abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59308491

"Lost" is een serie die vier jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf het vierde seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.

Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.

Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Michael Dawson
Michael heeft de rest van de groep verraden om samen met zijn zoon Walt van het eiland af te komen. Hij heeft Walt bij zijn oma in New York achtergelaten om vervolgens zelf middels een vrachtschip terug te keren naar het eiland. Schuldgevoelens maanden hem aan om zijn verraad goed te maken.

Seizoen 5 (verwacht) bron
5.01 - 29 januari 2009
5.02 - 05 februari
5.03 - 12 februari
5.04 - 19 februari
5.05 - 26 februari
5.06 - 05 maart
5.07 - 12 maart
5.08 - 19 maart
5.09 - 26 maart
5.10 - 02 april
5.11 - 09 april
5.12 - 16 april
5.13 - 23 april
5.14 - 30 april
5.15 - 07 mei
5.16 - 14 mei
5.17 - 21 mei

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
    Season four topics
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar
  • [Lost [USA] #70] "Great, the ship sent us another Sawyer..."
  • [Lost [USA] #71] "Enjoy your breakfast"
  • Lost USA #72 You just totally scooby doobed me, huh?
  • Lost USA #73 You're not gonna stick me with that thing, brother.
  • Lost USA #74 - "I'm calling my bloody constant, brother!"
  • Lost [USA] #75 - Have you seen Walt? WAAAALT!!!
  • Lost [USA] #76 - I need another panda!
  • Lost [USA] #77 - That shouldn't still be there, damnit!
  • Lost [USA] #78 - Then consider yourself one of the good guys
  • Lost [USA] #79 - There's No Place Like Home
  • Lost [USA] #80: "Just watch your tone, Red."
  • Lost [USA] #81: "My time is over, John. It's yours now."
  • Lost [USA] #82: Touwtje eraan en tuffen maar!
  • Lost [USA] #83: "Checkmate, mister Ecko
  • Lost [USA] #84: Walt :')

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter

En hier maar weer verder dan!
  •   woensdag 11 juni 2008 @ 16:16:35 #2
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59308574
    terug vind lost
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_59308745
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:

[..]

Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
    OMG, zijn we hier nog steeds over bezig?
    Spoilers!
    pi_59308889
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Symer het volgende:

[..]

De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:
    [ afbeelding ]

En hij kreeg helemaal geen klokje, dat was Jin. Die moest het klokje aan een zakenrelatie geven.

Ik had het over 24.
    pi_59308892
    Heb me kapot gelachen om pagina 6 van het vorige topic
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_59309323
    Alvast een tvp voor februari

OT: Denk niet dat Jin dood is, maar geloof wel dat Sun denkt dat hij dat is. Dan komt er straks zo'n emotioneel telefoongesprek als Jin naar z'n constant zoekt
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:28:34 #7
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59310539
    TT is dom, natuurlijk leeft Jin nog.
    Of wa shet soms een geest die een panda aan Sun gaf toen ze beviel van een meisje die toevallig van blauw houdt?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59310635
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
    TT is dom, natuurlijk leeft Jin nog.
    Of wa shet soms een geest die een panda aan Sun gaf toen ze beviel van een meisje die toevallig van blauw houdt?
    Het was een flashback van Jin en hij gaf die panda aan iemand anders, van Sun was het een flash forward! Hij zal wel niet dood zijn maar nog op het eiland zitten!
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:35:42 #9
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59310685
    nee man... episode 7:

flashforward: Sun bevalt van Ji-Yeon en gaat later met Hurley naar een grafsteen van Jin.
    flashback: Jin koopt een panda en geeft die af als een zakenrelatie van Mr. Paik
    En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:36:36 #10
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59310704
    HAP
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59310715
    in januari pas weer

nou, tis al half juni!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      woensdag 11 juni 2008 @ 17:39:38 #12
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59310759
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    HAP
    grrr...
    er zitten namelijk wel meer onoplettende kijkers hier
    pi_59310762
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
    HAP
    dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
    pi_59310790
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:39 schreef dapie007 het volgende:

[..]

dat is altijd makkelijk te zeggen/typen nadat je erachter bent gekomen dat je weer eens een domme opmerking hebt gemaakt
    Dat dus
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 17:42:24 #15
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59310820
    Zo eindelijk de seizoen finale gekeken.

Ja, erg sterk. Maar goed ook weer een boel vragen die naar voren komen
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:25:51 #16
    210763 Wiiperdiipii
    Worship yourself
    pi_59311946
    tvp
    Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:26:57 #17
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59311967
    quote:

[..]

Lees de voorgaande topics eens door, daar maakte ik mensen met zulke opmerking al belachelijk.
    Zo makkelijk uit de tent te lokken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59313107
    TVP

Walt
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_59313442
    quote:

[..]

woensdag 11 juni 2008 @ 19:28:33 #20
    51794 Rahl
    Life is just a game we play
    pi_59313870
    ik heb slap gelegen om die foto van Walt's terugkomfeestje
    'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
    Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
    last.fm
      woensdag 11 juni 2008 @ 19:28:51 #21
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_59313882
    Ik heb net seizoen drie van Lost gekeken, maar 'k heb geen tijd voor het vierde omdat ik op vakantie ga.
    Wie vat het even samen voor me?
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_59313984
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 16:38 schreef DaFrenk het volgende:
    Alvast een tvp voor februari

OT: Denk niet dat Jin dood is, maar geloof wel dat Sun denkt dat hij dat is. Dan komt er straks zo'n emotioneel telefoongesprek als Jin naar z'n constant zoekt
    Denk ik ook ja en dan een prachtige Jun-Sun kus als cliffhanger op het einde van seizoen 5 net als Penny en Desmond
    pi_59314030
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 19:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Ik heb net seizoen drie van Lost gekeken, maar 'k heb geen tijd voor het vierde omdat ik op vakantie ga.
    Wie vat het even samen voor me?
    Dude kijk dan na je vakantie seizoen 4 ,kijken is beter dan een samenvatting lezen van een topseizoen
    pi_59314376
    laat Jin nou lekker dood zijn! ik vond het altijd al een snert figuur
    pi_59314509
    Nu kan die weer samen met Jack en Tony spelen
    pi_59316585
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Zo eindelijk de seizoen finale gekeken.

Ja, erg sterk. Maar goed ook weer een boel vragen die naar voren komen
    Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijken .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 11 juni 2008 @ 23:13:45 #27
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_59322203
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 20:50 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Mensen die tot nu hebben gewacht met de seizoensfinale kijken .
    Ja druk
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_59325177
    Weet iemand hoe het nou zat met die Dharma ijsberen? Ik heb het onthouden als dat Dharma, ivm opwarming van de aarde en als 'hippie-organisatie', wilde testen met genetisch gemuteerde ijsberen zodat ze zich aan konden passen aan warmere klimaten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gelezen.
    pi_59325908
    Ik vraag me ook af waar je dat hebt gelezen, want ik weet zelf niet zeker of ze met het broeikaseffect bezig waren
    Volgens mij zaten ze daar vooral om de uitkomst van The Valenzetti Equation te veranderen.
    pi_59327435
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 07:45 schreef dapluiz het volgende:
    Ik vraag me ook af waar je dat hebt gelezen, want ik weet zelf niet zeker of ze met het broeikaseffect bezig waren
    Volgens mij zaten ze daar vooral om de uitkomst van The Valenzetti Equation te veranderen.
    The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is a
    mathematical calculation designed to predict nothing less than the exact number of years
    left before the extinction of the human race. ", dus dat zou kunnen betekenen dat we nog 4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja ) te leven hebben, en dat, doordat het eiland stil stond in de tijd Dharma zo probeerde het aftellen van de jaren te ontwijken?

edit: owh nee, the numbers zijn de uitkomst van die formule lees ik hier. Desondanks snap ik het niet helemaal, bijv. hoe werkt de formule?
    pi_59327499
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 01:53 schreef G-Mart het volgende:
    Weet iemand hoe het nou zat met die Dharma ijsberen? Ik heb het onthouden als dat Dharma, ivm opwarming van de aarde en als 'hippie-organisatie', wilde testen met genetisch gemuteerde ijsberen zodat ze zich aan konden passen aan warmere klimaten, maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gelezen.
    volgens lostpedia:
    The polar bears were brought to the Island by the DHARMA Initiative, who held them in cages at the Hydra station and conducted unspecified research on them. Text on the blast door map suggests that they were attempting to genetically modify the polar bears to allow them to survive in a different environment than their usual Arctic home

Dus je zit er wel aardig in de buurt
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_59328658
    Zeg ook niet dat het niet om het broeikaseffect gaat, maar alleen dat ik dat nog niet echt eerder gehoord had
    pi_59329228
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:

[..]

The Valenzetti Equation is toch geen canon?
    Jawel. De makers hebben destijds gezegd dat ze die info via internet naar buiten hebben gebracht omdat ze dat niet op een logische manier in het eiland-verhaal konden passen.
    quote:
    edit: owh nee, the numbers zijn de uitkomst van die formule lees ik hier. Desondanks snap ik het niet helemaal, bijv. hoe werkt de formule?
    Ik denk zelf dat achter elk nummer weer een andere formule zit. Bijv de uitkomst van een formule die de snelheid van technologische ontwikkeling voorspelt moet vermenigvuldigd worden met 4, de uitkomst van een formule over de snelheid van klimaatverandering met 8, voorspelde intensiteit wereldwijde conflicten met 15, enzovoort.

Al die factoren bij elkaar opgeteld geven dan het aantal jaren voordat de mensheid zichzelf zal vernietigen.
      donderdag 12 juni 2008 @ 19:37:38 #34
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_59343678
    quote:
    4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja )
    Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijn
      donderdag 12 juni 2008 @ 20:13:09 #35
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_59344690
    Lekkere spoiler voor de NL-kijkers in de titel

Maarja, moeten ze misschien maar net zo ongeduldig zijn als wij
    pi_59346915
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 19:37 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen, maar als je als LOST-kijker die nummers niet uit je hoofd weet, zou het pas gek zijn
    Nou, als ik de vragen hier zie over de Jin flashback, of mensen die personages als Patchy, Nicky & Paulo, Kelvin etc zijn vergeten dan weet ik het zo net nog niet . Which reminds me: Ik hoop dat we ook nog wat meer uitleg krijgen over ms Hawking en brother Campbell.

@Haunter: Eigenlijk hadden we iets moeten doen als "Lost [USA] #85: season finale: Jack dood, wtf "
    pi_59348922
    Lost[USA]#85:Jin goes dead,or probably not ?Keamy dies,Locke is dead and Penny&Desmond kiss! wtf??? was ook wel maar ja die Jin discussies.. was het wel waard als nieuwe TT
    pi_59354698
    Ik ga voor "Jin goes dead" ...
      vrijdag 13 juni 2008 @ 11:02:26 #39
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59358390
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 21:25 schreef G-Mart het volgende:

Lost [USA] #85: season finale: Jack dood, wtf "
    'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 11:07:56 #40
    3767 Herald
    Come get some
    pi_59358528
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:02 schreef _GdR_ het volgende:
    'Hurley is dood' zou een grotere schok zijn.
    "Hurley mager" nóg groter
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_59360220
    Hurley in zijn skinny jeans
      vrijdag 13 juni 2008 @ 14:33:06 #42
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59363543
    Wij zijn weer met ep1, seizoen 1 begonnen. Na een paar minuten is het al zover WAAALT WAALT
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:47:18 #43
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59380648
    Walt FTW
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_59381190
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 11:07 schreef Herald het volgende:

[..]

"Hurley mager" nóg groter
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_59381427
    Wie heeft de TT nou weer aangepast
    pi_59386750
    quote:

[..]

The Valenzetti Equation is toch geen canon? En op je link staat " it is a
    mathematical calculation designed to predict nothing less than the exact number of years
    left before the extinction of the human race. ", dus dat zou kunnen betekenen dat we nog 4815162342 jaar (ja, ik weet de nummers uit m'n hoofd ja ) te leven hebben
    Maar 5 miljard jaar is toch niet zo'n groot probleem Dat is idd ongeveer zo lang dat de zon nog te gaan heeft.
    Цой жив
      zaterdag 14 juni 2008 @ 13:49:44 #47
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59386791
    Die TT-change slaat ook echt nergens op.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59388146
    Toch echt duidelijk dat ie nog leeft. Maar ja, nog lang wachten. BSG is nu ook eerst ten einde.
    pi_59395767
    stormlooptopique
    pi_59405368
    Wordt Lost reporter!!!

Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?

Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!

Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
      zondag 15 juni 2008 @ 17:05:56 #51
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59408721
    Oh hier zijn we. Februari duurt lang. Ik las dat J.J. een nieuwe serie bij elkaar heeft geschreven. Fringe. De pilot is gelekt en schijnt goed te zijn. Benieuwd.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_59408923
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 13:55 schreef Saphia het volgende:
    Wordt Lost reporter!!!

Ben jij een grote Lost fan en heb jij altijd al Terry O Quinn (John Lock) willen interviewen?

Vul dan hier jouw meest originele vraag in die je aan Terry zou willen stellen en misschien ben jij woensdag 18 juni de gelukkige die in Brussel een interview met Terry mag doen!

Zie website Net 5 http://www.net5.nl/web/show/id=147370/langid=43
      zondag 15 juni 2008 @ 20:26:31 #53
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59412486
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 01:32 schreef G-Mart het volgende:
    Wie heeft de TT nou weer aangepast
    Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_59412648
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 20:26 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een mod die het nederlandse schema volgt en nu zwaar over zijn zeik is.
    Dan kan ie na vanavond weer teruggezet worden.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:20:55 #55
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59413974
    Dit is trouwens hoe het eiland verplaatst is!

Ik weet niet of je kan hotlinken, dus hier is de link naar het plaatje: http://pixdaus.com/pics/1213538765srcMv7r.jpg
    Dr. Walter Bishop
    pi_59414455
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:

[ afbeelding ]

Ik weet niet of je kan hotlinken, dus hier is de link naar het plaatje: http://pixdaus.com/pics/1213538765srcMv7r.jpg
    Dat is een ganz geil plaatje. Is dat artwork of een soort lenswolk oid?
    pi_59414957
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.
      zondag 15 juni 2008 @ 21:53:09 #58
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_59415020
    Het eiland verdwijnt gewoon, daar komt geen wolk aan te pas.
    Het eiland wordt namelijk verplaatst in tijd.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_59415355
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Kijk hoe klein dat eiland is met al die huisjes.
    1 lekker plensbuitje en de toko's drijven weg.

Die gaan de komende jaren wel balen zeg met die stijgende zeespiegel, hoog tijd dat ze daar een dijk omheen bouwen. Maar dan zit je bij eerdergenoemd plensbuitje natuurlijk gevangen als vissen in de kom. Moeilijk, moeilijk.
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Het eiland verdwijnt gewoon, daar komt geen wolk aan te pas.
    Het eiland wordt namelijk verplaatst in tijd.
    Ik gok dat Donnie Darko het met je oneens is, en dat is toch wel een expert op dit gebied.

Verders, verplaatsen in tijd, maar niet in ruimte? Als dat ding nou vooruit of achteruit gaat, er ligt dan toch al een eiland? Tenzij ze miljoenen jaren terug gaan, maar dat zie ik niet gebeuren.
      maandag 16 juni 2008 @ 12:56:26 #60
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_59429608
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:35 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.
    Dr. Walter Bishop
      maandag 16 juni 2008 @ 14:01:25 #61
    159292 Gusev
    upside-down-face-boy
    pi_59431559
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 21:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
    Holy crap, DAT is nog eens een smoke monster!!
    pi_59431691
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik kwam het zomaar tegen op internet vlak nadat ik hier over Lost gelezen had.
    Een lenswolk zal het wel niet zijn, volgens wikipedia is de officiële naam altocumulis lenticularis en zo alto ziet dat eiland er niet uit

Je zou dat ding maar boven je hebben hangen. Zie al die mensen ook naar dat bootje rennen dan
    pi_59431864
    quote:
    Op zondag 15 juni 2008 17:05 schreef chansadres het volgende:
    Oh hier zijn we. Februari duurt lang. Ik las dat J.J. een nieuwe serie bij elkaar heeft geschreven. Fringe. De pilot is gelekt en schijnt goed te zijn. Benieuwd.
    Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams

Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken

Aanradertje trouwens.
    pi_59452943
    Ik heb nu de heletijd dat downtown muziekje van Juliet en de moeder van John in mijn hoofd
    Hij komt steeds langs op de reclame van Chevrolet en elke keer denk ik weer ja lost!! maar dan is het weer die reclame
    pi_59453300
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 09:44 schreef tralalala het volgende:
    Ik heb nu de heletijd dat downtown muziekje van Juliet en de moeder van John in mijn hoofd
    Hij komt steeds langs op de reclame van Chevrolet en elke keer denk ik weer ja lost!! maar dan is het weer die reclame
    Ja, inderdaad

En dan moet ik weer denken aan dat even zo verslavend deuntje van Make your own kind of music
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
      dinsdag 17 juni 2008 @ 10:48:53 #66
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59454414
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Thx voor de tip, meteen maar even een topic aangemaakt. [USA] Fringe - Nieuwe JJ Abrams

Als je zit te kijken zou je haast denken dat je Lost 2.0 op hebt staan. Check die titelscreen dan ook op die van Lost lijken
    [ afbeelding ]
    Aanradertje trouwens.
    Mr. Abadon speult daar ook in

pi_59456793
    Moest de finale nog steeds zien, gister even gedaan. Wat een einde

Alleen nog zo lang wachten

Tevens tvp
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_59463373
    De TT mag weer aangepast worden
    pi_59464254
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:

[..]

En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
    pi_59469817
    Haha nu bij House: Juliet als non .
      woensdag 18 juni 2008 @ 03:36:45 #71
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_59478938
    Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_59479467
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef Nuna het volgende:

[..]

En het begint ook met een vliegtuig die neerstort
    Mwa, het vliegtuig land zichzelf op de automatische piloot Ging in Lost toch ietsje anders
    pi_59482006
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
    Michael en Claire kunnen wel uit de OP heur. Gelukkig staan ze al onderaan.
    Claire niet hoor.
    Spoilers!
    pi_59484965
    Michael is ook nog niet dood denk ik
      woensdag 18 juni 2008 @ 12:42:22 #75
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59485585
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef Ulreazj het volgende:
    Michael is ook nog niet dood denk ik
    ja moet wel.
    micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
    jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.

denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
    pi_59485747
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

ja moet wel.
    micheal kon niet dood totdat zn opdracht klaar was.
    jack zn pa zei dat ie klaar was en 'boem'.

denk dat we m alleen nog gaan zien in flashbacks/forwards.
    Precies ja, hij zal wel dood zijn. Maar we zullen hem vast nog wel zien. Desnoods in een Walt flashback.

Dus, dan kan hij nog wel even blijven in de OP?
      woensdag 18 juni 2008 @ 12:57:30 #77
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_59485904
    elk character moet in de OP blijven vind ik.
    Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
      woensdag 18 juni 2008 @ 14:45:29 #78
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_59488800
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Claire niet hoor.
    Spreek me niet tegen, snotneus.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_59631001
    quote:
    New LOST interactive game starts at Comic-Con, register to become a member of Dharma Initiative. Depending on how you do on the test you will be a Physicist, Chemist, or even a Workman
      maandag 23 juni 2008 @ 18:06:35 #80
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59631133
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
    elk character moet in de OP blijven vind ik.
    Micheal komt zeker terug in flashbacks. hij weet meer over het eiland denk ik.
    Michael heeft in een interview gezegd dat hij vindt dat hij nu twee keer op een lame manier uit de serie is geschreven. Ik denk dat er heel wat overtuiging voor nodig is om de acteur terug te laten komen
    pi_59631645
    Een hoop speculatie maarre wat denken jullie?

Hoe begint aflevering 1 van seizoen 5?
    Zien we Desmond en Penny nog terug?
    en Kenny Rogers Look-a-like Lapidus?
    Is Jin echt dood?
    wat doen Saywer en Julliet nu ze denken dat Jack en Kate dood zijn?
    Welke very bad things gebeuren nou op het eiland?
    Komt Waaaaaaaalt terug?

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
    pi_59632013
    Hoe begint aflevering 1 van seizoen 5? - Met Locke op het eiland in zijn nieuwe rol als Jezus Christus 2.0
    Zien we Desmond en Penny nog terug? - Nee, hun verhaal is klaar.
    en Kenny Rogers Look-a-like Lapidus? - Ook niet.
    Is Jin echt dood? - Nee, het eiland heeft zijn zaad genezen en heeft derhalve nog plannen met hem.
    wat doen Saywer en Julliet nu ze denken dat Jack en Kate dood zijn? - Troost vinden bij elkaar
    Welke very bad things gebeuren nou op het eiland? - De vulkaan wordt weer actief
    Komt Waaaaaaaalt terug? - Ja, die is nog meer 'special' dan Locke en gaat met de 06 terug om Michael te bezoeken ( )

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven? - Mijn toestemming heb je
      maandag 23 juni 2008 @ 19:33:25 #83
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_59633206
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 18:34 schreef Saphia het volgende:

Gaat "saphia" 8 maanden zonder Lost overleven?
    Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
      maandag 23 juni 2008 @ 20:29:43 #84
    136810 Professional
    Shoarmakoning!
    pi_59634726
    Tot 29 januari wachten, mijn god, dat is echt veel te lang.
    pi_59677995
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Nee, ze overleeft een driveby gangrape door een kudde op hol geslagen neushoorns helaas niet
    Dude
      vrijdag 27 juni 2008 @ 07:32:00 #86
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59723252
    Pics or it didn't happen!
    Hoe kan ik trouwens zelf een Lost intro maken? Maar dan voor een home movie zeg maar. Incl flashbackgeluid
    opgezegd@fok.nl
    pi_59724820
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 19:33 schreef Zhenar het volgende:

[..]

vrijdag 27 juni 2008 @ 10:05:49 #88
    160178 vdvorst
    vdvorst dus
    pi_59725128
    Goeie serie

T wachten op seizoen 5 duurt alleen nogal, ...
    Nu wil ik ook weten hoe het afloopt
    Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
    pi_59727322
    ik vraag me af waarom ik hier nog af en toe kijk, voor de carnaval zal er toch weinig nieuws te melden zijn
      zaterdag 28 juni 2008 @ 13:20:04 #90
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_59751839
    Sayid kan dansen (deze film is nu op tv op ned. 2)

maandag 30 juni 2008 @ 11:40:20 #91
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59789925
    Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.

Top 10 Drama Series Finalists

Boston Legal
    Damages
    Dexter
    Friday Night Lights
    Grey’s Anatomy
    House
    Lost
    Mad Men
    The Tudors
    The Wire

Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
    Steppin out tonight
      maandag 30 juni 2008 @ 11:43:30 #92
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_59789996
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
    Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.

Top 10 Drama Series Finalists

Boston Legal
    Damages
    Dexter
    Friday Night Lights
    Grey’s Anatomy
    House
    Lost
    Mad Men
    The Tudors
    The Wire

Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
    Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
      maandag 30 juni 2008 @ 11:49:19 #93
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_59790148
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 11:43 schreef Haunter het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Grey's en House toch geen zwakke tegenstanders? (Ik kan het mis hebben hoor)
    House vond ik een zwakker seizoen hebben. Grey is inderdaad de grote tegenstander voor mij. Al onderschat ik Boston Legal niet. De rest heeft weinig of geen indruk bij me achtergelaten. Andere jaren was er veel meer concurrentie. Van de 10 nominatie's toch minimaal 6 sterke kandidaten.
    Steppin out tonight
    pi_59792548
    quote:
    Op dinsdag 17 juni 2008 10:48 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Mr. Abadon speult daar ook in

[ afbeelding ]
    Ik kijk op dit moment ook The Wire en OZ en ook daar speelt ie in Soms heb ik moeite om de dingen van elkaar te onderscheiden. Maar wel een erg goede acteur
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      maandag 30 juni 2008 @ 13:39:11 #95
    210763 Wiiperdiipii
    Worship yourself
    pi_59792862
    Ik vind tot nu toe het 4e seizoen van Lost net iets beter dan die van Greys Anatomy. Greys Anatomy is altijd stabiel, meestal wel goede seizoenen etc, maar tot nu toe valt het 4e seizoen wat tegen. Maar ik heb maar gekeken tot aflevering 10 ofzo. En ik hoorde dat Greys weer beter word naarmate het einde van het seizoen, dus zal erom spannen. House heb ik goede verhalen over gehoord, vooral de season finale maar dat volg ik niet zo intensief, weet wel dat het zeer geliefd is. Mijn gevoel gaat uit naar House of Greys anatomy op nummer 1. Wel mis ik Brothers and Sisters in het rijtje..toch beter dan een serie als Damages lijkt me..
    Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
      dinsdag 1 juli 2008 @ 17:47:56 #96
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_59823394
    We zijn nu bijna aan het einde van seizoen 1, iedere avond 1 of 2 eps kijken. Heerlijk
    opgezegd@fok.nl
      dinsdag 1 juli 2008 @ 23:16:11 #97
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_59830578
    The Wire moet nu toch eindelijk eens een emmy krijgen.
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:29:55 #98
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_59872622
    Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog. Seizoen 4. Super acteerwerk dit seizoen ook.
    Ik mis Charlie wel. En Hurley is zielig. Locke is vervelend. Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
    quote:
    Op woensdag 18 juni 2008 03:36 schreef Marble het volgende:
    (...)Claire (...) uit de OP (...)
    . Claire.

[ Bericht 15% gewijzigd door Steve op 03-07-2008 19:35:49 ]
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      vrijdag 4 juli 2008 @ 14:38:11 #99
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_59889708
    nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..

De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
    Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
    pi_59890088
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef Shrien het volgende:
    nog even over die theorie dat Jack in de pilot niet voor het eerst op het eiland kwam, maar juist terugkomt met Ben's wapen die je hier blijkbaar te zien krijgt..
    [ afbeelding ]

De makers van Lost zouden Jack dood laten gaan in de pilot.. dit hebben ze uiteindelijk niet gedaan omdat de kijkers zich hierdoor genaaid zouden voelen.
    Dus het lijkt me echt sterk dat het 't wapen van Ben is, naast 'm
    Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')