Dat zei ik een paar weken geleden alquote:
Muckquote:
quote:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'KSC'.
regel iemand die het voor je opneemtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik hoop dat ik een paar wedstrijden van het EK kan zien uberhaupt..
je bent zelf lastigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het te lastig hier op FOK... dus ik vul niets in
Je bent zelf lastig!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef OA het volgende:
Ik vind het te lastig hier op FOK... dus ik vul niets in
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzienquote:
zeg ik lekker nietsquote:
wat een omslachtig iets.. haha.. nah, zo boeiend is het ook weer niet eigenlijk, maar NL wil ik wel zien spelen eigenlijk, voordat ze eruit liggenquote:Op zaterdag 7 juni 200816:24 schreef Fha het volgende:
[..]
regel iemand die het voor je opneemt [afbeelding]
En wat is daar het idee achter?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Iemand nog een kaartje uit Indonesie ontvangen? Pleur je adres ff in de PM, dan maak ik maandag wat kaarten klaar voor de grote reis. Heb al twee adressen
Het enige wat ik verwacht is dat je er eentje terugstuurt.
Heb je mijn onderschrift nog gezien, trouwens?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzien
[..]
zeg ik lekker niets
Te lastig dus...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent zelf lastig!![]()
Gewoon cijfertjes invullen, lekker gokken en erachter komen dat er niets van klopt... dat is mijn tactiek tenminste.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je mijn onderschrift nog gezien, trouwens?
Die van mij niet dan?quote:
Uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een omslachtig iets.. haha.. nah, zo boeiend is het ook weer niet eigenlijk, maar NL wil ik wel zien spelen eigenlijk, voordat ze eruit liggen
Elk onderschrift is kanshebber totdat de jury zich heeft uitgesproken... maar ik heb al een deal met de lokale Chinees, voor als dat beest deze kant op komtquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: goed, maar bij nader inzien
[..]
zeg ik lekker niets
Wat een vies diplomatiek antwoordquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Elk onderschrift is kanshebber totdat de jury zich heeft uitgesproken... maar ik heb al een deal met de lokale Chinees, voor als dat beest deze kant op komt.
Omdat voetbalpoule geen goed Nederlands is en voetbalpool welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:34 schreef OA het volgende:
Waarom is het trouwens EK-pool en niet gewoon poule?
Als je het dan zo graag wilt weten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit het woord poule als pool gespeld gezien...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat voetbalpoule geen goed Nederlands is en voetbalpool wel.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het dan zo graag wilt weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het woord poule als pool gespeld gezien...
Bovendien is pool (in deze zin) helemaal geen Nederlands woord voor zover ik weet... Pool daarentegen...
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozen.
ik ook, maar ja....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar af op wat de Van Dale zegt... had zelf ook poule gekozen.
vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
zou ik nog naar plaatsje 43 kunnen doorstoten?
mja, daar zit wat in....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, al is het vandaag niet dan morgen wel natuurlijk, hoewel het dan een zondag is.
Wil je ook meedoen met de KSC-EK-pool dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
de Fok! EK-site heeft het een beetje moeilijk geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |