Doe ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Zeg Ph, als je nog meer van dat soort combi dingen vind, laat het even weten
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, weet ik jongen. Maar dan moet je nòg vroeger opstaan
Die werktquote:
* OA heeft een omgekeerd probleem....quote:
Vrouw thuis, OA op werk...quote:
sex bij 25+ gradenquote:
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan is het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigendquote:
Niet zo moeilijk praten martquote:Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan luidt het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigend.
Laatste update, 2007. Bah, slechte support ftlquote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
http://www.dlink.nl/?go=j(...)BtrmzKLmKUkWtevcaYE=
Ik zeg gewoon dat ik inderdaad niet aan seks doe, omdat ik geen vriendin heb... zo moeilijk is dat toch nietquote:
In hoeverre kun je dat ding ook Apache enzulks laten draaien?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
http://www.dlink.nl/?go=j(...)BtrmzKLmKUkWtevcaYE=
Mooie tijd om bij de buren te bbq-enquote:
maar dat hoeft niet met elkaar gerelateerd te zijnquote:Op maandag 9 juni 200816:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik inderdaad niet aan seks doe, omdat ik geen vriendin heb... zo moeilijk is dat toch niet [afbeelding].
Volgens mij luidt een antwoord niet...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ik geen vriendin heb, dus er is sowieso geen situatie dat zij werkt en ik thuiszit of andersom... maar inherent daaraan luidt het antwoord op jouw vraag dan ook weer bevestigend.
Dat werkt. Het is een ARM, dus daar is een Debian variant voor.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:42 schreef JortK het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dat ding ook Apache enzulks laten draaien?
bevestigend, dus...quote:
Aangepast dusquote:Op maandag 9 juni 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... handig een zin aanpassen en de helft laten staan.
Maar dat is het op dit moment wel...quote:Op maandag 9 juni 2008 16:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet met elkaar gerelateerd te zijn
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondagquote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat jullie niks posten.
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topicquote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondag![]()
Een quintet was genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:49 schreef DaMart het volgende:
Gelet op het onderwerp een SEXtet dan maar?
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... handig een zin aanpassen en de helft laten staan.
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet zo baggeren, dat mag alleen op zondag![]()
Goed danquote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topic.
Wij zien dat graag middels multiquotes gebeuren!quote:Op maandag 9 juni 2008 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bagger niet, ik reageer gewoon inhoudelijk op andere posts en het uitblijven van jullie bijdragen aan dit topic.
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wij zien dat graag middels multiquotes gebeuren!
[..]
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2008 16:54
schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Aanklagen die zooi...quote:
Ach ja, misschien toch maar eens proberen om op een andere wijze invulling aan die sex te geven danquote:
Zou Jort's vriendin weten dat ze technisch gezien een lesbienne is?quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |