Met rijst?quote:
quote:
2 pizza'squote:
Nee ik heb de rijst maar even gelaten want ik heb toch niet zo heul veul hongerquote:
Waarom woon jij in een pauperbuurtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Sapnning ende sensatie. 5 politiewagens, minstens 15 agenten, zwaar bewapend en met kogelvrij vest hier in de straat.
En iemand die met een schotwond in het gras ligt...
Alleen vandaag is dat zo!quote:
O dat scheelt weer hahaquote:
En hoe verklaar je die coffeeshop dan?quote:
Papierversnipperaarquote:
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En hoe verklaar je die coffeeshop dan?
[..]
Papierversnipperaar![]()
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r staan alleen coffeeshops in pauperbuurten?
hier verdwijnen zo langzamerhand alle sjopsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Zenon het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!
Hier in het centrum zitten er ook een paar, en dat is zéker geen pauperbuurt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef Zenon het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een coffeeshop, maar dit is heul geen pauperbuurt!
wromquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:27 schreef Fha het volgende:
Mja ik baal nog steeds dat ik er ooit weg ben gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nobel strevenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil binnen 10 jaar weer in Amsterdam wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |