abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 08:27:02 #221
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_60356335
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Zwoerd het volgende:
Laat ik maar weer eens beginnen met S01e01
Mooi plaatje
opgezegd@fok.nl
pi_60366241
"Downtown| liedje in de reclame van de Chevrolet Aveo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60408630
Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft :

pi_60408991
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:06 schreef Symer het volgende:
Comic Con was afgelopen weekend, wat weer een nieuwe Dharma-video opgeleverd heeft :

Pff, ik versta er niks van ..
pi_60409094
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:27 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Pff, ik versta er niks van ..
Hello. My name is Dr. Marvin Candle and i....you know what? Forget it. No point in games anymore, right? If you're watching this now, you already know that my name is, my real name is Pierre Cheng and i...(baby cries off screen and the Doctor looks over. He gets up from the couch and yells: "Jennifer! Just take him outside, please! I've got one chance at this." He sits back down.) [static] ...professor of theoretical astro-physics from Ann Arbor, Michigan. I was brought [static] years ago to conduct experiments to study the Kerr metric solution to the Einstein field equation and... [static] If i can hold this pinhole open long enough, you should be recieving my message roughly thirty years [static] If you're... [static] The American president is a man named George W. Bush and you share digital infomation instantaneously on something called "internet". And, unfortunatly, my colleagues and i are all dead [static] and if, of a violent purge, one that we are apparently powerless to escape. (he looks down sadly at his left arm, which looks normal, and grasps it with his other normal hand). [static] This infomation comes to me from a source that has proven himself to be credable.

Other man (possibly Daniel Faraday): None of that matters. It doesn't matter. Just get to it, please! [static]

Dr. Cheng: Because, if this transmission is successful, it's proof the work i've been doing here is valid. This place, it has extraordinary properties. I'm begging you, no matter what's happened, it's imperative that the DHARMA Initiative be reconstituted. You have to continue to research [static] and you have to do it now. Time is not just of the essence, it is the essence. Perhaps you'll be able to find a way to save us, to change the past and to [static] (something) You can't let it....

Other man: This is useless! Alright? It's just useless. They'll never gonna see this. How do i turn this off?

Dr. Cheng: No, no! W-w-what are you doing?

Other man: How do you turn it off?

Dr. Cheng: No! What are you doing? [static]

van livelost.blogspot.com
  dinsdag 29 juli 2008 @ 07:16:00 #226
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60411763
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:50 schreef MaxC het volgende:
Wel slecht die reclame van Davidoff met Saywer
Ik zag gisteren ook een reclame van Davidoff met Kate....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_60416731
Het is moeilijk om een serie na 3 seizoenen vrijwel oninteressant te maken voor een kijker. Maar bij Lost seizoen 4 is het toch gelukt..

De eerste 3 seizoenen zaten vol met humor,spanning en avontuur. Seizoen 4 is een rommeltje. De letterlijke doodsteek was om Charlie te laten sterven aan het einde van seizoen 3. Daarmee verdween het enige luchtige personage uit de serie. Seizoen 4 bevat ontwikkelingen die je koud laten, er verschijnen saaie nieuwe personages(alleen Faraday kan nog wat worden de rest voegt niks toe), de vooruitblikken zijn waardeloos. Waarom zou ik midden in de serie willen weten dat Jin gaat sterven? Alle scens lopen door elkaar van de huidige eiland situatie tot de aankomst op het vasteland en de ontwikkelingen die daar weer gebeuren. Het is de bedoeling van de regisseur geweest maar hiermee laat hij bij mij een niet bevredigende indruk achter. Als je alleen nog maar onzinnige inspiratie hebt voor de serie stop er dan mee na 3 seizoenen. Ga niet interessant lopen doen door de kijker alle toekomstige ontwikkelingen alvast te tonen.

Lost ging over een eiland met mensen die daar strandden en moesten overleven. Maar er werd helaas te veel bij bedacht. En kom niet aan met Lost is niet voor iedereen geschikt. Ik vond het geweldig maar op een gegeven moment knapte er iets. De bedenkers proberen in seizoen 4 allemaal David Lynch achtige perikelen uit te halen die alleen maar verwarring zaaien. Wat baal ik er van zeg..

Of ik seizoen 5 en 6 nog ga bekijken? Geen flauw idee
pi_60419052
Hmm, meningen zijn meningen natuurlijk maar :

Ik heb charlie niet 1 keer gemist eigenlijk afgelopen seizoen.
Ik vind Miles erg interessant, vooral de vraag of hij nou wel of niet een "ghost whisperer" achtig persoon is
Volgens mij lieten ons denken dat Jin ging sterven, maar op zijn grafsteen stond de datum van de crash, dus het kon toen en zelfs nu nog steeds betekenen dat hij nog leeft.
En onzinnige inspiratie ? Ik vind juist de hele mythologie erachter het leukste van de serie, misschien ben ik de enige, maar gezien alle theorie-bedenkers die er zijn denk ik dat niet
En verwarring zaaien, tja, The Constant is misschien verwarrend, maar ook een hele toffe aflevering, verder was het hele Ben verhaal uit aflevering 9 een beetje vaag, maar nu na de finale in mijn ogen niet meer
  dinsdag 29 juli 2008 @ 14:13:42 #229
88233 Steve
Still the best.
pi_60419244
Ik vond seizoen 4 juist weer heel tof nadat Lost een beetje in begon te kakken, seizoen 2 en 3 voelen heel erg als rekseizoenen. Seizoen 4 gaat tenminste ergens over. De vooruitblikken geven een mooie weergave van wat er komend seizoen gaat gebeuren. Als je 6 seizoenen lang mensen op een eilandje wil zien klagen, kun je beter Survivor kijken. Juist het geheimzinnige is w.m.b. de drijfveer van Lost.

[ Bericht 6% gewijzigd door Steve op 29-07-2008 14:18:59 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_60419768
Mijn probleem met de serie is niet dat er meer is op het eiland. In seizoen 2 en seizoen 3 kon ik de veranderingen zeker waarderen. Maar het slaat me te ver door. Het magische van de hele serie is er in seizoen 4 af voor mij.
pi_60425732
Nog 3 seizoen à la seizoen 2&3 zou ik maar vervelend gevonden hebben. De meeste interessante flashbacks hebben we inmiddels wel gehad en op nog meer verdieping van Jack of info over Locke's wiet-dagen zit ik niet echt te wachten.

Mede door de vernieuwing vond ik seizoen 4 het beste seizoen sinds 1.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:08:16 #232
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60429835
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 19:19 schreef Symer het volgende:
Nog 3 seizoen à la seizoen 2&3 zou ik maar vervelend gevonden hebben. De meeste interessante flashbacks hebben we inmiddels wel gehad en op nog meer verdieping van Jack of info over Locke's wiet-dagen zit ik niet echt te wachten.

Mede door de vernieuwing vond ik seizoen 4 het beste seizoen sinds 1.
Amen
Seizoen4 is verfrissend
pi_60431689
En ........ de nieuwe ARG is begonnen
Of je het leuk vind of niet

Laatste filmpje :
http://www.thetailsection(...)panel-and-marvin.php
Officiele site :
http://www.dharmawantsyou.com/
Site die alle dingen post die er uit de ARG naar voren komen :
http://lostoctagonglobalrecruiting.blogspot.com
pi_60431753
Pffft, nog steeds lang wachten
pi_60432254
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:

Laatste filmpje :
Officiele site :
Aangezien vorig jaar bij comic con werd gehint dat seizoen 4 iets met tijdreizen te maken zou hebben, betekent dat dan dat we nu weten waar seizoen 5 naar toe zal werken?

Echt een duidelijk Nederlands accent heeft die Van Eeghen trouwens niet
  woensdag 30 juli 2008 @ 07:18:15 #236
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60435758
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 23:10 schreef dapluiz het volgende:

Laatste filmpje :
Officiele site :
ARG? (of vraag ik nu iets doms )
pi_60435910
Alternate Reality Game
En idd, hadden ze geen vage echt nederlandse acteur in kunnen huren
Ik denk zelf dat het 5e seizoen ook gaat over het opnieuw oprichten van de Dharma Initiative. (misschien door Sun ?)
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:19:54 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60436163
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 07:44 schreef dapluiz het volgende:
Alternate Reality Game
En idd, hadden ze geen vage echt nederlandse acteur in kunnen huren
Ik denk zelf dat het 5e seizoen ook gaat over het opnieuw oprichten van de Dharma Initiative. (misschien door Sun ?)
Oo oke... Net zoiets als find815 ??
pi_60436595
Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
Toen werd bekend wat de "numbers" betekenen
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:54:22 #240
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_60436606
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 08:53 schreef dapluiz het volgende:
Yep, en 2 jaar geleden met thehansofoundation.org met Rachel Blake en Alvar Hanso
Toen werd bekend wat de "numbers" betekenen
Oke..sweet die heb ik ff gemist
heb ik meteen weer wat te doen de aankomende tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')