Gelukkig wel!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zwemmen meer vissen in de zee enzo..
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja, jij wel
Moet ik ook nog betalen zeker?
Hollanderquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet... we delen de kosten gewoon.
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentigerquote:
hoe gingen je tentamensquote:
Tuurlijk, ik ben rijk zatquote:
Stil nouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vraga of je moet betalen is eik zo mogelijk nog krentiger_!
wat, ik zei niksquote:
quote:
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
... ach, als ik aanbied om voor een vrouw te betalen, heb ik nog nooit iets anders gehoord dan dat ze dat zelf ook wel kunnen, dus ik bied het gewoon niet meer aan.
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
nee ze is leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nepgeld toestoppen, kun je er hopelijk nog wat mee verdienen ook!
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er recentelijk 1 ontmoet die gewoon mijn geld terugstopt, zodat ik het niet merk, als ik geld geef vd boodschappen
* Zingt *quote:
Neuk me.quote:
Heul heul heul rijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, hoe rijk?
Uhm, ik bedoel:
Tof van je!![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Heul heul heul rijk
En ik ben wel eens tof. Niet te vaak hoor
Nieuwe kast van Ikea?quote:
Was het maar waarquote:
Forum Opties | |
---|---|