Mr. Abadon speult daar ook inquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams
Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken![]()
[ afbeelding ]
Aanradertje trouwens.
En het begint ook met een vliegtuig die neerstortquote:Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams
Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken![]()
Mwa, het vliegtuig land zichzelf op de automatische pilootquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
Claire niet hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
ja moet wel.quote:
Precies ja, hij zal wel dood zijn. Maar we zullen hem vast nog wel zien. Desnoods in een Walt flashback.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja moet wel.
micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.
denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
Spreek me niet tegen, snotneus.quote:
quote:New LOST interactive game starts at Comic-Con, register to become a member of Dharma Initiative. Depending on how you do on the test you will be a Physicist, Chemist, or even a Workman
Michael heeft in een interview gezegd dat hij vindt dat hij nu twee keer op een lame manier uit de serie is geschreven. Ik denk dat er heel wat overtuiging voor nodig is om de acteur terug te laten komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
elk character moet in de OP blijven vind ik.
Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas nietquote:Op maandag 23 juni 2008 18:34 schreef Saphia het volgende:
Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
Dudequote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriėn de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
House vond ik een zwakker seizoen hebben. Grey is inderdaad de grote tegenstander voor mij. Al onderschat ik Boston Legal niet. De rest heeft weinig of geen indruk bij me achtergelaten. Andere jaren was er veel meer concurrentie. Van de 10 nominatie's toch minimaal 6 sterke kandidaten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
Ik kijk op dit moment ook The Wire en OZ en ook daar speelt ie inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Mr. Abadon speult daar ook in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
(...)Claire (...) uit de OP (...)
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Shrien het volgende:
nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..
[ afbeelding ]
De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
J.J. Abrams leest dit topic ook, en zit nu huilen van de genialiteitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelendquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog.Seizoen 4.
Super acteerwerk dit seizoen ook.
Ik mis Charlie wel.En Hurley is zielig.
![]()
Locke is vervelend.
Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
[..]. Claire.
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef FoXje het volgende:
[..]
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend
They took MY BOY.
Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
They took MY SON.
etc
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
n00b! Net of ik Claire uit de OP wil omdat ik haar kut zou vinden of zo? Ze moet alleen maar uit de OP omdat ze eruit is geknikkerd voor seizoen 5. Tegen de tijd dat seizoen 6 begint kan ze wel weer terug in de OP.quote:
Lost gaat de Emmy dit keer niet winnen omdat ze uitgerekend de minst Emmy-toepasselijke (en bovendien de slechtste) aflevering van het seizoen als inzending hebben ingestuurd. Echt zo dom! Zo veel geniale afleveringen die zonder enige moeite de Emmy binnen zouden slepen dit seizoen, en dan kiezen ze uitgerekend de enige die met geen mogelijkheid kans maakt op een Emmy.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriėn de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
The Constant was tof, Michael was tof en Anna-Lucia was kut. Net als jijquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
You are dead to me nowquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Ik weet nog goed dat seizoen 2 relatief matig was, maar dat kwam m.i. met name doordat al die kut Losties zo ontzettend passief op hun stomme eiland zaten te wachten tot er iets ging gebeuren. Michael was dan wel hysterisch, maar hij reageerde tenminste zoals een normaal mens zou reageren, zo van "WTF gebeurt er allemaal en waarom?!". En hij dééd iets aan zijn problemen in plaats van er alleen over te zeuren of filosoferen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Marble het volgende:
[..]
You are dead to me now!
Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
En een stijve piem0lrz?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
Like, duhquote:
Wij hebben echt vrijwel tegengestelde meningen over bijna alle personages in elke serie geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.
Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.![]()
[..]! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloedquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
Triple A is niet arrogant, maar onbegrepen. Hij is zo'n acteur die altijd in z'n rol moet blijven om te kunnen acteren, ook buiten het filmen. Gevolg daarvan is dat hij niet reageert op een Terry O'Quinn die even een praatje wil maken oid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |