quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom
Het moest van mijn mama want haar werk ging ook verhuizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mag ik dan bij jou wonen? want het gaat mij anders nooit lukken binnen 10 jaarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil binnen 10 jaar weer in Amsterdam wonen.
stomme werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het moest van mijn mama want haar werk ging ook verhuizen
Amsterdam is duurquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil binnen 10 jaar weer in Amsterdam wonen.
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)quote:
wat een gemiste kans zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)
Ja ik heb het wel moeilijk meequote:
en terecht, zulke heftige dingen tekenen je voor je leven en laten wonden achter die nooit zullen helenquote:
Alleen als ik verliefd op je word. Anders moet je heel veel huur betalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou wonen? want het gaat mij anders nooit lukken binnen 10 jaar
Ik was ook bijna 7 toen we verhuisden. Van mij hoefde het ook niet zo nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja!! ik had heul wel op mezelf kunnen gaan wonen toen! (ik was 7 en ik durfde ook alleen thuis te blijven als ze boodschappen ging doen dus het kon heus!)
Word dan verliefd op mequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen als ik verliefd op je word. Anders moet je heel veel huur betalen.
quote:
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die opmerking staven met een foto?
achterlijke foto;s zijn het leukstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..
Tof, we wachten vol verwachting af!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet ik even zoeken of ik ergens nog een niet heel achtelijke foto heb..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die opmerking staven met een foto?
Het is een kittig beestjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |