel zo nu en dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voreg me net hetzelfde afquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Cypress_Hill het volgende:
Wat is er aan de hand met dharmawantsyou.com? Zit nu al 10 minuten te wachten tot ik de eerste test kan maken. Of gaat het erom wie het langste naar een leeg scherm kan kijken?
Nu werkt de site wel....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
Argh, sterf. Log in natuurlijk allang vergeten dus voer email adres in gaat ie 2 minuten loaden and counting dus REFRESH!!!! weer een mooi blauw scherm
I QUIT~!
Heb nu 3 testen gedaan, test 2 sloeg werkelijk nergens opquote:
Is wel vaker zo bij dode mensenquote:Op zondag 7 september 2008 02:34 schreef MaJo het volgende:
ZOMG de season finale is echt te fucking vet! (heb hem net pas gezien ja) Alleen ik herkende Locke niet in dat lijk
Dacht wel ´hey het lijkt Locke wel maar het is hem niet`:') Maar hij ziet er echt heel anders uit zo vind ik
Maarre vette shit allemaal, kan niet wachten op seizoen 5!
Voel me alleen zo suf dat ik de enige lijk te zijnquote:
Dat stukje waar Sawyer met ontbloot bovenlijf de zee uitkomtquote:Op zondag 7 september 2008 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
Dat stukje waar Sawyer de chopper uitspringt
Ik denk het ja. Maar wat is de beloftequote:Op zondag 7 september 2008 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat stukje waar Sawyer met ontbloot bovenlijf de zee uitkomt![]()
Maar wat zou hij nou in kate's oor fluisteren? De belofte die ze nog steeds nakomt?
Daar kun je ook gewoon de reclame voor kijkenquote:Op zondag 7 september 2008 03:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat stukje waar Sawyer met ontbloot bovenlijf de zee uitkomt![]()
Als je even youtube'd weet je het antwoord.quote:Op zondag 7 september 2008 03:07 schreef MaJo het volgende:
Maar wat zou hij nou in kate's oor fluisteren? De belofte die ze nog steeds nakomt?
Oh! DAt is waar ook. Ben ik alweer vergeten.quote:Op zondag 7 september 2008 03:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je even youtube'd weet je het antwoord.![]()
Tenminste, daar staat een filmpje met wat 'ie vermoedelijk zegt.
quote:Op zondag 7 september 2008 03:07 schreef MaJo het volgende:
quote:"I have a daughter in Alabama (or "Albuquerque"), tell her I love her (or "I'm sorry")"
Thanksquote:
?quote:Op donderdag 11 september 2008 10:46 schreef Frenkel het volgende:
The Dharma Initiative zat dus ook in het World Trade Centre !!!
Maar Alvar Hanso heeft het dus wel gered
Hij speelde mee in de film/docu over 9/11quote:
TVP'en na 297 posts is altijd verstandig. Wie weet mis je nog wat belangrijks in die ene post die nu nog komt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:41 schreef Gi1337 het volgende:
TVP: Tot februari wachten... skeit,
haha wist niet dat de limiet 300 wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:51 schreef Symer het volgende:
[..]
TVP'en na 297 posts is altijd verstandig. Wie weet mis je nog wat belangrijks in die ene post die nu nog komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |