quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar was geen ruimte meer voor, naast al die innerlijke beschaving.
Even terugzoeken waar ik dat ook alweer gezegd heb. Kan even duren, hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik dacht dat beschaving juist voortkwam uit empathie. Maar bij heer Gellius bestaat het dus gewoon uit regeltjes naleven. Als een robot. Brrr.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:41 schreef NoCigar het volgende:
We hebben pas een nieuwe TV moeten kopen aangezien de oude gewoon stuk was. En we hebben meegedaan aan een EK-kortingsaktie. Tot zover mijn principes. Wel mooie TV overigens. Plat.
Een andere dan de Latijnse benaming kent ze niet. En papa's auto is de "KDF (Kraft durch Freude) Wagen".quote:
Doe geen moeite, dat heb je niet gezegd. Lienekien en ik hebben het simpelweg verzonnen geconstateerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Even terugzoeken waar ik dat ook alweer gezegd heb. Kan even duren, hoor.
Volgens mij is dat ook niet zo. Ik ken iemand die circa een half jaar geleden nog een 'gewone' gekocht heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:18 schreef LXIV het volgende:
Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst sedert jaren weer in een bruingoedwinkel (om een stekkertje te halen). Keek ik daar om me heen en zag enkel platte TV's. Dus ik vraag aan de winkelier of ze ook nog "gewone" televisies verkochten. Bleken die al twee jaar helemaal niet meer gemaakt te worden! Nooit geweten!
Want, of vloeit dat voort uit het voorafgaande?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef ShadyLane het volgende:
Geen aanmoediging nodig hier Lienekien, de komende periode ben ik hier volautomatisch al een dissonant.
Geen idee. Is het wel een bestaand woord?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wtf betekent 'onderbepalen'?
Als jullie opflikkeren met:quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik had die opmerking van Claudia helemaal gemist. Ik heb maar één antwoord: flikker op met je EK voetbal.
Zo is dat, Claudia!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu overigens een erg fijn boek over voetbal aan het lezen: Wij hielden van Oranje van Auke Kok. Het is goed geschreven en het gewonnen toernooi van 1988 wordt van vele kanten belicht. Zo begint het boek met het hoofstuk 'Gedachten van een bobo' - wisten jullie dat die term door Gullit is geïntroduceerd? - waarin de schrijver het verhaal van een bondsbons vertelt. Michels wordt in dat hoofdstuk geportretteerd als een schreeuwerd. Erg verrassend!
Volgens mij is Teeuwen ook niet onbekend met het werk van Andy Kaufman.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef NoCigar het volgende:
Toch heeft Teeuwen wel iets van Toon Hermans voorzover ik dat kan overzien: dat lang uitmelken van niets en het dan toch nog boeiend weten te houden.
Deal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een andere dan de Latijnse benaming kent ze niet. En papa's auto is de "KDF (Kraft durch Freude) Wagen".
Met welke auto gaan we naar oma?
Met kaadeëf-wagen, papa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |