abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:29:15 #101
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59891029
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
J.J. Abrams leest dit topic ook, en zit nu huilen van de genialiteit
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:49:45 #102
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_59904479
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog. Seizoen 4. Super acteerwerk dit seizoen ook.
Ik mis Charlie wel. En Hurley is zielig. Locke is vervelend. Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
[..]

. Claire.
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend

They took MY BOY.
Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
They took MY SON.

etc
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:52:00 #103
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59906112
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef FoXje het volgende:

[..]

We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend

They took MY BOY.
Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
They took MY SON.

etc

Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:17:13 #104
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_59962546
terug vind lost...
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_59965596
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:17 schreef marcel-o het volgende:
terug vind lost...
Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier
pi_59966065
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier

Nouja, DarkUFO komt toch nog wel eens met wat interessant. Kleine spoilers, geruchten enzo Het is gelukkig niet helemáál stil omtrent Lost.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:14:01 #107
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_59968684
Zo zie ik zo rond de eerstvolgende afl(over lange tijd ), dit topic in mn AT staan
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:48:12 #108
134538 chansadres
Black & White
pi_59977388
Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59979438
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
_

WAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:05:27 #110
88233 Steve
Still the best.
pi_59983065
En Michael heeft Libby doodgeschoten.
Michael. !

Gelukkig is 'ie ontploft.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 9 juli 2008 @ 16:47:01 #111
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_59999506
Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.

Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.

TLDR: Michael ^1000, Ana Lucia .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:00:44 #112
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_60000005
Ana Lucia vond ik ook erg leuk in het verhaal passen, mocht er wel wat langer inblijven..vond zowiezo dat Libby en zij wel erg haastig werden vermoord. Beiden mochten wel langer blijven. Ik vond Michael inderdaad zwaar irritant en ook Mr Eko in seizoen 2..seizoen 2 was zowiezo stukken minder.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:11:31 #113
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60000296
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
. Claire.
n00b! Net of ik Claire uit de OP wil omdat ik haar kut zou vinden of zo? Ze moet alleen maar uit de OP omdat ze eruit is geknikkerd voor seizoen 5. Tegen de tijd dat seizoen 6 begint kan ze wel weer terug in de OP.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.

Top 10 Drama Series Finalists

Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire

Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
Lost gaat de Emmy dit keer niet winnen omdat ze uitgerekend de minst Emmy-toepasselijke (en bovendien de slechtste) aflevering van het seizoen als inzending hebben ingestuurd. Echt zo dom! Zo veel geniale afleveringen die zonder enige moeite de Emmy binnen zouden slepen dit seizoen, en dan kiezen ze uitgerekend de enige die met geen mogelijkheid kans maakt op een Emmy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:33:37 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_60000730
Joh, is het al zeker dat Claire niet terugkomt in het 5e seizoen? Dat had ik helemaal niet meegekregen. Maar ik neem aan dat we haar ooit wel weer terug gaan zien.
Spoilers!
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:37:47 #115
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60000801
Kan me niet voorstellen dat Emilie (de actrice) zelf het heel erg vindt trouwens want in seizoen 4 was ze ook al nauwelijks te zien en nu zit ze meteen in allerlei aankomende films. Want nu is ze tenminste niet meer aan haar Lost-contract gebonden en al die tijd dat ze zich tijdens de opnames van seizoen 4 in haar trailer zat te vervelen heeft ze goed gebruikt om rond te bellen en die filmdeals binnen te slepen. Twee vliegen in 1 klap.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:48:17 #116
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_60000996
Welke LOST-aflevering is er ingezonden dan?
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:53:03 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60001081
Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:56:58 #118
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60001171
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?

Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.

The Constant was tof, Michael was tof en Anna-Lucia was kut. Net als jij

Luuuuv you
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:58:41 #119
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60001214
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:56 schreef Zhenar het volgende:
Michael was tof
You are dead to me now !

Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:02:31 #120
88233 Steve
Still the best.
pi_60001283
Mr. Eko vond ik wel tof.
quote:
Raad eens?
! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:11:21 #121
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60001412
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Marble het volgende:

[..]

You are dead to me now !

Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
Ik weet nog goed dat seizoen 2 relatief matig was, maar dat kwam m.i. met name doordat al die kut Losties zo ontzettend passief op hun stomme eiland zaten te wachten tot er iets ging gebeuren. Michael was dan wel hysterisch, maar hij reageerde tenminste zoals een normaal mens zou reageren, zo van "WTF gebeurt er allemaal en waarom?!". En hij dééd iets aan zijn problemen in plaats van er alleen over te zeuren of filosoferen.

Natuurlijk is het niet een erg sympathiek personage, zeker als hij Libby doodschiet ( ), maar voor het schock-effect vond ik dat juist wel erg tof. Ik heb me serieus amper aan hem geërgerd. Daarentegen vind ik Jack en Kate wel rete-irritant. Hun verhalen zijn saai en ze maken amper persoonlijke ontwikkeling door. De Jack die je in begin van seizoen 1 ziet en de Jack zoals hij van het eiland afkomt zijn praktisch hetzelfde; evenals Kate
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:13:37 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60001451
Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 juli 2008 @ 18:17:25 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die İ ?
pi_60001520
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
En een stijve piem0lrz?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:19:00 #124
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60001551
Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.

Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:22:49 #125
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60001619
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

En een stijve piem0lrz?
Like, duh
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.

Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
Wij hebben echt vrijwel tegengestelde meningen over bijna alle personages in elke serie geloof ik

Al ben ik het wel met je eens qua Sun. Ben ook heel benieuwd naar haar spelletjes met Widmore, al denk ik dat ze hem keihard wil gaan double-crossen

Kate het leukste vrouwelijke personage Dat is Rose al En van de vrouwelijke main players ga ik momenteel voor Juliet, al vind ik daarin weinig medestanders vrees ik
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:25:54 #126
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60001684
Rose als leukste vrouwelijke personage ! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!

Jij bent gewoon een racist . Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut! .

Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest . Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:31:14 #127
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_60001787
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.
[..]

Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:34:20 #128
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60001846
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.

Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:41:57 #129
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_60001974
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
pi_60002291
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
Triple A is niet arrogant, maar onbegrepen. Hij is zo'n acteur die altijd in z'n rol moet blijven om te kunnen acteren, ook buiten het filmen. Gevolg daarvan is dat hij niet reageert op een Terry O'Quinn die even een praatje wil maken oid.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:00:25 #131
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_60002321
Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:03:32 #132
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_60002390
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
Rose als leukste vrouwelijke personage ! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!

Jij bent gewoon een racist . Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut! .

Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest . Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
Oh no he di'nt!

Ik heb way veel variatie in mijn voorkeur voor personages!
  • Sun (Aziatisch, vrouw - en die had ik al genoemd, jij onoplettende knurft )
  • Anya (blank, vrouw, wraakdemon)
  • Marc Anthony (blank, man, sporadisch naakt)
  • Rose (zwart, vrouw, geen chick)
  • Dualla (Braziliaans ofzo, vrouw, klein)
  • Brian (man, cartoonfiguur, hond)
  • Izzie (blank, vrouw)

Dus... !!!!
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_60002440
    En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.

Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan van The Constant
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:06:23 #134
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002472
    Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:08:03 #135
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60002502
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
    Mr. Eko vond ik wel tof.
    [..]

omfg ! Nu ga je te ver . The Constant is echt nekhaarkippenvellig goed.
    Heb m zéker 5x gekeken
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:09:01 #136
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002522
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:06 schreef Marble het volgende:
    Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
    Toevallig ben ik de wankende oma van Dualla, ja

En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?! Jij opruier van het volk
    pi_60002548
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
    Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
    Dat is wel een toffe gedachte.

Ik ging er altijd van uit dat daar verder niks achter zat en gewoon bedoeld was om ons kijkers te laten zien hoe eng dat monster precies is, maar dat het door Widmore komt zou die scène veel logischer maken
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:10:09 #138
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002549
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef Symer het volgende:
    En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.

Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan van The Constant
    Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:16:10 #139
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002671
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Zhenar het volgende:
    En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?! Jij opruier van het volk
    Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:

Zwart: Jennifer Hudson
    Blank: Ben
    Latino: Ana Lucia
    Arabisch: Sayid
    Aziatisch: Sun
    Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet

Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
    pi_60002721
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef Marble het volgende:
    Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
    AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.

Overigens wilde hij eruit geschreven worden omdat hij die intensiteit niet meer kon opbrengen nadat zijn ouders beide overleden. En als hij zijn werk niet goed meer kan doen doet hij het helemaal niet, hoeveel het ook betaalt.

Zo'n man moeten wij allemaal willen zijn.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:18:31 #141
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002731
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
    The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:18:37 #142
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002737
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Marble het volgende:

[..]

Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:

Zwart: Jennifer Hudson
    Blank: Ben
    Latino: Ana Lucia
    Arabisch: Sayid
    Aziatisch: Sun
    Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet

Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
    Je vergeet Hurley - hispanic.
    En: Jack - annoying.
    pi_60002757
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:

[..]

Acteur die Jin speelde ook toch?
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

jorien
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:19:59 #144
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002773
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Symer het volgende:

[..]

AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.
    Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:21:00 #145
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002802
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Marble het volgende:

[..]

The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
    Alsof het betreurenswaardige Charmed ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
    pi_60002832
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
    whut whut in mr eko's butt
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_60002845
    quote:

[..]

Die man heeft waarschijnlijk heel zijn onschuldigheid opgeofferd voor ons vermaak
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:23:52 #148
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002869
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Alsof het betreurenswaardige Charmed ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
    In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:26:27 #149
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002938
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Marble het volgende:

[..]

In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
    Maar die muis reisde terug in de tijd, niet vooruit. Zulks een verschil
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:26:53 #150
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60002950
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Je vergeet Hurley - hispanic.
    En: Jack - annoying.
    Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
      woensdag 9 juli 2008 @ 19:27:50 #151
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60002974
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:

[..]

Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
    Echt? Daar was ik al een beetje bang voor
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:02:13 #152
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60003867
    Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
    Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:05:14 #153
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60003930
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
    Hurley is zielig. Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd. Eind seizoen 3, samen met Charlie . Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.

Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf. Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet , maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag , en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer , nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd. Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ). Sawyer, badass met een klein karakter. Uitgegroeid tot een goed personage. Claire is gewoon... Claire. EN Desmond heeft een leuk accent.
    Oeh, en Daniel vind ik erg tof. Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is .
    heel.. veel.. geel..
    pi_60004330
    quote:
    ...
    Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit ).
    Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelen
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:30:10 #155
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60004503
    quote:
    Ben is echt perfect geacteerd
    Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:35:27 #156
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60004640
    Ach ja, ik sta wel vaker van de Emmykeuzes te kijken. Blijkbaar heeft niet iedereen zo'n goede smaak als wij hebben Marble.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:41:14 #157
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60004765
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:

[..]

Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).

Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
    OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij! Ik vind hem helemaal niet zo goed acteren. Het is niet slecht hoor, dat zeker niet, maar toch vind ik het meest opvallende aan Jack dat hij altijd erg vlak en lichtelijk ongeïnteresseerd overkomt. Misschien hoort dat bij zijn personage, maar ik vind zijn emoties niet overtuigend.
      woensdag 9 juli 2008 @ 20:47:32 #158
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60004912
    Zhenar wat heb jij toch een ongelooflijke slechte kijk op zaken. Het is dat je nog andere kwaliteiten hebt anders zou ik een ban aanvragen. Matthew Fox gaat bijna elke aflevering wel compleet uit zijn dak van woede of verdriet. Toegegeven, ik ben niet helemaal objectief omdat die man me doet soppen als geen ander, maar ik weet wel objectief dat er geen enkele andere acteur op tv is die zo intens acteert als hij . Zelfs al zou hij eruit zien als Ben, dan zou iedereen heus nog wel zien dat hij ontzettend in zijn scenes opgaat.

Kijk naar Michael. Bloedirritant, maar je kunt niet zeggen dat de acteur niet in zijn rol opgaat. Niemand huilt en barst zo veel in woede uit als Jack. Dat hij er dan ook nog eens wonderschoon uitziet is alleen maar de kers op de taart. . Matthew Fox komt uit de Marlon Brando-stroming van acteurs. Juliet is weer het complete tegenovergestelde, die gaat totaal niet in haar rol op en doet bij elke zin of ze het telefoonboek aan het lezen is. Dat onderkoelde/afstandelijke past wel bij de rol, maar ze zal er nooit acteerprijzen voor winnen want daar is het gewoon te vlak voor. Je zou kunnen zeggen dat Jack manisch-depressief is als acteur, en Juliet katatonisch.
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:10:48 #159
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60005420
    Lieve Marble toch, we zijn niet allemaal zo simpel dat we emoties alleen kunnen opmerken en waarderen als ze op theatrale wijze geuit worden. Ik kan veel meer waardering opbrengen voor een Sun of een Juliet, die veel meer met een subtiele blik of beweging doen dan Jack ooit zou kunnen. Wellicht dat dat het probleem is: Jack is zo vaak boos, overstuur of verdrietig, dat het wel duidelijk overkomt, maar ook erg plichtmatig aandoet. Toch raakt het me tien keer meer wanneer Sun schreeuwt om haar Jin die ze ziet exploderen, dan een Jack die voor de zoveelste keer overmand wordt door verdriet of woede. Of hij nu zijn nagel heeft gebroken of zijn vrouw hem verlaat, het is elke keer dezelfde routine. Dat hij zich in zijn routine inleeft, doet daar verder niets aan af. Jack
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:32:01 #160
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60005927
    OMG!

Ik haatte hem zo in die film!!!
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:38:40 #161
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_60006075
    Ik vind Jack's intense emotionele dingen half autistisch hoor. Telkens met z'n hoofd op en neer schudden, beetje rondkijken is nou niet SUBLIEM acteerwerk!
    When all else fails, you always have delusion.
      woensdag 9 juli 2008 @ 21:40:31 #162
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_60006120
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
    OMG!

[ afbeelding ]

Ik haatte hem zo in die film!!!
    Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:07:05 #163
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60006778
    Over wie hebben jullie het nu?
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:10:49 #164
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_60006876
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
    Over wie hebben jullie het nu?
    Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
    pi_60007111
    waar ken ik die gast linksonder van?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:24:03 #166
    87680 Mirel
    pi_60007188
    Ja dat is Clint Eastwood.
      woensdag 9 juli 2008 @ 22:32:22 #167
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60007423
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
    Ik moest even imdb'en hoor.
      woensdag 9 juli 2008 @ 23:07:03 #168
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_60008395
    tvp voor 2009.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      woensdag 9 juli 2008 @ 23:31:50 #169
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_60009044
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
    waar ken ik die gast linksonder van?
    Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgċrd
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_60009204
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean

Stellan Skarsgċrd
    Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering ja
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:28 #171
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60017139
    quote:
    Raad eens?

vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.
    en zeker in de categorie drama. telefoon gesprek met des en pen ging door merg en been.
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_60039800
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_60039824
    quote:
    Raad eens?

Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:29:21 #174
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60039970
    quote:

[..]

precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevig
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:41:02 #175
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60040217
    las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
    iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 13:56:22 #176
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_60040551
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
    las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
    iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
    Bron: Je duim

Anyway, The shape of things to come was hands down de beste aflevering van seizoen 4 en imo een van de beste van alle vier de seizoenen.
    There is no rehab for stupidity.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:07:37 #177
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60040846
    quote:
    uhu uhu
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:27:03 #178
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60041336
    quote:
    Ja en George Romero gaat het seizoen maken onder de subtitel: Island of the Dead
      vrijdag 11 juli 2008 @ 14:31:49 #179
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_60041449
    ja het spijt me. ik heb t gelezen en kan niet bevestigen of t waar is.

die boon en dat wijf (die levend begraven zijn) schijnen terug te komen. evenals mr eko, etc
    pi_60042811
    quote:
    Je luistert zeker niet naar de podcasts?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 15:57:33 #181
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60043631
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Marble het volgende:
    Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.

Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.

[ afbeelding ]

TLDR: Michael ^1000, Ana Lucia .
    Hulde voor deze post
    100% wat wij hier ook denken. Ana Lucia is onze favo, met Sawyer natuurlijk. Mr Eko, helemaal te gek.
    Maar Michael Tenenkrommend gewoon.
    opgezegd@fok.nl
      Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:59:55 #182
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_60043676
    Kan ik me hier aanmelden voor de Michael-haat club? Zelden iemand zo irrationeel en obsessief zien reageren in een tv-serie.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 16:49:03 #183
    150152 Queen_Bee
    pi_60044609
    Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 juli 2008 @ 17:08:27 #184
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60045007
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
    Waarom?
    opgezegd@fok.nl
      vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:08 #185
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_60045142
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
    Ik zag hem laatst in Rescue Dawn. Goeie rol
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 18:39:47 #186
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_60046561
    Weet je wie pas hard faalt? John Locke
    There is no rehab for stupidity.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:01:25 #187
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_60046914
    Michael
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      vrijdag 11 juli 2008 @ 19:15:33 #188
    150152 Queen_Bee
    pi_60047152
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 17:08 schreef FoXje het volgende:

[..]

Waarom?
    Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 juli 2008 @ 21:02:56 #189
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60049158
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
    Deze flashback is nog het beste
      vrijdag 11 juli 2008 @ 23:27:03 #190
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60052359
    Dude, doe dan zijn échte OZ-flashback, waarin hij het hoofd van een politieagent met een dikke kapmes eraf hakt.
      vrijdag 11 juli 2008 @ 23:44:44 #191
    23982 planethugo
    Forza Roda!
    pi_60052700
    die verkrachting is legendarisch
    Arme Schibetta
      zaterdag 12 juli 2008 @ 00:41:06 #192
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_60053624
    En dan later als hij eindelijk weer sane is, door Schillinger verkracht worden ["I've always wanted to know who's dick was bigger, mine or Adebisi's" ] en door The Family vermoord worden omdat hij zo incompetent is en niemand respect voor hem heeft
      zaterdag 12 juli 2008 @ 08:03:47 #193
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_60055319
    quote:
    Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
    opgezegd@fok.nl
    pi_60115751
    Hulde voor Ben, wat een acteur!!!
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:24:52 #195
    150152 Queen_Bee
    pi_60116426
    quote:
    Op zaterdag 12 juli 2008 08:03 schreef FoXje het volgende:

[..]

Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
    Charlie kon me ook nooit echt iets interesseren. Tel daar zijn hoofd en dat irritante nummer bij op en het is al helemaal een no go Sun & Jin vind ik nog wel okay, niet geweldig maar het is wel aardig. De Sun flashforward sprak me dan weer wel aan
    I'm super sonic man
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:35:09 #196
    87680 Mirel
    pi_60116597
    Komt misschien omdat hun flashbacks niet interessant zijn omdat er niks van het eiland in terug komt.
      dinsdag 15 juli 2008 @ 11:56:29 #197
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_60117042
    You all everybody .
      dinsdag 15 juli 2008 @ 12:01:32 #198
    150152 Queen_Bee
    pi_60117149
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef alwaysthebest het volgende:
    [ afbeelding ] You all everybody [ afbeelding ].
    Godverdomme, zit het weer in mijn hoofd.
    I'm super sonic man
      dinsdag 15 juli 2008 @ 14:33:52 #199
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_60120890
    Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      dinsdag 15 juli 2008 @ 15:02:52 #200
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_60121608
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
    Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
    Jup.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')