Waarom moet dat allemaal zo lang duren?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzo.
Dat zuigt dus echtquote:Op maandag 9 juni 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik woensdag, kan pas om 1700 presenteren ofzo.
Omdat het kut geregeld isquote:
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.quote:
Ah, dat is daar dus ookquote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten word je ook niet echt vrolijker...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
En omdat ze iedereen op 1 dag willen laten presenteren.
Jazekerquote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
zien jullie in dit MED'je een filmpje?
Winacties op FOK!
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
Winacties op FOK!
Dat dusquote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten wordt je ook niet echt vrolijker...![]()
Pluspuntje is wellicht dat je ziet wat er bij anderen eventueel fout gaat...
De spamkonijnen willen een reltopic in KLBquote:
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De spamkonijnen willen een reltopic in KLB
jepsquote:Op maandag 9 juni 200812:46 schreef Muck het volgende:
Winacties op FOK!
Suc6quote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef MPG het volgende:
Naar de presentaties
Tot vanavond (als ik dan nog leef![]()
)
Dat ditzo je porsche niet wil verzekeren maar datzo welquote:Op maandag 9 juni 2008 12:50 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken...
quote:Op maandag 9 juni 200812:50 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik een tpoic over zou maken... [afbeelding]
Porschequote:Op maandag 9 juni 2008 12:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat ditzo je porsche niet wil verzekeren maar datzo wel
Bugatti danquote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Porsche![]()
![]()
Ik heb niet zulke goedkope barrels....
Het is een modelnaam, RR is het merkquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och, ook een merknaam gehoord hoor
quote:Op maandag 9 juni 2008 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Best wel dom eigenlijk. Ze snappen toch zelf ook wel dat niemand daar op zit te wachten en dat het de aandacht niet echt ten goede komt. Zeker niet als je als laatste aan de beurt bent. Van al dat wachten word je ook niet echt vrolijker...![]()
Pluspuntje is wellicht dat je ziet wat er bij anderen eventueel fout gaat...
idemquote:
Precies, vandaag wat boodschappen gedaan, gesport. En overal uitgestorven rustigquote:
Het is al afquote:Op maandag 9 juni 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
In de tijd dat je dit post had je het al af kunnen hebben
Probeer jij eer-ik anders ff na te doenquote:
Geen ideequote:Op maandag 9 juni 2008 15:21 schreef Pheno het volgende:
wt is het verschil van samsung met die spinpoint? Er is ook een raid edition. Like who fucking cares?
Ik hoef niemand na te doen, ik roeleer de pan uitquote:
Naast 70 euro prijsverschil naar mijn mening niets.quote:
kwartetquote:Op maandag 9 juni 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
He, spamz0rs, nu heb ik een kwartet.
Dan had ik het wel geweten voor de 70 euroquote:Op maandag 9 juni 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast 70 euro prijsverschil naar mijn mening niets.
Ah, die als NAS inzetten, dan draait een java webserver wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Ph, ik heb een serieus topic aangemaakt: Militaire supercomputer doorbreekt petaflopsgrens
U riep?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:26 schreef JortK het volgende:
Ph, ik heb een serieus topic aangemaakt: Militaire supercomputer doorbreekt petaflopsgrens
Ik ook... heerlijk thuiswerken als je een dossier of informatie moet doornemen... lekker op balkon in de zon met een drankje erbijquote:
bol.com?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef Pheno het volgende:
Kutsite, "bewaar hier uw winkelwagentje". gisteren gedaan, nu alweer weg. En nee, geen cookies opgeruimd. Kutn00bs
Kan ik weer die verrekte zooi opzoeken
Salland heb ik echt hele slechte ervaringen meequote:Op maandag 9 juni 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
Salland, maak een een overzichtelijke site! het is dat ze alle troep hebben die ik moet
Tot nu toe niet, maar ik zie nergens anders en de hdd, de pc3200 geheugen en een hdd nasje.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Salland heb ik echt hele slechte ervaringen mee
Housequote:
Ja goed hequote:Op maandag 9 juni 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
En mensen die gaan zeiken over die ps3 opmerking, hoe serieus zijn die
Wat een pauper nummer.quote:
ging ook niet echt meer door geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef OA het volgende:
Jullie spamdag is nog niet echt succesvol hè?!
Gelukkig, was al bang dat je ging zeggen dat je het goed vondquote:
Die was gisteren toch al?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:55 schreef OA het volgende:
Jullie spamdag is nog niet echt succesvol hè?!
Jij wil de NAS ombouwen als webserver?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:57 schreef Pheno het volgende:
http://www.intel.com/desi(...)ge_home+body_ss4200e
geil ding, als je die zou kunnen hacken, celeron erin, dus java serven moet dan wel lukken.
Als het even zou kunnenquote:
Link?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
Hmm, synology heeft een motorola met 128 mb geheugen waar mysql en php op draait. Eens kijken of daar custom firmwares voor zijn
Niet gelijk zo streng fritzlquote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho ho ho. Die is wel van mij hè! Hij kwam met dat ge'konings'
Oh,quote:Op maandag 9 juni 2008 16:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ho ho ho. Die is wel van mij hè! Hij kwam met dat ge'konings'
pwnquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Oh,.
Ik wilde je even een koekje van eigen deeg geven.... jeweetwel, gisteren bij MPG...
Mja, ik kijk nog even door, eens kijken wat we allemaal nog vindenquote:Op maandag 9 juni 2008 16:15 schreef JortK het volgende:
Hij is 280 euro Ph, zeker een ideaal dingetje
Hehe, weet ik jongen. Maar dan moet je nòg vroeger opstaanquote:Op maandag 9 juni 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Oh,.
Ik wilde je even een koekje van eigen deeg geven.... jeweetwel, gisteren bij MPG...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |