Neerlands mooiste voetbalmomenten:quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wie gaat er beginnen met 'het voetbalmoment van de dag'?
[ afbeelding ]
Helaas wel, zoodje. Maar tijdens mijn studententijd heb ik eigenlijk ook angstaanjagend veel gedaan. Eigenlijk zou me wel een workaholic kunnen noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:52 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Neerlands mooiste voetbalmomenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IR heb je nu een -echte- baan? Een baan waar je wel voor gaat en waar je je studentikoze gelummel van je af kunt schudden?
Wat is 't?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi.
Jep. Deel van m'n muzikale onderricht, hè?quote:
Ondergaat. Van een zekere Bowie-fan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:57 schreef Gellius het volgende:
Het muzikale onderricht dat je geeft of ondergaat?
Ze hebben 6 albums op rij gemaakt met alleen maar mooie nummers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat er mooie Zeppelin-nummers bestonden.
Juist. De Amsterdamse huizenmarkt is werkelijk deprimerend. Als je niet lang genoeg ingeschreven staat bij de woningbouw, of je kan het je niet veroorloven om een hypotheek te nemen, kom je gewoon terecht in een soort jungle. De grootste troep wordt je aangesmeerd en je denkt bijna dat het normaal is en je het maar aan moet nemen. De nadelen van sociale woningbouw en de nadelen van een vrije huizenmarkt, in plaats van de voordelen van beide systemen. Ik vraag me echt af hoe de gemeente dat voor elkaar krijgt. Het zijn een stel corrupte kankerlijers.quote:
Zoek je nou een huis of een kamer?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Juist. De Amsterdamse huizenmarkt is werkelijk deprimerend.
Op z'n tijd een nummer kan ik erg waarderen. Maar dan is het ook weer mooi geweest voor even.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat er mooie Zeppelin-nummers bestonden. Ik ga het straks eens luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |