Als jullie opflikkeren met:quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik had die opmerking van Claudia helemaal gemist. Ik heb maar één antwoord: flikker op met je EK voetbal.
Zo is dat, Claudia!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
Ja, dat wist ik.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nu overigens een erg fijn boek over voetbal aan het lezen: Wij hielden van Oranje van Auke Kok. Het is goed geschreven en het gewonnen toernooi van 1988 wordt van vele kanten belicht. Zo begint het boek met het hoofstuk 'Gedachten van een bobo' - wisten jullie dat die term door Gullit is geïntroduceerd? - waarin de schrijver het verhaal van een bondsbons vertelt. Michels wordt in dat hoofdstuk geportretteerd als een schreeuwerd. Erg verrassend!
Volgens mij is Teeuwen ook niet onbekend met het werk van Andy Kaufman.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef NoCigar het volgende:
Toch heeft Teeuwen wel iets van Toon Hermans voorzover ik dat kan overzien: dat lang uitmelken van niets en het dan toch nog boeiend weten te houden.
Deal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als jullie opflikkeren met:
- het songfestival
- flauwe grapjes
- intieme details
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een andere dan de Latijnse benaming kent ze niet. En papa's auto is de "KDF (Kraft durch Freude) Wagen".
Met welke auto gaan we naar oma?
Met kaadeëf-wagen, papa!
Neerlands mooiste voetbalmomenten:quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wie gaat er beginnen met 'het voetbalmoment van de dag'?
[ afbeelding ]
Helaas wel, zoodje. Maar tijdens mijn studententijd heb ik eigenlijk ook angstaanjagend veel gedaan. Eigenlijk zou me wel een workaholic kunnen noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Neerlands mooiste voetbalmomenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IR heb je nu een -echte- baan? Een baan waar je wel voor gaat en waar je je studentikoze gelummel van je af kunt schudden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |