Ik houd niet van rosé, ik houd niet van terrasjes, en ik houd niet van Amsterdam. Houd het maar gewoon bij de keukentafel. Je mag er ook 'muurbloempje' van maken. Of 'huismus'. Huismussenfilosofie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef JAM het volgende:
Keukentafelfilosofie, dat is mijn woord van de dag. Misschien kom ik er later nog op terug en maak ik van 'Lekker-met-een-glaasje-rosé-in-'t-zonnetje-op-een-Amsterdams-terrasje-filosofe' mijn woord van de dag.
Kus me. Kus me nu.quote:
Pica picaquote:Op 3 juni 2008 22:50[/url] schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat duurde hier vanavond ook even. Gelukkig kan ze nu begrijpen wat ik zeg, dus kan ik haar langzaam in slaap praten.
[i] Maar Prul, kijk het wordt al donker, alle dieren des velds gaan slapen. De Pica pica gaat slapen.
Als ik naar huis zou moeten zou ik "Doch" antwoordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Niet denkbeeldig' is prima.
Ik kan niet zo goed omgaan met ontkenningen. Neem de volgende hypothetische conversatie: "Moet jij niet naar huis?" / "Ja." Wtf betekent "ja" hier? En wat betekent "nee"?
Mijn intuïtie zegt me:
- "Nee" betekent "Nee, ik moet niet naar huis."
- "Ja" betekent "Ja, ik moet naar huis."
Maar mijn vader zou zeggen:
- "Nee, ik moet niet niet naar huis."
- "Ja, ik moet niet naar huis."
![]()
Ik wilde zojuist een emailtje versturen naar het Westeinde Ziekenhuis met daarin het verzoek of ik over een week of twee een dagje mee kan lopen op de afdeling gynaecologie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef sigme het volgende:
Ik wou zojuist de kippen van hun blijkbaar vruchteloos gebroed verlossen, toen ik de eieren naar me hoorde piepen.
Wat me brengt op.. Joop Visser.
Ik kocht een ei, de melkboer zei:
't Komt zo onder de kip vandaan,
Ik ben nog te laat van huis gegaan
Om het mee te kunnen nemen.
Hier heeft U een jong leven
Voor zestien cent of meer,
En namens de ouders: smakelijk eten, meneer.
Het lag nog warm te leven in mijn hand.
Ik mikte reeds zorgvuldig op de harde hete rand
Van de pan en ik kon de geur al ruiken
Van dit al te vroeg geremde kuiken.
Toen het ei zei, toen het ei zei:
Denk 'ns dat het een jongetje is
Dat je je gaat staan bakken.
Denk 'ns dat het je broertje is
Dat zacht sist in de pan
Denk 'ns dat ie verkrampt uit angst
De rand probeert te pakken ...
En dat 'ie dan terug in de boter glijdt
Wat dan, wat dan ... ?
Ik rolde het zorgvuldig in een deken,
En heb toen zelf
Twee weken liggen wachten op iets moois,
Slechts verwarmd door een hoop,
Slechts verwarmd door een laken,
Tot het ei begon te kraken ...
En 't kuiken zei, 't kuiken zei:
Haha, 't was geen jongetje,
Dat je had willen bakken.
Haha, 't was je broertje niet
Dat in de pan was gegaan.
En ik had me weer voor de zoveelste keer
Door een kuiken laten verlakken
Maar de volgende dag at ik rijst ...
met hele jonge kip of haan.
Ik laat de kippen nog even op het nest. (Ze zitten getweeen op een stel eieren. Rare beesten.)
Ho ho, niet zomaar Jan. Jan2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie is 'Jan', DO2?
Jelinek.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie is 'Jan', DO2?
Nee, hoor. Ik vroeg het me wel degelijk af. Ik dacht toe wel: "In plaats van 'Ruud van Nistelrooy' te typen, kan ik net zo goed mijn smiley posten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar goed, die vraag van je was natuurlijk gewoon een excuus om die smiley te kunnen gebruiken.
Ik begrijp ook wel dat het geen echte interesse was, hoor.
Get a life, man!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik vroeg het me wel degelijk af.
Ja, wat! Jij post zo uit het niets een foto van Ruud, vergezeld van een lachende PI. Dat roept vragen op, Do!quote:
Tja.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
2 redenen, Bupa.
Reden 1: Claudia heeft blijkbaar een zwak voor 'ons' Ruudje.
Reden 2: De vonken spatten er niet bepaald vanaf, op die foto.
Tja, wie weet, ik was er gelukkig niet bij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:55 schreef JAM het volgende:
Is het geen straf, is het geen aanfluiting, is het geen godverdomde gotspe dat Lienekien de laatste week waarschijnlijk méér seks heef gehad dn ik?
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tja, wie weet, ik was er gelukkig niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |