je vriend is weer thuis gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer dat het overdreven veel isik had eerst ook meer, maar mijn vriend is vorige week weer thuis gaan wonen (en heeft alles wat van hem is meegenomen..) dus ik heb niet eens meer messen
Mja.. dont ask ik weet het ook allemaal niet :S nu ist uit in ieder geval. bleg.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Houniet het volgende:
Wie is er hier sexy?
mja dat lijkt me dan ook logisch, sterkte iigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. dont ask ik weet het ook allemaal niet :S nu ist uit in ieder geval. bleg.
Dank jequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat lijkt me dan ook logisch, sterkte iig
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik.
Maar dat wisten we al.
Ik zie er godverdomd goed uit vandaag
hehe vuige snuifdoosquote:
Heyquote:
0900-pizzaensneleenbeetjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben er nu wel achter dat ik hem echt heul erg nodig heb om te koken want ik laat alles aanbranden
Het is een forum.. het kan bijna niet andersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey![]()
En kut van je vriend trouwens (ik las ook weer wat hoor, bemoeial ben ik ook)
McSaladePlusquote:
0900-spareribsheulheulheulsnel!quote:
-1quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben er nu wel achter dat ik hem echt heul erg nodig heb om te koken want ik laat alles aanbranden
Zwemmen meer vissen in de zee enzo..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een forum.. het kan bijna niet andersen behoorlijk ja..
Ja, jij welquote:
Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zwemmen meer vissen in de zee enzo..
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Moet ik ook nog betalen zeker?
Hollanderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoon.
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentigerquote:
hoe gingen je tentamensquote:
Tuurlijk, ik ben rijk zatquote:
Stil nouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
wat, ik zei niksquote:
quote:
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aan.
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
nee ze is leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
* Zingt *quote:
Neuk me.quote:
Heul heul heul rijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, hoe rijk?
Uhm, ik bedoel:
Tof van je!![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heul heul heul rijk
En ik ben wel eens tof. Niet te vaak hoor
Nieuwe kast van Ikea?quote:
Was het maar waarquote:
noem je MM nu een kastquote:
Tja, wij zijn geen homo's die voetbal kijken, dat zal het zijn. Naast het EK SC nog leven in de brouwerijquote:
Beter dan een doosquote:
Kun je in een alfa rijden? Ik dacht dat die meestal bij de garage stond.quote:
Though crowd..quote:
oke dan is dat een andere vrouwelijk fokster met voorliefde voer italiaans schoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Ik rijd een Ford
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |