"Politiek correct". Volgens mij is dat nou typisch zo'n term die iedereen maar te pas en vooral te onpas in de mond neemt waardoor de werkelijke betekenis ervan allengs vertroebelt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:56 schreef Z het volgende:
Al dat politiek correcte gedoe de hele tijd.
Of wat denkt men dat het betekent? Het is tegenwoordig een of ander containerbegrip waarmee afkeuring wordt uitgesproken voor heel normale, beleefde omgangsvormen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat betekent het dan, Lienekien?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Gellius het volgende:
En wat is er nu weer ineens tegen op containerbegrippen? Mag dat niet meer ofzo?.
AMEN.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:42 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen idolaat van iemand kunnen zijn tout court.
Leuk geëdit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Mwah.
Ongemanierdheid is the newest latest, NC.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het toch minder leuk als mensenover hun seksleven gaan uitwijden.
Wil je nu een schouderklopje van ons?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar ben ik bij volledig van bewust, Z, volledig. Zolang vriendlief extatisch blijft verzuchten dat 'ie van z'n leven nog niet zulke goede seks heeft gehad, heb ik daar geen enkele moeite mee.
Dat is dwepen met levenloze zaken. Fetisjen. Daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Maar idolaat zijn van iemand, dat getuigt van weinig zelfrespect.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent natuurlijk een dweper bij uitstek, Gellius. Het Oosterpark, bankjes, Friese nagelkaas...
Asiel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie een kruisje. Gaan jullie die pers naar het asiel brengen?
Central Park bedoel je? Die's bizar goed ja. Mijn vader had de LP en als kind draaide ik die best vaak. Later op de middelbare school heb ik het album opnieuw ontdekt en in mijn studententijd zowaar nog een keer!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik heb de dvd-registratie van hét concert in 1981 op m'n pc staan.
Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Asiel?
De pers wordt (is) een wandkleed in de slaapkamer van mijn ouders.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De pers wordt (is) een wandkleed in de slaapkamer van mijn ouders.
Ik zie het probleem er niet zo van in. Ik bewonder Thom Yorke, Gordon Ramsay, Ruud van Nistelrooy, Ayn Rand, Santiago Calatrava, en zo zijn er nog wel een paar. Ze maken (of maakten) mooie dingen en ik vind dat ze de juiste houding hebben (of hadden), als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk er niet minder door over mezelf.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is dwepen met levenloze zaken. Fetishen. Daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Maar idolaat zijn van iemand, dat getuigt van weinig zelfrespect.
vanwaar dat afkeurende post-iconetje?quote:
Niet afkeurend, bedrukt. Omdat ik aan een andere pers dacht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
vanwaar dat afkeurende post-iconetje?
Ah op die manierquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet afkeurend, bedrukt. Omdat ik aan een andere pers dacht.
Het kruisje was een leugen. Ik wou de flauwe grap maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Klik hier eens, dan kun je 'm misschien wel zien.
Gedreven man, selfmade, harde werker. Ik deel zijn ideeën over lekker eten. Hij ziet meteen wat er mis is in een restaurant, pakt de problemen professioneel aan, dwingt respect af en weet bovenal zijn staf te inspireren. Vooral dat laatste blijft vaak onderbelicht.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kruisje was een leugen. Ik wou de flauwe grap maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |