quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Lienekien krijgt de seborik-award.
Die ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Central Park bedoel je? Die's bizar goed ja. Mijn vader had de LP en als kind draaide ik die best vaak. Later op de middelbare school heb ik het album opnieuw ontdekt en in mijn studententijd zowaar nog een keer!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:50 schreef Gellius het volgende:
Het is een blouse met een zogeheten 'Schillerkraag', Z. Over het type textiel durf ik niets met zekerheid te zeggen, maar het is geen terlenka. De foto lijkt me overigens buiten genomen. Door de afwezigheid van Exif-data is het niet ondenkbeeldig de foto ouder is dan een jaar of 5. De bril van mijnheer ondersteunt deze zienswijze (seborikaward). Ik gok dat mijnheer een smeerseltje van het één of ander gebruikt(e) bij het kammen van zijn haar.
Dat is echt zó drie jaar geleden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Even een taalkundige vraag. Had Gellius hier niet 'denkbeeldig' in plaats van 'ondenkbeeldig' moeten gebruiken? Ik denk namelijk dat ik dit al jaren fout doe. Vandaar.
[..]
Hij wil toch zeggen dat het waarschijnlijk is dat de foto ouder is dan een jaar of 5?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:27 schreef Lienekien het volgende:
Niet ondenkbeeldig wil zeggen wel denkbeeldig. En dat is wat hij volgens mij bedoelt.
Dat wordt weer ouderwets ctrl-f'en op de indexpagina dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:27 schreef IQM het volgende:
Waarom worden we, als we op de moderator-tag achter een naam klikken, herleid naar het fotoboek van de desbetreffende user. Slaat nergens op, als ik op 'moderator' klik, wil ik zien waar hij of zij mod van is en niet hoe hij of zij eruit ziet!
Vroegâh werd je herleid naar de crewpagina op de frontpage.
Oh wacht, ik lette meer op de dubbele ontkenning, zo van: niet onaantrekkelijk = aantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij wil toch zeggen dat het waarschijnlijk is dat de foto ouder is dan een jaar of 5?
2 · (litotes) dat is niet denkbeeldig
dat is waarschijnlijk
Ik vind het maar wat stom. Van driekwart van de huidige mods weet ik niet wat ze precies modden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt weer ouderwets ctrl-f'en op de indexpagina dus.
Ik mod FOT!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat stom. Van driekwart van de huidige mods weet ik niet wat ze precies modden.
En hij kan het niet meer onopvallend editen! Ha! Zal 'm leren!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen met z'n allen Gellius eens even goed aanspreken op zijn foutieve taalgebruik van drie jaar terug!
Neehee, dáár was het me niet om te doen. Gellius is een virtuoos met woorden, ja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen met z'n allen Gellius eens even goed aanspreken op zijn foutieve taalgebruik van drie jaar terug!
'Foutief' lijkt me een wat engere betekenis hebben ('waar een fout in zit'). 'Nigger' is een voorbeeld van fout taalgebruik. Southpark-aflevering van gister. People who annoy you: n*ggers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:33 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het verschil tussen 'fout' en 'foutief' taalgebruik?
'Niet denkbeeldig' is prima.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Z het volgende:
Het was een mooie blouse hoor.
Is 'ondenkbaar' niet het best?
Ik ben verslaafd aan mijn woordenboek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klauw die met woordenboekdefinities komt.
Maar jouw vader is gek, dat heb je zelf gezegd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Niet denkbeeldig' is prima.
Ik kan niet zo goed omgaan met ontkenningen. Neem de volgende hypothetische conversatie: "Moet jij niet naar huis?" / "Ja." Wtf betekent "ja" hier? En wat betekent "nee"?
Mijn intuïtie zegt me:
- "Nee" betekent "Nee, ik moet niet naar huis."
- "Ja" betekent "Ja, ik moet naar huis."
Maar mijn vader zou zeggen:
- "Nee, ik moet niet niet naar huis."
- "Ja, ik moet niet naar huis."
![]()
Volg je intuïtie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed omgaan met ontkenningen. Neem de volgende hypothetische conversatie: "Moet jij niet naar huis?" / "Ja." Wtf betekent "ja" hier? En wat betekent "nee"?
Mijn intuïtie zegt me:
![]()
Begrijpelijk. Woordenboeken zijn tof. Maar ze gebruiken om argumenten te ontkrachten is simpelweg onethisch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan mijn woordenboek.
Dat is waar. Voor een filosofievak heb ik eens een stuk geschreven over de volgende hypothetische conversatie:quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Maar jouw vader is gek, dat heb je zelf gezegd.
Watte?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, het is weer woensdag - de dag waarop Claudia mijn al posts uit 2005 herleest. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Een woordenboek helpt je te begrijpen hoe andere mensen woorden gebruiken. Dat kan heel nuttig zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Woordenboeken zijn tof. Maar ze gebruiken om argumenten te ontkrachten is simpelweg onethisch.
Hij had het toch duidelijk over verafgoding.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een woordenboek helpt je te begrijpen hoe andere mensen woorden gebruiken. Dat kan heel nuttig zijn.
Nee. Lees maar eens terug. Het gaat de hele tijd over 'idolaat zijn van iemand'. Aangezien ik die uitdrukking term introduceerde, is het toch niet zo raar dat ik duidelijk maak hoe ik die bedoeld had?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hij had het toch duidelijk over verafgoding.
Ach so. Dus het is de schuld van Gellius.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Lees maar eens terug. Het gaat de hele tijd over 'idolaat zijn van iemand'. Aangezien ik die uitdrukking term introduceerde, is het toch niet zo raar dat ik duidelijk maak hoe ik dat bedoeld had?
Wel een mooie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef IQM het volgende:
Ik vind Jesus Camp maar een enge documentaire.
Heb je hier iets aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:02 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het gaat over radicale vertaling en interpretatie. Daarbij baseren ze de correctheid van vertaling op gedrag (Quine) en 'the interdependence of belief and meaning' (Davidson). Bruikbaar, maar geheel onethisch en abject wat het betekenis en taal betreft m.i.
Jammer dat de kraag in kwestie niet meer vindbaar is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Gellius het volgende:
Ah, het is weer woensdag - de dag waarop Claudia mijn al posts uit 2005 herleest. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Ik ben het jou eens. Met 'moest jij niet naar huis' zeg je: 'ik dacht dat jij naar huis moest'. Ik vind 'ja' daar het beste op passen ter bevestigingquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn intuïtie zegt me:
![]()
Ik las elders op Fok deze vraag: "Als ik jou nou vraag met mij mee naar huis te gaan, is het antwoord dan hetzelfde als het antwoord op deze vraag?"quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef IQM het volgende:
Ook leuk: "Evenmin als jij ga ik daar niet naartoe."
Het gaat me puur om de vergelijking, hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef Troel het volgende:
[...]
Overigens, ik ben blij dat er mensen zijn die hun geloof verkondigen. Ik vind dat namelijk een stuk minder irritant dan mensen die staan te roken als ik er last van heb. Vaak zijn het de rokers die namelijk niet willen stoppen en Jehova's getuigen doen dat dan weer wel (uitzonderingen in beide kampen daar gelaten uiteraard)
Inmiddels uitgekauwd, maar toch een leuk gevonden openingszin.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik las elders op Fok deze vraag: "Als ik jou nou vraag met mij mee naar huis te gaan, is het antwoord dan hetzelfde als het antwoord op deze vraag?"
Ik houd niet van rosé, ik houd niet van terrasjes, en ik houd niet van Amsterdam. Houd het maar gewoon bij de keukentafel. Je mag er ook 'muurbloempje' van maken. Of 'huismus'. Huismussenfilosofie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef JAM het volgende:
Keukentafelfilosofie, dat is mijn woord van de dag. Misschien kom ik er later nog op terug en maak ik van 'Lekker-met-een-glaasje-rosé-in-'t-zonnetje-op-een-Amsterdams-terrasje-filosofe' mijn woord van de dag.
Kus me. Kus me nu.quote:
Pica picaquote:Op 3 juni 2008 22:50[/url] schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat duurde hier vanavond ook even. Gelukkig kan ze nu begrijpen wat ik zeg, dus kan ik haar langzaam in slaap praten.
[i] Maar Prul, kijk het wordt al donker, alle dieren des velds gaan slapen. De Pica pica gaat slapen.
Als ik naar huis zou moeten zou ik "Doch" antwoordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn intuïtie zegt me:
![]()
Ik wilde zojuist een emailtje versturen naar het Westeinde Ziekenhuis met daarin het verzoek of ik over een week of twee een dagje mee kan lopen op de afdeling gynaecologie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik wou zojuist de kippen van hun blijkbaar vruchteloos gebroed verlossen, toen ik de eieren naar me hoorde piepen.
Wat me brengt op.. Joop Visser.
Ik kocht een ei, de melkboer zei:
't Komt zo onder de kip vandaan,
Ik ben nog te laat van huis gegaan
Om het mee te kunnen nemen.
Hier heeft U een jong leven
Voor zestien cent of meer,
En namens de ouders: smakelijk eten, meneer.
Het lag nog warm te leven in mijn hand.
Ik mikte reeds zorgvuldig op de harde hete rand
Van de pan en ik kon de geur al ruiken
Van dit al te vroeg geremde kuiken.
Toen het ei zei, toen het ei zei:
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken.
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken ...
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan ... ?
Ik rolde het zorgvuldig in een deken,
En heb toen zelf
Twee weken liggen wachten op iets moois,
Slechts verwarmd door een hoop,
Slechts verwarmd door een laken,
Tot het ei begon te kraken ...
En 't kuiken zei, 't kuiken zei:
Haha, 't was geen jongetje,
Dat je had willen bakken.
Haha, 't was je broertje niet
Dat in de pan was gegaan.
En ik had me weer voor de zoveelste keer
Door een kuiken laten verlakken
Maar de volgende dag at ik rijst ...
met hele jonge kip of haan.
Ik laat de kippen nog even op het nest. (Ze zitten getweeen op een stel eieren. Rare beesten.)
Ho ho, niet zomaar Jan. Jan2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie is 'Jan', DO2?
Jelinek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie is 'Jan', DO2?
Nee, hoor. Ik vroeg het me wel degelijk af. Ik dacht toe wel: "In plaats van 'Ruud van Nistelrooy' te typen, kan ik net zo goed mijn smiley posten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed, die vraag van je was natuurlijk gewoon een excuus om die smiley te kunnen gebruiken.
Ik begrijp ook wel dat het geen echte interesse was, hoor.
Get a life, man!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vroeg het me wel degelijk af.
Ja, wat! Jij post zo uit het niets een foto van Ruud, vergezeld van een lachende PI. Dat roept vragen op, Do!quote:
Tja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
2 redenen, Bupa.
Reden 1: Claudia heeft blijkbaar een zwak voor 'ons' Ruudje.
Reden 2: De vonken spatten er niet bepaald vanaf, op die foto.
Tja, wie weet, ik was er gelukkig niet bij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:55 schreef JAM het volgende:
Is het geen straf, is het geen aanfluiting, is het geen godverdomde gotspe dat Lienekien de laatste week waarschijnlijk méér seks heef gehad dn ik?
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tja, wie weet, ik was er gelukkig niet bij.
Ja, daar hebben ze vast een brief over ontvangen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef Gellius het volgende:
Het is dus zo dat ze gefotografeerd zijn om ze te behoeden, hè Lienekien?
Opkankeren met die troep svp.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wie gaat er beginnen met 'het voetbalmoment van de dag'?
[ afbeelding ]
Dat gáát tenminste nog ergens over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, het songfestival werd beter ontvangen.
Huis-, tuin- en keuken(kat), Frollo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef Frollo het volgende:
Ha Tee Ka, Lienekien?
Ik kan ze wel een beetje uit elkaar houden, maar ben zelf groot liefhebber van de HTK, oftewel de Europees korthaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:54 schreef Frollo het volgende:
Oh, ras of geen ras, daar heb ik geen verstand van hoor. Ik vind ze allemaal even lief!
Het antwoord ligt in de vraag besloten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Gellius het volgende:
Is er overigens een reden waarom juist voetbal mensen die normaal zo'n plezier aan taal lijken te beleven ineens tot het gebruik de meest banale uitdrukkingen drijft?
Nee, leg het toch maar even uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het antwoord ligt in de vraag besloten.
Open deuren die voor anderen gesloten blijven.quote:
Oh, maar ik beleef geen plezier aan taal hoor! Dat is een misverstand.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Gellius het volgende:
Is er overigens een reden waarom juist voetbal mensen die normaal zo'n plezier aan taal lijken te beleven ineens tot het gebruik de meest banale uitdrukkingen drijft?
Je gaat lekker met je aannames, vanochtend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Gellius het volgende:
Nee ok, dan is het in ieder duidelijk dat zoiets als flikker op met je EK voetbal volkomen gratuit is. Ik vind overigens ook niks aan voetbal hoor, maar ik hou de zaken graag een beetje in perspectief.
Je hoeft er natuurlijk niet mee te spelen om er plezier aan te beleven. Ik beleef plezier aan koken, maar ik speel niet met mijn eten. Ik ben geen 5 meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, maar ik beleef geen plezier aan taal hoor! Dat is een misverstand.
Ik kan er redelijk bedreven mee omgaan, in vergelijking met veel andere mensen, maar het is gewoon een instrument. Een woordspelinkje op zijn tijd kan ik nog wel waarderen, maar dat spelen met taal van bijvoorbeeld een Battus vind ik soms zelfs gênant.
Je laat me geen keus met je cryptische ontwijkingen, Lienequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat lekker met je aannames, vanochtend.
Maar drijft het je tot platvloersheden? Dat was mijn vraag.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens doet voetbal mij ook maar heel erg weinig.
Ik reserveer deze banaliteit voor de grote uitzonderingen, Gellius. Gisteren brak er iets in mij toen ik de Allerhande doorbladerde en zag hoe die hele gekte ook tot het voedsel is doorgedrongen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je laat me geen keus met je cryptische ontwijkingen, Liene.
Goed idee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:32 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Poesjes!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:25 schreef IQM het volgende:
Nee, dan katten! Met hun.... hoofd!
Ik stond woensdag bij de Blokker, al het personeel was in zo'n brulshirt gekleed. Het is beredruk. Eén van de klanten vraagt waarvoor het is, dat idiote shirt. Vanwege het voetballen, zegt de dame achter de kassa. . Waarop de klant zegt o, ik heb niks met voetballen. Ik ook niet, zegt de man achter haar. Ik ook niet, ik ook niet, o Godnee, ik ook niet hoor ging het door de hele rij. 'n Winkel vol mensen waarop al die merchandisingterreur als water afglijdt, daar hadden ze vast niet op gerekend bij de marketingafdeling.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik reserveer deze banaliteit voor de grote uitzonderingen, Gellius. Gisteren brak er iets in mij toen ik de Allerhande doorbladerde en zag hoe die hele gekte ook tot het voedsel is doorgedrongen.
Dat doet me dan weer goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik stond woensdag bij de Blokker, al het personeel was in zo'n brulshirt gekleed. Het is beredruk. Eén van de klanten vraagt waarvoor het is, dat idiote shirt. Vanwege het voetballen, zegt de dame achter de kassa. . Waarop de klant zegt o, ik heb niks met voetballen. Ik ook niet, zegt de man achter haar. Ik ook niet, ik ook niet, o Godnee, ik ook niet hoor ging het door de hele rij. 'n Winkel vol mensen waarop al die merchandisingterreur als water afglijdt, daar hadden ze vast niet op gerekend bij de marketingafdeling.
Daar heb ik geen voetbal voor nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar drijft het je tot platvloersheden? Dat was mijn vraag.
Zulke berichten verwarmen mijn hart, Gellius!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik stond woensdag bij de Blokker, al het personeel was in zo'n brulshirt gekleed. Het is beredruk. Eén van de klanten vraagt waarvoor het is, dat idiote shirt. Vanwege het voetballen, zegt de dame achter de kassa. . Waarop de klant zegt o, ik heb niks met voetballen. Ik ook niet, zegt de man achter haar. Ik ook niet, ik ook niet, o Godnee, ik ook niet hoor ging het door de hele rij. 'n Winkel vol mensen waarop al die merchandisingterreur als water afglijdt, daar hadden ze vast niet op gerekend bij de marketingafdeling.
Dat is ook mijn streven. Natuurlijk! Maar als ik zelfs in mijn bloedeigen TTK-LPT geconfronteerd word met die onzin, wil ik bepaalde basale beleefdheden wel eens uit het oog verliezen. Volkomen begrijpelijk toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:37 schreef Gellius het volgende:
En ze bleven allemaal beleefd, Frollo! Dat verwarmde mijn hart nog het meest.
Daar was geen ruimte meer voor, naast al die innerlijke beschaving.quote:
Ik dacht dat beschaving juist voortkwam uit empathie. Maar bij heer Gellius bestaat het dus gewoon uit regeltjes naleven. Als een robot. Brrr.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor, naast al die innerlijke beschaving.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor, naast al die innerlijke beschaving.
Even terugzoeken waar ik dat ook alweer gezegd heb. Kan even duren, hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dacht dat beschaving juist voortkwam uit empathie. Maar bij heer Gellius bestaat het dus gewoon uit regeltjes naleven. Als een robot. Brrr.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:41 schreef NoCigar het volgende:
We hebben pas een nieuwe TV moeten kopen aangezien de oude gewoon stuk was. En we hebben meegedaan aan een EK-kortingsaktie. Tot zover mijn principes. Wel mooie TV overigens. Plat.
Een andere dan de Latijnse benaming kent ze niet. En papa's auto is de "KDF (Kraft durch Freude) Wagen".quote:
Doe geen moeite, dat heb je niet gezegd. Lienekien en ik hebben het simpelweg verzonnen geconstateerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Even terugzoeken waar ik dat ook alweer gezegd heb. Kan even duren, hoor.
Volgens mij is dat ook niet zo. Ik ken iemand die circa een half jaar geleden nog een 'gewone' gekocht heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:18 schreef LXIV het volgende:
Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst sedert jaren weer in een bruingoedwinkel (om een stekkertje te halen). Keek ik daar om me heen en zag enkel platte TV's. Dus ik vraag aan de winkelier of ze ook nog "gewone" televisies verkochten. Bleken die al twee jaar helemaal niet meer gemaakt te worden! Nooit geweten!
Want, of vloeit dat voort uit het voorafgaande?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef ShadyLane het volgende:
Geen aanmoediging nodig hier Lienekien, de komende periode ben ik hier volautomatisch al een dissonant.
Geen idee. Is het wel een bestaand woord?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wtf betekent 'onderbepalen'?
Als jullie opflikkeren met:quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik had die opmerking van Claudia helemaal gemist. Ik heb maar één antwoord: flikker op met je EK voetbal.
Zo is dat, Claudia!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu overigens een erg fijn boek over voetbal aan het lezen: Wij hielden van Oranje van Auke Kok. Het is goed geschreven en het gewonnen toernooi van 1988 wordt van vele kanten belicht. Zo begint het boek met het hoofstuk 'Gedachten van een bobo' - wisten jullie dat die term door Gullit is geïntroduceerd? - waarin de schrijver het verhaal van een bondsbons vertelt. Michels wordt in dat hoofdstuk geportretteerd als een schreeuwerd. Erg verrassend!
Volgens mij is Teeuwen ook niet onbekend met het werk van Andy Kaufman.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef NoCigar het volgende:
Toch heeft Teeuwen wel iets van Toon Hermans voorzover ik dat kan overzien: dat lang uitmelken van niets en het dan toch nog boeiend weten te houden.
Deal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een andere dan de Latijnse benaming kent ze niet. En papa's auto is de "KDF (Kraft durch Freude) Wagen".
Met welke auto gaan we naar oma?
Met kaadeëf-wagen, papa!
Neerlands mooiste voetbalmomenten:quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:32 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas wel, zoodje. Maar tijdens mijn studententijd heb ik eigenlijk ook angstaanjagend veel gedaan. Eigenlijk zou me wel een workaholic kunnen noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Neerlands mooiste voetbalmomenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IR heb je nu een -echte- baan? Een baan waar je wel voor gaat en waar je je studentikoze gelummel van je af kunt schudden?
Wat is 't?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi.
Jep. Deel van m'n muzikale onderricht, hè?quote:
Ondergaat. Van een zekere Bowie-fan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:57 schreef Gellius het volgende:
Het muzikale onderricht dat je geeft of ondergaat?
Ze hebben 6 albums op rij gemaakt met alleen maar mooie nummers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat er mooie Zeppelin-nummers bestonden.
Juist. De Amsterdamse huizenmarkt is werkelijk deprimerend. Als je niet lang genoeg ingeschreven staat bij de woningbouw, of je kan het je niet veroorloven om een hypotheek te nemen, kom je gewoon terecht in een soort jungle. De grootste troep wordt je aangesmeerd en je denkt bijna dat het normaal is en je het maar aan moet nemen. De nadelen van sociale woningbouw en de nadelen van een vrije huizenmarkt, in plaats van de voordelen van beide systemen. Ik vraag me echt af hoe de gemeente dat voor elkaar krijgt. Het zijn een stel corrupte kankerlijers.quote:
Zoek je nou een huis of een kamer?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Juist. De Amsterdamse huizenmarkt is werkelijk deprimerend.
Op z'n tijd een nummer kan ik erg waarderen. Maar dan is het ook weer mooi geweest voor even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat er mooie Zeppelin-nummers bestonden. Ik ga het straks eens luisteren.
Maar eh, lastig, om daar een stageplek voor te vinden, lijkt me!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mocht iemand een stage weten voor een masterstudente Nederlands, afstudeerrichting historische letterkunde, dan houd ik mij zeer warm aanbevolen.
Nee, een stage is niet verplicht. Het volgen van ten minste twee onderzoekscolleges wél, en die heb ik al gedaan (of nou ja, die ben ik aan het afronden). De resterende tijd, naast m'n scriptie, mag ik zelf invullen met of nóg een onderzoekscollege, of een stage. En dan lijkt een stage me leuker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar eh, lastig, om daar een stageplek voor te vinden, lijkt me!
Is stage verplicht? En moet je dan een onderzoek uitvoeren?
Je kan ook overdrijven, Gellius. Maar goed, mijn eerste daadwerkelijk verdiende weekend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef Gellius het volgende:
Môge. Gefeliciteerd, IR.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet gelukkig niet wat een brulshirt is.
En anders is er nog altijd Photoshopquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben serieus nieuwsgierig naar hoe de kleur oranje jou zou staan, PopeOfTheSubspace.
Maar daarmee krijg ik je vast niet om.
Hier ook zon aan de kustquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Oh, hier niet. Maar het Noorden heeft de laatste weken het grootste aandeel zonnig weer van het land.
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
USC? Daar is ook hatha yoga. Dat zou ik doen. Anders ashtanga. 'Traditioneel' betekent volgens mij meditatief. Bharata is met allemaal werktuigen heb ik begrepen. Dat lijkt me sowieso nogal idioot, maar het schijnt ook niet erg intensief te zijn. Ik kan ook nergens een goede uitleg vinden wat er anders aan is of wat er goed aan is. Volgens mij wil die Gertje gewoon centjes verdienen.
Ik zie de Duitsers ook nog niet zo makkelijk winnen van Polen hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef ShadyLane het volgende:
Ik had Zwitserland-Tsjechie helemaal goed voorspeld
Maar wat bezielde me om voor Duitsland-Polen 1-1 in te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |