Precies ja, hij zal wel dood zijn. Maar we zullen hem vast nog wel zien. Desnoods in een Walt flashback.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja moet wel.
micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.
denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
Spreek me niet tegen, snotneus.quote:
quote:New LOST interactive game starts at Comic-Con, register to become a member of Dharma Initiative. Depending on how you do on the test you will be a Physicist, Chemist, or even a Workman
Michael heeft in een interview gezegd dat hij vindt dat hij nu twee keer op een lame manier uit de serie is geschreven. Ik denk dat er heel wat overtuiging voor nodig is om de acteur terug te laten komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
elk character moet in de OP blijven vind ik.
Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas nietquote:Op maandag 23 juni 2008 18:34 schreef Saphia het volgende:
Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
Dudequote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
House vond ik een zwakker seizoen hebben. Grey is inderdaad de grote tegenstander voor mij. Al onderschat ik Boston Legal niet. De rest heeft weinig of geen indruk bij me achtergelaten. Andere jaren was er veel meer concurrentie. Van de 10 nominatie's toch minimaal 6 sterke kandidaten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
Ik kijk op dit moment ook The Wire en OZ en ook daar speelt ie inquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Mr. Abadon speult daar ook in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
(...)Claire (...) uit de OP (...)
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Shrien het volgende:
nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..
[ afbeelding ]
De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |