quote:Op zondag 1 juni 2008 00:22 schreef Gellius het volgende:
Yep. Die heb ik nog net uit kunnen zien. En ik heb Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:42 schreef Claudia_x het volgende:
Eens in de zoveel tijd spreekt een wildvreemde me via MSN aan om te praten over mijn longembolie. Dat blijft toch best fijn. Voor alle anderen is het iets wat me ooit overkomen is, maar ik denk er nog elke dag aan. Ik wil alles onthouden.
Al jullie plaatjes heb ik ook bewaard. Dit vond ik het leukste plaatje:
[ afbeelding ]
Je hebt nog mazzel gehad dan. Met wat minder geluk waren ook weerstandjes op je moederbord doorgebrand, of je harde schijven vernield door de bliksem. Ook dat kan namelijk. Ik zet daarom standaard mijn computer maar uit als het te erg tekeer gaat in de atmosfeer.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:42 schreef ShadyLane het volgende:
Vorig jaar heeft de bliksem de voeding van mijn PC verwoest. Dat kan dus blijkbaar.
Ik waarschuw maar even.
En wat is dat dan precies?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:43 schreef wonderer het volgende:
Jullie gebruiken geen surgeprotectors voor je waardevolle electronische apparaten?
Ik heb niet het idee dat ik méér geniet van het leven. Je hoort mensen vaak zeggen dat ze zich minder druk maken om dingen die er niet toe doen. Ik kijk er anders tegenaan: ik maak me nog steeds druk om kleine dingen, en ik ben dolblij dat ik dat kan doen. Die gewone dingen zijn juist heel fijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 09:28 schreef mane het volgende:
Geniet je nu ook meer van het leven? Is dat de reden om het te willen onthouden? Ik kan me er weinig bij voorstellen, de impact van zo'n gebeurtenis.
Ik heb de laatste tijd veel interviews met leerlingen. Dan stel ik de vraag: "Stel je eens voor dat we een lijstje zouden maken van dingen die bij [naam van leerling] horen, wat voor soort dingen zouden er dan helemaal bovenaan dat lijstje staan?" Dan krijg je antwoorden als: vrienden, familie, voetbal, computerspellen, geloof, school. Maar er zitten ook leerlingen tussen die nergens enthousiast van kunnen worden. Ik vind dat zo vreselijk. Als dat maar geen gedeprimeerde volwassenen worden.quote:Gisteravond was ik eten bij een vriendin die enorm worstelt, haar hele leven al, met depressie&zwaarmoedigheid. Die geniet dus eigenlijk van niets in het leven. Ja, eten kan ze nog wel waarderen en koken vindt ze 'wel leuk' om te doen (ze kan het ook heel goed). Maar verder.. Ik probeer me voor te stellen hoe dat moet zijn, maar ik begrijp het niet.
Als ik lesgeef, kan ik me ook heel gelukkig voelen. Ook als ik chagrijnig ben of als het in het privé leven niet zo lekker gaat. Dan sta ik voor de klas en dan ben ik vanzelf wel blij. Dus naar Robbeneiland moeten ze gewoon dertig pubers meesturen, dan komt het wel goed.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:21 schreef ShadyLane het volgende:
Behalve door sport en door heel toffe muziek kan ik eigenlijk vooral gelukkig worden van dingen die je met andere mensen doet. Dat zijn ergens gevaarlijke dingen om gelukkig van te worden, want die mensen moeten ook maar net voorhanden zijn en hetzelfde willen. Als ik ooit 27 jaar lang word vastgezet op Robbeneiland heb ik een probleem.
Zoals ik de vraag stel, gaat het niet zozeer om geluk maar om identiteit. Daarom staan er bovenaan het lijstje niet alleen maar leuke dingen, maar ook belangrijke dingen.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:25 schreef mane het volgende:
Het is ook maar wat je gewend bent en/of geleerd hebt. Met mijn zwaar calvinistische opvoeding was ik ook helemaal niet gewend om over 'genieten in het leven' te praten of over geluk. Als mij als puber dat soort vragen was gesteld, had ik waarschijnlijk ook heel verbaasd gekeken en lang moeten nadenken.
Een stekkerdoos die beschermt tegen plotselinge pieken in het stroomnet. Het is een soort zekering. Ik heb hem gelukkig nooit nodig gehad nog, maar de accu die ik gebruik wel (mijn PC is nogal gevoelig en in ons appartement viel de stroom regelmatig een seconde uit).quote:
Het Dutch Design Center was vandaag ook open. Allemaal (nou ja, toch voor een flink deel) mooie meubels.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef Gellius het volgende:
Gezegend zijn zij die om de hoek een boekhandel hebben die 's zondags open is.
Natuurlijk zijn er uitschieters naar boven en naar beneden, duh. Maar ik ben geen superemotioneel type, vrij gelijkmatig wat gevoel betreft, en gelukkig is dat tevredenheid/geluk.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:05 schreef k_man het volgende:
Altijd 'redelijk gelukkig'? Nooit teneergeslagen, nooit boos, nooit overvallen door een spontaan gevoel van ultiem geluk?
Wat een vreselijk saai leven leid je dan.
Dat klinkt mij dan weer wat hedonistisch in de oren. (Al zul je dat vast niet zo bedoelen.)quote:Op zondag 1 juni 2008 18:58 schreef k_man het volgende:
Er is dus geen permanent gevoel van redelijk geluk, zoals je eerder zei. Er zijn uitschieters. Waarschijnlijk heb je wel een idee waardoor die uitschieters veroorzaakt (kunnen) worden, zodat je die situaties kunt opzoeken of vermijden. Niet dat dat altijd lukt natuurlijk.
Wat ik bedoel is dat je niet snel een verre reis zult gaan maken als je weet dat je je ver van huis altijd diep ongelukkig voelt. Of dat je je best zult doen om bij het verjaardagsfeestje van je zoontje te zijn, omdat je weet dat je altijd erg van die kinderpartijtjes geniet. Dan kan het nog best zo zijn dat je zoontje tijdens dat feestje op z'n muil gaat en al z'n tanden breekt. Een en al ellende en helemaal geen gelukkig gevoel. Een gelukig gevoel is dus nooit gegarandeerd, maar je kunt wel je best doen om het een handje te helpen, of omgekeerd. Als iemand je vraagt van welke dingen je erg gelukkig kunt worden, is daar best een antwoord op mogelijk. Niet een alomvattend antwoord, maar als je helemaal niks kunt noemen lijkt me dat toch zorgwekkend.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:03 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt mij dan weer wat hedonistisch in de oren. (Al zul je dat vast niet zo bedoelen.)
Op deze manier klinkt het eenvoudig. Het kan ook zo zijn dat je graag iemand zou willen zijn die iets van de wereld heeft gezien, ookal weet je dat je je thuis het fijnst voelt. Misschien vind je kinderfeestjes vreselijk, maar ga je er naartoe om je zoontje blij te maken. Geluk zit niet alleen in het opzoeken van situaties van gelukzaligheid, maar ook in het algehele gevoel dat je hebt over de manier waarop je je leven vormgeeft.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat je niet snel een verre reis zult gaan maken als je weet dat je je ver van huis altijd diep ongelukkig voelt. Of dat je je best zult doen om bij het verjaardagsfeestje van je zoontje te zijn, omdat je weet dat je altijd erg van die kinderpartijtjes geniet.
Tuurlijk kan dat, maar als dat geval is zal de kans dat je bij die gelegenheden momenten van puur geluk ervaart toch een stuk kleiner zijn, lijkt mij.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:15 schreef Claudia_x het volgende:
Op deze manier klinkt het eenvoudig. Het kan ook zo zijn dat je graag iemand zou willen zijn die iets van de wereld heeft gezien, ookal weet je dat je je thuis het fijnst voelt. Misschien vind je kinderfeestjes vreselijk, maar ga je er naartoe om je zoontje blij te maken.
Natuurlijk, mijn post hierboven is een beetje kort door de bocht, maar ik blijf dezelfde mening toegedaan. Misschien moet je het niet eens geluk noemen, misschien is dat een te zwaar begrip. Laten we het dan 'genieten van' noemen. Als je mensen vraagt waar ze nou écht van kunnen genieten en er komt geen antwoord, dan is er toch iets zorgwekkends aan de hand, of niet?quote:Geluk zit niet alleen in het opzoeken van situaties van gelukzaligheid, maar ook in het algehele gevoel dat je hebt over de manier waarop je je leven vormgeeft.
En de geur van regen en patchoulli?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De geur van regen (het wordt minder als ik ergens naartoe en er doorheen moet) en boven iemand anders verkozen worden
.
Om er maar twee te noemen. maar het is lastig om het zo op te sommen.
Waarom is zoiets zorgwekkend? Wie ben jij om te bepalen of de afwezigheid van een antwoord zorgelijk is? Misschien vind die mensen je gewoon een zak, of vinden ze het een stomme vraag die ze niet willen beantwoorden met een stom antwoord, of misschien hebben ze een heel ander geluksbegrip, of misschien zijn ze helemaal niet zo bezig met 'gelukkig' zijn, maar zijn ze geabsorbeerd in datgene waar ze op dat moment mee bezig zijn (converseren, een film bekijken, dansen). Vragen naar geluk is altijd vragen naar een representatie van dat begrip in iemands leven, terwijl de ervaring van geluk misschien alleen schuilt in momenten waarin iemand iets absoluuts ervaart en niet in staat is daar een adequate represenatie voor te vinden in het eigen leven.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:02 schreef k_man het volgende:
Als je mensen vraagt waar ze nou écht van kunnen genieten en er komt geen antwoord, dan is er toch iets zorgwekkends aan de hand, of niet?
Oh, er zijn zat dingen waar ik van kan genieten, een aantal die ik op kan zoeken en een aantal die me overkomen.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar als dat geval is zal de kans dat je bij die gelegenheden momenten van puur geluk ervaart toch een stuk kleiner zijn, lijkt mij.
[..]
Natuurlijk, mijn post hierboven is een beetje kort door de bocht, maar ik blijf dezelfde mening toegedaan. Misschien moet je het niet eens geluk noemen, misschien is dat een te zwaar begrip. Laten we het dan 'genieten van' noemen. Als je mensen vraagt waar ze nou écht van kunnen genieten en er komt geen antwoord, dan is er toch iets zorgwekkends aan de hand, of niet?
Stel je niet zo aan. Je snapt best dat ik het niet zo eng bedoel als jij het kennelijk wilt opvatten. Het gaat er helemaal niet om of ik die vraag aan iemand stel, of om het moment waarop.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:59 schreef zodiakk het volgende:
Waarom is zoiets zorgwekkend? Wie ben jij om te bepalen of de afwezigheid van een antwoord zorgelijk is? Misschien vind die mensen je gewoon een zak, of vinden ze het een stomme vraag die ze niet willen beantwoorden met een stom antwoord, of misschien hebben ze een heel ander geluksbegrip, of misschien zijn ze helemaal niet zo bezig met 'gelukkig' zijn, maar zijn ze geabsorbeerd in datgene waar ze op dat moment mee bezig zijn (converseren, een film bekijken, dansen). Vragen naar geluk is altijd vragen naar een representatie van dat begrip in iemands leven, terwijl de ervaring van geluk misschien alleen schuilt in momenten waarin iemand iets absoluuts ervaart en niet in staat is daar een adequate represenatie voor te vinden in het eigen leven.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:42 schreef Claudia_x het volgende:
Al jullie plaatjes heb ik ook bewaard. Dit vond ik het leukste plaatje:
[ afbeelding ]
Wat wil/vind je dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Je snapt best dat ik het niet zo eng bedoel als jij het kennelijk wilt opvatten. Het gaat er helemaal niet om of ik die vraag aan iemand stel, of om het moment waarop.
Kweenie, ik vind het plaatje ook wel iets Chinezerigs hebben.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zouden die poesjes Duits zijn?
Indienen mag altijd.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Frollo, mag ik voor het poesje van morgen een verzoekje indienen?
Een plaatje van een poezepootje waarvan je de kussentjes ziet.quote:
Misschien zijn honden makkelijker te vangen?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:22 schreef k_man het volgende:
Hond waarschijnlijk. Volgens mij worden honden vaker gegeten dan katten, dus dat zal wel een reden hebben.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 18:38 schreef mane het volgende:
Dat stukje over observeren hè. Ik ben soms zo ongelooflijk blind voor mijn omgeving. Zo werd ik gebeld door een kennis die me vertelde dat ik zojuist langs een terras fietste waar hij zat, en ik keek hem blijkbaar recht in z'n gezicht maar had totaal niet door dat hij 't was. Hij schijnt nog te hebben gezwaaid. Ik heb hem nb gisteravond nog gezien..
Ik weet toch al lang dat jij een kattenliefhebber bent.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef zodiakk het volgende:
Gelukkig gaat het weer over neutrale onderwerpen hier. Time to bail out.
Ja, die zag ik ook. Totaal over the top.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef ShadyLane het volgende:
Over modellen gesproken, ik vond de voorpaginafoto van de Volkskrant van vandaag, met Yves St Laurent, echt geweldig! Ik zoek hem wel even voor jullie op, zo ben ik.
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef ShadyLane het volgende:
Was dit serieus:
"die in verband met een Celine Dionconcert in Amsterdam waren"
?
Natuurlijk bedoelde ik precies dat, sufferds.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Dat weet je niet. Misschien bedoelt Gellius net zo'n ellendige dag als Z vorige week had.
D'r komt onweer aan, DaD.
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htmquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk, ik word helemaal idioot van die gebroken nachten waarbij je steeds badend in het zweet wakker wordt.
Wanneer dan? Vanavond? Of straks al?
Zeikerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelde ik precies dat, sufferds.
Ja hoor. Nét die ene dag dat ik had besloten thuis lekker de ramen open te laten en nu eens níet m'n jas mee te slepen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnw.htm
Ik denk dat het losbarst vlak voor dat ik er op de fiets op uit moet.
Bedoel je nou een dag zoals ik die weleens heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef Z het volgende:
Nou sterkte er mee Gellius. Ik ben er nu wel weer grotendeels overheen. Wat een k-dag was dat zeg.
Ok, ik noteer: tot 11:45 droog. En dan vanmiddag van 16:15 tot 16:45 dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat het nog een uurtje droog blijft, en rond half 5 ook weer een uurtje.
Een z-dag dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Bedoel je nou een dag zoals ik die weleens heb?
Hm, ja. Helaas gemist dus. Het was al een herhaling, zie ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om deze documentaire. (NPS, zie ik nu.) Staat zo te zien (nog) niet online.
Ik ga toch niet in m'n hemdje en op slippers door dit weer naar huis fietsen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:49 schreef Lienekien het volgende:
Moet je niet naar huis om je ramen dicht te doen?
Jij wordt wel weer droog, maar je spullen???????quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in m'n hemdje en op slippers door dit weer naar huis fietsen!
Dat zien we dan wel weer. Er zijn weinig spullen waar ik dermate waarde aan hecht dat ze beslist niet nat mogen worden (behalve de kaartjes voor het Bruce Springsteenconcert, maar die liggen uiteraard veilig opgeborgen). De keuken en badkamer dweil ik dan wel als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wordt wel weer droog, maar je spullen???????
Valencia? Ook dit is helemaal nieuw voor me. Wat voor problemen zijn er dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd waardoor er problemen met het Palau de les Arts zijn ontstaan. Weet jij daar iets van, k_man?
Precies dit ja. Misschien komt er vanavond NOG een keer onweer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:43 schreef k_man het volgende:
Gisteraviond heeft het al stevig geonweerd hier, maar het is er niet veel beter op gewordne. Het is iets koeler, maar een stuk klammer.
Het is een slowchattopic ja. Of een langzaampraattopic (de afkorting LPT komt ook regelmatig voorbij in de TT'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:
Ik begrijp dit topic niet.Wat is de bedoeling? Is dit een soort slowchat? Ik zie de TT steeds voorbij komen en word dan nieuwsgierig.
Okee, duidelijk. Ik miste een topicnummer, vandaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een slowchattopic ja. Of een langzaampraattopic (de afkorting LPT komt ook regelmatig voorbij in de TT's).
Ja, dat liedje natuurlijk. Ik zag haar op tv, optredend op Pinkpop. Dit vond ik ook wel een vrolijk liedje.quote:
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Okee, duidelijk. Ik miste een topicnummer, vandaar.
Ordnung muss sein!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?
Nou, het hoeft niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou je een topicreeks als deze willen nummeren? Doet het er iets doe of dit deel 112 is, of deel 74, of deel 389?
Als wij dat zouden doen, zouden al die anderen zich in een hoekje kapot gaan zitten schamen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het hoeft niet.Maar de meeste slowchats hebben wel nummers dacht ik.
Was meer dat ik het daarom niet herkende als een slowchat.
Toch niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Z het volgende:
Ik heb dan toch eindelijk mijn kind in slaap gekregen.
Ja, gelukkig zijn we daar mee opgehouden.quote:
Dat duurde hier vanavond ook even. Gelukkig kan ze nu begrijpen wat ik zeg, dus kan ik haar langzaam in slaap praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:44 schreef Z het volgende:
Ik heb dan toch eindelijk mijn kind in slaap gekregen.
Nou, om eerlijk te zijn had ik alle topics uitgeprint en klaar liggen om te bundelen, maar sinds jouw gekloot met die cijfers heb ik daar maar vanaf gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn we daar mee opgehouden.
Hoewel ik het wel grappig vond als mensen zich allerlei moeite getroostten om uit te zoeken wat het correcte nummer moest zijn, nadat ik een deel foutief genummerd had. Wie steekt er nou energie in het vinden van het juiste nummer van een topic waar na volgende week geen mens meer naar omkijkt?
Ik deed dat toen altijdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel grappig vond als mensen zich allerlei moeite getroostten om uit te zoeken wat het correcte nummer moest zijn, nadat ik een deel foutief genummerd had. Wie steekt er nou energie in het vinden van het juiste nummer van een topic waar na volgende week geen mens meer naar omkijkt?
Ik lees 's nachts nog wel eens oude LPT's. Die zijn bij tijden best wel leuk. Beter dan wat er tegenwoordig in de boekhandel ligt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op Pinkpop zong ze ook als een muppet. Live is ze dus niet zo goed, maar de liedjes zijn wel tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Vergelijk het eens met dit live-nummer
Verder heeft ze wel een puike cd, daar niet van.
Koud geslingerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb vandaag honing gekocht!.
Waarom? Waarom? Altijd gezonder dan chocola, dat wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Nummer 332 is ditquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu anders toch maar mooi wel 'n beetje nieuwsgierig geworden naar welk deel dit deel dan wel niet zou moeten zijn inmiddels, hoor.
Ik zou er vooral de rest van de avond aan besteden om dat tot op de bodem uit te zoeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nu anders toch maar mooi wel 'n beetje nieuwsgierig geworden naar welk deel dit deel dan wel niet zou moeten zijn inmiddels, hoor.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op Pinkpop zong ze ook als een muppet. Live is ze dus niet zo goed, maar de liedjes zijn wel tof.
Althans, de twee die ik ken.
Uiteraard. Maar het is bloemenhoning en ik denk toch dat we vroeger thuis bijenhoning hebben. Maar ik durfde er m'n moeder niet om te bellen - ik hou het beeld dat ze van me heeft graag in stand.quote:
Ha, zo herkenbaar, en ik heb niet eens een kind.quote:
131 Rimpelkattenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met het topicnummer speels verwerkt in de titel!
Om een van mijn favoriete nagerechten te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb vandaag honing gekocht!.
Waarom? Waarom? Altijd gezonder dan chocola, dat wel.
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:57 schreef k_man het volgende:
Is niet alle honing bijenhonig dan?
Oh, en er staat trots op vermeld: ''t Zuiden'. En wat uit het zuiden komt is goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).
De American Recordings zijnquote:
Oh, vreemd. Volgens mij is alle honing bijenhoning, maar wordt er onderscheid gemaakt naar de plantjes en bloemetjes die de bijtjes bezoeken; bloemenhoning, klaverhoning, acaciahoning, etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).
Ja, hé, hoe moeten wij dat weten. Wij kennen jouw smaak niet, wij kennen die mensen niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Dus. Even iets heel anders.
Ik ben lid van een schrijfforum waarvan een deel vand e leden publiceert, zowel regulier als POD. Er is een systeem opgezet dat leden in staat stelt de boeken van andere leden te lezen zonder dat ze die allemaal hoeven te kopen.
Ik heb nu dus twee boeken gelezen waar iedereen laaiend enthousiast over was en een daarvan is zelfs in de media behoorlijk opgepikt. Ik vond ze op hun best "wel aardig". Ligt het nou aan mij of denken jullie dat mensen te snel enthousiast zijn op zo'n intiem forum waar iedereen elkaar kent?
True, true. Misschien ben ik gewoon erg kritisch op bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, hoe moeten wij dat weten. Wij kennen jouw smaak niet, wij kennen die mensen niet.
(Maar ik denk toch voor een deel het laatste.)
Als in:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind de originele versie toch beter, Bupa.
Laat het door de mensen hier, op TTK, lezen. Zo kritisch als wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
True, true. Misschien ben ik gewoon erg kritisch op bepaalde gebieden.
Als mijn boek straks uitkomt, gaan zij het ook lezen. Wat nou als ze net zo enthousiast zijn? Kan ik het dan nog wel geloven?
Is bijenhoning niet gewoon de restjes doorelkaar ofzo? Niet van een specifieke bloemensoort ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, vreemd. Volgens mij is alle honing bijenhoning, maar wordt er onderscheid gemaakt naar de plantjes en bloemetjes die de bijtjes bezoeken; bloemenhoning, klaverhoning, acaciahoning, etc.
Ja. Zéker wanneer het verhuist naar 't Noorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en er staat trots op vermeld: ''t Zuiden'. En wat uit het zuiden komt is goed.
Zou ik ook denken, maar waarom zou die dan duurder zijn dan de bloemenhoning?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is bijenhoning niet gewoon de restjes doorelkaar ofzo? Niet van een specifieke bloemensoort ofzo?
Ik denk dat sommige mensen die de auteur wat beter kennen, sowieso al minder objectief naar zijn verhalen kijken. Ergens vind ik dat wel vervelend, als iemand het puur subjectief bekijkt en geen kritiek wil leveren.. Als ik verhalen aan iemand laat lezen, dan doe ik dat immers omdat ik feedback wil, kritische opmerkingen aan de hand waarvan ik het verhaal kan verbeterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Dus. Even iets heel anders.
Ik ben lid van een schrijfforum waarvan een deel vand e leden publiceert, zowel regulier als POD. Er is een systeem opgezet dat leden in staat stelt de boeken van andere leden te lezen zonder dat ze die allemaal hoeven te kopen.
Ik heb nu dus twee boeken gelezen waar iedereen laaiend enthousiast over was en een daarvan is zelfs in de media behoorlijk opgepikt. Ik vond ze op hun best "wel aardig". Ligt het nou aan mij of denken jullie dat mensen te snel enthousiast zijn op zo'n intiem forum waar iedereen elkaar kent?
Ghehehe. Ik hoef er, als 20-jarige, ook niet mee aan te komen bij m'n vrienden. Laat ik het de invloed van m'n ouders noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Simon & Garfunkel.Ik ben niet de enige mens op deze wereld die daar fan van is.
Iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek en vindt het truttige en oubollige muziek.
![]()
Wheheh, yeah. Louis vond het wel aardig, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat het door de mensen hier, op TTK, lezen. Zo kritisch als wat.
Hmmmm... Mysterie!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar waarom zou die dan duurder zijn dan de bloemenhoning?
Bron: http://www.vkro.nl/Productinformatie/productinformatie%20H.htmquote:Honing
Honing wordt ons door de bijen geleverd, die het zoete sap (nectar) uit de bloemen opzuigen. Het sap gaat in de maag van de bij een verbinding aan met de daar aanwezige spijsverteringssappen, en met dit mengsel vult de bij zijn honingraat. Honing is een zuiver natuurproduct, waaraan niets mag worden toegevoegd. Dat wil niet zeggen dat elke honingsoort even goed is; de kwaliteit van honing zal onder meer gezocht moeten worden in de leefomstandigheden van de bijen die hem maken. Zo is de kwaliteit van de honing sterk afhankelijk van de bijenhouder, vooral nu er een tijdperk van bio-industrie met bijen dreigt. Een imker die kwaliteitshoning levert, werkt natuurvriendelijk en gebruikt geen chemische middelen bij het verzorgen van de bijen of bij het oogsten en verwerken van de honing. Dit gebeurt bij lage temperaturen (25-37 °C). De in de raten achterblijvende honing wordt bij hogere temperaturen geoogst en kan nog dienst doen als bakhoning. Elke kwaliteitshoning kristalliseert na verloop van tijd. U kunt de honing smeerbaar houden door hem regelmatig om te roeren. Eenmaal gekristalliseerde honing kunt u weer vloeibaar maken door de pot in warm water te zetten (maximaal 40 °C). De honing blijft dan weer enkele weken goed smeerbaar. Honing is in vele soorten verkrijgbaar, afhankelijk van de bloemen waar de bijen voornamelijk op gevlogen hebben. zo is er lindebloesemhoning, heidehoning, acaciahoning, klaverhoning, boekweithoning, tijmhoning, oranjebloesemhoning, dennenhoning, woudhoning, mintbloesemhoning, koolzaadhoning, lavendelhoning, zonnebloemhoning, fruithoning (alleen van fruitbomenbloesem) en raathoning: honing die met raat en al in de pot zit. Deze laatste wordt als een delicatesse beschouwd. Wat we kennen onder de naam bloemen of bijenhoning is een mengsel van diverse soorten, waarbij de fabrikant heeft getracht een honing met een fijn boeket samen te stellen. De diverse soorten verschillen nogal van elkaar, van heldergeel tot donkerbruin, van stug smeerbaar tot heel vloeibaar. Klaver en bloemenhoning hebben de meest neutrale smaak. Acaciahoning blijft vloeibaar. Door het mengen van verschillende soorten honing wordt een altijd smeerbare honing verkregen (bloemenhoningcrème). Op een donkere plaats is honing vrijwel onbeperkt houdbaar. Honing kan vla, pudding en sauzen dun maken (zie ook moutstroop).
Ja, precies. Gelukkig heb ik met proeflezers van mijn manuscript wel geluk gehad. Ik laat zelf ook altijd prima merken wat me wel en niet zint, zonder aanziens des persoons. Ik kan er ook niet goed tegen als dingen helemaal de hemel in worden geprezen, enige relativering is wel gewenst dan, vind ik. Ook als het mijn eigen werk betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen die de auteur wat beter kennen, sowieso al minder objectief naar zijn verhalen kijken. Ergens vind ik dat wel vervelend, als iemand het puur subjectief bekijkt en geen kritiek wil leveren.. Als ik verhalen aan iemand laat lezen, dan doe ik dat immers omdat ik feedback wil, kritische opmerkingen aan de hand waarvan ik het verhaal kan verbeteren.
Ik moet altijd huilen van Bridge over Troubled Water.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ghehehe. Ik hoef er, als 20-jarige, ook niet mee aan te komen bij m'n vrienden. Laat ik het de invloed van m'n ouders noemen.Ik ben ook gek van Ramses Shaffy, Boudewijn de Groot en Herman van Veen.
When youre weary, feeling small,
When tears are in your eyes, I will dry them all;
Im on your side. when times get rough
And friends just cant be found,
Like a bridge over troubled water
I will lay me down.
I will lay me down.
When youre down and out,
When youre on the street,
When evening falls so hard
I will comfort you.
Ill take your part.
When darkness comes
And pains is all around,
I will lay me down.
I will lay me down.
Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.
If you need a friend
Im sailing right behind.
I will ease your mind.
I will ease your mind.
Woei!
Herman van Veen heeft minder goede/sterke teksten. (Wat wil je, de man is een theaterman) Maar ik vind ze altijd wel 'lekker' in het gehoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen van Bridge over Troubled Water.
Boudewijn de Groot & Ramses Shaffy zijn ook. Herman van Veen vind ik iets minder.
Ja, maar dat wist ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen. En ik hoor Simon & Garfunkel ook best graag.
Precies. Ik heb ook wel kiritische proeflezers hoor... iemand met een heel scherpe blik bijvoorbeeld, die wat inconsistenties uit een verhaal haalde... zo woonde de hoofdpersoon in een rijtjeshuis, en zo rende hij er rondjes omheen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. Gelukkig heb ik met proeflezers van mijn manuscript wel geluk gehad. Ik laat zelf ook altijd prima merken wat me wel en niet zint, zonder aanziens des persoons. Ik kan er ook niet goed tegen als dingen helemaal de hemel in worden geprezen, enige relativering is wel gewenst dan, vind ik. Ook als het mijn eigen werk betreft.
En dit dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Boudewijn de Groot & Ramses Shaffy zijn ook. Herman van Veen vind ik iets minder.
Ik heb helemaal níks met Bruce Springsteen. Lees: Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind ze zo soft, Simon & Garfunkel.. En Boudewijn de Groot ook.
Nou ja, soft zijn ze misschien wel in veel van hun nummers. Maar niks mis met soft zo op z'n tijd.quote:Slow down, you move too fast.
You got to make the morning last.
Just kicking down the cobble stones.
Looking for fun and feelin' groovy.
Ba da, Ba da, Ba da, Ba da...Feelin' Groovy.
Hello lamp-post,
What cha knowin'?
I've come to watch your flowers growin'.
Ain't cha got no rhymes for me?
Doot-in' doo-doo,
Feelin' groovy.
I've got no deeds to do,
No promises to keep.
I'm dappled and drowsy and ready to sleep.
Let the morning time drop all its petals on me.
Life, I love you,
All is groovy.
+1 voor jou.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:23 schreef wonderer het volgende:
Ik kan wel genieten van Herman, Boudewijn en Ramses
Wat liev van je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:20 schreef wonderer het volgende:
Isegrim, ik heb die jelly beans van jou nog steeds nergens gezien (ik kijk overal waar ik kom).
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb helemaal níks met Bruce Springsteen. Lees: Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.Ik weet dat hij bestaat en dat hij liedjes maakt, maar ik ken geen nummer van hem. Oh, wacht: Born In The Usa. Die wel.
Mooi nummer, though.
The Riverquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:24 schreef IQM het volgende:
Ik heb helemaal níks met Bruce Springsteen. Lees: Ik ken hem eigenlijk niet zo goed.Ik weet dat hij bestaat en dat hij liedjes maakt, maar ik ken geen nummer van hem. Oh, wacht: Born In The Usa. Die wel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Bruce Springsteen kan ik echt niet uitstaan.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
.
.
.
Mijn held. Mijn hoop in bange dagen. Mijn redder in nood. Mijn life changing experience, elke keer weer. Mijn licht aan het einde van de tunnel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
Als het over mooie teksten gaat, wat vinden jullie van Acda en de Munnik dan?
Dat hebben mijn lief en ik met Fok.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zeg ik, zonder Bruce waren Do2 en ik nu niet eens bij elkaar!
Sommige teksten vind ik wel okay, de liedjes iets minder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
Als het over mooie teksten gaat, wat vinden jullie van Acda en de Munnik dan?
Duidelijk...quote:
Ik had ergens gelezen dat ze tijdens het schrijven van het nummer nogal high waren.quote:
Ze hebben meer dan één liedje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sommige teksten vind ik wel okay, de liedjes iets minder.
Weet ik dat eindelijk ook eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat ze tijdens het schrijven van het nummer nogal high waren.Verklaart meteen "Hello lamp-post, what cha knowin'?"
Ohhh how I love you, girl! Dat zong mijn mama vroeger voor mij.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet ik dat eindelijk ook eens.
[..]
Ohhh how I love you, girl! Dat zong mijn mama vroeger voor mij.![]()
Scarborough Fair, ook zo prachtig.En America. En The Boxer. En Cathy's Song. En! En! En! Eindelijk iemand gevonden die het ook mooi vindt!
Ze is te zien in je avatar?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:48 schreef JAM het volgende:
Drie, twee, één, Maitje! Zaterdag komt mijn Japanse schone voor tien dagen naar Nederland..
Ik heb die wel helemaal op CD.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik heb de dvd-registratie van hét concert in 1981 op m'n pc staan.
Hmm, da's inderdaad wel treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb die wel helemaal op CD.
Mijn liefde voor S&G begon heel treurig, met de dood van mijn opa, op wiens crematie Bridge over Troubled Water werd gedraaid. In de tijd daarna hebben mijn moeder en ik veelvuldig naar zijn favoriete LP geluisterd (Greatest Hits, die groene). Daarna ben ik meer gaan luisteren.
Ik ben helemaal niet zo'n muziekfan, zet zelden een plaatje op. Maar S&G blijven altijd bij me.
Da's een filmpje van jaren terug, inmiddels, op het vliegveld van Bangkok. Moe en geïrriteerd na een lange vlucht, met een reporter die haar en haar zoontje niet met rust wilde laten, ondanks herhaaldelijk vragen. Wat nog steeds geen reden is om gwelddadig te worden, maar het wel een beetje in perspectief plaatst.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:04 schreef Z het volgende:
Laatst zag ik een filmpje waain Bjork haar cool verloor en een fotograaf (vrouw) in elkaar timmerde. Bizar. En niet zo schattig.
Kind slaaot, dus ik ga ook.
Is het ook wel. Ook op die van mij zal het gedraaid worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, da's inderdaad wel treurig.'t Is eigenlijk ook wel een beetje een 'begrafenisnummer', hè.
Als dat geen dwepen is!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
.
.
.
Mijn held. Mijn hoop in bange dagen. Mijn redder in nood. Mijn life changing experience, elke keer weer. Mijn licht aan het einde van de tunnel.
Ok, ik overdrijf misschien enigszins. Maar er gaat geen dag voorbij zonder Bruce. En ja, ik luister ook naar andere muziek. Ik moet wel, Do2 is m'n vriendje.
We zullen het toch met jou moeten doen. En jij bent op de TTK-schaal een dweperd. Of je nou enigszins overdrijft of niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg er toch bij dat ik overdrijf! Ik kon die opmerking van Isegrim natuurlijk niet over m'n kant laten gaan..
Als je mij vergelijkt met andere Brucefans ben ik echt een kleintje, hoor.
Ik begrijp de vergelijking niet helemaal, eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal nooit begrijpen hoe iemand idolaat kan zijn van Bruce Springsteen als er eenJeff Buckley
is geweest.
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.quote:
True. Maar hij speelde wel goed. Ik vind hem sowieso erg goed in serieuze rollen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond trouwens The Number 23 lichtelijk tegenvallen, IQM. Maar dat was denk ik niet dankzij Jim, maar meer omdat ik vond dat het geheel wat dieper uitgewerkt had mogen worden ofzo.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.
Ha, één etiketje kwijt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh ja. Jij bent écht een dweper. Hoe kon ik je vergeten. Nou, DaD kan opgelucht ademhalen.
Daar ben ik bij volledig van bewust, Z, volledig. Zolang vriendlief extatisch blijft verzuchten dat 'ie van z'n leven nog niet zulke goede seks heeft gehad, heb ik daar geen enkele moeite mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:48 schreef Z het volgende:
Je hebt altijd nog het etiket van een tikkie oversexte Groninger.
"Politiek correct". Volgens mij is dat nou typisch zo'n term die iedereen maar te pas en vooral te onpas in de mond neemt waardoor de werkelijke betekenis ervan allengs vertroebelt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:56 schreef Z het volgende:
Al dat politiek correcte gedoe de hele tijd.
Of wat denkt men dat het betekent? Het is tegenwoordig een of ander containerbegrip waarmee afkeuring wordt uitgesproken voor heel normale, beleefde omgangsvormen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat betekent het dan, Lienekien?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef Gellius het volgende:
En wat is er nu weer ineens tegen op containerbegrippen? Mag dat niet meer ofzo?.
AMEN.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:42 schreef Gellius het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen idolaat van iemand kunnen zijn tout court.
Leuk geëdit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Mwah.
Ongemanierdheid is the newest latest, NC.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:19 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het toch minder leuk als mensenover hun seksleven gaan uitwijden.
Wil je nu een schouderklopje van ons?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar ben ik bij volledig van bewust, Z, volledig. Zolang vriendlief extatisch blijft verzuchten dat 'ie van z'n leven nog niet zulke goede seks heeft gehad, heb ik daar geen enkele moeite mee.
Dat is dwepen met levenloze zaken. Fetisjen. Daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Maar idolaat zijn van iemand, dat getuigt van weinig zelfrespect.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent natuurlijk een dweper bij uitstek, Gellius. Het Oosterpark, bankjes, Friese nagelkaas...
Asiel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie een kruisje. Gaan jullie die pers naar het asiel brengen?
Central Park bedoel je? Die's bizar goed ja. Mijn vader had de LP en als kind draaide ik die best vaak. Later op de middelbare school heb ik het album opnieuw ontdekt en in mijn studententijd zowaar nog een keer!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:51 schreef IQM het volgende:
[..]! Ik heb de dvd-registratie van hét concert in 1981 op m'n pc staan.
Oh.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Asiel?
De pers wordt (is) een wandkleed in de slaapkamer van mijn ouders.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De pers wordt (is) een wandkleed in de slaapkamer van mijn ouders.
Ik zie het probleem er niet zo van in. Ik bewonder Thom Yorke, Gordon Ramsay, Ruud van Nistelrooy, Ayn Rand, Santiago Calatrava, en zo zijn er nog wel een paar. Ze maken (of maakten) mooie dingen en ik vind dat ze de juiste houding hebben (of hadden), als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk er niet minder door over mezelf.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is dwepen met levenloze zaken. Fetishen. Daar heb ik helemaal geen bezwaar tegen. Maar idolaat zijn van iemand, dat getuigt van weinig zelfrespect.
vanwaar dat afkeurende post-iconetje?quote:
Niet afkeurend, bedrukt. Omdat ik aan een andere pers dacht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
vanwaar dat afkeurende post-iconetje?
Ah op die manierquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet afkeurend, bedrukt. Omdat ik aan een andere pers dacht.
Het kruisje was een leugen. Ik wou de flauwe grap maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Klik hier eens, dan kun je 'm misschien wel zien.
Gedreven man, selfmade, harde werker. Ik deel zijn ideeën over lekker eten. Hij ziet meteen wat er mis is in een restaurant, pakt de problemen professioneel aan, dwingt respect af en weet bovenal zijn staf te inspireren. Vooral dat laatste blijft vaak onderbelicht.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het kruisje was een leugen. Ik wou de flauwe grap maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |