J.J. Abrams leest dit topic ook, en zit nu huilen van de genialiteitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:54 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Wat voor mindfuck zou het zijn als Jack in de laatste aflevering van Lost opeens weer terug zou zijn in de eerste aflevering, en dit maal wel dood zou gaan?
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelendquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bijna helemaal bij, alleen de finale nog.Seizoen 4.
Super acteerwerk dit seizoen ook.
Ik mis Charlie wel.En Hurley is zielig.
![]()
Locke is vervelend.
Vanaf het eerste moment dat ik Michael zag vond ik hem weer vervelend.
[..]. Claire.
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:49 schreef FoXje het volgende:
[..]
We zijn nu bij Seizoen 2, en Michael is vervelend
They took MY BOY.
Every minute I'm in here I can't look for MY boy.
They took MY SON.
etc
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:37 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Het is niet echt alsof er iets heel spannends gaat gebeuren de komende paar maanden hier
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik ben alles opnieuw aan het kijken, ook @ seizoen 2 nu, en inderdaad, wordt ziek van die Michael !
n00b! Net of ik Claire uit de OP wil omdat ik haar kut zou vinden of zo? Ze moet alleen maar uit de OP omdat ze eruit is geknikkerd voor seizoen 5. Tegen de tijd dat seizoen 6 begint kan ze wel weer terug in de OP.quote:
Lost gaat de Emmy dit keer niet winnen omdat ze uitgerekend de minst Emmy-toepasselijke (en bovendien de slechtste) aflevering van het seizoen als inzending hebben ingestuurd. Echt zo dom! Zo veel geniale afleveringen die zonder enige moeite de Emmy binnen zouden slepen dit seizoen, en dan kiezen ze uitgerekend de enige die met geen mogelijkheid kans maakt op een Emmy.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef chansadres het volgende:
Gisteren zijn in de belangrijkste Emmy categoriën de nominaties bekend gemaakt.
Top 10 Drama Series Finalists
Boston Legal
Damages
Dexter
Friday Night Lights
Grey’s Anatomy
House
Lost
Mad Men
The Tudors
The Wire
Ze maken denk ik een serieuze kans door het fantatische seizoen en de zwakkere tegenstanders...
The Constant was tof, Michael was tof en Anna-Lucia was kut. Net als jijquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Lost in allemaal hoofdletters schrijven is echt voor wankers btw.
You are dead to me nowquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
Nee, fout. Het is The Constant, die zweverige Char-achtige onzin starring Daniel&Desmond.
Ik weet nog goed dat seizoen 2 relatief matig was, maar dat kwam m.i. met name doordat al die kut Losties zo ontzettend passief op hun stomme eiland zaten te wachten tot er iets ging gebeuren. Michael was dan wel hysterisch, maar hij reageerde tenminste zoals een normaal mens zou reageren, zo van "WTF gebeurt er allemaal en waarom?!". En hij dééd iets aan zijn problemen in plaats van er alleen over te zeuren of filosoferen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:58 schreef Marble het volgende:
[..]
You are dead to me now!
Serieus, heb je seizoen 2 ooit wel eens teruggekeken of 1x en toen nooit meer? Anders zou je wel weten hoezeer je je moet schamen voor deze opmerking!
En een stijve piem0lrz?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me trouwens opeens dat ik personages die minzaam lachen altijd wel tof vind. Neem Ben en Juliet... als er zo'n sinistere halve glimlach op hun gezichtjes prijkt, krijg ik tintelingen
Like, duhquote:
Wij hebben echt vrijwel tegengestelde meningen over bijna alle personages in elke serie geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Marble het volgende:
Ik vind seizoen 2 helemaal niet matig, verre van zelfs. En Kate is het leukste vrouwelijke personage. Ben is overall het tofste personage. Qua karakterontwikkeling ga ik voor Sun denk ik, kan echt niet wachten om te zien hoe het met haar verdergaat nu ze een transformatie a la Fred --> Illyria heeft doorgemaakt en partners in crime is geworden met Widmore.
Over Widmore gesproken, ik bedacht me laatst dat die man nu al in 3 series (The OC, Lost, Ugly Betty) in wezen exact hetzelfde personage speelt. Over typecasting gesproken.
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.![]()
[..]! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook jammer dat Eko uit de serie is geschreven, ik hoop dat daar nog wel een verklaring voor komt. Hij leek een tijd lang op hetzelfde pad te zitten als Locke, hij 'praatte' ook met het rookmonster en leek de wil van het eiland te begrijpen, totdat ie opeens afgemaakt werd, waarom was dat eigenlijk?
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloedquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
Triple A is niet arrogant, maar onbegrepen. Hij is zo'n acteur die altijd in z'n rol moet blijven om te kunnen acteren, ook buiten het filmen. Gevolg daarvan is dat hij niet reageert op een Terry O'Quinn die even een praatje wil maken oid.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
Oh no he di'nt!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:25 schreef Marble het volgende:
Rose als leukste vrouwelijke personage! Het enige wat zij doet is zeiken als een standaard grote-mond-negerin a la dokter Bailey uit Grey's Anatomy, en dan niet eens op een sassy manier zoals Bailey dat wel doet!
Jij bent gewoon een racist. Zolang het maar zwart is vind jij het tof, elk ander ras is gelijk kut!
.
Nee dan ik, die uit alle rassen favorieten kiest. Jennifer Hudson (zwart), Ana Lucia (latina), Ben (blank), Sun (Aziatisch), ik ben gewoon veel multicultiër en tenminste niet zo berkompen. Jij bent slechts een book-by-its-cover-judger.
omfg ! Nu ga je te verquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Mr. Eko vond ik wel tof.![]()
[..]! Ze hadden genoeg keuze tussen geweldige afleveringen, en dan die kiezen...
Toevallig ben ik de wankende oma van Dualla, jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:06 schreef Marble het volgende:
Dee (wie noemt haar in godsnaam Dualla? Alleen wankers, en haar oma) is ook zwart!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:48 schreef chansadres het volgende:
Ik zat S01E01 terug te kijken. Het eerste slachtoffer van smokey was die piloot. Nu ik terugkeek, zag ik hele andere dingen. Nu zat ik te denken dat die piloot door Widmore is ingehuurd. Dat ie daarom als eerste eruit word gepikt.
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknaptequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef Symer het volgende:
En The Constant was like de best ep ever. Universeel en unaniem (handjevol mafkezen daargelaten) beschouwd als toppunt van het seizoen en de perfecte keuze voor een emmy. Acteerwerk om je vingers bij af te likken, regie waar je met je mond open naar zit te kijken en de timing is zo perfect dat menig kijker het niet droog hield.
Al die andere ingezonden werkjes zijn ook wel leuk gedaan hoor, maar ze mogen niet eens in de schaduw staan vanThe Constant
![]()
Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:09 schreef Zhenar het volgende:
En sinds wanneer mag je van elk kleurtje maar één favo hebben?!Jij opruier van het volk
AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:00 schreef Marble het volgende:
Niet erg professioneel van Triple A dus. Maar wat verwacht je dan ook van een acteur die zijn nickname deelt met die van de kroost van onze toekomstige troonopvolger. Niet veel.
The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
Je vergeet Hurley - hispanic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Het woord favoriet impliceert logischerwijs dat het er maar 1 is, jij dilettante pederast! Dus je moet van elk ras 1 personage kiezen en dat kan dan je favoriet zijn, de rest is automatisch allemaal runner-up of gehaat. De mijne dus:
Zwart: Jennifer Hudson
Blank: Ben
Latino: Ana Lucia
Arabisch: Sayid
Aziatisch: Sun
Arctisch (op haar haar kille barre ijzige persoonlijkheid afgaand): Juliet
Meer rassen bestaan er geloof ik niet op den Aard, maar ik hem me er niet erg in verdiept dus als iemand nog meer rassen wete hoor ik het graag!
Acteur die Jin speelde ook toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk een combi van arrogantie (hij scheen erg arrogant te zijn op de set) en het feit dat hij, net als de actrices van Libby en Ana-Lucia, opgepakt werd na rijden onder invloed
jorienquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan de user die door The Constant ontdekte dat Lost een scifi serie was en daardoor er op afknapte
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijvenquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:17 schreef Symer het volgende:
[..]
AAA deed er alles aan om de intensiteit van Mr. Eko goed over te brengen, zelfs vriendelijke contacten op de set offerde hij op. Wij moeten AAA daar dankbaar voor zijn.
Alsof het betreurenswaardigequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Marble het volgende:
[..]
The Constant had niks maar dan ook niks met scifi te maken. Het maakt van Lost eerder een gemakzuchtige fantasyserie a la Charmed dan een intelligent scifi-epos a la Battlestar Galactica.
whut whut in mr eko's buttquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
Die man heeft waarschijnlijk heel zijn onschuldigheid opgeofferd voor ons vermaakquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat hij op de set van Oz allemaal deed om in character te blijven
In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof het betreurenswaardigeCharmed
ooit op het geniale idee zou komen om een tijdrijzende muis te gebruiken
Maar die muis reisde terug in de tijd, niet vooruit. Zulks een verschilquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:23 schreef Marble het volgende:
[..]
In een van de afleveringen wordt vierde Charmed-zus Paige in een tijdreizende muis veranderd door een gemene warlock! PWND!!!
Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je vergeet Hurley - hispanic.
En: Jack - annoying.
Echt?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:26 schreef Marble het volgende:
[..]
Hispanic is hetzelfde als latino, dommie. Helemaal niet vergeten dus.
heel.. veel.. geel..quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Hurley is zielig.Vooral eind seizoen 3/heel seizoen 4 goed geacteerd.
Eind seizoen 3, samen met
Charlie
. Dude, that's not a nice thing to say. En dan zo'n big hug.
Sun is het meest gegroeid. Ik vind haar verhaal wel erg tof ook. Kate is een stoer wijf.Ana-Lucia is stom omdat ze Shannon zomaar neerschiet
, maar was qua personage wel erg goed. Sayid martelt iets te graag
, en zijn verhaal ben ik ook wel klaar mee. Jack heeft last van het Dawson-effect (Kate ook een beetje). Locke was eerst stoer
, nu hij tegen de groep is vind ik hem iets té vreemd.
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit
). Sawyer, badass met een klein karakter.
Uitgegroeid tot een goed personage. Claire
is gewoon... Claire.
EN Desmond heeft een leuk accent.
Oeh, en Daniel vind ik erg tof.Dat twijfelachtige steeds. Rose was leuker zonder Bernard. Rousseau is
![]()
.
Toen Widmore tegen hem zei 'Don't stand there looking at me with those horrible eyes of yours' moest ik wel gniffelenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
...
Ben is echt perfect geacteerd (ben ik de enige die die ogen soms echt eng vind? Ze vallen er bijna uit).
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben is echt perfect geacteerd
OMG, wat een onverdiende lof voor Matthew Fox spui jij!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, maar onder de Lostkijkers is hij ook de nummer 1-favoriet voor een Emmy volgens mij. Als die man geen Emmy wint is het gewoon een schande, hij is ronduit geniaal. Hij krijgt al de leukste oneliners maar hoe zij ze vervolgens neerzet maakt ze pas echt hilarisch (zoals "Destiny is a fickle bitch"). Ben is wmb de eerste die een Emmy moet winnen voor Lost, gevolgd door Jack (of je Jack als personage nu leuk vindt of niet, niemand kan ontkennen dat Matthew Fox echt helemaal opgaat in zijn woede-uitbarstingen, huilbuien en het complete andere scala van emoties) en Sayid (een Indiër met een zwaar Engels accent die zo overtuigend een Irakese martelaar weet neer te zetten? Niets minder dan briljant).
Het blijft onvoorstelbaar dat Locke tot nu toe de enige is van de Lostpersonages die een Emmy heeft. Ik bedoel, hij acteert best okay, maar wordt compleet van het scherm geveegd door bovenstaand drietal. Compleet.
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Zhenar het volgende:
OMG!
[ afbeelding ]
Ik haatte hem zo in die film!!!![]()
![]()
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognizequote:
Ik moest even imdb'en hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Drie naar rechts en drie omlaag... You better reckognize
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbeanquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:21 schreef Tim86 het volgende:
waar ken ik die gast linksonder van?
Thanks! Bootstrap Bill was de meest recente herinnering jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uit Ronin denk ik. Of als Bootstrap Bill uit Pirates of the Caribbean
Stellan Skarsgċrd
vuile zuiger. the constant is (en blijft denk ik) de beste lost aflevering ooit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Marble het volgende:
[..]
De acteur wilde niet meer. Mysterie opgelost.
Nu hadden ze Eko natuurlijk best kunnen recasten, maar Wesley Snipes en Denzel Washington hadden allebei geen zin dus toen hield het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, The Constant was echt by far de beste aflevering van Seizoen 4. Sowieso was het een erg goed seizoen, maar The Constant stak er net boven uit qua kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef Marble het volgende:
Raad eens?
precies mijn gedachte. Daarom keek Beecher natuurlijk altijd zo droevigquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bron: Je duimquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
uhu uhuquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
las gister een stukje over lost dat er in seizoen 5 allemaal zombies komen. (...)
iedereen die op t eiland dood is gegaan komen terug als zombie oid. fukking gaar als t echt waar is.
Ja en George Romero gaat het seizoen maken onder de subtitel: Island of the Deadquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Je luistert zeker niet naar de podcasts?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
Hulde voor deze postquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:47 schreef Marble het volgende:
Michael is het meest haatwaardige personage in een tv-serie ooit. Hij heeft Rona uit Buffy van de troon gestoten. (En nee dat is niet racistisch omdat ze toevallig allebei zwart zijn want ik ben de grootste Oprah- en Jennifer Hudson-worshipper ter wereld.) Ik heb net seizoen 2 herkeken en hij is nog erger dan ik me herinnerde. Werkelijk elke scene met hem is ronduit verschrikkelijk. Iedere ouder die ZO overdreven hysterisch en pathologisch gay is voor zijn of haar kind mogen ze van mij sowieso afschieten, maar dan nog is hij tenenkrommend. Ligt ook aan de scenarioschrijvers natuurlijk die al die kutdialogen voor hem schreven. De acteur zal vast heel aardig zijn hoor, maar Michael als personage is echt meester in het bloed onder je nagels vandaan halen. Afschuwelijke persoonlijkheid en natuurlijk een geniepige verrader eersteklas. Wat een monster.
Ana Lucia daarentegen verdiende juist totaal niet alle haat die zij over zich heen heeft gekregen van de fans. Ze is sympathiek en gewoon onbegrepen, als je zo'n tragisch leven achter de rug had als zij zou je ook zo doen.
[ afbeelding ]
TLDR: Michael^1000, Ana Lucia
.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vond mr Eko anders ook strontvervelend
Ik zag hem laatst in Rescue Dawn. Goeie rolquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij was ook heel creepy in de Charles Manson-film. Al moet je dat natuurlijk ook zijn voor die rol. Sindsdien vind ik hem in Lost ook eng. Creepy by proxy, zeg maar.
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.quote:
Deze flashback is nog het bestequote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat hij zegt, hoe hij het zegt. In zn flashbacks was ie nog wel aardig, maar op het eiland.. Ugh.
Charlie kon me ook nooit echt iets interesseren. Tel daar zijn hoofd en dat irritante nummer bij op en het is al helemaal een no goquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:03 schreef FoXje het volgende:
[..]
Dat heb ik met Charlie en Sun oa, totaal niet boeiend.
Godverdomme, zit het weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ] You all everybody [ afbeelding ].
Jup.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik overigens de enige die het verdwijnen van het eiland (gewaagd) gelinkt zag worden met de Tsunami van 2004?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |