Op een gegeven moment valt hij vanzelf wel uit elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef Fha het volgende:
Nah deze auto zal ook wel vanzelf verdwijnen. of ze verhuisd.
Ook dat jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op een gegeven moment valt hij vanzelf wel uit elkaar.
Als het goed wegrot, verwaait die roest vrij snel hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat javraag me af hoelang het er dan nog ligt
Ah jakkes dat komt dan vast door mijn raam naar binnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het goed wegrot, verwaait die roest vrij snel hoor.
Hopen dat de wind de andere kant op staat danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah jakkes dat komt dan vast door mijn raam naar binnen
Mja anders moet ik nog gaan stofzuigen ook.. als ik ergens een hekel aan hebquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopen dat de wind de andere kant op staat dan.
...die hekel heb ik aan strijken...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja anders moet ik nog gaan stofzuigen ook.. als ik ergens een hekel aan heb
Ik strijk daarom dus ook nooitquote:
Ach ik doe ook al aan handwas dus het zal welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, in gekreukelde kleren lopen is ook weer zoiets he.
Ach ja, als je het vijf minuten aan hebt, dan zitten er ook alweer kreukels in, natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik doe ook al aan handwas dus het zal welEn zo erg is het nooit gekreukt.
Ja daarom!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, als je het vijf minuten aan hebt, dan zitten er ook alweer kreukels in, natuurlijk.
De buurvrouw van mijn ouders was best fanatiek met de strijkbout, trouwens. Toen we een keer op vakantie waren, zag ze dat er wat handdoeken in de wasmand lagen, en die heeft ze gewassen... en gestreken!
Deze post dus:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees maar even laatste posts van vorige deeltje terug.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjes.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom!
Mijn oma heeft echt een strijkobsessie oid. Die strijkt ook alle onderbroeken en sokken. (en dan te bedenken dat zij 5 kinderen heeft opgevoed.. die zal wat gestreken hebben zeg)
jeweet, teruglezen doe ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lees maar even laatste posts van vorige deeltje terug.
thanks, duidelijkquote:
Die boodschap was voornamelijk bedoeld om MPG nieuwsgierig te maken...quote:
Geen dank, deze service verleen ik graagquote:thanks, duidelijk
Zoals hier rondhangen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:42 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik word er ook steeds selectiever in hoor, al was het maar omdat het een rotwerk is en ik mijn tijd wel nuttiger kan besteden.
Da's altijd zeer aangenaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
Geen dank, deze service verleen ik graag.
Misschien heft de wodka het effect van de Redbull weer opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
Net een glas wodka redbull op. slape zit er de komende uren vast nog niet in![]()
quote:
Wat?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef eer-ik het volgende:
Het zal eens niet zo zijn he
*Note to self: morgen weer hard op zoek naar andere kamer.
Ik wacht nog steeds op je PM!quote:
/mad @ hoerenlopers.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heft de wodka het effect van de Redbull weer op.
O, nou ja, ik ben ook geen drankexpert he...quote:
Ik kan het me voorstellen..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:54 schreef eer-ik het volgende:
Oh god, wat kan ik me hier kapot aan irriteren zeg...
Kan je niet bij de hoertjes slapen dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad @ hoerenlopers.
Tyfusvolk.
Krijg een leven.
Het is tussen 04:00 en 23:00 altijd rustig.
Tussen 23:00 en 04:00 daarentegen...
Sjonnies met uitlaten met een diameter van minstens 20 cm, ramen open, muziek voluit.
Ik zou wel eens een hoop van dat soort mensen willen achtervolgen naar hun huis, in de gaten houden wanneer het licht uitgaat, en dan met m'n auto onder hun raam gaan staan en zelf hele tijd gassen en snoeihard de muziek aanzetten.
Slaap lekker voedsel verstrekker!quote:
Tot morgen FuzzyLuzzyquote:
quote:
Slimquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:04 schreef JortK het volgende:
Waarom klikte ik op de Algemene voorwaarden
omdat die op een fakkin' irritante plek zitten zonder FQRquote:Op zaterdag 7 juni 200809:04 schreef JortK het volgende:
Waarom klikte ik op de Algemene voorwaarden [afbeelding]
er komen wel veel mensen, goed zoeken dus.quote:Op zaterdag 7 juni 200809:07 schreef JortK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg Sjow zien wij elkaar nog op DefQon?
Ik heb dr ooit nog een huis gehad, maar niet met dit accountquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nooit geweest eigenlijk, de naam ken ik wel ja.
je bent een kloonquote:Op zaterdag 7 juni 200809:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dr ooit nog een huis gehad, maar niet met dit account [afbeelding]
Hoezo laatste dag?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bakkie ingeschonken en nu tas inpakken voor het laatste dagje sportief op het korfbalveld.
Einde seizoen.quote:
Checkquote:
Dat wordt neuckenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bakkie ingeschonken en nu tas inpakken voor het laatste dagje sportief op het korfbalveld.
Dan moet ie aardig hard lopen om me in te halenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:19 schreef Pheno het volgende:
Je gaat eer-ik tackelen?
whaha.. stumperquote:Op zaterdag 7 juni 200811:43 schreef JortK het volgende:
"Ludieke" grap van vriendin gisteravond [afbeelding]
Dat zei ik een paar weken geleden alquote:
Muckquote:
quote:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KSC'.
regel iemand die het voor je opneemtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik hoop dat ik een paar wedstrijden van het EK kan zien uberhaupt..
je bent zelf lastigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het te lastig hier op FOK... dus ik vul niets in
Je bent zelf lastig!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het te lastig hier op FOK... dus ik vul niets in
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzienquote:
zeg ik lekker nietsquote:
wat een omslachtig iets.. haha.. nah, zo boeiend is het ook weer niet eigenlijk, maar NL wil ik wel zien spelen eigenlijk, voordat ze eruit liggenquote:Op zaterdag 7 juni 200816:24 schreef Fha het volgende:
[..]
regel iemand die het voor je opneemt [afbeelding]
En wat is daar het idee achter?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Iemand nog een kaartje uit Indonesie ontvangen? Pleur je adres ff in de PM, dan maak ik maandag wat kaarten klaar voor de grote reis. Heb al twee adressen
Het enige wat ik verwacht is dat je er eentje terugstuurt.
Heb je mijn onderschrift nog gezien, trouwens?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzien
[..]
zeg ik lekker niets
Te lastig dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent zelf lastig!![]()
Gewoon cijfertjes invullen, lekker gokken en erachter komen dat er niets van klopt... dat is mijn tactiek tenminste.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je mijn onderschrift nog gezien, trouwens?
Die van mij niet dan?quote:
Uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een omslachtig iets.. haha.. nah, zo boeiend is het ook weer niet eigenlijk, maar NL wil ik wel zien spelen eigenlijk, voordat ze eruit liggen
Elk onderschrift is kanshebber totdat de jury zich heeft uitgesproken... maar ik heb al een deal met de lokale Chinees, voor als dat beest deze kant op komtquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzien
[..]
zeg ik lekker niets
Wat een vies diplomatiek antwoordquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elk onderschrift is kanshebber totdat de jury zich heeft uitgesproken... maar ik heb al een deal met de lokale Chinees, voor als dat beest deze kant op komt.
Omdat voetbalpoule geen goed Nederlands is en voetbalpool welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef OA het volgende:
Waarom is het trouwens EK-pool en niet gewoon poule?
Als je het dan zo graag wilt weten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit het woord poule als pool gespeld gezien...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat voetbalpoule geen goed Nederlands is en voetbalpool wel.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het dan zo graag wilt weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord poule als pool gespeld gezien...
Bovendien is pool (in deze zin) helemaal geen Nederlands woord voor zover ik weet... Pool daarentegen...
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozen.
ik ook, maar ja....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozen.
vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zou ik nog naar plaatsje 43 kunnen doorstoten?
mja, daar zit wat in....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, al is het vandaag niet dan morgen wel natuurlijk, hoewel het dan een zondag is.
Wil je ook meedoen met de KSC-EK-pool dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
de Fok! EK-site heeft het een beetje moeilijk geloof ik.
nee, ik wilde alleen even kijken wanneer Nederland moet spelen, zodat ik dan een cafe kan opzoekenquote:Op zaterdag 7 juni 200817:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je ook meedoen met de KSC-EK-pool dan?
nou ja zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah, Muck, DaMart![]()
Ik ben bij een autozaakje geweest, maar die was gewoon dicht!
Dus ben ik maar in de zon gaan rennen en nu is het koffie tijd.
Heb ik iets gemist vandaag?
Downtime van pak 'm beet een dagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah, Muck, DaMart![]()
zaterdag gesloten... gaat lekker die radicalisering in Nederland.quote:Op zaterdag 7 juni 200817:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah, Muck, DaMart [afbeelding]
Ik ben bij een autozaakje geweest, maar die was gewoon dicht! [afbeelding]
Eer!quote:
en dat dusquote:Op zaterdag 7 juni 200817:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Downtime van pak 'm beet een dag [afbeelding]
inventarisatie is nog aan de gangquote:Op zaterdag 7 juni 200817:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer! [afbeelding]
Hebben er nog users zelfmoord gepleegt? [afbeelding]
weet niet, ben halve dag niet thuis geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eer!
Hebben er nog users zelfmoord gepleegt?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Indah, Muck, DaMart![]()
Fuzzyquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom dan toch maar het barrel van de buurvrouw halen..
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fuzzy
Misschien kan je me verleiden met een mooie paint?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou als je hem nu niet wilt dan weet ik het ook niet meer..
En ja de auto is echt knalgeel en die mooie rooie dingen er op is roest.
O, roest... Ik dacht dat die auto over iemand heen was gereden of zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou als je hem nu niet wilt dan weet ik het ook niet meer..
En ja de auto is echt knalgeel en die mooie rooie dingen er op is roest.
Doe het dan om mij te verlossen van het verschrikkelijke uitzicht...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Sorry. Maar voor de auto kom ik dus niet
Ik weet wel een andere manier om je van dat uitzicht te verlossenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe het dan om mij te verlossen van het verschrikkelijke uitzicht...
En misschien is het inderdaad bloeddie vrouw is wel heel raar dus het kan best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet wel een andere manier om je van dat uitzicht te verlossen
Ga je dan ook voor me koken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Had mevrouw nog iets specifieks in gedachten? Pasta? Boterham met honing?quote:
Pasta is altijd goedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had mevrouw nog iets specifieks in gedachten? Pasta? Boterham met honing?
ik al 4 wekenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben de afwasborstel kwijt
Hihi die van mij is vast die van jou gezelschap houden danquote:
ik ben net tot de conclusievgekomen dat ik teveel bestek en servies heb want ik kan nog 3 weken vooruitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi die van mij is vast die van jou gezelschap houden dan
wtf happenedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
de oudegracht staat in de fik
Huh?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
de oudegracht staat in de fik
Jeumigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben net tot de conclusievgekomen dat ik teveel bestek en servies heb want ik kan nog 3 weken vooruit_!
Wow dat is wel eeuwig zonde jaquote:
ik heb ook echt 4 complete setjes bestek en een 3 dubbel servies setquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
JeumigJa dan heb je wel teveel.. Ik heb nu (na twee dagen) al een probleem
papier
Ja, gekeken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk dat topic dan, echt hoge vlammen damn
overdrijven is ook een vak hahhaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ook echt 4 complete setjes bestek en een 3 dubbel servies set_!
tis waar ook nog, ik kon een keer goedkoop aan bestek komen, kocht ik 2 stejes voor mijzelf en 2 voor mijn zusje, die kocht laatst nieuwe en toen kreeg ik de andere tweequote:
ik bedoelde ook meer dat het overdreven veel isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis waar ook nog, ik kon een keer goedkoop aan bestek komen, kocht ik 2 stejes voor mijzelf en 2 voor mijn zusje, die kocht laatst nieuwe en toen kreeg ik de andere twee
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
Wie is er hier sexy?
je vriend is weer thuis gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer dat het overdreven veel isik had eerst ook meer, maar mijn vriend is vorige week weer thuis gaan wonen (en heeft alles wat van hem is meegenomen..) dus ik heb niet eens meer messen
Mja.. dont ask ik weet het ook allemaal niet :S nu ist uit in ieder geval. bleg.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
Wie is er hier sexy?
mja dat lijkt me dan ook logisch, sterkte iigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. dont ask ik weet het ook allemaal niet :S nu ist uit in ieder geval. bleg.
Dank jequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat lijkt me dan ook logisch, sterkte iig
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik.
Maar dat wisten we al.
Ik zie er godverdomd goed uit vandaag
hehe vuige snuifdoosquote:
Heyquote:
0900-pizzaensneleenbeetjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben er nu wel achter dat ik hem echt heul erg nodig heb om te koken want ik laat alles aanbranden
Het is een forum.. het kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey![]()
En kut van je vriend trouwens (ik las ook weer wat hoor, bemoeial ben ik ook)
McSaladePlusquote:
0900-spareribsheulheulheulsnel!quote:
-1quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben er nu wel achter dat ik hem echt heul erg nodig heb om te koken want ik laat alles aanbranden
Zwemmen meer vissen in de zee enzo..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een forum.. het kan bijna niet andersen behoorlijk ja..
Ja, jij welquote:
Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zwemmen meer vissen in de zee enzo..
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Moet ik ook nog betalen zeker?
Hollanderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoon.
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentigerquote:
hoe gingen je tentamensquote:
Tuurlijk, ik ben rijk zatquote:
Stil nouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
wat, ik zei niksquote:
quote:
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aan.
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
nee ze is leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
* Zingt *quote:
Neuk me.quote:
Heul heul heul rijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, hoe rijk?
Uhm, ik bedoel:
Tof van je!![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heul heul heul rijk
En ik ben wel eens tof. Niet te vaak hoor
Nieuwe kast van Ikea?quote:
Was het maar waarquote:
noem je MM nu een kastquote:
Tja, wij zijn geen homo's die voetbal kijken, dat zal het zijn. Naast het EK SC nog leven in de brouwerijquote:
Beter dan een doosquote:
Kun je in een alfa rijden? Ik dacht dat die meestal bij de garage stond.quote:
Though crowd..quote:
oke dan is dat een andere vrouwelijk fokster met voorliefde voer italiaans schoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Ik rijd een Ford
mijn 75 reed altijdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je in een alfa rijden? Ik dacht dat die meestal bij de garage stond.
Ik heb wel een voorliefde voor Italiaans schoon hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
oke dan is dat een andere vrouwelijk fokster met voorliefde voer italiaans schoon
Gelukkig staat er een verleden tijd in, anders geloofde ik je niet.quote:
Jij bent ook een vent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Voor de rest verveel ik me ook. Nee, ik wil niet met je neuken HouNiet.
Alles met mate he!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heul heul heul rijk
En ik ben wel eens tof. Niet te vaak hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Ik rijd een Ford
He, er zijn ook homo'squote:
er reed een bus tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig staat er een verleden tijd in, anders geloofde ik je niet.
Nee, mijn 16-jaar oude Ford is vorig jaar overledenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef DrakenVlieg het volgende:terug
En mijn Ford is 15 jaar oud.. De jouwe ook?
Ik lees sowieso terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die boodschap was voornamelijk bedoeld om MPG nieuwsgierig te maken....
[..]
Geen dank, deze service verleen ik graag.
quote:
Dat meen je niet..quote:
Mijn APK is tot 6 november..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, mijn 16-jaar oude Ford is vorig jaar overleden.
Heb er nu eentje van 7 jaar oud.
er staat een punt achter je smiley ben je bang dat ie wegrolt ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik had een Escort die een beetje begon te roesten... zodanig dat er een gat van 7 cm ontstond in een draagbalk onder de deur. En dan schijnt hij de APK niet meer door te komenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn APK is tot 6 november..
Ik betwijfel of ik er nog een jaartje bij aan kan plakken..
Zal dan ook wel op zoek moeten naar een nieuwe
er langs, hele zijkant eraf geschraapt, soort van zijwaartse cabrioquote:
Wel makkelijk met in- en uitstappen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
er langs, hele zijkant eraf geschraapt, soort van zijwaartse cabrio_!
Zo dat is mooi balenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
er langs, hele zijkant eraf geschraapt, soort van zijwaartse cabrio_!
Ik heb ook een Ford Escort, nog geen roestplekken.. Eigenlijk helemaal niet zo veel probleempjes, behalve dat de centrale deurvergrendeling soms blijft hangen. Sta ik tien minuten met die sleutel te draaien voor ik er in kan.. En een lawaai!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een Escort die een beetje begon te roesten... zodanig dat er een gat van 7 cm ontstond in een draagbalk onder de deur. En dan schijnt hij de APK niet meer door te komen.
Later, als je groot bent?quote:
Oh ja, APK, ik geloof tot over 2 jaar of zo? Niet dat ik die auto dan nog hebquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn APK is tot 6 november..
Ik betwijfel of ik er nog een jaartje bij aan kan plakken..
Zal dan ook wel op zoek moeten naar een nieuwe
Je weet het..quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo dat is mooi balenstond je midden op de busbaan oid?
Betaal 500 euro aan me en je krijgt een Audi.quote:
Polenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een dronken pool in een bouwbussie_!
Welke auto heb je dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, APK, ik geloof tot over 2 jaar of zo? Niet dat ik die auto dan nog heb
ik wou hem ook al postenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt hem alleen wat moeilijker op slot.
Prettigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee een dronken pool in een bouwbussie_!
En de Escortservice maar vreemd opkijken als je ze telkens opbelt om te vragen of ze je kunnen helpen met het openen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ford Escort, nog geen roestplekken.. Eigenlijk helemaal niet zo veel probleempjes, behalve dat de centrale deurvergrendeling soms blijft hangen. Sta ik tien minuten met die sleutel te draaien voor ik er in kan.. En een lawaai!
Audi A3 1.9TDI.quote:
vrouwen en ikeaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb gister nog een kastje gescoord op t werk vooe 12.50 ipv 39euro
Jij snapt'emquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de Escortservice maar vreemd opkijken als je ze telkens opbelt om te vragen of ze je kunnen helpen met het openen.
6 jaar terug waren er voor ook al te veel polen iddquote:
Krijgen ze driedubbele vaardigheidspunten voor techniek en zelfbeheersing, als ze het in elkaar hebben gezet!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen en ikea![]()
ik zag dat een uitbreding komt vd sims, iets met ikea woonaccesoires ofzo_!
Audi's zijn opzich wel leuk...quote:
Heb je hem meteen buiten de grens gezet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
6 jaar terug waren er voor ook al te veel polen idd_! iig 1 teveel
http://www.onzin.com/audio/de_escord_service.htmlquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de Escortservice maar vreemd opkijken als je ze telkens opbelt om te vragen of ze je kunnen helpen met het openen.
Voor jou was dit een carpool te veelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
6 jaar terug waren er voor ook al te veel polen idd_! iig 1 teveel
Ook meubels die niet bij de Ikea wegkomen krijg ik in elkaarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijgen ze driedubbele vaardigheidspunten voor techniek en zelfbeheersing, als ze het in elkaar hebben gezet!
Scherpquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou was dit een carpool te veel.
maar kijk danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen en ikea![]()
ik zag dat een uitbreding komt vd sims, iets met ikea woonaccesoires ofzo_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |