Koop dan ook een mac.quote:
Ik moet wel. Ik heb thuis geen gewoon internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zit "niet eens" een camera op, of bleutooth of uuh radio oid. Dat vind ik niet nodig.
macbaconquote:
mctroepquote:
Snel! Maak hem weer dood!quote:
Ik ben allang blij dat dat ding na 2 uur scannen, rebooten en chkdsk'en weer normaal lijkt te functioneren... hij startte een paar minuten na (re)booten gewoon geen programma's meer op. Ik zag ze wel bij de processen verschijnen, maar daar hield het mee op...quote:
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat dat ding na 2 uur scannen, rebooten en chkdsk'en weer normaal lijkt te functioneren... hij startte een paar minuten na (re)booten gewoon geen programma's meer op. Ik zag ze wel bij de processen verschijnen, maar daar hield het mee op....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...
@papier: wow dat is wel balen dan ja..
Ik heb een balpen door de kamer gesmetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...
@papier: wow dat is wel balen dan ja..
Oeh! Gewelddadig!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een balpen door de kamer gesmeten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
rebelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De balpenmoord revisited?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijkquote:
Alles is mogelijk, als je maar fantasie hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijk
Mwa, omdat ik op moest staan om dat ding te pakken, leek de spywarescan wat sneller te zijn gegaan ineensquote:
Die balpen is anders aardig dood hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijk
Dat heb ik gedaan... spybot en adaware vonden toen niks... nou ja, op wat onschuldige cookies na danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Start in safe mode op en start dan eens een scan of wat. Virussen willen zich nog weleens onzichtbaar maken in normale modus
F8 is het geloof ik vlak voordat windows opstart.
Haha nou dan moet je in het vervolg dus maar gewoon heel veel pennen smijtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, omdat ik op moest staan om dat ding te pakken, leek de spywarescan wat sneller te zijn gegaan ineens.
Ah, ok, ik dacht, ik meld het even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan... spybot en adaware vonden toen niks... nou ja, op wat onschuldige cookies na dan.
joquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
jo
Feiten ftwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar fantasie hebt.
Mensen die in feiten denken
Nah, dan wordt het leven saai. Dat is een feitquote:
Ik waardeer het meedenken!quote:
Dat of je voeding begint het niet te trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waardeer het meedenken!![]()
Maar ik denk dat deze 2,5 jaar oude Windowsinstallatie misschien eens vervangen moet worden door een verse... ondertussen is er nog wat hard- en software bijgekomen en verwijderd, en dat laat altijd zijn sporen na.
Ah, geheugen was mijn volgende aandachtspunt inderdaad, temeer daar programma's bij het opstarten ervan blijven hangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
@DaMart:
http://tweakers.net/meuktracker/17182/memtest86+-201.html
Om te kijken of er geen geheugen dood is.
Kunnen programma's niet meer starten door voeding?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of je voeding begint het niet te trekken.
Nee, het is niet elke dag feest...quote:
Ok, dus dat bijvoorbeeld geheugen of een harde schijf niet genoeg vermogen krijgt om optimaal te werken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
Dat niet, maar het kan zijn dat je voeding net alles kan pakken bij het opstarten van windows. Bij mij kwam ik erachter op het moment dat ik ging branden bv
Was het een reboot of stopte het programma gewoon met laden? Of echt vastvriezen van de hele pc?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dus dat bijvoorbeeld geheugen of een harde schijf niet genoeg vermogen krijgt om optimaal te werken!
...of een koeler, want de CPU-temperatuur is zeker 2 graden lager nu de pc goed lijkt te werken, tov toen hij het niet goed deed.
Heb het programma al op een cd-rw gezet. Morgenochtend als ik de pc aanzet, laat ik bios even de DVD-brander als eerste boot device gebruiken, en dan zie ik wel wat er uit komtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
Maar de geheugencheck zou een goed begin kunnen zijn, alleen moet je daarvoor opnieuw opstarten. Kan even duren, maar die test rigoreus alles
Het kan zijn dat er programmas zijn die de speciale functies van je kaart aanroepen. Ik neem aan dat Nvidia e.d. wel zorgen dat een videokaart niet in slurpstand staat als je gewoon windows aan hebt. Maar bij een spel of iets anders kan die gaan slurpen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb het programma al op een cd-rw gezet. Morgenochtend als ik de pc aanzet, laat ik bios even de DVD-brander als eerste boot device gebruiken, en dan zie ik wel wat er uit komt.
Maar de voeding is overigens wel net aan voldoende, geloof ik. Nieuwe videokaart vraagt bij specs al grotere voeding dan wat ik nu erin heb zitten.
Naar huis gaan zequote:
Daag!!quote:
Windows draaide gewoon en als ik na een paar minuten dan een programma wilde starten, dan leek er niks te gebeuren. Ik heb op een gegeven moment Windows taakbeheer kunnen starten, en zag dat als ik iets opende, het programma wel in de lijst met processen kwam te staan, maar verder gebeurde er niks meer. Op een gegeven moment bleef de hele pc ook hangen af en toe... ik moest in al die gevallen in ieder geval via de resetknop opnieuw opstarten, Windows kon dat niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het een reboot of stopte het programma gewoon met laden? Of echt vastvriezen van de hele pc?
Ik speelde niet eens spellen. Eerste keer dat het misging, had ik pc opgestart terwijl ik eten maakte. Ik kwam terug, en hij wilde niks starten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er programmas zijn die de speciale functies van je kaart aanroepen. Ik neem aan dat Nvidia e.d. wel zorgen dat een videokaart niet in slurpstand staat als je gewoon windows aan hebt. Maar bij een spel of iets anders kan die gaan slurpen.
Mocht het geheugen goed zijn: doe een schone install (en maak een image, dat scheelt een hoop tijd). Misschien is het windows die baggert, misschien de voeding. Voeding testen: branden en bv winamp (of een spel) en shit tegelijk aanzetten. Dat trekt wel wat stroom denk ik zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speelde niet eens spellen. Eerste keer dat het misging, had ik pc opgestart terwijl ik eten maakte. Ik kwam terug, en hij wilde niks starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |