mi-auw !quote:
je zou het haast denken hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Zit ik in US?
Ja.quote:
Dan moeten we eerst datenquote:
Ja en dan bijt ze je! hap!quote:
Ben jij nou een Fok!Spammer? Je weet niet eens waar US voor staat?quote:
Zie FoBoquote:
FOK!Userfoto'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij nou een Fok!Spammer? Je weet niet eens waar US voor staat?. Dat valt me tegen.
Hulde! echtquote:
Goed zo.quote:
hehe ik sta ik er ook altijd uitermate charmant op, of iig met drankquote:
Of met een lichtzwaard dingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe ik sta ik er ook altijd uitermate charmant op, of iig met drank_!
dat was voor een foktopicquote:
Ik kan geen foto's zien op mn werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou.. betere fotos heb ik niet eigenlijk(dit is mijn sexy "het is weekend en ik ga me lekker niet normaal aankleden outfit")
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's zien op mn werk
Ook zonder topic vind ik m leukquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonen
Ik zit vet in spanning johquote:
Kan jij goed opstaan 's ochtends?quote:
Ik kan best opstaan, maar daar is alles dan ook wel mee gezegt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan jij goed opstaan 's ochtends?
Spam je FoBo vol. Dat kan ik wel zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonen
Ik weet niet eens hoe dat moet joh hahahahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spam je FoBo vol. Dat kan ik wel zien.
Zelfs mij is het gelukt. Klik op FoBo....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet joh hahahahaha
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfs mij is het gelukt. Klik op FoBo....
stap 1 trek een vies gezicht alsof het ruikt naar poep of......quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?
Als mijn werk en geheugen dat toelaat, die van mij bestaat al een jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?
Dat kan ik! dat kan ik!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
stap 1 trek een vies gezicht alsof het ruikt naar poep of......
Als je vannacht niet kan slapen ga je knippen en plakken en heb je zo een FoBoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
Al die foto's zijn altijd te groot enzo. daarom heb ik ook geen FoBodan moet ik weer moeilijk doen enzo
Trustequote:
Daar ben ik veel te lui voor johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je vannacht niet kan slapen ga je knippen en plakken en heb je zo een FoBo
Tja, dan zie ik je foto's pas als ik thuis benquote:
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, dan zie ik je foto's pas als ik thuis ben![]()
Tenzij...........
naakt dansen vd webcamquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!
Ik heb een spectaculaire zakcomputer met HDSPA breedband mobiel internetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!
Als Fha net zo'n telefoon heeft als ik kan datquote:
Mijn telefoon is zo bejaard.. die snapt niet eens waar je het over hebt joh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Fha net zo'n telefoon heeft als ik kan dat
Heb je nog een ijskast om mee te bellen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn telefoon is zo bejaard.. die snapt niet eens waar je het over hebt joh!
Nee dat niet, maar er zit "niet eens" een camera op, of bleutooth of uuh radio oid. Dat vind ik niet nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog een ijskast om mee te bellen?
Nee, mijn fotos staan er niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Zit ik in US?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |