abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:27:50 #151
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60002974
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:

[..]

Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
Echt? Daar was ik al een beetje bang voor
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:02:13 #152
88233 Steve
Still the best.
pi_60003867
Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:05:14 #153
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_60003930
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
heel.. veel.. geel..
pi_60004330
quote:
...
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ).
Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelen
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:30:10 #155
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60004503
quote:
Ben is echt perfect geacteerd
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:27 #156
88233 Steve
Still the best.
pi_60004640
Ach ja, ik sta wel vaker van de Emmykeuzes te kijken. Blijkbaar heeft niet iedereen zo'n goede smaak als wij hebben Marble.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:41:14 #157
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60004765
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:

[..]

Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij! Ik vind hem helemaal niet zo goed acteren. Het is niet slecht hoor, dat zeker niet, maar toch vind ik het meest opvallende aan Jack dat hij altijd erg vlak en lichtelijk ongeïnteresseerd overkomt. Misschien hoort dat bij zijn personage, maar ik vind zijn emoties niet overtuigend.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:47:32 #158
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60004912
Zhenar wat heb jij toch een ongelooflijke slechte kijk op zaken. Het is dat je nog andere kwaliteiten hebt anders zou ik een ban aanvragen. Matthew Fox gaat bijna elke aflevering wel compleet uit zijn dak van woede of verdriet. Toegegeven, ik ben niet helemaal objectief omdat die man me doet soppen als geen ander, maar ik weet wel objectief dat er geen enkele andere acteur op tv is die zo intens acteert als hij . Zelfs al zou hij eruit zien als Ben, dan zou iedereen heus nog wel zien dat hij ontzettend in zijn scenes opgaat.

Kijk naar Michael. Bloedirritant, maar je kunt niet zeggen dat de acteur niet in zijn rol opgaat. Niemand huilt en barst zo veel in woede uit als Jack. Dat hij er dan ook nog eens wonderschoon uitziet is alleen maar de kers op de taart. . Matthew Fox komt uit de Marlon Brando-stroming van acteurs. Juliet is weer het complete tegenovergestelde, die gaat totaal niet in haar rol op en doet bij elke zin of ze het telefoonboek aan het lezen is. Dat onderkoelde/afstandelijke past wel bij de rol, maar ze zal er nooit acteerprijzen voor winnen want daar is het gewoon te vlak voor. Je zou kunnen zeggen dat Jack manisch-depressief is als acteur, en Juliet katatonisch.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:10:48 #159
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60005420
Lieve Marble toch, we zijn niet allemaal zo simpel dat we emoties alleen kunnen opmerken en waarderen als ze op theatrale wijze geuit worden. Ik kan veel meer waardering opbrengen voor een Sun of een Juliet, die veel meer met een subtiele blik of beweging doen dan Jack ooit zou kunnen. Wellicht dat dat het probleem is: Jack is zo vaak boos, overstuur of verdrietig, dat het wel duidelijk overkomt, maar ook erg plichtmatig aandoet. Toch raakt het me tien keer meer wanneer Sun schreeuwt om haar Jin die ze ziet exploderen, dan een Jack die voor de zoveelste keer overmand wordt door verdriet of woede. Of hij nu zijn nagel heeft gebroken of zijn vrouw hem verlaat, het is elke keer dezelfde routine. Dat hij zich in zijn routine inleeft, doet daar verder niets aan af. Jack
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:32:01 #160
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60005927
OMG!

Ik haatte hem zo in die film!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:38:40 #161
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_60006075
Ik vind Jack's intense emotionele dingen half autistisch hoor. Telkens met z'n hoofd op en neer schudden, beetje rondkijken is nou niet SUBLIEM acteerwerk!
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:40:31 #162
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60006120
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG!

[ afbeelding ]

Ik haatte hem zo in die film!!!
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:07:05 #163
88233 Steve
Still the best.
pi_60006778
Over wie hebben jullie het nu?
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:10:49 #164
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60006876
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Over wie hebben jullie het nu?
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
pi_60007111
waar ken ik die gast linksonder van?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:24:03 #166
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_60007188
Ja dat is Clint Eastwood.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:32:22 #167
88233 Steve
Still the best.
pi_60007423
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
Ik moest even imdb'en hoor.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:07:03 #168
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60008395
tvp voor 2009.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:50 #169
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_60009044
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
waar ken ik die gast linksonder van?
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgård
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_60009204
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgård
Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering ja
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:28 #171
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60017139
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.
en zeker in de categorie drama. telefoon gesprek met des en pen ging door merg en been.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_60039800
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:

[..]

De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.

Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60039824
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:29:21 #174
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_60039970
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevig
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:41:02 #175
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60040217
las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')