quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, op Pinkpop zong ze ook als een muppet. Live is ze dus niet zo goed, maar de liedjes zijn wel tof.
Althans, de twee die ik ken.
Uiteraard. Maar het is bloemenhoning en ik denk toch dat we vroeger thuis bijenhoning hebben. Maar ik durfde er m'n moeder niet om te bellen - ik hou het beeld dat ze van me heeft graag in stand.quote:
Ha, zo herkenbaar, en ik heb niet eens een kind.quote:
131 Rimpelkattenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met het topicnummer speels verwerkt in de titel!
Om een van mijn favoriete nagerechten te kunnen maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb vandaag honing gekocht!.
Waarom? Waarom? Altijd gezonder dan chocola, dat wel.
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:57 schreef k_man het volgende:
Is niet alle honing bijenhonig dan?
Oh, en er staat trots op vermeld: ''t Zuiden'. En wat uit het zuiden komt is goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).
De American Recordings zijnquote:
Oh, vreemd. Volgens mij is alle honing bijenhoning, maar wordt er onderscheid gemaakt naar de plantjes en bloemetjes die de bijtjes bezoeken; bloemenhoning, klaverhoning, acaciahoning, etc.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee. Er stond een plank bijenhoning en een plank bloemenhoning. 't Plaatje op deze was leuker (en hij was goedkoper).
Ja, hé, hoe moeten wij dat weten. Wij kennen jouw smaak niet, wij kennen die mensen niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Dus. Even iets heel anders.
Ik ben lid van een schrijfforum waarvan een deel vand e leden publiceert, zowel regulier als POD. Er is een systeem opgezet dat leden in staat stelt de boeken van andere leden te lezen zonder dat ze die allemaal hoeven te kopen.
Ik heb nu dus twee boeken gelezen waar iedereen laaiend enthousiast over was en een daarvan is zelfs in de media behoorlijk opgepikt. Ik vond ze op hun best "wel aardig". Ligt het nou aan mij of denken jullie dat mensen te snel enthousiast zijn op zo'n intiem forum waar iedereen elkaar kent?
True, true. Misschien ben ik gewoon erg kritisch op bepaalde gebieden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hé, hoe moeten wij dat weten. Wij kennen jouw smaak niet, wij kennen die mensen niet.
(Maar ik denk toch voor een deel het laatste.)
Als in:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind de originele versie toch beter, Bupa.
Laat het door de mensen hier, op TTK, lezen. Zo kritisch als wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
True, true. Misschien ben ik gewoon erg kritisch op bepaalde gebieden.
Als mijn boek straks uitkomt, gaan zij het ook lezen. Wat nou als ze net zo enthousiast zijn? Kan ik het dan nog wel geloven?
Is bijenhoning niet gewoon de restjes doorelkaar ofzo? Niet van een specifieke bloemensoort ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, vreemd. Volgens mij is alle honing bijenhoning, maar wordt er onderscheid gemaakt naar de plantjes en bloemetjes die de bijtjes bezoeken; bloemenhoning, klaverhoning, acaciahoning, etc.
Ja. Zéker wanneer het verhuist naar 't Noorden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, en er staat trots op vermeld: ''t Zuiden'. En wat uit het zuiden komt is goed.
Zou ik ook denken, maar waarom zou die dan duurder zijn dan de bloemenhoning?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is bijenhoning niet gewoon de restjes doorelkaar ofzo? Niet van een specifieke bloemensoort ofzo?
Ik denk dat sommige mensen die de auteur wat beter kennen, sowieso al minder objectief naar zijn verhalen kijken. Ergens vind ik dat wel vervelend, als iemand het puur subjectief bekijkt en geen kritiek wil leveren.. Als ik verhalen aan iemand laat lezen, dan doe ik dat immers omdat ik feedback wil, kritische opmerkingen aan de hand waarvan ik het verhaal kan verbeterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef wonderer het volgende:
Dus. Even iets heel anders.
Ik ben lid van een schrijfforum waarvan een deel vand e leden publiceert, zowel regulier als POD. Er is een systeem opgezet dat leden in staat stelt de boeken van andere leden te lezen zonder dat ze die allemaal hoeven te kopen.
Ik heb nu dus twee boeken gelezen waar iedereen laaiend enthousiast over was en een daarvan is zelfs in de media behoorlijk opgepikt. Ik vond ze op hun best "wel aardig". Ligt het nou aan mij of denken jullie dat mensen te snel enthousiast zijn op zo'n intiem forum waar iedereen elkaar kent?
Ghehehe. Ik hoef er, als 20-jarige, ook niet mee aan te komen bij m'n vrienden. Laat ik het de invloed van m'n ouders noemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Simon & Garfunkel.Ik ben niet de enige mens op deze wereld die daar fan van is.
Iedereen in mijn omgeving verklaart me voor gek en vindt het truttige en oubollige muziek.
![]()
Wheheh, yeah. Louis vond het wel aardig, geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat het door de mensen hier, op TTK, lezen. Zo kritisch als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |