Echt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
heel.. veel.. geel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Hurley is zielig.Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd.
Eind seizoen 3, samen met
Charlie
. Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.
Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf.Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet
, maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag
, en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer
, nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd.
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit
). Sawyer, badass met een klein karakter.
Uitgegroeid tot een goed personage. Claire
is gewoon... Claire.
EN Desmond heeft een leuk accent.
Oeh, en Daniel vind ik erg tof.Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is
![]()
.
Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
...
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit).
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben is echt perfect geacteerd
OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).
Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG!
[ afbeelding ]
Ik haatte hem zo in die film!!!![]()
![]()
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognizequote:
Ik moest even imdb'en hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
waar ken ik die gast linksonder van?
Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean
Stellan Skarsgård
vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevigquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |