...en de TT aangepastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb je vergeten letter even aan de TT toegevoegd.
vergeten? Wat was het dan? Ik had haast nameljk...quote:Op vrijdag 6 juni 200816:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb je vergeten letter even aan de TT toegevoegd [afbeelding].
Op vrijdag 6 juni 2008 @ 16:36 door DaMart:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vergeten? Wat was het dan? Ik had haast nameljk...
quote:
Wie?quote:
jah, lekkere spammiddagquote:Op vrijdag 6 juni 200816:40 schreef Zenon het volgende:
Wat is het toch met al dat gebagger in de klaagbaak? [afbeelding]
VMRT'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:40 schreef Zenon het volgende:
Wat is het toch met al dat gebagger in de klaagbaak?
Je krijgt hem cadeau van mequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:40 schreef indahnesia.com het volgende:
ah, een klinker die ik vergat te kopen
sport ze !quote:Op vrijdag 6 juni 200816:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt hem cadeau van me [afbeelding].
...en nu tijd om te gaan sporten [afbeelding].
aah, daarom ordt de olie zo duur weer... tering...quote:vr 06 jun 2008, 13:59
Israël: Aanval op Iran lijkt onvermijdelijk
JERUZALEM - De Israëlische vicepremier en minister van Transport, Shaul Mofaz, heeft in een vrijdag gepubliceerd vraaggesprek gezegd dat een Israëlische aanval op Iran onvermijdelijk lijkt. „Wanneer Iran doorgaat met het ontwikkelen van kernwapens, dan vallen we dat land aan,” aldus Mofaz in het dagblad Yedioth Ahronoth.
mag toch gewoon?quote:Op vrijdag 6 juni 200816:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben ongeschoren aan het werk [afbeelding]
Dat zegt me nog steeds niets?quote:
Harry potter enzo.quote:
Ja hoor.quote:
Harry Potter?quote:
Whehequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed opzoeken!
Trustenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga mijn bed opzoeken!
Brood! Daar zit wat inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef Fha het volgende:
Ik heb honger maar ben te lui om te koken. pff
Waar is het dollar topic?quote:
Maar er is niks voor dr opquote:
Rijst met sla een optie?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar er is niks voor dr op(behalve schimmel)
Hmm best een goed ideequote:
Doet het altijd goed in de zomerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm best een goed ideemisschien toch maar even langs de winkel dan haha
Bedankt voor de tip in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doet het altijd goed in de zomer
pak je camera even...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Sapnning ende sensatie. 5 politiewagens, minstens 15 agenten, zwaar bewapend en met kogelvrij vest hier in de straat.
En iemand die met een schotwond in het gras ligt...
Moment...quote:
Gebeurd nou nooit eens bij mij voor de deur.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Sapnning ende sensatie. 5 politiewagens, minstens 15 agenten, zwaar bewapend en met kogelvrij vest hier in de straat.
nee bij mij ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebeurd nou nooit eens bij mij voor de deur.
Gebeurt het ook nooit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebeurd nou nooit eens bij mij voor de deur.
Fitness-ze!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef Sjowhan het volgende:
En even WEC kijken voordat ik naar fitness ga
Picsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef OA het volgende:
Er is al niets meer te zien...
Vriendin had de camera 'opgeborgen'... als in onvindbaar gemaakt.
Gast ligt nu in een afgesloten ambulance.
Dat weet ik niet, ik ben nooit bij gebeurtenissen. Alles bij gedoe en stampij.quote:
De neergeschoten persoon is gewoon weer weggelopen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:52 schreef OA het volgende:
En alles is weer voorbij. Zelfs geen sporenonderzoek...
Amerikanen, ze stemmen 2x op Bush, 'nough said.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef Fha het volgende:
Hoi
Hmm ik kijk dr phil () en ze gingen een computer innemen. Maar ik vraag me ineens af.. waarom nemen ze dan ook het toetsenbord en het beeldscherm mee? Daar zit toch geen nuttige info in?
Hmm point taken inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Amerikanen, ze stemmen 2x op Bush, 'nough said.
Philquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef Fha het volgende:
Hoi
Hmm ik kijk dr phil () en ze gingen een computer innemen. Maar ik vraag me ineens af.. waarom nemen ze dan ook het toetsenbord en het beeldscherm mee? Daar zit toch geen nuttige info in?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De neergeschoten persoon is gewoon weer weggelopen?
quote:
Ik weet het ik weet hetquote:
rijden er ambulance rond die niet afgesloten zijn dan? Zo met de klep nog open?quote:
Terence & Philipquote:
Met rijst?quote:
quote:
2 pizza'squote:
Nee ik heb de rijst maar even gelaten want ik heb toch niet zo heul veul hongerquote:
Waarom woon jij in een pauperbuurtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Alleen vandaag is dat zo!quote:
O dat scheelt weer hahaquote:
En hoe verklaar je die coffeeshop dan?quote:
Papierversnipperaarquote:
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die coffeeshop dan?
[..]
Papierversnipperaar![]()
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?
hier verdwijnen zo langzamerhand alle sjopsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Zenon het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!
Hier in het centrum zitten er ook een paar, en dat is zéker geen pauperbuurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Zenon het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!
wromquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:27 schreef Fha het volgende:
Mja ik baal nog steeds dat ik er ooit weg ben gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nobel strevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil binnen 10 jaar weer in Amsterdam wonen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom
Het moest van mijn mama want haar werk ging ook verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mag ik dan bij jou wonen? want het gaat mij anders nooit lukken binnen 10 jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
stomme werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het moest van mijn mama want haar werk ging ook verhuizen
Amsterdam is duurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)quote:
wat een gemiste kans zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)
Ja ik heb het wel moeilijk meequote:
en terecht, zulke heftige dingen tekenen je voor je leven en laten wonden achter die nooit zullen helenquote:
Alleen als ik verliefd op je word. Anders moet je heel veel huur betalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou wonen? want het gaat mij anders nooit lukken binnen 10 jaar
Ik was ook bijna 7 toen we verhuisden. Van mij hoefde het ook niet zo nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)
Word dan verliefd op mequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen als ik verliefd op je word. Anders moet je heel veel huur betalen.
quote:
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die opmerking staven met een foto?
achterlijke foto;s zijn het leukstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..
Tof, we wachten vol verwachting af!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die opmerking staven met een foto?
Het is een kittig beestjequote:
mi-auw !quote:
je zou het haast denken hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Zit ik in US?
Ja.quote:
Dan moeten we eerst datenquote:
Ja en dan bijt ze je! hap!quote:
Ben jij nou een Fok!Spammer? Je weet niet eens waar US voor staat?quote:
Zie FoBoquote:
FOK!Userfoto'squote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben jij nou een Fok!Spammer? Je weet niet eens waar US voor staat?. Dat valt me tegen.
Hulde! echtquote:
Goed zo.quote:
hehe ik sta ik er ook altijd uitermate charmant op, of iig met drankquote:
Of met een lichtzwaard dingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe ik sta ik er ook altijd uitermate charmant op, of iig met drank_!
dat was voor een foktopicquote:
Ik kan geen foto's zien op mn werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou.. betere fotos heb ik niet eigenlijk(dit is mijn sexy "het is weekend en ik ga me lekker niet normaal aankleden outfit")
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan geen foto's zien op mn werk
Ook zonder topic vind ik m leukquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonen
Ik zit vet in spanning johquote:
Kan jij goed opstaan 's ochtends?quote:
Ik kan best opstaan, maar daar is alles dan ook wel mee gezegt..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan jij goed opstaan 's ochtends?
Spam je FoBo vol. Dat kan ik wel zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoo!! Dan moet ik nog langer wachten voor ik weet of ik binnen 10 jaar in amsterdam kan wonen
Ik weet niet eens hoe dat moet joh hahahahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spam je FoBo vol. Dat kan ik wel zien.
Zelfs mij is het gelukt. Klik op FoBo....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet joh hahahahaha
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfs mij is het gelukt. Klik op FoBo....
stap 1 trek een vies gezicht alsof het ruikt naar poep of......quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?
Als mijn werk en geheugen dat toelaat, die van mij bestaat al een jaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Je gaat me er nu stap voor stap doorheen loodsen?
Dat kan ik! dat kan ik!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
stap 1 trek een vies gezicht alsof het ruikt naar poep of......
Als je vannacht niet kan slapen ga je knippen en plakken en heb je zo een FoBoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef Fha het volgende:
Al die foto's zijn altijd te groot enzo. daarom heb ik ook geen FoBodan moet ik weer moeilijk doen enzo
Trustequote:
Daar ben ik veel te lui voor johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je vannacht niet kan slapen ga je knippen en plakken en heb je zo een FoBo
Tja, dan zie ik je foto's pas als ik thuis benquote:
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, dan zie ik je foto's pas als ik thuis ben![]()
Tenzij...........
naakt dansen vd webcamquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!
Ik heb een spectaculaire zakcomputer met HDSPA breedband mobiel internetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh spannend, een tenzij met puntjes! Zo lijkt het net of er nog een andere optie is naast het FoBo!
Als Fha net zo'n telefoon heeft als ik kan datquote:
Mijn telefoon is zo bejaard.. die snapt niet eens waar je het over hebt joh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Fha net zo'n telefoon heeft als ik kan dat
Heb je nog een ijskast om mee te bellen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn telefoon is zo bejaard.. die snapt niet eens waar je het over hebt joh!
Nee dat niet, maar er zit "niet eens" een camera op, of bleutooth of uuh radio oid. Dat vind ik niet nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog een ijskast om mee te bellen?
Nee, mijn fotos staan er niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Zit ik in US?
Koop dan ook een mac.quote:
Ik moet wel. Ik heb thuis geen gewoon internet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er zit "niet eens" een camera op, of bleutooth of uuh radio oid. Dat vind ik niet nodig.
macbaconquote:
mctroepquote:
Snel! Maak hem weer dood!quote:
Ik ben allang blij dat dat ding na 2 uur scannen, rebooten en chkdsk'en weer normaal lijkt te functioneren... hij startte een paar minuten na (re)booten gewoon geen programma's meer op. Ik zag ze wel bij de processen verschijnen, maar daar hield het mee op...quote:
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat dat ding na 2 uur scannen, rebooten en chkdsk'en weer normaal lijkt te functioneren... hij startte een paar minuten na (re)booten gewoon geen programma's meer op. Ik zag ze wel bij de processen verschijnen, maar daar hield het mee op....
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...
@papier: wow dat is wel balen dan ja..
Ik heb een balpen door de kamer gesmetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Op dat soort momenten wil ik altijd heel graag met dingen gaan gooien...
@papier: wow dat is wel balen dan ja..
Oeh! Gewelddadig!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een balpen door de kamer gesmeten.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
rebelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
De balpenmoord revisited?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijkquote:
Alles is mogelijk, als je maar fantasie hebt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijk
Mwa, omdat ik op moest staan om dat ding te pakken, leek de spywarescan wat sneller te zijn gegaan ineensquote:
Die balpen is anders aardig dood hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was een hoax toch, technisch gezien niet mogelijk
Dat heb ik gedaan... spybot en adaware vonden toen niks... nou ja, op wat onschuldige cookies na danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Start in safe mode op en start dan eens een scan of wat. Virussen willen zich nog weleens onzichtbaar maken in normale modus
F8 is het geloof ik vlak voordat windows opstart.
Haha nou dan moet je in het vervolg dus maar gewoon heel veel pennen smijtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, omdat ik op moest staan om dat ding te pakken, leek de spywarescan wat sneller te zijn gegaan ineens.
Ah, ok, ik dacht, ik meld het even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan... spybot en adaware vonden toen niks... nou ja, op wat onschuldige cookies na dan.
joquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
jo
Feiten ftwquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar fantasie hebt.
Mensen die in feiten denken
Nah, dan wordt het leven saai. Dat is een feitquote:
Ik waardeer het meedenken!quote:
Dat of je voeding begint het niet te trekken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik waardeer het meedenken!![]()
Maar ik denk dat deze 2,5 jaar oude Windowsinstallatie misschien eens vervangen moet worden door een verse... ondertussen is er nog wat hard- en software bijgekomen en verwijderd, en dat laat altijd zijn sporen na.
Ah, geheugen was mijn volgende aandachtspunt inderdaad, temeer daar programma's bij het opstarten ervan blijven hangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Pheno het volgende:
@DaMart:
http://tweakers.net/meuktracker/17182/memtest86+-201.html
Om te kijken of er geen geheugen dood is.
Kunnen programma's niet meer starten door voeding?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of je voeding begint het niet te trekken.
Nee, het is niet elke dag feest...quote:
Ok, dus dat bijvoorbeeld geheugen of een harde schijf niet genoeg vermogen krijgt om optimaal te werken!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
Dat niet, maar het kan zijn dat je voeding net alles kan pakken bij het opstarten van windows. Bij mij kwam ik erachter op het moment dat ik ging branden bv
Was het een reboot of stopte het programma gewoon met laden? Of echt vastvriezen van de hele pc?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dus dat bijvoorbeeld geheugen of een harde schijf niet genoeg vermogen krijgt om optimaal te werken!
...of een koeler, want de CPU-temperatuur is zeker 2 graden lager nu de pc goed lijkt te werken, tov toen hij het niet goed deed.
Heb het programma al op een cd-rw gezet. Morgenochtend als ik de pc aanzet, laat ik bios even de DVD-brander als eerste boot device gebruiken, en dan zie ik wel wat er uit komtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
Maar de geheugencheck zou een goed begin kunnen zijn, alleen moet je daarvoor opnieuw opstarten. Kan even duren, maar die test rigoreus alles
Het kan zijn dat er programmas zijn die de speciale functies van je kaart aanroepen. Ik neem aan dat Nvidia e.d. wel zorgen dat een videokaart niet in slurpstand staat als je gewoon windows aan hebt. Maar bij een spel of iets anders kan die gaan slurpen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb het programma al op een cd-rw gezet. Morgenochtend als ik de pc aanzet, laat ik bios even de DVD-brander als eerste boot device gebruiken, en dan zie ik wel wat er uit komt.
Maar de voeding is overigens wel net aan voldoende, geloof ik. Nieuwe videokaart vraagt bij specs al grotere voeding dan wat ik nu erin heb zitten.
Naar huis gaan zequote:
Daag!!quote:
Windows draaide gewoon en als ik na een paar minuten dan een programma wilde starten, dan leek er niks te gebeuren. Ik heb op een gegeven moment Windows taakbeheer kunnen starten, en zag dat als ik iets opende, het programma wel in de lijst met processen kwam te staan, maar verder gebeurde er niks meer. Op een gegeven moment bleef de hele pc ook hangen af en toe... ik moest in al die gevallen in ieder geval via de resetknop opnieuw opstarten, Windows kon dat niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het een reboot of stopte het programma gewoon met laden? Of echt vastvriezen van de hele pc?
Ik speelde niet eens spellen. Eerste keer dat het misging, had ik pc opgestart terwijl ik eten maakte. Ik kwam terug, en hij wilde niks starten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er programmas zijn die de speciale functies van je kaart aanroepen. Ik neem aan dat Nvidia e.d. wel zorgen dat een videokaart niet in slurpstand staat als je gewoon windows aan hebt. Maar bij een spel of iets anders kan die gaan slurpen.
Mocht het geheugen goed zijn: doe een schone install (en maak een image, dat scheelt een hoop tijd). Misschien is het windows die baggert, misschien de voeding. Voeding testen: branden en bv winamp (of een spel) en shit tegelijk aanzetten. Dat trekt wel wat stroom denk ik zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speelde niet eens spellen. Eerste keer dat het misging, had ik pc opgestart terwijl ik eten maakte. Ik kwam terug, en hij wilde niks starten.
Ik heb nog Ghostimages uit 2005... alleen met drivers van een videokaart die vorig jaar overleden isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht het geheugen goed zijn: doe een schone install (en maak een image, dat scheelt een hoop tijd). Misschien is het windows die baggert, misschien de voeding. Voeding testen: branden en bv winamp (of een spel) en shit tegelijk aanzetten. Dat trekt wel wat stroom denk ik zo
Ik zie die knop niet. Oh wacht, support voor alle andere layouts is er niet meerquote:
Tofquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog Ghostimages uit 2005... alleen met drivers van een videokaart die vorig jaar overleden is.
Ik zie de knop ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie die knop niet. Oh wacht, support voor alle andere layouts is er niet meer
Ik heb 3 versies van de image... dus ik ga de oudste proberen, in de hoop dat daar geen drivers inzitten... maar eerst andere opties proberen en hopen dat nieuwe installatie nog even kan wachten...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof
Nieuwe ghost image maken als je windows clean hebt gedaan, zonder videokaartdrivers dit keer. Die dingen hebben toch steeds nieuwe versies om de week
Ik maak altijd 1 image met clean windows, in een paar minuten terug te zetten, zodat ik daarna de apps en drivers nog eens kan doen. Daarnaast nog een image met meest recente versies van alles, dus ook brandprog en zo.
Daar ga ik vanuit, maar ik heb geen zin in verschuivende layouts omdat men nooit van een OTAP omgeving gehoord heeft, maar direct op productie testquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie de knop ook niet.
Neem aan dat ie op bagger zou moeten staan...
ok, nice.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit, maar ik heb geen zin in verschuivende layouts omdat men nooit van een OTAP omgeving gehoord heeft, maar direct op productie test
Voordat de vraag komt OTAP : ontwikkeling, test, acceptatie en productie mgeving, los van elkaar, om zo niets te verneuken voo rgebruikers en ontwikkelaars en testers
Nee sorry.. maar je mag wel samen met me naar het vuurwerk kijken..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je ook iets sterkers? Cola of zo?.
Vuurwerk? Maar het is toch nog geen oud en nieuw?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee sorry.. maar je mag wel samen met me naar het vuurwerk kijken..
Nee.. ik weet ook niet waarom. maar het is er toch echt. Misschien een of ander zeer plaatselijk deventers iets wat maar door 1 persoon gevierd word (aan de hoeveelheid vuurwerk te zien)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vuurwerk? Maar het is toch nog geen oud en nieuw?
Misschien is hij getipt dat de politie binnenkort langskomt om zijn huis te doorzoeken op illegaal vuurwerk, en probeert hij ongemerkt het bewijsmateriaal te vernietigen nu!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. ik weet ook niet waarom. maar het is er toch echt. Misschien een of ander zeer plaatselijk deventers iets wat maar door 1 persoon gevierd word (aan de hoeveelheid vuurwerk te zien)
Woah vet slim van hem! en zo onopvallendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is hij getipt dat de politie binnenkort langskomt om zijn huis te doorzoeken op illegaal vuurwerk, en probeert hij ongemerkt het bewijsmateriaal te vernietigen nu!
Foood!! mag ik ook wat?quote:
Hint begrepen, onderschrift geplaatst!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:07 schreef OA het volgende:
Ik doe een gooi naar de poedel: [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #125]Pinkpop is voorbij!
Koffie is volledig geïntegreerd in mijn bestaan. Ik denk zelfs dat ik beter slaap met koffie in mijn buik dan zonder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slaap je straks wel, als je nu nog koffie drinkt?
Ik ken nog iemand die zo precies hetzelfde had kunnen posten!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie is volledig geïntegreerd in mijn bestaan. Ik denk zelfs dat ik beter slaap met koffie in mijn buik dan zonder.
quote:
Ik krijg koffie niet eens door mijn keelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:35 schreef Fha het volgende:
Ik krijg altijd alleen maar last van maagzuur als ik koffie drink.
Woaah nice.. ik wil echt wel bij jou wonenquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom morgenochtend even ontbijten, geloof ik.
Je bent altijd welkom.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaah nice.. ik wil echt wel bij jou wonen![]()
Ohquote:
Dan sta ik niet morgenochtend om 5 uur bij je voor de deur dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik moet morgen een andere auto vinden, ik ben er niet.
Politie al ingelicht dat er een wrak gedumpt is voor je deur?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Er staat hier voor nog een auto die je van mij wel mag hebben (want hij staat al tien maanden stil en dat ergert me)
Nee want hij is van de buurvrouwquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Politie al ingelicht dat er een wrak gedumpt is voor je deur?
picsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Er staat hier voor nog een auto die je van mij wel mag hebben (want hij staat al tien maanden stil en dat ergert me)
Ik heb geen foto dinges :pquote:
Adres is onderweg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb geen foto dinges :p
Je moet me je adres PMen dan kom ik voedsel scoren
Ohnooo dan moet ik nog vet snel rennen ook!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Adres is onderweg.![]()
Hij is bijna op
Nouja voor mijn deur is ook voor haar deur.. dus ja en nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je buurvrouw dumpt haar wrak bij jou voor de deur?
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja voor mijn deur is ook voor haar deur.. dus ja en nee.
Hahaha zo blijf je wel bezig jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mijn ouders in de straat stond ook maandenlang een Duits wrak. Hij stond half in een parkeervak, dus andere mensen duwden hem naar voren, zodat zij hun auto voor de deur konden zetten. Omdat wij dat toen niet konden doen, duwden wij dat ding weer naar achteren... zo kreeg hij dus nog wat conditieritjes.
Ach ja... uiteindelijk haalde de politie het wrak weg na lang aandringen van de halve buurt... dag later stond de eigenaar ineens raar te kijken bij de lege plek waar hij maanden daarvoor zijn auto had achtergelatenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha zo blijf je wel bezig ja![]()
Ach dat mens is zowieso een beetje raar, dus misschien heeft ze er wel een hele goeie reden voor ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |