Valt best mee hoor. Er zijn nauwelijks scheidingen, ruzies en meer van dat soort dingen in de familie...quote:
quote:Op maandag 9 juni 200811:39 schreef DaMart het volgende:
Op verzoek van MPG heb ik hem geopend.
En Indah... je Muckte [afbeelding].
Gelijk met MPG en mij gepost, denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, een muck van mijn hand.. moest even kijken wat ik nu precies had gedaan voordat ik door had dat het topic vol was
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelijk met MPG en mij gepost, denk ik.
Sta je nou al in de toptien topicopeners?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
Op verzoek van MPG heb ik hem geopend.
En Indah... je Muckte.
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. Er zijn nauwelijks scheidingen, ruzies en meer van dat soort dingen in de familie...
Wat jij doet, doet er niet toe... Jij kunt sowieso door slotjes heen posten...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelijk met MPG en mij gepost, denk ik.
Wat DaMuck dan ook graag doetquote:Op maandag 9 juni 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij doet, doet er niet toe... Jij kunt sowieso door slotjes heen posten...
quote:
Dat zal best wel eens voorkomen ja... In een schoenenwinkel werken, postzegels verzamelen...quote:Vreemde hobbies?
Nog 2quote:
We waren alledrie op hetzelfde moment aan het posten, en misschien dat mijn post het topic een fractie van een seconde opende, precies toen indah postte...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wat jij doet, doet er niet toe... Jij kunt sowieso door slotjes heen posten...
quote:
Het gaat gewoon per ongeluk hoorquote:
quote:
en wel precies gelijkquote:Op maandag 9 juni 200811:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelijk met MPG en mij gepost, denk ik [afbeelding].
Dat lijkt me geen probleem.... voor de middag ofzo...quote:
omdat het kan denk ikquote:Op maandag 9 juni 200811:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom zit jij in me profiel te kijken [afbeelding]
oiquote:Op maandag 9 juni 200811:48 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Dat zal best wel eens voorkomen ja... In een schoenenwinkel werken, postzegels verzamelen... [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zal best wel eens voorkomen ja... In een schoenenwinkel werken, postzegels verzamelen...
quote:
Of dat FOK! traag was en na mijn post niet meteen dicht gingquote:[..]
We waren alledrie op hetzelfde moment aan het posten, en misschien dat mijn post het topic een fractie van een seconde opende, precies toen indah postte....
Echt waar? Je hebt niet stiekem een gedachte als "Muckquote:[..]
[..]
Het gaat gewoon per ongeluk hoor.
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem.... voor de middag ofzo...
Zo lunchquote:
Goede reden is datquote:
Jaquote:
hoeveel moet ik nog voor de volgende plaats?quote:Op maandag 9 juni 200811:48 schreef MPG het volgende:
#500 Memento-Mori 22555
Dus jort, nog 350 ofzo [afbeelding]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op maandag 9 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel moet ik nog voor de volgende plaats?
#41 the_legend_killer 67392quote:Op maandag 9 juni 2008 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel moet ik nog voor de volgende plaats?
Strijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
Zometeen maar eens wat huishoudelijke klusjes doen
je mag er overheen vandaag, als beloning voor die 1000+?quote:Op maandag 9 juni 200811:54 schreef JortK het volgende:
Zometeen maar eens wat huishoudelijke klusjes doen [afbeelding]
hmjah... nog een paar weken dus wellicht.quote:Op maandag 9 juni 200811:54 schreef MPG het volgende:
[..]
#41 the_legend_killer 67392
#42 indahnesia.com 66565
een dikke 830 dus.
dagje zoals gister en het lukt wel [afbeelding]
Zeker al je nieuwe fora aan het uitpluizen?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef Muck het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag![]()
ik regel even iets en jullie zijn ineens in een nieuw topic
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef Muck het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag![]()
ik regel even iets en jullie zijn ineens in een nieuw topic
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben te lui om te klikken, en het boeit me ook niet natuurlijk
onder anderequote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker al je nieuwe fora aan het uitpluizen?
quote:
En dan op naar:quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Muck het volgende:
#313 missbehavin 30518
#314 Muck 30510
moet maaaakkelijk lukken vandaag
dit uur nog wel
Ja, maar jij hebt dan ook een paar übertoffe foraquote:
ik heb gemuck'ed!quote:Op maandag 9 juni 200811:55 schreef Muck het volgende:
wat gaan jullie hard vandaag [afbeelding]
ik regel even iets en jullie zijn ineens in een nieuw topic [afbeelding]
Hoeveel heb je er eigenlijk bij? Ik gok 8 tot 10...quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
Joy! De puberts van projectgroep hiernaast hebben een nieuwe hobby ontdekt.
Beamer lenen bij de portier en dan pr0n kijken
Ik loop wel weer uit deze week... Ik het weekend sta ik vaak bijna stil...quote:
That is so sadquote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
Joy! De puberts van projectgroep hiernaast hebben een nieuwe hobby ontdekt.
Beamer lenen bij de portier en dan pr0n kijken
Vraag of OA er een FP bericht over schrijftquote:
nou nou.. ontdekking van de eeuw!quote:Op maandag 9 juni 200812:01 schreef MPG het volgende:
Joy! De puberts van projectgroep hiernaast hebben een nieuwe hobby ontdekt [afbeelding] .
Beamer lenen bij de portier en dan pr0n kijken [afbeelding]
Of Muck een bericht ervoor in MED laten plaatsenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag of OA er een FP bericht over schrijft
"Indah post als NIET-MOD door een slotje heen!!1!!111!!EINZEINZ!!1!"
Inderdaad, ik doe dat al jarenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou nou.. ontdekking van de eeuw!
Jaquote:
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook een paar übertoffe fora
ja, lijkt me een prima idee inderdaad.. "OPMERKELIJK"quote:Op maandag 9 juni 200812:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag of OA er een FP bericht over schrijft [afbeelding]
doe die optie er ook maar bij dan.quote:Op maandag 9 juni 200812:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Of Muck een bericht ervoor in MED laten plaatsen [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juni 200812:09 schreef JortK het volgende:
[..]
MPG zit onder jou account te lurken [afbeelding]
9quote:Op maandag 9 juni 2008 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er eigenlijk bij? Ik gok 8 tot 10...![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag of OA er een FP bericht over schrijft
quote:Indahnesia.com muckte eerder vandaag
Kwaliteitsuser Indahnesia.com heeft vandaag gemuckt. Niet eerder vertoonde hij dit kunstje dat naar moderator, PR-lid en oranjefan Muck is vernoemd.
Mucken is het al dan niet bewust doorposten in een topic nadat deze op slot is gegaan. Zie ook het KSC-woordenboek. Als een moderator het doet, kan het bewust worden genoemd. In het geval van Indahnesia.com ging het echter geheel onbewust. De jongeman, woonachtig in Yogjakarta, is bijzonder trots op zijn Muckpost.
Tot zover dit speciale bericht!
Ah, ik kon er 8 bedenken...quote:
Ik weet allesquote:
sturen ze hem op dan?quote:Op maandag 9 juni 200812:16 schreef Muck het volgende:
Reageer hier en win een Trom-Pet! [afbeelding]
quote:
Houwnietquote:
quote:
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck niet hem vast aan de ansichtkaart!
ga op het dakterras studeren dan!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken. Woensdag deadline.
Over een half uur moet ik in de zaal zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 12:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken. Woensdag deadline.
Zie het zo: jij bent de hoofdact en de rest is het voorprogramma, dat door hun eigen optreden jouw presentatie bij voorbaat al het hoogtepunt van de dag maakt!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een half uur moet ik in de zaal zijn
En dan als laatste van 5 groepen presenteren
Geen zin in![]()
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie het zo: jij bent de hoofdact en de rest is het voorprogramma, dat door hun eigen optreden jouw presentatie bij voorbaat al het hoogtepunt van de dag maakt!
pwnquote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemen
Das inderdaad kut...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want na vier inferieure presentaties over hetzelfde project is iedereen zo gaar dat ze mijn geweldige presentatie over het zelfde project niet eens meer opnemen
leer ze !quote:Op maandag 9 juni 200812:26 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik moet echt aan de studie. Maar ik wil ook op het dakterras liggen bakken [afbeelding]. Woensdag deadline.
Exactemundoquote:Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Das inderdaad kut...
Niemand luistert dan nog, iedereen verveelt zich en niemand stelt achteraf vragen, omdat ze z.s.m. naar huis willen....
Donequote:
Toch welquote:
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzoquote:Op maandag 9 juni 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Over een half uur moet ik in de zaal zijn
En dan als laatste van 5 groepen presenteren
Geen zin in![]()
MILJONAIR!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:36 schreef JortK het volgende:
OA, roep jij Miljonair eens
Waarom moet dat allemaal zo lang duren?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzo.
Dat zuigt dus echtquote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzo.
Omdat het kut geregeld isquote:
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.quote:
Ah, dat is daar dus ookquote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten word je ook niet echt vrolijker...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.
Jazekerquote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
zien jullie in dit MED'je een filmpje?
Winacties op FOK!
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
Winacties op FOK!
Dat dusquote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten wordt je ook niet echt vrolijker...![]()
Pluspuntje is wellicht dat je ziet wat er bij anderen eventueel fout gaat...
De spamkonijnen willen een reltopic in KLBquote:
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De spamkonijnen willen een reltopic in KLB
jepsquote:Op maandag 9 juni 200812:46 schreef Muck het volgende:
Winacties op FOK!
Suc6quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef MPG het volgende:
Naar de presentaties
Tot vanavond (als ik dan nog leef![]()
)
Dat ditzo je porsche niet wil verzekeren maar datzo welquote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken...
quote:Op maandag 9 juni 200812:50 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken... [afbeelding]
Porschequote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat ditzo je porsche niet wil verzekeren maar datzo wel
Bugatti danquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Porsche![]()
![]()
Ik heb niet zulke goedkope barrels....
Het is een modelnaam, RR is het merkquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och, ook een merknaam gehoord hoor
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten word je ook niet echt vrolijker...![]()
Pluspuntje is wellicht dat je ziet wat er bij anderen eventueel fout gaat...
idemquote:
Precies, vandaag wat boodschappen gedaan, gesport. En overal uitgestorven rustigquote:
Het is al afquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
In de tijd dat je dit post had je het al af kunnen hebben
Probeer jij eer-ik anders ff na te doenquote:
Geen ideequote:Op maandag 9 juni 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
wt is het verschil van samsung met die spinpoint? Er is ook een raid edition. Like who fucking cares?
Ik hoef niemand na te doen, ik roeleer de pan uitquote:
Naast 70 euro prijsverschil naar mijn mening niets.quote:
kwartetquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
He, spamz0rs, nu heb ik een kwartet.
Dan had ik het wel geweten voor de 70 euroquote:Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast 70 euro prijsverschil naar mijn mening niets.
Ah, die als NAS inzetten, dan draait een java webserver wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Ph, ik heb een serieus topic aangemaakt: Militaire supercomputer doorbreekt petaflopsgrens
U riep?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Ph, ik heb een serieus topic aangemaakt: Militaire supercomputer doorbreekt petaflopsgrens
Ik ook... heerlijk thuiswerken als je een dossier of informatie moet doornemen... lekker op balkon in de zon met een drankje erbijquote:
bol.com?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Pheno het volgende:
Kutsite, "bewaar hier uw winkelwagentje". gisteren gedaan, nu alweer weg. En nee, geen cookies opgeruimd. Kutn00bs
Kan ik weer die verrekte zooi opzoeken
Salland heb ik echt hele slechte ervaringen meequote:Op maandag 9 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Salland, maak een een overzichtelijke site! het is dat ze alle troep hebben die ik moet
Tot nu toe niet, maar ik zie nergens anders en de hdd, de pc3200 geheugen en een hdd nasje.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Salland heb ik echt hele slechte ervaringen mee
Housequote:
Ja goed hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
En mensen die gaan zeiken over die ps3 opmerking, hoe serieus zijn die
Wat een pauper nummer.quote:
ging ook niet echt meer door geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef OA het volgende:
Jullie spamdag is nog niet echt succesvol hè?!
Gelukkig, was al bang dat je ging zeggen dat je het goed vondquote:
Die was gisteren toch al?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef OA het volgende:
Jullie spamdag is nog niet echt succesvol hè?!
Jij wil de NAS ombouwen als webserver?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef Pheno het volgende:
http://www.intel.com/desi(...)ge_home+body_ss4200e
geil ding, als je die zou kunnen hacken, celeron erin, dus java serven moet dan wel lukken.
Als het even zou kunnenquote:
Link?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hmm, synology heeft een motorola met 128 mb geheugen waar mysql en php op draait. Eens kijken of daar custom firmwares voor zijn
Niet gelijk zo streng fritzlquote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho ho ho. Die is wel van mij hè! Hij kwam met dat ge'konings'
Oh,quote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho ho ho. Die is wel van mij hè! Hij kwam met dat ge'konings'
pwnquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Oh,.
Ik wilde je even een koekje van eigen deeg geven.... jeweetwel, gisteren bij MPG...
Mja, ik kijk nog even door, eens kijken wat we allemaal nog vindenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
Hij is 280 euro Ph, zeker een ideaal dingetje
Hehe, weet ik jongen. Maar dan moet je nòg vroeger opstaanquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Oh,.
Ik wilde je even een koekje van eigen deeg geven.... jeweetwel, gisteren bij MPG...
Pak je wijf beet zou ik zeggenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zo'n verdomde zin in sex
Doe ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Zeg Ph, als je nog meer van dat soort combi dingen vind, laat het even weten
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, weet ik jongen. Maar dan moet je nòg vroeger opstaan
Die werktquote:
* OA heeft een omgekeerd probleem....quote:
Vrouw thuis, OA op werk...quote:
sex bij 25+ gradenquote:
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan is het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigendquote:
Niet zo moeilijk praten martquote:Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan luidt het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigend.
Laatste update, 2007. Bah, slechte support ftlquote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
http://www.dlink.nl/?go=j(...)BtrmzKLmKUkWtevcaYE=
Ik zeg gewoon dat ik inderdaad niet aan seks doe, omdat ik geen vriendin heb... zo moeilijk is dat toch nietquote:
In hoeverre kun je dat ding ook Apache enzulks laten draaien?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
http://www.dlink.nl/?go=j(...)BtrmzKLmKUkWtevcaYE=
Mooie tijd om bij de buren te bbq-enquote:
maar dat hoeft niet met elkaar gerelateerd te zijnquote:Op maandag 9 juni 200816:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik inderdaad niet aan seks doe, omdat ik geen vriendin heb... zo moeilijk is dat toch niet [afbeelding].
Volgens mij luidt een antwoord niet...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan luidt het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigend.
Dat werkt. Het is een ARM, dus daar is een Debian variant voor.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dat ding ook Apache enzulks laten draaien?
bevestigend, dus...quote:
Aangepast dusquote:Op maandag 9 juni 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... handig een zin aanpassen en de helft laten staan.
Maar dat is het op dit moment wel...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet met elkaar gerelateerd te zijn
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondagquote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie niks posten.
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topicquote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondag![]()
Een quintet was genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
Gelet op het onderwerp een SEXtet dan maar?
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... handig een zin aanpassen en de helft laten staan.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondag![]()
Goed danquote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topic.
Wij zien dat graag middels multiquotes gebeuren!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topic.
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zien dat graag middels multiquotes gebeuren!
[..]
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:54
schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Aanklagen die zooi...quote:
Ach ja, misschien toch maar eens proberen om op een andere wijze invulling aan die sex te geven danquote:
Zou Jort's vriendin weten dat ze technisch gezien een lesbienne is?quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:55 schreef DaMart het volgende:
Zou Jort's vriendin weten dat ze technisch gezien een lesbienne is?
Mart niet zo ingewikkeld, ik zit al 1,5 uur aan het bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als alle berichten er tegelijk hadden gestaan, was dat ook zeker op die manier gebeurd!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
fapspul op je broek?quote:
Eet jij frituur?quote:
Ik weet het nog niet. Even kijken wat de vrouw mij voorzet.quote:
Dan lees je maar terug als je weer nuchter bent, ik blijf mijn berichten niet uitleggenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Mart niet zo ingewikkeld, ik zit al 1,5 uur aan het bier
Veel plezierquote:
Oerhammetjes?quote:
Welke olie?quote:
Oerhammetjesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan lees je maar terug als je weer nuchter bent, ik blijf mijn berichten niet uitleggen.
[..]
Veel plezier.
[..]
Oerhammetjes?
Ik eet vandaag bamiquote:Op maandag 9 juni 2008 16:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Even kijken wat de vrouw mij voorzet.
Wat zijn dat dan?quote:
Ham aan bot. Ik zal even een pica zoekenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet vandaag bami.
[..]
Wat zijn dat dan?
Tot straksquote:
Ik krijg er al een heerlijk beeld bijquote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ham aan bot. Ik zal even een pica zoeken
Ja inderdaad! Beetje weggaanquote:Op maandag 9 juni 2008 17:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ook, sletten
wie zal het zeggen!quote:Op maandag 9 juni 200817:00 schreef OA het volgende:
Is het tpoic straks vol als ik weer thuis ben?
Ja! spamspamspamquote:Op maandag 9 juni 2008 17:00 schreef OA het volgende:
Is het tpoic straks vol als ik weer thuis ben?
Ja. Elk nadel heb z'n voordeel natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
De kans is aanwezig, maar ook niet.
Ziet er goed uit inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2008 17:36 schreef Pheno het volgende:
http://www.synology.com/enu/products/DS207+/photo.php
MacWaardig.
Maar om 9 uur mag ik naar huis en dan ga ik wat lekkers makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |